• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.12.2020 08:49
  •    Predkladanie ponúk
    11.01.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.01.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.01.2021 09:50

Detail zákazky Z202034328

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.12.2020 08:49
  •    Predkladanie ponúk
    11.01.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.01.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.01.2021 09:50

Základné údaje

Z202034328

OF-228038

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5404869

Objednávateľ

17335825

Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina

ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK

Dodávateľ

36449814

INTES Poprad, s.r.o.

Námestie sv. Egídia 95, Poprad, 05801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Sonograf pre reprofilizovaný pavilón Covid_19

ultrazvukový prístroj, sonograf, ultrazvuk, diagnostický ultrazvuk, sonda, diagnostika, mamografia

  • 33124100-6 - Diagnostické prístroje
  • 33124120-2 - Diagnostické ultrazvukové prístroje
  • 33112300-1 - Ultrazvukový skener
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Sonograf  pre reprofilizovaný pavilón Covid_19
Funkcia
Prístroj vyššej výkonnostnej kategórie pre oddelenie pre reprofilizovaný pavilón Covid_19
Vhodný na bežné diagnostické vyšetrenia pacientov širokého spektra diagnóz.
Podľa kategorizácie MZ SR:  8. kategória
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Sonograf  pre reprofilizovaný pavilón Covid_19 ks 1
- zobrazovací monitor ks 1
- zobrazovací monitor veľkosť " 21,5
- jas obrazovky monitora cd/m2 205
- rozlíšenie monitora s vysokým harmonickým rozlíšením pixel 1920 x 1080
- pozorovací uhol monitora, horizontálnym, vertikálnym smerom v rozsahu ° 160
- nastaviteľný pult obsluhy výškovo mm 70
- nastaviteľný pult obsluhy stranovo ° +/- 30
- počet brzdených koliesok zariadenia počet 2
- dynamický rozsah systému dB 320
- frekvenčný rozsah snímačov MHz 1,5 – 18
- počet vstupov/ porty pre 2D/4D sondy počet 4
- snímková frekvencia na 2D minimálne "hodnota" alebo multibeam technológia fps 2000
- požadovaná penetrácia v rozsahu mm 0-380
USB porty počet 2
Interný HDD s kapacitou GB 500
Multifrekvenčná konvexná sonda pre komplexné abdominálne vyšetrenia ks 1
- frekvenčný rozsah MHz 1,5-6,0
- počet elementov počet 192
Multifrekvenčná lineárna sonda pre zobrazenie  hlboko uložených vén a artérií ks 1
- frekvenčný rozsah MHz 3,0 - 8,0
- počet elementov počet 192
Multifrekvenčná lineárna sonda pre zobrazenie periférne uložených ciev ks 1
- frekvenčný rozsah MHz 3,0-12,0
- počet elementov počet 192
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Sonograf  pre reprofilizovaný pavilón Covid_19 LED alebo OLED alebo QLED  farebný monitor nastaviteľný výškovo a stranovo s Full HD rozlíšením
- Ethernetový konektor
- HDMI alebo VGA alebo DVI výstup
- Čiernobiela termotlačiareň
Pracovné režimy : Technológia na potlačenie šumu v obraze
- B-mód s možnosťou automatickej optimalizácie 2D obrazu
- M-mód a farebný M-mód z rôznych uhlov a rezov
- Energetický doppler s rozlíšením smeru toku
- Spektrálny doppler (PW) s automatickou optimalizáciou PW krivky
- Zoom na živom i na zmrazenom obraze a HD zoom minimálne 10x
- Dual Live zobrazovací mód
- Simultánne módy zobrazenia
- Zosilňovanie slabnúceho signálu v čase (TGC)
- Trapezoidný mód ako štandard pri lineárnych sondách
- Automatické širokopásmové tvarovanie ultrazvukového lúča
- Duplexné zobrazenia v reálnom čase
- Triplexné zobrazenia v reálnom čase
Meranie, software a vyhodnocovanie Softvér pre meranie dĺžok, plôch, objemov a rýchlostí, Simpson, PISA,
- Automatické merania parametrov dopplerovského spektra (PI, RI, Vmax, Vmin, Vmean)
- Databáza s vyhľadávaním podľa referenčných dát
- Záznamy umožňujú dodatočnú zmenu zosilnenia, zoomu, korekčného uhla, kvantitatívnu analýzu pri dopplerovskom zobrazení
- Export obrázkov a slučiek vo formáte *.jpg, *.jpeg, *.bmp, *.avi, DICOM 3.0
- Programovateľné kalkulácie
- Užívateľsky jednoducho vytvárateľné a modifikovateľné prednastavenia (presety)
- Komunikácia s nemocničným PACS prostredníctvom zasielania dát vo formáte DICOM 3.0 (Formáty: DICOM Verification, DICOM Print, DICOM Storage, DICOM
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ je v zmysle  § 17 ods. 6 zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov prevádzkovateľom základnej služby . Uzatvorením tejto zmluvy dodávateľ berie na vedomie ,že uzatvára zmluvu so subjektom,ktorý je zaradený  do zoznamu základných služieb a jej prevádzkovateľa do registra prevádzkovateľov základných služieb , z čoho pre zmluvné strany vyplývajú práva a povinnosti.
Zaškolenie personálu minimálne v rozsahu 3 hodín, dodávateľ vystaví doklad o zaškolení.
Úvodné zaškolenie personálu najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa dodania a inštalácie prístroja.
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku alebo českom jazyku
Dodávateľ musí garantovať dostupnosť náhradných dielov a príslušenstvo na všetky časti a komponenty v zostave  počas celej životnosti zariadenia, min. 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky.
Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena neprevyšuje cenu predloženú v prieskume trhu verejných obstarávateľov za posledných 5 mesiacov na daný predmet obstarávania ak nie je rozdiel v predmete a v množstve. Ak je rozdiel v množstve alebo dodávateľ ponuka rozdielne zariadenie ako v procese prieskumu trhu, taktiež ak sa nezúčastnil prieskumu trhu za určené obdobie na daný predmet tak do maximálnej ceny uvedenej objednávateľom.
Dodávateľ sa zaväzuje v lehote najneskôr do 7 kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi prospektový materiál predmetu zákazky, ktorý bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov.
Predmet zákazky musí spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike.
Dodávateľ sa zaväzuje v lehote najneskôr do 7 kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi Vyhlásenie o zhode a CE certifikát k predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje v lehote najneskôr do 7 kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi platný ŠUKL kód k predmetu zákazky.
Požaduje sa do 7 kalendárnych dní po uzatvorení zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov
Vrátane inštalácie na mieste plnenia a ich uvedenie do prevádzky
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného prístroja
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii
Dodávateľ sa zaväzuje v lehote najneskôr do 7 kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi v písomnej forme rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky.
Zodpovednosť za vady.
Dodávateľ garantuje, že predmet zákazky (dodaný tovar) bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť Dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby.
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má predmet zákazky (tovar) v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na Objednávateľa, aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase.
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu Dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní predmetu zákazky, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty alebo e-mailom.
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou, sa bude riadiť ustanoveniami platného Obchodného zákonníka.
Dodávateľ sa zaväzuje v lehote najneskôr do 24 hodín  počas pracovných dní  od nahlásenia poruchy Objednávateľom v rámci záručnej doby zabezpečiť prítomnosť servisného technika Dodávateľa na mieste plnenia za účelom odstránenia vady na predmete zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť vadu na predmete zákazky najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika Dodávateľa, pokiaľ sú náhradné diely dostupné u Dodávateľa. V prípade, že náhradné diely pre predmet zákazky nie sú dostupné u Dodávateľa, Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť vadu na predmete zákazky v lehote najneskôr do 72 hodín od nástupu servisného technika Dodávateľa alebo bezodplatne po dobu trvania odstránenia vady na predmete zákazky poskytnúť Objednávateľovi na vlastné náklady náhradné zariadenie, ktoré bude spĺňať technické a funkčné vlastnosti ako predmet zákazky.
V prípade nedodržania vyššie uvedených lehôt vzniká Objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 20 €/deň, a to i za každý deň omeškania,  pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody Objednávateľa.
Objednávateľ ako verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na zmenu zmluvy v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní.
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru :
a) termín dodania tovaru je najneskôr do 10 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod.
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie a údržbu v slovenskom alebo českom jazyku , preberací protokol a protokol  o zaškolení poverených zamestnancov Objednávateľa.
c) Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a sprevádzkovaní predmetu zákazky, po úvodnom zaškolení personálu a po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom a to najneskôr v lehote najneskôr do 5 pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni podpisu Protokolu.
d) termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu
e) oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy
f) Objednávateľ potvrdí dodávateľovi do 10 dní pracovných dní splnenie technických požiadaviek predmetu zákazky odo dňa prevzatia požadovaných dokumentov od dodávateľa.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
Zmluvné a platobné podmienky:
- Objednávateľ je subjektom verejného práva (§ 261 ods. 3 psím d) a § 261 ods. 4 písm. a), b) Obchodného zákonníka a zároveň poskytovateľom zdravotnej starostlivosti , sa zmluvné strany výslovne dohodli, podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť svoje peňažné záväzky v lehote splatnosti 60 dní odo dňa doručenia formálne a vecne správnej faktúry Objednávateľovi.
- Dodávateľ vystaví faktúru v lehote najneskôr do 5 pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni podpisu Preberacieho protokolu. Podkladom pre vystavenie faktúry je povinne Preberací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami.
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja
- Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho/objednávateľa/dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho a podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády SR na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z.
Sankcie:
- V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 ObZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení.
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu
Dodávateľ je oprávnený požadovať:
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z.
Ukončenie zmluvného vzťahu:
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán, výpoveďou alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade, že zákazka, ktorá je predmetom zmluvy je kapitálovým výdavkom hradeným zo štátneho rozpočtu a poskytovateľ finančných prostriedkov / príslušný orgán štátnej správy - ministerstvo /, ktorý má realizovať jej financovanie neposkytol z akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu Objednávateľovi finančné prostriedky na realizáciu tejto zákazky. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade odstúpenia od zmluvy z tohoto dôvodu nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné plnenie.
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za:
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka
f) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ:
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom
g) Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak je Dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (blacklist) trhoviska
V prípade, že dôjde k podstatnému porušeniu povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy, ani nárok na náhradu škody
Dodávateľ vyhlasuje, že ak mu zákon  č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZoRPVS“) ukladá povinnosť byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora (ďalej len „register“) ako partner verejného sektora, spĺňa túto zákonnú povinnosť. Dodávateľ tiež vyhlasuje, že v prípade, ak bude plniť predmet plnenia tejto zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra v zmysle ZoRPVS, že títo budú v čase uzavretia tejto zmluvy alebo v čase použitia takéhoto subdodávateľa v registri zapísaní.
V prípade, ak počas platnosti tejto zmluvy dôjde k právoplatnému výmazu subdodávateľa z registra, je Dodávateľ povinný okamžite ukončiť plnenie tejto Zmluvy prostredníctvom takéhoto subdodávateľa. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy,
Prístroj musí byť dodaný nový, nepoužívaný , nerepasovaný
Ochrana osobných údajov:
1. Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi.
2. Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa.
3. Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov.
4. Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“: P O U Č E N I E o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou
5. Dodávateľ zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa.
Informačná povinnosť:
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“.
Názov Upresnenie
Záruka minimálne 24 mesiacov

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota - dynamický rozsah systému dB 320
Navrhnutá hodnota - dynamický rozsah systému dB 260

Hodnotu dynamického rozsahu navrhujeme zmeniť na min. 260 dB. Požadovaná vysoká hodnota 290dB je diskriminačná. V prípade ak trváte na hodnote 290dB, poprosím Vás o predloženie odbornej literatúry alebo štúdie, ktorá preukazuje medicínske využitie 290dB na pediatrických pacientoch.

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota - snímková frekvencia na 2D minimálne "hodnota" alebo multibeam technológia fps 2000
Navrhnutá hodnota - snímková frekvencia na 2D minimálne "hodnota" alebo multibeam technológia Fps 1900

Snímkovú frekvenciu na 2D obraze navrhujeme zmeniť na min. 1900Hz. V prípade ak trváte na hodnote 2180Hz, poprosím Vás o predloženie odôvodnenia.

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota - frekvenčný rozsah MHz 3,0-12,0
Navrhnutá hodnota -frekvenčný rozsah MHz 3,5-12,0AN

Požadovaný vysoký frekvenčný rozsah lineárnej sondy navrhujeme zmeniť na 3,5-12,0 MHz. Vzhľadom na to, že sa nejedná o veľký rozdiel požadujeme rozšíriť tento parameter, ktorý nespĺňa veľa výrobcov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

12.01.2021 10:00 — 22.01.2021 15:00

1,00 ks

43 218,92

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

30.12.2020 08:49

11.01.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.01.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 364
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.01.2021 15:35 - Vstupná ponuka 43 218,00 € Cena bez DPH
11.01.2021 08:40 - Najvýhodnejšia ponuka 43 217,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS