• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.01.2021 12:12
  •    Predkladanie ponúk
    15.01.2021 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    15.01.2021 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.01.2021 14:20

Detail zákazky Z202164

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.01.2021 12:12
  •    Predkladanie ponúk
    15.01.2021 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    15.01.2021 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.01.2021 14:20

Základné údaje

Z202164

OF-228625

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5420459

Objednávateľ

35555777

Správa ciest Košického samosprávneho kraja

Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK

Dodávateľ

45420165

WEXIM TRUCK s.r.o.

Štítnická 23, Rožňava, 04801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a servisné úkony nezávislého kúrenia na vozidlách Tatra 815EURO I.-II. a Mercedes Benz Actross

servisné opravy, servisné úkony, servis, nezávislé kúrenie,Tatra 815EURO I.-II., Mercedes Benz Actross

  • 50116000-1 - Oprava a údržba konkrétnych častí vozidiel

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Opravy a servis nezávislého kúrenia Eberspacher Air Tronic D4
Funkcia
Vykonávanie servisných opráv nezávislého kúrenia Eberspacher Air Tronic D4
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Diagnostika porúch kúrenia, zoradenie kúrenia úkon 7 15
2. Demontáž - montáž kúrenia /vozidlo/ ks 1 3
3. Oprava kúrenia - mechanické časti hod. 5 10
4. Oprava kúrenia - elektrické časti hod. 5 10
5. Oprava kúrenia - elektronika riadiacej jednotky hod. 5 10
6. Výmena riadiacej jednotky úkon 1
7. Výmena ovládacieho panela úkon 1 2
8. Výmena dávkovacieho čerpadla úkon 1 2
9. Výmena žhaviacej sviečky úkon 1 2
10. Výmena palivových hadíc úkon 1 2
11. Výmena výfukového potrubia úkon 1 2
12. Výmena palivovej nádrže úkon 1
13. Výmena / oprava rozvodu vzduchu úkon 1 3
14. Výmena čidla prehriatia úkon 1 3
15. Výmena / oprava ventilátora úkon 1 2
16. Montáž nového kúrenia úkon 1 2
17. Oprava kúrenia (celku) - výmenný spôsob úkon 1 2
 2. Opravy a servis nezávislého kúrenia Eberspacher D3LC
Funkcia
Vykonávanie servisných opráv nezávislého kúrenia Eberspacher D3LC
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
18. Výmena palivového čerpadla úkon 1 2
19. Výmena sitka úkon 2 5
20. Výmena riadiacej jednotky úkon 1
21. Výmena motora dúchadla úkon 1
22. Sada tesnenia - výmena ks 1 2
23. Hadica teplovzdušná - výmena m 2 5
24. Výmena žhaviča úkon 1 3
25. Výmena tlmiča výfuku úkon 1 2
26. Výmena čidla prehriatia úkon 1 3
27. Diagnostika porúch kúrenia, zoradenie kúrenia úkon 7 15
28. Demontáž - montáž kúrenia /vozidlo/ ks 1 3
29. Oprava kúrenia - mechanické časti hod. 5 10
30. Oprava kúrenia - elektrické časti hod. 5 10
31. Oprava kúrenia - elektronika riadiacej jednotky hod. 5 10
 3. Opravy a servis nezávislého kúrenia Airtop 2000ST
Funkcia
Vykonávanie servisných opráv nezávislého kúrenia Airtop 2000ST
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
32. Výmena horáku úkon 1 2
33. Výmena palivového čerpadla úkon 1 2
34. Výmena žhaviča úkon 1 3
35. Výmena motora dúchadla úkon 1 2
36. Výmena hliadkovača plameňa úkon 1 2
37. Výmena tepelného výmenníka úkon 1 2
38. Výmena čidla teploty úkon 2 4
39. Sada tesnenia - výmena ks 1 3
40. Hadica teplovzdušná - výmena m 2 5
41. Výmena tlmiča výfuku úkon 1 2
42. Diagnostika porúch kúrenia, zoradenie kúrenia úkon 7 15
43. Demontáž - montáž kúrenia /vozidlo/ ks 1 3
44. Oprava kúrenia - mechanické časti hod. 5 10
45. Oprava kúrenia - elektrické časti hod. 5 10
46. Oprava kúrenia - elektronika riadiacej jednotky hod. 5 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov od momentu uzavretia dohody.
2. Miesto poskytnutia služieb - vykonania servisných prác a opráv sú dielenské priestory dodávateľa.
3. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzavretia dohody.
4. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky:
- body 1. - 17. Opravy a servis nezávislého kúrenia Eberspacher Air Tronic D4, body 18. – 31. Opravy a servis nezávislého kúrenia Eberspacher D3LC a body 32. – 46. Opravy a servis nezávislého kúrenia Airtop 2000ST v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 vrátane uvedenia sídla (adresy) servisnej dielne - prevádzkových priestorov potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa), pričom sa požaduje maximálna vzdialenosť 80 km od mesta Košice do mesta (obce), v ktorom má uchádzač sídlo servisnej dielne.
5. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží:
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania,
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - Opravy a servisné úkony nezávislého kúrenia"
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg,
- najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EKS.
6. Dodávateľ prehlasuje, že služby, ktoré sú predmetom plnenia podľa tejto dohody, nie sú zaťažený právami tretích osôb.
7. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v čiastkových písomných objednávkach, s uvedením druhu predmetu plnenia, jeho ceny, množstva.
8. Dodávateľ je povinný v rámci servisných opráv a úkonov (pri výmene dielu) použiť výhradne nové náhradné diely.
9. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení:- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH,- sadzba DPH a výška DPH v EUR,- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke (Rozpise ocenených položiek).
10. V jednotkových cenách sú započítané všetky náklady spojené s plnením predmetu zákazky vrátane nákladov na prácu a materiál – náhradné diely používané pri servisných opravách a úkonoch.
11. Termín poskytovania služieb:
11.a) vykonávanie opráv a servisných úkonov - do 10 pracovných dní od pristavenia vozidla do dielenských priestorov dodávateľa. Presun vozidla do/z dielenských priestorov dodávateľa zabezpečí objednávateľ na vlastné náklady.
12. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád služieb uplatní bezodkladne po jej zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň.
13. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu poskytnutých služieb podľa platných technických noriem počas záručnej doby v trvaní 6 mesiacov na servisné opravy a 24 mesiacov na náhradné diely používané pri servisných opravách a úkonoch, pričom záručná doba začína plynúť odo dňa písomne potvrdeného prevzatia poskytnutej služby objednávateľom s príslušnými dokladmi, ktoré sa na služby vzťahujú.
14. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto dohody, najneskôr však do 10 (desiatich) pracovných dní odo dňa oznámenia reklamácie objednávateľom, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady poskytovanej služby je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v 3- dňovej lehote.
15. V prípade odstraňovania reklamovanej vady, ktorá sa dá odstrániť v priestoroch objednávateľa, sa zmluvné strany dohodli, že vybavovanie reklamácie prebehne prednostne v priestoroch objednávateľa a akékoľvek náklady spojené s vybavovaním reklamácie v priestoroch objednávateľa znáša dodávateľ. Zmluvné strany sa súčasne dohodli, že v prípade, ak by vybavenie reklamácie nebolo z akýchkoľvek príčin možné realizovať v priestoroch objednávateľa, zabezpečí prevoz predmetu tejto dohody z priestorov objednávateľa do opravy a späť na vlastné náklady dodávateľ.
16. Zmluvné strany sa výslovne dohodli, že v prípade ak nedôjde k odmietnutiu reklamovanej vady podľa bodu 12. tejto dohody platí, že záručná doba odo dňa oznámenia reklamácie objednávateľom až do dňa jej vybavenia dodávateľom neplynie.
17. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody:
17.a) nedodržanie lehoty plnenia,
17.b) nedodržanie kvality poskytnutých servisných opráv a úkonov,
17.c) nedodržanie zmluvných jednotkových cien,
17.d) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 4. Osobitné požiadavky na plnenie,
17.e) nepredloženie prílohy č. 1 v rozsahu požadovanom objednávateľom, t. j. na všetky položky vyšpecifikované objednávateľom,
17.f) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia dohody.
18. Súčasťou rámcovej dohody sú Obchodné podmienky elektronického trhoviska v aktuálnom znení.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košický, Slovenská republika

12

1,00 súbor

14 992,30

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.01.2021 12:12

15.01.2021 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.01.2021 13:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 414
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.01.2021 09:50 - Vstupná ponuka 14 990,00 € Cena bez DPH
14.01.2021 09:50 - Najvýhodnejšia ponuka 14 990,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS