17335795
Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach
Nemocničná 2, Bojnice, 97201, SVK
35869429
Eurolab Lambda a.s.
T. Milkina 2, Trnava, 91701, SVK
Acidobázický analyzátor a diagnostiká
analyzátor, diagnostiká, biochémia
Tovar, Služba
1. Acidobázický analyzátor a diagnostiká
|
|
---|---|
Funkcia |
zabezpečenie biochemických vyšetrení na Oddelení klinickej biochémie |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.Plnoautomatický analyzátor krvných plynov | merané parametre pH, pCO2, pO2 |
2.Možnosť merania novorodeneckého bilirubínu | áno |
3.Oximetria | COhb, MetHb, tHb, HHb, O2Hb, sO2 |
4.Schopnosť testovania i veľmi malých objemov (novorodenci) | áno |
5. Minimálny objem 100 μl alebo menej | áno |
6. Maximálny objem najviac 180 μl | áno |
7. Možnosť prispôsobiť panely testov podľa špecifických potrieb | áno |
8. Zabudovaná tlačiareň | áno |
9. Zálohovanie údajov | áno |
10. Čítačka čiarových kódov | áno |
11. Možnosť prepojenia do LIS | áno |
12.Vlastná UPS | áno |
13.Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný a nerepasovaný, v bezchybnom stave a musí zodpovedať všetkým platným právnym predpisom Slovenskej republiky. | áno |
14.Reagencie k vyšetreniam | Na predpokladaný počet vyšetrení 6 900 počas obdobia jedného roka. |
Názov |
Súčasťou dodávky acidobázického analyzátora (ďalej „zariadenie“) je manuál (návod na obsluhu a údržbu) k zariadeniu v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku a všetky platné certifikáty k zariadeniu v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady). |
Neoddeliteľnou súčasťou dodávky zariadenia je doprava do miesta plnenia, inštalácia v mieste plnenia, zapojenia do LIS a uvedenia zariadenia do prevádzky. Odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti a vrátane zaškolenia požadovaného počtu zamestnancov (min. 2 osoby) objednávateľa v nevyhnutnom rozsahu. |
Reagencie k vyšetreniam musia byť vyrobené v súlade s bezpečnostnými požiadavkami pre IVD zariadenia. |
Cena reagencií k vyšetreniam musí byť konečná vrátane nákladov spotreby reagencií na kalibrácie |
Požaduje sa dodať zariadenie nové, nepoužívané a nerepasované. |
Záručná doba na zariadenie je min. 24 mesiacov odo dňa inštalácie v mieste plnenia a uvedenie zariadenia do prevádzky. |
Cenou za predmet zmluvy sa rozumie cena, vrátane obalu, cla, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s plnením Zmluvy, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná. Cena za predmet zmluvy nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady vyplývajúce z užívania dodaného predmetu zmluvy, ktoré by musel zabezpečiť Objednávateľ. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet zmluvy neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly predmetu zmluvy zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady predmetu zmluvy, resp. jeho nesúlad so zmluvou, predmet zmluvy neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok predmetu zmluvy odstrániť . |
Splatnosť faktúry sa požaduje v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov, v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí predmetu zmluvy oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru. |
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
a.) typové označenie zariadenia, výrobcu, prospektový materiál k zariadeniu v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt zariadenia tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na zariadenie, |
b) všetky platné certifikáty k zariadeniu v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady). |
c) Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zmluvy s uvedením jednotkových cien a sadzby DPH. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú a obchodnú špecifikáciu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. |
Zariadenie musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii, vyhlásenie o zhode v znení všeobecne záväzných právnych predpisov a podľa dotknutých harmonizačných technických predpisov z oblasti posudzovania zhody, vydané orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu. |
Predmet zmluvy musí byť dodaný v takom balení, aby bol chránený pred poškodením alebo zničením. |
Predmet zmluvy musí spĺňať platné normy akosti a kvality. |
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie požiadaviek pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP ET podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS. |
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
Predmet zmluvy musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
Servisné podmienky: |
Nástup servisného technika na opravu do 48 hodín od nahlásenia akejkoľvek poruchy zariadenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu zariadenia najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika na servis pre zariadenie, pokiaľ sú náhradné diely dostupné u dodávateľa. V prípade že diely nie sú dostupné u dodávateľa, odstránenie poruchy najneskôr do 3 kalendárnych dní odo dňa nástupu servisného technika na servis, alebo dodávateľ bezodplatne zapožičia náhradné zariadenie technicky a funkčne porovnateľné. |
V prípade nedodržania vyššie uvedených lehôt vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 20€/deň , pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Spôsob, čas a miesto dodania predmetu zmluvy: |
a) Dodávateľ sa zaväzuje dodávať predmet zmluvy Objednávateľovi na základe písomných objednávok (ďalej iba „objednávka“) za podmienok dohodnutých v tejto zmluve. |
b) Objednávku Objednávateľ doručí dodávateľovi poštou alebo osobne alebo v elektronickej forme. |
c) Dodávateľ je povinný dodať zariadenie do šiestich (6) týždňov odo dňa obdržania objednávky, v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod. Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a sprevádzkovaní zariadenia, vygenerovaní komunikačného protokolu k LIS-u, po úvodnom zaškolení personálu a po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom. Termín dodania zariadenia oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu. |
d) Dodávateľ je povinný dodať reagencie k vyšetreniam do 5 pracovných dní odo dňa obdržania objednávky, ak objednávateľ pre konkrétny prípad dodania nepožaduje iný termín dodania, ktorý uvedie v objednávke. Dodávateľ berie na vedomie, že uvedenie predpokladaného množstva vyšetrení v tejto Zmluve nezaväzuje Objednávateľa na odobratie reagencií k vyšetreniam v uvedenom rozsahu, ani k žiadnym pravidelným odberom, a ani nezakladá žiadne ďalšie práva dodávateľa. Objednávky reagencií k vyšetreniam sa zakladajú výlučne na aktuálnych prevádzkových potrebách Objednávateľa. |
Dodávka a fakturácia reagencií k vyšetreniam sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, podľa potrieb Objednávateľa, pričom množstvá odobratých reagencií si určí Objednávateľ. |
e) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného predmetu zmluvy, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný. |
Súhlas objednávateľa podľa predchádzajúcej vety je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa. |
Sankcie: |
- V prípade omeškania dodávateľa s dodaním predmetu zmluvy má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý. |
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 ObZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán . |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania predmetu zmluvy dohodnutého v zmluve, |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve, |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie predmetu zmluvy a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka, |
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže dodávateľ odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka, |
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u apod. |
Informačná povinnosť: |
Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy. |
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“. |
Nemocničná 2, Bojnice, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
12
1,00 celok
20 075,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
30.12.2020 09:35
04.01.2021 10:23
05.01.2021 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.12.2020 09:07 - Vstupná ponuka | 20 075,00 | € | Cena bez DPH |
04.01.2021 10:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 069,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: