• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.01.2021 08:49
  •    Predkladanie ponúk
    08.01.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.01.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.01.2021 10:50

Detail zákazky Z20218

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.01.2021 08:49
  •    Predkladanie ponúk
    08.01.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.01.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.01.2021 10:50

Základné údaje

Z20218

OF-228639

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5400798

Objednávateľ

00165271

Národný ústav reumatických chorôb

Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, 92112, SVK

Dodávateľ

35887117

Roche Slovensko, s.r.o.

Pribinova 7828/19, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Diagnostiká pre biochémiu pre analyzátor Integra 400 plus

diagnostiká, biochémia

  • 33141625-7 - Diagnostické súpravy
  • 33124130-5 - Diagnostický spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Diagnostické súpravy
Funkcia
Diagnostické činidlá sú určené pre stanovenie biochemických parametrov v sére, v moči a v sinoviálnej tekutine.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Integra TRIGL 250 bal 20
Integra TP gen2 300 bal 29
Integra GLUC gen3 800 bal 16
Integra BILT250 bal 13
Integra BILD350 bal 6
Integra CHOL2 400 bal 14
Integra HDLC4 350 bal 15
Integra UA2 400 bal 26
Integra CREAJ 700 bal 40
Integra UREA 500 bal 23
Integra ALB-BCG Gen 2  300 bal 25
Integra ALP2 400 bal 48
Integra ASTL 500 bal 44
Integra ALT 500 bal 44
Integra GGT 400 bal 47
Integra AMYL2 300 bal 5
Integra CKL200 bal 34
Integra LD 300 bal 19
Integra Electrode ISE ref bal 3
Electrode ISE K bal 3
Integra CA gen2 300 bal 35
Electrode ISE Na bal 3
Electrode ISE Cl bal 3
IntegraIRONgen2 200 bal 7
Magnesium Gen 2 250 bal 18
Integra PHOS2 250 bal 26
Integra UIBC 100 bal 12
Integra IGG100 bal 37
Integra IGA100 bal 38
Integra IGM100 bal 40
Integra C3 2 100 bal 22
Integra C4 2 100 bal 22
Integra RF 100 bal 77
Integra TPUC Gen 3 150 bal 14
Calibrator f.a.s. (12x3 ml) bal 2
RF II Control Set bal 10
Preciset RF 5x1ml bal 3
C.f.a.s. PUC bal 2
C.f.a.s.proteins 5x1 ml bal 5
Serum proteins T Standard bal 5
C.f.a.s. Lipids bal 2
PreciControl ClinChem Multi 1 bal 2
PreciControl ClinChem Multi 2 bal 2
Integra Cleaner 150 meraní bal 97
Microcuvettes Integra/K 20x100 bal 15
Integra waste container bal 8
Integra Cleaner 1000 bal 70
integra ISE solution 1 bal 10
integra ISE solution 2 bal 10
Integra ISE etcher bal 10
Integra ISE calibrator direct bal 35
integra ISE calbrator indirect bal 17
Integra ISE ref elektrolyte bal 18
Integra ISE deproteinizer bal 12
Integra CRP 4 250 bal 63
IRON Standard bal. bal 1
Probe Set Integra 400/400plus bal 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Položky pre Integra 400 plus musia mať pri nákupe minimálne polročnú záruku.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ predloží rozpis celkovej obstaranej sumy na jednotlivé položky do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy, vrátane rozpisu sadzby DPH a ceny s DPH.
Zadané množstvo je nutné brať ako predpokladaný počet, nie presný. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celkové udávané množstvo ak nastane nepredpokladaná situácia z dôvodu počtu potreby vyšetrení alebo platobnej neschopnosti.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celý predpokladaný rozsah v prípade ekonomických, organizačných, právnych zmien bez nároku uchádzača na stratu zisku.
Verejný obstarávateľ požaduje od dodávateľa akceptovať podmienky priebežného dodávania tovaru počas obdobia plnenia zmluvy na základe priebežnej čiastkovej objednávky zadanej telefonicky alebo e-mailom.
Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, dodanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy.
Zásielka(y) musí byť doručená počas pracovných dní na miesto plnenia.
Súprava(y) musia byť dodané v celku, nepoškodené, nepoužité, so zárukou minimálne 6 mesiacov od dodania.
Prípadná zmena kalibračného a kontrolného materiálu bude v cene.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa doručenia.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ pri odovzdaní tovaru odovzdá objednávateľovi dodací list a faktúru. Oprávnený zástupca objednávateľa potvrdením dodacieho listu potvrdí prevzatie tovaru.
V prípade doručenia iného tovaru, alebo tovaru, ktorý nesplňuje všetky špecifikácie, alebo osobitné požiadavky, požadujeme vrátenie peňazí.
Dodávky tovaru s teplotným monitoringom garantujúcim dodržanie správnej teploty a transport tovaru, potvrdenie o odbornej aplikačnej podpore.
Zabezpečenie možnosti vzdialenej správy pre online riešenie aplikačných či servisných problémov analyzátorov.
Hotline- aplikačná podpora a riešenie urgentných požiadaviek prostredníctvom vzdialeného prístupu do 2 hod počas pracovných dní od 07,00 do 17,00 hod. Nástup do 48 hod. pri riešení urgentných aplikačných a servisných požiadavkách.
Garantovanie dodávok tovaru do 5 pracovných dní od doručenia objednávky.
Predloženie osvedčenia o distribúcií (potvrdené výrobcom).
Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluvy a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela ( úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní ) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

16.01.2021 09:00 — 15.01.2022 09:00

1,00 celok

51 022,82

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.01.2021 08:49

08.01.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.01.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 390
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.01.2021 12:45 - Vstupná ponuka 51 022,82 € Cena bez DPH
07.01.2021 12:45 - Najvýhodnejšia ponuka 51 022,82 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS