35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
45420165
WEXIM TRUCK s.r.o.
Štítnická 23, Rožňava, 04801, SVK
Opravy a servisné úkony nezávislého kúrenia na vozidlách Tatra 815EURO I.-II. a Mercedes Benz Actross
servisné opravy, servisné úkony, servis, nezávislé kúrenie,Tatra 815EURO I.-II., Mercedes Benz Actross
Služba
1. Opravy a servis nezávislého kúrenia Eberspacher Air Tronic D4
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonávanie servisných opráv nezávislého kúrenia Eberspacher Air Tronic D4 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Diagnostika porúch kúrenia, zoradenie kúrenia | úkon | 7 | 15 | |
2. Demontáž - montáž kúrenia /vozidlo/ | ks | 1 | 3 | |
3. Oprava kúrenia - mechanické časti | hod. | 5 | 10 | |
4. Oprava kúrenia - elektrické časti | hod. | 5 | 10 | |
5. Oprava kúrenia - elektronika riadiacej jednotky | hod. | 5 | 10 | |
6. Výmena riadiacej jednotky | úkon | 1 | ||
7. Výmena ovládacieho panela | úkon | 1 | 2 | |
8. Výmena dávkovacieho čerpadla | úkon | 1 | 2 | |
9. Výmena žhaviacej sviečky | úkon | 1 | 2 | |
10. Výmena palivových hadíc | úkon | 1 | 2 | |
11. Výmena výfukového potrubia | úkon | 1 | 2 | |
12. Výmena palivovej nádrže | úkon | 1 | ||
13. Výmena / oprava rozvodu vzduchu | úkon | 1 | 3 | |
14. Výmena čidla prehriatia | úkon | 1 | 3 | |
15. Výmena / oprava ventilátora | úkon | 1 | 2 | |
16. Montáž nového kúrenia | úkon | 1 | 2 | |
17. Oprava kúrenia (celku) - výmenný spôsob | úkon | 1 | 2 |
2. Opravy a servis nezávislého kúrenia Eberspacher D3LC
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonávanie servisných opráv nezávislého kúrenia Eberspacher D3LC |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
18. Výmena palivového čerpadla | úkon | 1 | 2 | |
19. Výmena sitka | úkon | 2 | 5 | |
20. Výmena riadiacej jednotky | úkon | 1 | ||
21. Výmena motora dúchadla | úkon | 1 | ||
22. Sada tesnenia - výmena | ks | 1 | 2 | |
23. Hadica teplovzdušná - výmena | m | 2 | 5 | |
24. Výmena žhaviča | úkon | 1 | 3 | |
25. Výmena tlmiča výfuku | úkon | 1 | 2 | |
26. Výmena čidla prehriatia | úkon | 1 | 3 | |
27. Diagnostika porúch kúrenia, zoradenie kúrenia | úkon | 7 | 15 | |
28. Demontáž - montáž kúrenia /vozidlo/ | ks | 1 | 3 | |
29. Oprava kúrenia - mechanické časti | hod. | 5 | 10 | |
30. Oprava kúrenia - elektrické časti | hod. | 5 | 10 | |
31. Oprava kúrenia - elektronika riadiacej jednotky | hod. | 5 | 10 |
3. Opravy a servis nezávislého kúrenia Airtop 2000ST
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonávanie servisných opráv nezávislého kúrenia Airtop 2000ST |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
32. Výmena horáku | úkon | 1 | 2 | |
33. Výmena palivového čerpadla | úkon | 1 | 2 | |
34. Výmena žhaviča | úkon | 1 | 3 | |
35. Výmena motora dúchadla | úkon | 1 | 2 | |
36. Výmena hliadkovača plameňa | úkon | 1 | 2 | |
37. Výmena tepelného výmenníka | úkon | 1 | 2 | |
38. Výmena čidla teploty | úkon | 2 | 4 | |
39. Sada tesnenia - výmena | ks | 1 | 3 | |
40. Hadica teplovzdušná - výmena | m | 2 | 5 | |
41. Výmena tlmiča výfuku | úkon | 1 | 2 | |
42. Diagnostika porúch kúrenia, zoradenie kúrenia | úkon | 7 | 15 | |
43. Demontáž - montáž kúrenia /vozidlo/ | ks | 1 | 3 | |
44. Oprava kúrenia - mechanické časti | hod. | 5 | 10 | |
45. Oprava kúrenia - elektrické časti | hod. | 5 | 10 | |
46. Oprava kúrenia - elektronika riadiacej jednotky | hod. | 5 | 10 |
Názov |
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov od momentu uzavretia dohody. |
2. Miesto poskytnutia služieb - vykonania servisných prác a opráv sú dielenské priestory dodávateľa. |
3. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzavretia dohody. |
4. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
- body 1. - 17. Opravy a servis nezávislého kúrenia Eberspacher Air Tronic D4, body 18. – 31. Opravy a servis nezávislého kúrenia Eberspacher D3LC a body 32. – 46. Opravy a servis nezávislého kúrenia Airtop 2000ST v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 vrátane uvedenia sídla (adresy) servisnej dielne - prevádzkových priestorov potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa), pričom sa požaduje maximálna vzdialenosť 80 km od mesta Košice do mesta (obce), v ktorom má uchádzač sídlo servisnej dielne. |
5. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží: |
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania, |
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - Opravy a servisné úkony nezávislého kúrenia" |
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg, |
- najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EKS. |
6. Dodávateľ prehlasuje, že služby, ktoré sú predmetom plnenia podľa tejto dohody, nie sú zaťažený právami tretích osôb. |
7. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v čiastkových písomných objednávkach, s uvedením druhu predmetu plnenia, jeho ceny, množstva. |
8. Dodávateľ je povinný v rámci servisných opráv a úkonov (pri výmene dielu) použiť výhradne nové náhradné diely. |
9. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení:- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH,- sadzba DPH a výška DPH v EUR,- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke (Rozpise ocenených položiek). |
10. V jednotkových cenách sú započítané všetky náklady spojené s plnením predmetu zákazky vrátane nákladov na prácu a materiál – náhradné diely používané pri servisných opravách a úkonoch. |
11. Termín poskytovania služieb: |
11.a) vykonávanie opráv a servisných úkonov - do 10 pracovných dní od pristavenia vozidla do dielenských priestorov dodávateľa. Presun vozidla do/z dielenských priestorov dodávateľa zabezpečí objednávateľ na vlastné náklady. |
12. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád služieb uplatní bezodkladne po jej zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň. |
13. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu poskytnutých služieb podľa platných technických noriem počas záručnej doby v trvaní 6 mesiacov na servisné opravy a 24 mesiacov na náhradné diely používané pri servisných opravách a úkonoch, pričom záručná doba začína plynúť odo dňa písomne potvrdeného prevzatia poskytnutej služby objednávateľom s príslušnými dokladmi, ktoré sa na služby vzťahujú. |
14. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto dohody, najneskôr však do 10 (desiatich) pracovných dní odo dňa oznámenia reklamácie objednávateľom, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady poskytovanej služby je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v 3- dňovej lehote. |
15. V prípade odstraňovania reklamovanej vady, ktorá sa dá odstrániť v priestoroch objednávateľa, sa zmluvné strany dohodli, že vybavovanie reklamácie prebehne prednostne v priestoroch objednávateľa a akékoľvek náklady spojené s vybavovaním reklamácie v priestoroch objednávateľa znáša dodávateľ. Zmluvné strany sa súčasne dohodli, že v prípade, ak by vybavenie reklamácie nebolo z akýchkoľvek príčin možné realizovať v priestoroch objednávateľa, zabezpečí prevoz predmetu tejto dohody z priestorov objednávateľa do opravy a späť na vlastné náklady dodávateľ. |
16. Zmluvné strany sa výslovne dohodli, že v prípade ak nedôjde k odmietnutiu reklamovanej vady podľa bodu 12. tejto dohody platí, že záručná doba odo dňa oznámenia reklamácie objednávateľom až do dňa jej vybavenia dodávateľom neplynie. |
17. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody: |
17.a) nedodržanie lehoty plnenia, |
17.b) nedodržanie kvality poskytnutých servisných opráv a úkonov, |
17.c) nedodržanie zmluvných jednotkových cien, |
17.d) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 4. Osobitné požiadavky na plnenie, |
17.e) nepredloženie prílohy č. 1 v rozsahu požadovanom objednávateľom, t. j. na všetky položky vyšpecifikované objednávateľom, |
17.f) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia dohody. |
18. Súčasťou rámcovej dohody sú Obchodné podmienky elektronického trhoviska v aktuálnom znení. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Košický, Slovenská republika
12
1,00 súbor
14 992,30
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.01.2021 12:12
15.01.2021 13:30
15.01.2021 13:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.01.2021 09:50 - Vstupná ponuka | 14 990,00 | € | Cena bez DPH |
14.01.2021 09:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 990,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: