• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.01.2021 08:04
  •    Predkladanie ponúk
    08.01.2021 08:15
  •    Ukončenie zákazky
    08.01.2021 08:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.01.2021 09:05

Detail zákazky Z20214

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.01.2021 08:04
  •    Predkladanie ponúk
    08.01.2021 08:15
  •    Ukončenie zákazky
    08.01.2021 08:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.01.2021 09:05

Základné údaje

Z20214

OF-229477

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5400788

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Trvanlivé potraviny

Trvanlivé potraviny, oleje, múky, strukoviny

  • 15850000-1 - Cestoviny
  • 15851100-9 - Surové cestoviny
  • 15831000-2 - Cukor
  • 15830000-5 - Cukor a jemu príbuzné výrobky
  • 15411100-3 - Rastlinné oleje
  • 15612130-1 - Hladká múka
  • 15612110-5 - Hrubá múka
  • 15421000-5 - Rafinované oleje
  • 15625000-5 - Krupica
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Trvanlivé potraviny
Funkcia
Dodaj trvanlivých potravín.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cestoviny abeceda, zvieratká, hviezdičky, vaječné kg 100
Cestoviny farebné vretená kg 150
Cestoviny kolienka, vaječné semolinové (malé, veľké) kg 150
Cestoviny niťovky vaječné kg 50
Cestoviny široké rezance vaječné kg 75
Vretená vaječné, semolinové kg 100
Špagety vaječné, semolinové kg 100
Tarhoňa vaječné, semolinové kg 100
Slovenská ryža vaječné, semolinové kg 100
Fliačky vaječné, semolinové kg 100
Penne kg 75
Lasagne kg 50
Cestoviny Tortelliny plnené kg 100
Zmes rastlinného oleja a tuku na fritovanie 10L značka: Risso Longlife Vandemoortele (alebo ekvivalent) L 700
Rastlinný olej fritovací 2l značka Fritol 2l Palma Tumys Bratislava (alebo ekvivalnet) L 200
Slnečnicový, repkový, rastlinný olej L 700
Olej RAMA 0,9l značka: Rama Culinesse Profi 0,9l Unilever Slovensko (alebo ekvivalent) L 18
Cukor biely kryštálový kg 300
Cukor biely práškový kg 50
Cukor biely hygienický 5g kg 5
Soľ kuchynská kg 300
Polohrubá múka výberová kg 350
Hladká múka T650 Extra kg 500
Krupica pšeničná, kukuričná hrubá kg 15
Krémový prášok Zlatý klas Gustin 200g kg 4
Ryža guľ. Danubio kg 1200
Šošovica veľkozrná kg 150
Fazuľa biela (veľká, malá) kg 150
Fazuľa farebná (veľká, malá) kg 150
Hrach žltý-lúpaný, polený kg 150
Ocot l 100
Voda minerálna, jemne perlivá 1,5l (Rajec, Budiš, Mitická) l 9750
Voda minerálna perlivá, jemne perlivá 1,5l ochutená l 700
Med kg 30
Zlatý klas Thymos/Liana kg 20
Cukor vanilínový 20g Mánya ks 2000
Cukor škoricový 20g Mánya ks 2000
Cestoviny vretená kg 50
Chlebík celozrnný ryžový 80g ks 200
Chlebík celozrnný rzžový 60g jog. poleva ks 200
Chlebík celozrnný ryžový 60g čokoládová poleva ks 200
Bulgur kg 30
Kuskus kg 100
Cestovina Rajbanicka kg 100
Zemiakové cesto kg 200
Hrachová múka kg 30
Šošovica červená kg 50
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobnú cenovú ponuku na jednotlivé položky. Ceny uveďte za MJ bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH.
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Výrobky musia spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR na predmetné výrobky.
Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované, na základe čiastkových písomných alebo telefonických objednávok objednávateľa podľa jeho aktuálnych potrieb.
Množstvá tovarov sú orientačné a môžu sa meniť v závislosti od potrieb objednávateľa.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva čitateľné, napr. číslo faktúry, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo, akosť tovaru a pod.
Dovoz tovaru sa požaduje najneskôr do 24 hodín po akceptovaní objednávky a to v pracovných dňoch od 6:00 do 11:00hod.
Doba trvania zmluvy je na obdobie odo dňa 10.1.2021  do 31.12.2021, do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky alebo do uzatvorenia novej rámcovej zmluvy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia v opakovaných dodávkach.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č.2143/2006-100 PK SR. Tovar musí byť označený na obale v súlade s §9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a §3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
V prípade, že dodávateľ nedodá verejnému obstarávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má verejný obstarávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru.
Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi.
Prípadnú zmenu ceny je možné vykonať len podľa §18 odst.3 b) zákona č.345/2015
Verejný obstarávateľ požaduje dodávať objednaný tovar na kusy presne podľa objednávky t.j. požadujeme rozbaľovanie kartónov.
Verejný obstarávateľ požaduje nelimitovaný denný rozvoz tovaru z dôvodu malej kapacity skladových zariadení.
Bezpečnosť potravín. Musí byť dodržaný teplotný reťazec pri dodávkach do kuchýň spoločného stravovania. Podmienky: -preukázať sa certifikátom systému manažérstva bezpečnosti potravín v oblasti ,,Skladovania a distribúcie potravinárskych výrobkov“ napr. podľa ISO 22000, IFS,BRC, FSSC 22000
Preukázať, že preprava tovaru zodpovedá európskym normám a Potravinovému kódexu. To sa preukazuje tak, že každé nákladné vozidlo musí mať Certifikát ATP, aby mohlo prepravovať potraviny. Tento preukaz sa dodáva k novému vozidlu (izotermické vozidla s chladením resp. s mraziarenskou úpravou. Iné vozidlá nie sú povolené) a je platný 5 rokov. Následne sa musí každé vozidlo znova testovať v štátnej skúšobni Piešťany a nový certifikát je platný 3 roky.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Preukázať, že preprava tovaru zodpovedá európskym normám a Potravinovému kódexu. To sa preukazuje tak, že každé nákladné vozidlo musí mať Certifikát ATP, aby mohlo prepravovať potraviny. Tento preukaz sa dodáva k novému vozidlu (izotermické vozidla s chladením resp. s mraziarenskou úpravou. Iné vozidlá nie sú povolené) a je platný 5 rokov. Následne sa musí každé vozidlo znova testovať v štátnej skúšobni Piešťany a nový certifikát je platný 3 roky.
Navrhnutá hodnota Preukázať, že preprava tovaru zodpovedá európskym normám a Potravinovému kódexu. To sa preukazuje tak, že každé nákladné vozidlo musí mať Certifikát ATP, aby mohlo prepravovať potraviny. Tento preukaz sa dodáva k novému vozidlu (izotermické vozidla s chladením resp. s mraziarenskou úpravou. Iné vozidlá na prepravu chladených a mrazených potravín z dôvodu dodržania teplotného reťazca týchto výrobkov nie sú povolené) a je platný 5 rokov. Následne sa musí každé vozidlo znova testovať v štátnej skúšobni Piešťany a nový certifikát je platný 3 roky.

Z dôvodu, že sa vo výzve jedná o tovary, ktoré nespadajú pod režim distribúcie chladených resp. mrazených potravín je uvedené podmienka pre túto výzvu irelevantná.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafárikova 9, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

10.01.2021 00:00 — 31.12.2021 00:00

1,00 ks

12 746,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.01.2021 08:04

08.01.2021 08:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.01.2021 08:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 143
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.01.2021 12:24 - Vstupná ponuka 12 746,00 € Cena s DPH
04.01.2021 12:24 - Najvýhodnejšia ponuka 12 746,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS