• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.12.2020 11:12
  •    Predkladanie ponúk
    07.01.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.01.2021 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.01.2021 15:50

Detail zákazky Z202034291

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.12.2020 11:12
  •    Predkladanie ponúk
    07.01.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.01.2021 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.01.2021 15:50

Základné údaje

Z202034291

OF-229437

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5397522

Objednávateľ

00164763

Slovenské národné divadlo

Pribinova 7272/17, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81901, SVK

Dodávateľ

47973871

LEONTECH s.r.o.

Pračanská 49, Bratislava, 83107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenájom kontajnera a odvoz - likvidácia odpadu

piliny, hobliny, drevené odrezky, prenájom kontajnera

  • 90513000-6 - Služby na spracovanie a likvidáciu nie nebezpečného odpadu
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 34928480-6 - Kontajnery a nádoby na odpad a odpadky

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenájom kontajnera a odvoz - likvidácia odpadu
Funkcia
Účelom je zbavenie sa priemyselného odpadu jeho odvozom a ekologickou likvidáciou.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. prenájom jedného kontajnera 7 m3 mesiac 12
2. odvoz odpadu a jeho likvidácia/mesiac počet odvozov 1 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
likvidácia : ekologická
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V cene poskytovanej služby musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s prenájmom kontajnera, s odvozom odpadu a jeho ekologickou likvidáciou.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia Rámcovej dohody (stanovenie ceny prenájmu kontajnera za mesiac a ceny každého jedného odvozu a likvidácie odpadu).
Objednávateľ požaduje uzatvorenie Rámcovej dohody na obdobie maximálne na obdobie 12 mesiacov. Objednávateľ nie je viazaný vyčerpaním finančného limitu Rámcovej dohody. V prípade vyčerpania finančného limitu Rámcovej dohody za obdobie kratšie ako 12 mesiacov, Rámcová dohoda bude ukončená.
Poskytovateľ služby musí mať oprávnenie podnikať pre oblasť nakladania s odpadmi.
Termín požadovaného vývozu pilín, hoblín a drevených odrezkov bude vždy spresnený na základe písomnej Čiastkovej výzvy objednávky) v závislosti od naplnenia kontajnera.
V období mesiacov júl a august sa prenájom kontajnera a vývoz odpadu bude uskutočňovať  iba v prípade potreby.
Splatnosť faktúry : do 30 kalendárnych dní od jej doručenia Objednávateľovi. Vo faktúre uvedie Dodávateľ číslo Rámcovej dohody, čísla  Čiastkových výziev a   kontaktnú osobu Objednávateľa.
Ku každej faktúre musí byť priložený vážny lístok za každý jeden odvoz a likvidáciu priemyselného odpadu.
Po uzavretí Rámcovej dohody umožní Objednávateľ obhliadku areálu - miesta vzniku odpadu .

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

SND, Mliekarenská 6, Bratislava, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 kontajner

1 920,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.12.2020 11:12

07.01.2021 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.01.2021 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 482
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.01.2021 10:54 - Vstupná ponuka 1 920,00 € Cena s DPH
07.01.2021 10:54 - Najvýhodnejšia ponuka 1 920,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS