• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.12.2020 14:58
  •    Predkladanie ponúk
    14.01.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.01.2021 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.01.2021 11:05

Detail zákazky Z202034300

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.12.2020 14:58
  •    Predkladanie ponúk
    14.01.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.01.2021 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.01.2021 11:05

Základné údaje

Z202034300

OF-229181

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5416918

Objednávateľ

00397768

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach

Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK

Dodávateľ

52913805

Marián Hucík - Kika Wood

Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka a montáž kancelárskeho nábytku

kancelársky nábytok, dodávka a montáž, kancelársky stôl, oblúkový roh stola, skriňa vysoká kombinovaná, skrinka nízka, skrinka nízka jednodverová, nadstavec na vešiakovú skriňu, skriňa vešiaková, kontajner

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 39151000-5 - Rozličný nábytok
  • 39120000-9 - Stoly, skrine, písacie stoly a knižnice
  • 45421140-7 - Montáž kovových stolárskych výrobkov okrem dverí a okien
  • 45422000-1 - Tesárske montážne práce
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky stôl
Funkcia
Kancelársky nábytok slúži na každodenné použitie.
Predmetom zákazky je výroba a dodávka kancelárskeho nábytku v zmysle grafického zadania a technickej špecifikácie, z toho dôvodu je nutné podrobné zameranie priestorov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
dĺžka hornej dosky mm 1405
hĺbka mm 704
výška stola mm 750
zadná doska mm 400
bočná noha stola šírky mm 644
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
zadná doska do 2/3, doska stola: obojstranne laminovaná drevotrieska hr. min. 18 mm - hrana 2 mm ABS, boky stola plné, laminovaná drevotrieska hr. min. 18 mm - hrana 2 mm ABS, presah pracovnej dosky oproti bočnej nohe stola 30mm vpredu aj vzadu
Prípadné odchýlky v rozmeroch budú akceptované až pri zameraní v nadväznosti na umiestnenie nábytku v konkrétnom priestore.
Je nutné, aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku.
Objednávateľ požaduje prispôsobiť dekor nového nábytku k dekoru už jestvujúceho nábytku. Približná farba dekoru: buk
 2. Oblúkový roh stola
Funkcia
Kancelársky nábytok slúži na každodenné použitie.
Predmetom zákazky je výroba a dodávka kancelárskeho nábytku v zmysle grafického zadania a technickej špecifikácie, z toho dôvodu je nutné podrobné zameranie priestorov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
polomer oblúka mm 704
výška stola mm 750
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Oblúkový roh stola - ukončenie stola v položke č. 1, doska stola: obojstranne laminovaná drevotrieska hr. min. 18 mm - hrana 2 mm ABS, boky stola plné, laminovaná drevotrieska hr. min. 18 mm - hrana 2 mm ABS, plastové klzáky na nohy stola,
Prípadné odchýlky v rozmeroch budú akceptované až pri zameraní v nadväznosti na umiestnenie nábytku v konkrétnom priestore.
Je nutné, aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku.
Objednávateľ požaduje prispôsobiť dekor nového nábytku k dekoru už jestvujúceho nábytku. Približná farba dekoru: buk
 3. Skriňa vysoká kombinovaná I.
Funkcia
Kancelársky nábytok slúži na každodenné použitie.
Predmetom zákazky je výroba a dodávka kancelárskeho nábytku v zmysle grafického zadania a technickej špecifikácie, z toho dôvodu je nutné podrobné zameranie priestorov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 2
šírka mm 900
hĺbka mm 400
celková výška skrine bez nožičiek mm 2226
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
spodná časť skrine dvojdverová s dvoma policami, uzamykateľná, horná časť otvorená s dvoma policami, VÝŠKA POLÍC na výšku šanóna minimálne 350 mm (+ max. 2 cm)!!, materiál skrine vrátane políc, zadnej steny obojstranne laminovaná drevotrieska hr. min. 18 mm - hrana 2 mm ABS, nožičky - predložiť vzorky,
Prípadné odchýlky v rozmeroch budú akceptované až pri zameraní v nadväznosti na umiestnenie nábytku v konkrétnom priestore.
Je nutné, aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku (dĺžku úchytiek požadujeme prispôsobiť podľa veľkosti skriniek).
Objednávateľ požaduje prispôsobiť dekor nového nábytku k dekoru už jestvujúceho nábytku. Približná farba dekoru: buk
 4. Skriňa vysoká kombinovaná II.
Funkcia
Kancelársky nábytok slúži na každodenné použitie.
Predmetom zákazky je výroba a dodávka kancelárskeho nábytku v zmysle grafického zadania a technickej špecifikácie, z toho dôvodu je nutné podrobné zameranie priestorov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 3
šírka mm 900
hĺbka mm 400
celková výška skrine bez nožičiek mm 2244
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
spodná aj horná časť skrine dvojdverová s dvoma policami, uzamykateľné, VÝŠKA POLÍC na výšku šanóna minimálne 350 mm (+ max. 2cm)!!, materiál skrine vrátane políc, zadnej steny obojstranne laminovaná drevotrieska hr. min. 18 mm - hrana 2 mm ABS, nožičky: predložiť vzorky,
Prípadné odchýlky v rozmeroch budú akceptované až pri zameraní v nadväznosti na umiestnenie nábytku v konkrétnom priestore.
Je nutné, aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku (dĺžku úchytiek požadujeme prispôsobiť podľa veľkosti skriniek).
Objednávateľ požaduje prispôsobiť dekor nového nábytku k dekoru už jestvujúceho nábytku. Približná farba dekoru: buk
 5. Skrinka nízka
Funkcia
Kancelársky nábytok slúži na každodenné použitie.
Predmetom zákazky je výroba a dodávka kancelárskeho nábytku v zmysle grafického zadania a technickej špecifikácie, z toho dôvodu je nutné podrobné zameranie priestorov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 8
šírka mm 900
hĺbka mm 350
celková výška skrinky bez nožičiek mm 1122
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
skrinka dvojdverová s dvoma policami, uzamykateľná, VÝŠKA POLÍC na výšku šanóna minimálne 350 mm (+ max. 2 cm)!!, materiál skrine vrátane políc, zadnej steny obojstranne laminovaná drevotrieska hr. min. 18 mm - hrana 2mm ABS, nožičky: predložiť vzorky,
Prípadné odchýlky v rozmeroch budú akceptované až pri zameraní v nadväznosti na umiestnenie nábytku v konkrétnom priestore.
Je nutné, aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku (dĺžku úchytiek požadujeme prispôsobiť podľa veľkosti skriniek).
Objednávateľ požaduje prispôsobiť dekor nového nábytku k dekoru už jestvujúceho nábytku. Približná farba dekoru: buk
 6. Skrinka nízka za dvere
Funkcia
Kancelársky nábytok slúži na každodenné použitie.
Predmetom zákazky je výroba a dodávka kancelárskeho nábytku v zmysle grafického zadania a technickej špecifikácie, z toho dôvodu je nutné podrobné zameranie priestorov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
šírka mm 900
hĺbka mm 400
celková výška skrinky bez nožičiek mm 754
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
dvojdverová s jednou policou,VÝŠKA POLÍC na výšku šanóna minimálne 350 mm (+ max. 2cm)!!, materiál skrine vrátane políc, zadnej steny obojstranne laminovaná drevotrieska hr. min. 18 mm - hrana 2 mm ABS, nožičky: predložiť vzorky,
Prípadné odchýlky v rozmeroch budú akceptované až pri zameraní v nadväznosti na umiestnenie nábytku v konkrétnom priestore.
Je nutné, aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku (dĺžku úchytiek požadujeme prispôsobiť podľa veľkosti skriniek).
Objednávateľ požaduje prispôsobiť dekor nového nábytku k dekoru už jestvujúceho nábytku. Približná farba dekoru: buk
 7. Skrinka nízka jednodverová
Funkcia
Kancelársky nábytok slúži na každodenné použitie.
Predmetom zákazky je výroba a dodávka kancelárskeho nábytku v zmysle grafického zadania a technickej špecifikácie, z toho dôvodu je nutné podrobné zameranie priestorov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
šírka mm 600
hĺbka mm 400
celková výška skrinky bez nožičiek mm 754
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
jednodverová s jednou policou, otváranie dvierok ľavé, VÝŠKA POLICE na výšku šanóna minimálne 350 mm (+ max. 2cm)!!, materiál skrine vrátane police, zadnej steny obojstranne laminovaná drevotrieska hr. min. 18 mm - hrana 2 mm ABS, nožičky: predložiť vzorky,
Prípadné odchýlky v rozmeroch budú akceptované až pri zameraní v nadväznosti na umiestnenie nábytku v konkrétnom priestore.
Je nutné, aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku (dĺžku úchytiek požadujeme prispôsobiť podľa veľkosti skriniek).
Objednávateľ požaduje prispôsobiť dekor nového nábytku k dekoru už jestvujúceho nábytku. Približná farba dekoru: buk
 8. Nadstavec na vešiakovú skriňu
Funkcia
Kancelársky nábytok slúži na každodenné použitie.
Predmetom zákazky je výroba a dodávka kancelárskeho nábytku v zmysle grafického zadania a technickej špecifikácie, z toho dôvodu je nutné podrobné zameranie priestorov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
šírka mm 1000
hĺbka mm 600
výška mm 600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
skrinka dvojdverová s jednou policou, materiál skrine, vrátane police a zadnej steny obojstranne laminovaná drevotrieska hr. min. 18 mm - hrana 2 mm ABS,
Prípadné odchýlky v rozmeroch budú akceptované až pri zameraní v nadväznosti na umiestnenie nábytku v konkrétnom priestore.
Je nutné, aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku (dĺžku úchytiek požadujeme prispôsobiť podľa veľkosti skriniek).
Objednávateľ požaduje prispôsobiť dekor nového nábytku k dekoru už jestvujúceho nábytku. Približná farba dekoru: buk
 9. Skriňa vešiaková
Funkcia
Kancelársky nábytok slúži na každodenné použitie.
Predmetom zákazky je výroba a dodávka kancelárskeho nábytku v zmysle grafického zadania a technickej špecifikácie, z toho dôvodu je nutné podrobné zameranie priestorov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
šírka mm 1000
hĺbka mm 600
celková výška skrine bez nožičiek mm 1858
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
dvojdverová, police vľavo, šírka políc 300 mm, vrátane vešiakovej tyče dl. 646mm, materiál skrine vrátane políc, zadnej steny obojstranne laminovaná drevotrieska hr. min. 18 mm - hrana 2mm ABS,
Prípadné odchýlky v rozmeroch budú akceptované až pri zameraní v nadväznosti na umiestnenie nábytku v konkrétnom priestore.
Je nutné, aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku (dĺžku úchytiek požadujeme prispôsobiť podľa veľkosti skriniek).
Objednávateľ požaduje prispôsobiť dekor nového nábytku k dekoru už jestvujúceho nábytku. Približná farba dekoru: buk
 10. Kontajner
Funkcia
Kancelársky nábytok slúži na každodenné použitie.
Predmetom zákazky je výroba a dodávka kancelárskeho nábytku v zmysle grafického zadania a technickej špecifikácie, z toho dôvodu je nutné podrobné zameranie priestorov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 2
šírka mm 400
hĺbka mm 530
výška mm 610
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kontajner 3-zásuvkový na kolieskach, uzamykateľný centrálne jedným kľúčom, zásuvky s tichým chodom, hrúbka korpusu min. 18 mm, materiál obojstranne laminovaná drevotrieska hr. min. 18 mm - hrana 2 mm ABS,
Prípadné odchýlky v rozmeroch budú akceptované až pri zameraní v nadväznosti na umiestnenie nábytku v konkrétnom priestore.
Je nutné, aby súčasťou balenia nábytku bolo všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku (dĺžku úchytiek požadujeme prispôsobiť podľa veľkosti skriniek).
Objednávateľ požaduje prispôsobiť dekor nového nábytku k dekoru už jestvujúceho nábytku. Približná farba dekoru: buk
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvná cena
1.1. Celková cena i jednotkové ceny v sebe zahŕňajú všetky náklady súvisiace s dodatočným zameraním priestorov a dodaním tovaru (doprava, vrátane doručenia a vyloženia, vynesenia tovaru, likvidácie obalov, poskladania a montáže tovaru na požadovanom mieste plnenia.
1.2. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
1.3. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
2. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti zmluvy:
2.1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto rámcovej dohody:
2.1.1. názov tovaru, typ, výrobcu,
2.1.2. funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaných tovarov z dôvodu overenia technických parametrov a vlastností,
2.1.3. vyobrazenie ponúkaných tovarov (fotografie, katalógy),
2.1.4. rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta pre každú položku (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre),
2.1.5. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien, pričom prepočítaná celková cena s DPH musí byť vo výške zmluvnej ceny,
2.2. Kontaktná osoba objednávateľa posúdi dodávateľom predložené dokumenty a najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty:
2.2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, alebo
2.2.2. v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom, či ponúkaný ekvivalent spĺňa požiadavky objednávateľa, alebo
2.2.3. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie, resp. opravu alebo nahradenie a zároveň určí dodatočnú lehotu na ich doručenie.
2.3. Dodatočné zameranie priestorov:
2.3.1. Kontaktná osoba, po posúdení parametrov, určí termín dodatočného zamerania priestorov v objekte Objednávateľa, na základe telefonickej dohody s Dodávateľom.
2.3.2. Dodávateľ je súčasne povinný ešte pred začatím výroby pri zameraní predložiť vzorky dekoru a nožičiek, vzor a veľkosť úchytiek, potrebných pre výrobu, zodpovednej osobe objednávateľa. Pred výrobou nábytku predloží Dodávateľ technickú dokumentáciu k výrobe na odsúhlasenie zodpovednej osobe Objednávateľa. V prípade nejasností Dodávateľ konzultuje so zodpovednou osobou Objednávateľa.
2.3.3. Proces výroby je možné realizovať až po konečnom odsúhlasení Objednávateľom.
3. Dodanie:
3.1. Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý, nereklamovaný tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy.
3.2. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii. Špecifikácia s rozmermi a ilustračnými fotografiami sa nachádza v prílohe.
3.3. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávok objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve, akosti a druhu tovaru vrátane balenia, dopravy a vyloženia na miesto určenia uvedené v objednávkach objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru podľa položiek a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca Dodávateľa i Objednávateľa.
3.4. Objednávateľ požaduje doručenie počas pracovných dní a oznámenie dátumu plnenia aspoň 24 hodín vopred.
3.5. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu poverenou osobou výlučne v pracovných dňoch v čase od 08:00 - 16:00 hod.
3.6. Objednávateľ požaduje, aby tovar, pokiaľ bude dodaný v demontovanom stave, dodávateľ poskladal na mieste plnenia v čase dohodnutom s objednávateľom. Objednávateľ požaduje montáž nábytku na mieste dodania,
3.7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať.
3.8. Objednávateľ požaduje záruku 24 mesiacov, ktorá začne plynúť odo dňa odovzdania kancelárskeho nábytku.
3.9. Objednávateľ požaduje na základe grafického zadania a technickej špecifikácie, aby dodávateľ zabezpečil v čase dohodnutom s objednávateľom podrobné zameranie priestorov.
4. Fakturácia:
4.1. Fakturácia sa bude realizovať ku každej objednávke samostatne. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET") je splatnosť faktúr 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Objednávateľ neposkytne preddavok.
5. Reklamácie:
5.1. V prípade reklamácie na dodanom tovare má dodávateľ povinnosť vymeniť na vlastné náklady vadný tovar za nový, rovnakých alebo lepších parametrov.
6. Ekvivalentné produkty:
6.1. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti dohody bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný objednávateľom.
7. Odstúpenie od zmluvy:
7.1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto rámcovej dohody je jej podstatným porušením a má za následok odstúpenie objednávateľa od rámcovej dohody, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
7.2. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie vzoriek ekvivalentných produktov alebo nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, alebo ani po výzve na nahradenie ponúkaného ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý spĺňa požiadavky objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šrobárova 2, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

18.01.2021 08:00 — 26.02.2021 14:00

1,00 komplet

3 192,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.12.2020 14:58

14.01.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.01.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 943
 31
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.12.2020 15:45 - Vstupná ponuka 3 192,00 € Cena s DPH
11.01.2021 20:40 - Najvýhodnejšia ponuka 2 553,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS