• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.12.2020 11:20
  •    Predkladanie ponúk
    04.01.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.01.2021 09:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.01.2021 09:25

Detail zákazky Z202034076

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.12.2020 11:20
  •    Predkladanie ponúk
    04.01.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.01.2021 09:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.01.2021 09:25

Základné údaje

Z202034076

OF-229302

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5391316

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

34152199

Bidfood Slovakia s. r. o.

Piešťanská 2321/71, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mrazené mäso z hydiny

hydina, kurčatá, morky, kačice

  • 15112000-6 - Hydina
  • 15112300-9 - Pečene hydiny
  • 15112130-6 - Kurčatá
  • 15112120-3 - Morky
  • 15112140-9 - Kačice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mrazené mäso z hydiny
Funkcia
Dodávka mrazeného mäsa z hydiny pre kuchyňu spoločného stravovania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kurča celé bez drobkov, kalibrované 1200 - 1500 g, hlboko zmrazené, trieda A kg 250
Kuracie stehná s kožou a kosťou, kalibrované 200 - 280 g, hlboko zmrazené, trieda A kg 120
Kuracie stehná bez kosti a kože, hlboko zmrazené, trieda A kg 60
Kuracie rezne - polovica pŕs alebo celé prsia bez hrudnej kosti, rebier a vidlicovej kosti a bez kože, kalibrované 200 - 280 g, hlboko zmrazené, trieda A kg 150
Kuracie pečienky, hlboko zmrazené, trieda A kg 15
Kuracia polievková zmes, hlboko zmrazená, trieda A kg 25
Sliepka celá, hlboko zmrazená, trieda A kg 25
Morčacie prsia bez kosti a kože, hlboko zmrazené, trieda A kg 60
Kačacie stehná s kosťou a kožou, kalibrované, hlboko zmrazené, trieda A kg 60
Kačacie prsia bez kosti a s kožou, hlboko zmrazené, trieda A kg 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kurča celé bez drobkov, kalibrované 1200 - 1500 g, hlboko zmrazené, trieda A do 10 ks v kartónovom balení
Kuracie stehná s kožou a kosťou, kalibrované 200 - 280 g, hlboko zmrazené, trieda A Spotrebiteľské balenia 0,5 - 1 kg v kartóne do 12 kg, alebo gastrobalenie do 12 kg
Kuracie stehná bez kosti a kože, hlboko zmrazené, trieda A Spotrebiteľské balenia 0,5 - 1 kg v kartóne do 12 kg, alebo gastrobalenie do 12 kg
Kuracie rezne - polovica pŕs alebo celé prsia bez hrudnej kosti, rebier a vidlicovej kosti a bez kože, kalibrované 200 - 280 g, hlboko zmrazené, trieda A Spotrebiteľské balenia 0,5 - 1 kg v kartóne do 12 kg, alebo gastrobalenie do 12 kg
Kuracie pečienky, hlboko zmrazené, trieda A Spotrebiteľské balenie 0,5 kg
Kuracia polievková zmes, hlboko zmrazená, trieda A Spotrebiteľské balenie do 1 kg
Sliepka celá, hlboko zmrazená, trieda A Spotrebiteľské balenie, sliepka celá ľahká
Morčacie prsia bez kosti a kože, hlboko zmrazené, trieda A Spotrebiteľské balenie 1 kg
Kačacie stehná s kosťou a kožou, kalibrované, hlboko zmrazené, trieda A Spotrebiteľské balenie 0,5 - 1 kg
Kačacie prsia bez kosti a s kožou, hlboko zmrazené, trieda A Spotrebiteľské balenie 0,5 - 1 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Na účely tejto zmluvy sa za zmluvný rámec pokladá Celková maximálna cena plnenia podľa rámcovej dohody vrátane DPH. Za zmluvný rámec sa nepokladajú presné množstvá v časti "Funkčná a technická špecifikácia predmetu Zmluvy:" (resp: Položky opisného formulára). Tieto presné množstvá jednotlivých druhov tovarov sú predpokladaným množstvom na obdobie 12 mesiacov. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo množstvá jednotlivých zazmluvnených druhov tovarov objednávať podľa skutočnej potreby (väčšie ako aj menšie)
Pri Rámcovej dohode - minimálne cena plnenia na základe jednotlivej Čiastkovej výzvy Objednávateľa - 25€ s DPH (nižšia len po vzájomnej dohode).
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 4 pracovných dní v čase od 7:15 do 13:30 od objednania tovaru. Prípadne podľa obojstrannej dohody.
V prípade nedodania tovaru v stanovenej (dohodnutej) dobe, je objednávateľ oprávnený objednaný tovar zakúpiť u iného dodávateľa.
Ak dodávateľ 2 krát nedodá objednaný tovar alebo jeho časť v stanovenej (dohodnutej) dobe, považuje sa to za podstatné porušenie podmienok Rámcovej dohody.
Celkové množstvá ("presná hod." v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky) jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo predpokladané množstvo meniť podľa skutočnej potreby.
Predávajúci sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet čiastkovej výzvy v čase jeho dodania spĺňa všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem. Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
Dodávaný tovar musí byť v 1. kategórii (resp. trieda A) a nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby. Nedodržanie podmienky sa považuje za podstatné porušenie podmienok Rámcovej dohody.
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru spôsobilé na prepravu dodávaného tovaru podľa zákona. Nedodržanie podmienky sa považuje za podstatné porušenie podmienok Rámcovej dohody.
Pri dodaní tovaru prebehne fyzická kontrola /počet, sortiment/, na základe ktorého bude podpísané prevzatie tovaru oprávnenou osobou objednávateľa. Zoznam oprávnených osôb objednávateľa zašle objednávateľ dodávateľovi po doručení podrobného rozpočtu.
Faktúra je splatná 20 dní odo dňa doručenia kupujúcemu. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu a súčasťou musia byť dodacie listy o dodanom predmete – príslušnom množstve tovaru a preberacie protokoly potvrdené zástupcami oboch zmluvných strán.
Kupujúci preddavky ani zálohy neposkytuje.
Sankcie za nedodržanie podmienok tejto rámcovej dohody sú stanovené Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska v čase vyhlásenia obstarávania.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Veľká Ida - GPS súradnice 48°35'58.7"N 21°08'38.4"E (48.599637, 21.144010), Veľká Ida, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika

12

1,00 zákazka

2 875,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.12.2020 11:20

04.01.2021 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.01.2021 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 142
 68
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.12.2020 12:32 - Vstupná ponuka 2 875,00 € Cena bez DPH
31.12.2020 11:03 - Najvýhodnejšia ponuka 2 874,82 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS