• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.01.2021 09:03
  •    Predkladanie ponúk
    09.01.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.01.2021 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.01.2021 08:35

Detail zákazky Z202131

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.01.2021 09:03
  •    Predkladanie ponúk
    09.01.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.01.2021 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.01.2021 08:35

Základné údaje

Z202131

OF-228027

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5404881

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

36495701

GAVAX, s.r.o.

Sídlisko 1. mája 65/13, Vranov nad Topľou, 09301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Soľ tabletovaná regeneračná

soľ

  • 14400000-5 - Soľ a čistý chlorid sodný
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Soľ tabletovaná regeneračná
Funkcia
úprava vody v kotolni
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Soľ tabletová regeneračná-tablety bielej farby, bez zápachu, slanej chuti. Zloženie: Chlorid sodný (NaCl) ≥99,8%,vlhkosť ≤ 0,08%,časti < mm ≤ 4,00%, vápnik Ca ≤50 mg/kg, sírany SO ≤250 mg/kg,horčík Mg ≤20 mg/kg,crom Cr ≤2 mg/kg, selén SE ≤ 1 mg/kg, železo Fe ≤ 1 mg/kg, kadmium Cd ≤ 0,05 mg/kg, kg 70000
ortuť Hg ≤ 0,03 mg/kg, olovo Pb ≤ 1 mg/kg, antimon Sb ≤ 1 mg/kg, arzén As ≤ 2 mg/kg, nikel Ni ≤ 2 mg/kg,pH 1% roztoku : 6-8 mg, nerozpustné častice vo vode ≤ 150 mg/kg. Rozmer tablety: polomer:25,00 ± 0,2 mm, hrúbka: 12,00 ± 0,57 mm, váha: 11,00 ± 0,4511 g hustota: 1,9663 ± 0,1671 g/ cm, x x
Rozpustnosť tabliet pri parametroch: Teplota: 20°C, tvrdosť: 7°n, prietok: 2,00 dcm3/h, koncentrácia-slanosť: 10,00%,časť rozpustnosti- 73 minút. Mechanické vlastnosti: hodnota tlaku lisovania - min 27,040 ± 930 N, rozpad tabliet_ min 423 ± 19,0 bar. x x
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Balenie EUR paleta, PE vrecia 25 kg v počte 40 ks na jednej palete (tj. 1000 kg) áno
ekvivalent za ekvivalent je považovaný tovar rovnakých alebo lepších parametrov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia. Presné množstvo na miesto plnenia bude upresnené v čiastkovch výzvach (elektronických objednávkach). 3 miesta plnenia v Bratislave.
Vzhľadom na priestorové obmedzenie miest plnenia objednávateľa, dopravu požadujeme zabezpečiť menším autom ako kamión.
Dodávateľ do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi:
a) typové označenie tovaru, výrobcu, v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky,
b) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (ceny za 1 kg) v € bez DPH, sadzby DPH a cenu s DPH a cenu spolu bez DPH , s DPH.
Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť.
Pokiaľ Objednávateľ nepotvrdí schválenie predložených dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní od zadania čiastkovej výzvy (záväznej objednávky).
Záruka 24 mesiacov.
Objednávateľ a dodávateľ sa dohodli na čiastkovom plnení zmluvy.
Zmluva sa uzaviera na dobu určitú na 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, resp. do vyčerpania finančného limitu tvoreného dohodnutou celkovou cenou,  podľa toho čo nastane skôr.
Tovar bude objednávaný priebežne na základe Čiastkových výziev v priebehu 1 roka.
Periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody: 3 čiastkové výzvy  (el. objednávky) štvrťročne.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa par.7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ /poskytovateľ služby/zhotoviteľ diela vystaví faktúru za dodávku tovaru/poskytnutie služby/zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky plnenia do 7 dní odo dňa zaslania žiadosti na predloženie vzorky.
Objednávateľ požaduje dodať originálny ( predpísaný) tovar, alebo ekvivalent v tom prípade, ak bude mať zhodné alebo lepšie parametre v porovnaní s originálom.
Ak sa v opise predmetu zákazky a v špecifikácii požadovaného tovaru nachádzajú technické požiadavky, určujúce výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu pôvodu alebo výroby, môže uchádzač v ponuke predložiť aj ekvivalentný tovar v rovnakej alebo vyššej kvalite, ktorý pri dodržaní minimálnych technických požiadaviek verejného obstarávateľa bude slúžiť rovnakému účelu.
Požadované technické vlastnosti sú uvedené ako minimálne. V prípade, že dodávateľ v navrhovaných technických vlastnostiach použije ekvivalentné riešenia, musí dodávateľ odbornými dokladmi preukázať, že ním navrhované riešenie zodpovedá minimálne požadovaným technickým vlastnostiam, alebo je progresívnejšie. Povinnosť dôkazu spočíva na dodávateľovi a predloží ho v elektronickej forme (na adresu kontaktnej osoby zákazky) do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent z dôvodu nesplnenia minimálnych požadovaných kvalitatívnych a technických požiadaviek odmietnuť a predávajúci ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným tovarom splňajúcim minimálne technické a kvalitatívne požiadavky, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružinovská 6, Limbová 5, Antolská 11, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

12

70 000,00 kg

11 830,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.01.2021 09:03

09.01.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.01.2021 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 69
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.01.2021 10:12 - Vstupná ponuka 11 830,00 € Cena bez DPH
08.01.2021 10:12 - Najvýhodnejšia ponuka 11 830,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS