• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.01.2021 14:19
  •    Predkladanie ponúk
    15.01.2021 14:20
  •    Ukončenie zákazky
    15.01.2021 14:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.01.2021 15:10

Detail zákazky Z202152

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.01.2021 14:19
  •    Predkladanie ponúk
    15.01.2021 14:20
  •    Ukončenie zákazky
    15.01.2021 14:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.01.2021 15:10

Základné údaje

Z202152

OF-229001

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5420495

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok.

Stravné lístky, stravné poukážky, dodanie stravných lístkov, zabezpečenie stravovania.

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok.
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce vznení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 3,83
Počet stravných lístkov ks 15000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka musí obsahovať: Názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka musí obsahovať: Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
Stravná poukážka musí obsahovať: Rok platnosti stravnej poukážky
Stravná poukážka musí obsahovať: Nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Doba platnosti stravných poukážok: rok 2021
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných poukážok v papierovej podobe do sídla verejného obstarávateľa - kuriérnou službou.
Na vyžiadanie žiadame zaslať elektronicky kontaktnej osobe zoznam zariadení, kde si možno poukážky uplatniť.
Objednávateľ sa zaväzuje elektronicky doručiť dodávateľovi "Zoznam stravných poukážok v členení na meno zamestnanca " za každý mesiac spolu s objednávkou, najneskôr do 15 dňa v mesiaci.
Požadujeme dodanie naobálkovaných stravných poukážok pre každého zamestnanca osobitne s počtom stravných lístkov podľa zoznamu objednávateľa, najneskôr do 2 pracovných dní od prevzatia elektronickej objednávky.
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a výškou poplatku za poskytnuté služby v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, distribúciu a všetky ďalšie náklady vzniknuté so zabezpečením stravných poukážok pre objednávateľa.
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky musí byť stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov.
Nominálna hodnota stravovacej poukážky zodpovedá 75% z výšky stravného pri pracovnej ceste v trvaní 5-12 hodín podľa zákona č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v platnom znení. (ďalej len "Stravné")
V prípade zmeny výšky Stravného, dodávateľ vymení bezodplatne na žiadosť objednávateľa ním predložené stravovacie poukážky v nominálnej hodnote 75% z výšky aktuálneho Stravného.
V prípade zmeny výšky Stravného dodávateľ dodá objednávateľovi stravovacie poukážky v nominálnej hodnote zodpovedajúcej 75% z výšky aktuálneho Stravného.
Požadujeme za dodanie stravných poukážok fakturáciu mesačne na základe skutočne odobratého množstva stravných poukážok.
Dodávateľ bezodplatne na žiadosť objednávateľa vymení stravovacie poukážky, ktorým skončila doba platnosti za platné stravovacie poukážky.
Dodávateľ je povinný stravovacie poukážky vymeniť do 30 kalednárnych dní od žiadosti objednávateľa.
Faktúra bude slúžiť zároveň ako dodací list podpísaný obidvoma zmluvnými stranami.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní . Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako sú uvedené v zmluve.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku.
Sankcie:
-v prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má verejný obstarávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania, nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý.
Zmluva zanikne: a.) úplným vyčerpaním celkovej ceny predmetu zákazky, b.) skončením zmluvného obdobia.
Ak dodávateľ je neplatca DPH, pri oceňovaní zákazky v kolónke DPH uvedie nulu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 1, 010 26 Žilina, Oddelenie personálnej a sociálnej práce, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

3

1,00 celok

57 794,70

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.01.2021 14:19

15.01.2021 14:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.01.2021 14:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 347
 15
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.01.2021 15:16 - Vstupná ponuka 57 794,70 € Cena bez DPH
14.01.2021 09:03 - Najvýhodnejšia ponuka 57 793,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS