• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.12.2020 11:09
  •    Predkladanie ponúk
    05.01.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.01.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.01.2021 11:50

Detail zákazky Z202034311

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.12.2020 11:09
  •    Predkladanie ponúk
    05.01.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.01.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.01.2021 11:50

Základné údaje

Z202034311

OF-228890

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5394291

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

36638404

ULTRAMED s.r.o.

Š. Moysesa 431/14, Žiar nad Hronom, 96501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

LED svetlo EyeMag Light II. pre ORL

zdroj svetla, LED, ORL, homogénne jasné biele svetlo

  • 33162000-3 - Prístroje a nástroje operačnej sály
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. LED svetlo EyeMag Light II. pre ORL
Funkcia
Ľahký, mobilný a svetelne veľmi výkonný LED zdroj svetla k lupovým systémom
Zariadenie určené na medicínske použitie, k osvetleniu operačného priestoru
Zdroj LED svetla, výkonné osvetlenie s pokročilou technológiou LED.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
LED svetlo EyeMag Light II. pre ORL (súprava) ks 2
Dobíjacie akumulátory v súprave s nabíjačkou ks 2
Počet stupňov regulácie intenzity ks 3
Intenzita svetla (vo vzdialenosti 300 mm) Lux 50000
Teplota svetla podobná dennému svetlu kelvin 5700
Hmotnosť súpravy gram 20
Výdrž batérie pri 100 % intenzite svetla hod. 4
Výdrž batérie pri 33 % intenzite svetla hod. 6,5
Doba nabíjania hod. 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Ľahký, mobilný a svetelne veľmi výkonný LED zdroj svetla k lupovým systémom áno
Jednoduchá obsluha, nízka hmotnosť a integrovaná regulácia teploty áno
Súčasť balenia musí byť oranžový filter, ktorý odfiltruje UV zložky svetla spôsobujúce tvrdnutie fotokompozitných materiálov áno
Jednoduchá montáž áno
Aktívna kontrola teploty áno
Riadiaca jednotka s reguláciou intenzity svetla áno
Led svetlo musí byť pripojiteľné na lupové okuliare áno
Základňa pre nabíjanie batérií áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a kúpe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy je LED svetlo EyeMag Light II. pre ORL podľa uvedenej špecifikácie predmetu zákazky.
Súčasťou dodávky tovaru je manuál (návod na obsluhu a údržbu) k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku a všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát,vyhlásenie o zhode,/výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp.iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.).
Neoddeliteľnou súčasťou dodávky je doprava do miesta plnenia, inštalácia v mieste plnenia a uvedenia zariadenia do prevádzky. Odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti a vrátane zaškolenia zamestnancov objednávateľa v nevyhnutnom rozsahu.
Požaduje sa dodať tovar nový, nepoužívaný a nerepasovaný.
Súčasťou dodávky je aj zabezpečenie servisných činnosti počas záručnej doby autorizovaným servisným strediskom a zaškoleným servisným technikom na daný typ zariadenia, vrátane dodávky náhradných dielcov po dobu najmenej 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky.
V prípade poruchy zariadenia servisná odozva musí byť maximálne do 24 hodín od nahlásenia poruchy v rámci pracovných dní a servisný zásah do maximálne 48 hodín v rámci pracovných dní.
Záručná doba na zariadenie, vrátane príslušenstva je min. 24 mesiacov odo dňa inštalácie v mieste plnenia a uvedenie zariadenia do prevádzky.
Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán.
Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane obalu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná.
Tovar sa bude považovať za dodaný, potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného  tovaru so zmluvou, množstva tovaru, vzhľadových vlastností tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru zistia nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hodín hodín od uplatnenej reklamácie.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí tovaru a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi.
Lehota dodania je dohodnutá najneskorššie do 30 dní od dňa nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy.
Dodávateľ do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží objednávateľovi:
a.) typové označenie tovaru, výrobcu, zoznam predmetov v súprave, prospektový materiál k tovaru v slovenskom jazyku, resp.českom jazyku a podrobný technický opis ponúkaného tovaru, ktorý musí obsahovať a deklaruje technické parametre ponúkaného tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických  parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky,
b) všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.).
c) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých komponentov a celkovej ceny (ceny za jeden kus prístroja) v EUR bez DPH, sadzby DPH a cenu s DPH.
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie požiadaviek pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné odstúpenie od zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET ET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP OPET podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu.
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v obchodných podmienkach Elektronického trhoviska, výpoveďou s výpovednou lehotou 14 dní. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémom EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv.
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať objednávateľa najmenej tri dni vopred, ktorý zabezpečí proces preberania.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pažítková 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

11.01.2021 00:00 — 01.02.2021 23:59

2,00 ks

2 025,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.12.2020 11:09

05.01.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.01.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 326
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.12.2020 13:19 - Vstupná ponuka 2 025,00 € Cena bez DPH
30.12.2020 13:19 - Najvýhodnejšia ponuka 2 025,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS