• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.01.2021 14:51
  •    Predkladanie ponúk
    08.01.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.01.2021 17:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.01.2021 17:55

Detail zákazky Z202125

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.01.2021 14:51
  •    Predkladanie ponúk
    08.01.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.01.2021 17:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.01.2021 17:55

Základné údaje

Z202125

OF-229298

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5400810

Objednávateľ

00606731

Záchranná služba Košice

Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK

Dodávateľ

47713399

Europe Media House s.r.o.

Herlianska 507/54, Vranov nad Topľou, 09303, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ochranné overaly

overal

  • 18130000-9 - Špeciálne pracovné odevy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednorazový protibiologický oblek pre medicínske použitie
Funkcia
Jednorazový protibiologický oblek, kategória III, typ 3, 4, 5, 6 určený pre zdravotnícky personál starajúci sa o pacientov pozitívnych na vírus COVID-19.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jednorazový protibiologický oblek, veľkosti XL ks 2000
Jednorazový protibiologický oblek, veľkosti 2XL ks 2000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Jednorazový protibiologický oblek, veľkosti XL, 2XL - musí mať stupeň ochrany kategória III, v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a rady (EU) 2016/425, biologická ochrana podľa európskej normy EN14126, EN14605:2005 + A1:2009, EN 14126:2003
- - minimálny štandard Typ 3, 4 - Ochrana pred nebezpečnými časticami
- - ochrana pred kvapalnými aerosólmi, so švami prelepenými páskami pre lepšiu ochranu a zvýšenú odolnosť
- - ochrana pred pevnými chemickými časťami rozptýlenými vo vzduchu, elektrostatická ochrana podľa európskej normy prEN1149-1 a prEN1149-5
- - ochrana pred kvapalnou hmlou a ochrannými aerosólmi N14605:2005+A1:2009 Typ 3,4, Ochranné odevy - EN 14126:2003/AC:2004 Typ 3-B, 4-B 5-B, 6-B
- - odev je ľahký a pružný; kapucňa pevne drží na tvári; malý lícny otvor prispôsobený maske
- - švy vyrobené na vonkajšej strane obleku, dodatočne utesnené páskou; chránia pred nebezpečnými látkami, aby prenikli dovnútra
- - rukávy a nohavice obleku musia byť ukončené elastickou manžetou alebo gumičkou
- - možnosť vyzliekania bez pomoci inej osoby, spôsobom zachovania čistoty, resp. nekontaminácie vnútorného prostredia obleku alebo vyzliekajúceho personálu
- - užívateľská dokumentácia v slovenskom alebo českom jazyku, farba biela alebo svetlé odtiene pre zdravotníctvo a označenie CE a číslo notifikovanej osoby priamo na výrobku
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Cena vrátane dopravy na miesto plnenia a všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu zmluvy.
2. Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného tovaru, v originálnom balení.
3. Požaduje sa dodať predmet zákazky v lehote podľa bodu 3.2. zmluvy.
4. Požaduje sa do 5 pracovných dní od účinnosti KZ predložiť ES Vyhlásenia o zhode: pre položky predmetu zákazky, pre ktorých platí povinnosť predkladania "Vyhlásenia o zhode". Doklad vystavený v inom ako v slovenskom alebo v českom  jazyku musí byť doplnený prekladom do slovenského alebo českého jazyka, vrátane certifikátov vydaných autorizovanými  osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody, ktoré boli podkladom pre vydanie tohto ES Vyhlásenia o zhode, alebo iných dokumentov, ktoré boli podkladom pre vydanie tohto ES Vyhlásenia o zhode.
5. Čiastkové plnenie sa nepripúšťa – Dodávateľ musí dodať celý predmet zmluvy. Fakturácia a úhrada plnenia bude uskutočnená až po kompletnom dodaní celého predmetu zmluvy.
6. Vzhľadom na skutočnosť, že Objednávateľ je subjektom verejného práva (podľa § 261 ods. 3 písm. d) a § 261 ods. 4 písm. a), b) Obchodného zákonníka) a zároveň poskytovateľom zdravotnej starostlivosti, strany dohody sa výslovne dohodli, podľa §  340b ods.1a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť svoje peňažné záväzky z dodania tovaru v  lehote splatnosti 30 dní odo dňa doručenia faktúry.
7. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
8. V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
9. Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí, Cenu za MJ v EUR bez DPH, sadzbu DPH, Cenu za MJ v EUR s DPH .
10. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
11. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zmluvy,  ak pri jeho prevzatí  zistí vady alebo ak predmet zmluvy nebude zodpovedať technickej špecifikácii požadovanej objednávateľom.
12. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa vyššie uvedené kritériá) po prekontrolovaní je možnosť tovar vrátiť  Dodávateľovi alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady Dodávateľa.
13. V prípade nedodržania bodu 3. Osobitných požiadaviek na plnenie (dodanie v určenej lehote) zo strany Dodávateľa je Objednávateľ oprávnený vyúčtovať  a Dodávateľ je povinný zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške  10% z hodnoty predmetu Zmluvy a  od Zmluvy odstupuje.  Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 15 kalendárnych dní odo dňa doručenia vyúčtovania zmluvnej pokuty Dodávateľovi.
14. Dodávateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto KZ vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto zmluvy  alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom Objednávateľa. Ak Dodávateľ postúpi akékoľvek  práva a povinnosti z tejto dohody vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto KZ alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez  predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného súhlasu Objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu Zriaďovateľa Objednávateľa.
15. Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr 2 pracovné dni od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefónny kontakt osoby zodpovednej za plnenie zmluvy.
16. Dodávané ochranné pracovné prostriedky musia spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike.
17. Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii, spĺňať deklarované technické parametre v predloženom certifikáte.
18. V prípade, že dodávateľ nedodrží technickú špecifikáciu podľa popisu predmetu zákazky je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. Nedodržanie technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
19. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
20. Na predmet zmluvy bude vystavená faktúra (prílohou je dodací list).
21. Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH. Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne dodaný predmet zmluvy. Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
22. Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby.
23. Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má tovar v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase.
24. Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom.
25. Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od dohody.
26. Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude Objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka.
27. V prípade reklamácie, náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi, znáša dodávateľ.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

18.01.2021 07:00 — 22.01.2021 15:00

1,00 kpl

22 560,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.01.2021 14:51

08.01.2021 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.01.2021 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 208
 137
 15
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.01.2021 15:34 - Vstupná ponuka 22 320,00 € Cena s DPH
08.01.2021 14:56 - Najvýhodnejšia ponuka 19 680,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS