31701914
Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť
Bardejovská 6, Košice, 04329, SVK
46461388
Sanita a technika, s.r.o.
Matice slovenskej 5/612, Sabinov, 08301, SVK
Profesionálna priestorová dezinfekcia vozidiel MHD proti koronavírusu SARS–CoV-2 v čase šírenia COVID-19 podľa nižšie uvedenej špecifikácie
priestorová dezinfekcia
Služba
1. Profesionálna priestorová dezinfekcia vozidiel MHD proti koronavírusu SARS–CoV-2 v čase šírenia COVID-19 podľa nižšie uvedenej špecifikácie
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Vykonanie profesionálnej komplexnej priestorovej dezinfekcie interiéru dopravných prostriedkov MHD počas karanténnych opatrení v súvislosti so šírením sa koronavírusu COVID – 19. Požaduje sa spôsob aplikácie bezkontaktnou metódou – formou suchej hmloviny vytvorenej s dezinfekčného prostriedku na báze peroxidu vodíka a striebra schváleného nariadením ES účinného aj v medzerách/špárach/neprístupných miestach a dutinách interiéru vozidla s dlhodobým účinkom minimálne 7 dní s použitím strojov/prístrojov vhodných pre aplikáciu uvedeného dezinfekčného prostriedku. |
2. Použitý dezinfekčný prostriedok nesmie zapáchať, lepiť, znečisťovať ošetrené plochy, a prístroje, vybavenie nie je potrebné ho neutralizovať, nesmie poškodzovať elektroniku a nesmie byť karcinogénny. |
3. Dezinfekciu je potrebné vykonať 1 x do týždňa pre každé vozidlo (električka, autobus, elektrobus, trolejbus) podľa pokynov obstarávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Týždenný počet vozidiel (ELEKTRIČKY, AUTOBUSY, ELEKTROBUSY, TROLEJBUSY) dezinfekciu ktorých je potrebné vykonať | ks | 252 | ||
2. Priemerný objem interiéru 1 ks vozidla | m3 | 88,17 | ||
3. Dezinfekčný prostriedok-účinná latka-striebro | % | 1,5 | ||
4. Dezinfekčný prostriedok-účinná latka-peroxid vodíka | % | 0,0015 |
Názov |
1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZoVO“). Dodávateľ v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady predloží mailom/poštovým doručovateľom. Porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok nesplnením podmienok účasti odbornej spôsobilosti s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie a ukončenia zmluvy. |
1.1 Dodávateľ je povinný preukázať odbornú spôsobilosť s predmetom podnikania „Práca s dezinfekčnými prípravkami na profesionálne použitie.“ alebo ekvivalent pre profesionálne použitie. Porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok nesplnením podmienok účasti odbornej spôsobilosti s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie a ukončenia zmluvy. |
2. Objednávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s dodávateľom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (ďalej len "RPVS") a nie je zapísaný v RPVS, alebo ktorého subdodávateľ podľa osobitného predpisu, ktorý má povinnosť zapisovať sa do RPVS a nie je zapísaný v RPVS. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ podľa § 19 ods. 3 ZoVO môže odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzavretia zmluvy zapísaný v RPVS alebo ak bol vymazaný z RPVS (vzťah ku zákonným zmenám od 01.08.2017). |
3. Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora, ak danú povinnosť má, a to v súlade s ustanoveniami ZoVO a zákona NR SR č. 315/2016 Z.z.. Rovnaká povinnosť platí aj pre jeho subdodávateľa. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
4. Dodávateľ v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy predloží mailom/poštovým doručovateľom doklady preukazujúce jeho zápis v registri partnerov verejného sektora a jeho subdodávateľov podľa § 11 ZoVO. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
5. Dodávateľ je povinný preukázať skutočnosť, že sa naňho nevzťahuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 až 9 ZoVO, vrátane neuzavretia dohody narúšajúcej hospodársku súťaž s iným hospodárskym subjektom v danej zákazke. Dodávateľ v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy predloží mailom/poštovým doručovateľom doklady preukazujúce uvedené skutočnosti minimálne čestným vyhlásením. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
6. Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/poštovým doručovateľom oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
7. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/poštovým doručovateľom predložiť objednávateľovi: zoznam subdodávateľov, ak ich má; názov a sídlo/adresu prevádzky svojho subdodávateľa; údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, mailová adresa; podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má v úmysle zabezpečiť subdodávateľom, prípadne oznámiť skutočnosť, že subdodávateľov nemá; akúkoľvek zmenu údajov o subdodávateľovi. |
8. Pravidlá zmeny subdodávateľa najneskôr v deň zistenia potreby vykonania zmeny a oznámiť zmenu subdodávateľa s údajmi podľa § 41 ods. 3 ZoVO o novom subdodávateľovi, pričom podmienky vyžadované pre subdodávateľa musí spĺňať aj nový subdodávateľ. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
9. Dezinfekčný prostriedok musí spĺňať požiadavky platnej legislatívy na pridelenie registračného čísla a zapísanie biocídneho výrobku do registra biocídnych výrobkov sprístupnených na trhu v Slovenskej republike. |
10. Dezinfekčný prostriedok používaný pri poskytnutí služby musí v registri biocídnych výrobkov sprístupnených na trhu v Slovenskej republike mať vyznačené: a) obchodný názov biocídneho výrobku, b) meno alebo názov držiteľa rozhodnutia, c) registračné číslo biocídneho výrobku, d) typ alebo typy biocídneho výrobku, e) čísla CAS účinných látok v biocídnom výrobku, f) dátum zapísania biocídneho výrobku do registra biocídnych výrobkov sprístupnených na trhu v Slovenskej republike. |
11. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/poštovým doručovateľom predložiť objednávateľovi rozhodnutie o zapísaní biocídneho výrobku do registra biocídnych výrobkov sprístupnených na trhu v Slovenskej republike vydané Ministerstvom hospodárstva SR vrátane registračného čísla. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
12. Ak sa v technických požiadavkách uvádza konkrétny výrobca, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, a ak nemožno opísať predmet zákazky dostatočne presne a zrozumiteľne, objednávateľ uvedený odkaz všeobecne pre všetky takéto položky dopĺňa slovami „alebo ekvivalentný“. Objednávateľ umožňuje predkladať na jednotlivé položky aj ich ekvivalent. Za ekvivalent sa považuje tovar/produkt/predmet zákazky uvedený v konkrétnej položke, ktorý má rovnaké alebo lepšie vlastnosti ako uvedené v technickej špecifikácii. Horšie vlastnosti nie sú prípustné. |
13. V prípade predloženia ekvivalentu ktorejkoľvek položky je dodávateľ povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy/prevzatia objednávky zaslať objednávateľovi e-mailom/poštovým doručovateľom doklad, ktorým preukáže rovnakú, prípadne lepšiu kvalitu nim ponúkaného tovaru ekvivalentu oproti požadovanému. |
14. Predmet zákazky nebude dodávaný jednorazovo v celom množstve. V zmysle ustanovení OPETu, týkajúcich sa zmluvy, objednávateľ sa nezaväzuje k plneniu zmluvy v celom rozsahu a dodávateľ to v plnej miere akceptuje. Celkové množstvo predmetu zákazky je uvedené ako predpokladané. Presné množstvo bude uvedené v čiastkových objednávkach počas zmluvnej lehoty. |
15. Dodávateľ vyhlasuje a garantuje, že je schopný počas celej zmluvnej lehoty dodávať predmet zákazky za ním uvedené ceny, ktoré sú správne a reálne, to neplatí len v prípade, ak počas zmluvnej lehoty dôjde ku zákonnej zmene faktorov, podmieňujúcich potrebu úpravy zmluvnej ceny počas zmluvnej lehoty, čo je dodávateľ povinný v písomne preukázať objednávateľovi v lehote do 10 prac. dní od momentu vzniku legislatívnej úpravy spôsobujúcej potrebu zmeny zmluvnej ceny. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
16. Všetci zamestnanci dodávateľa musia byť preukázateľne oboznámení zamestnancom objednávateľa z predpisov BOZP objednávateľa. Dodávateľ je povinný nahlásiť vopred (aspoň 2 pracovné dni) počet osôb na oboznamovanie zamestnancov. |
17. Objednávateľ zabezpečí bezplatne oboznámenie zamestnancom dodávateľa z predpisov na zaistenie BOZP. V súvislosti s opatreniami COVID – 19 je možné v súčasnej dobe oboznamovať max. 5 zamestnancov dodávateľa v jednom termíne. Objednávateľ po dohode s dodávateľom zabezpečí potrebný počet termínov na oboznamovanie zamestnancov. V prípade nových opatrení a usmernení hlavného hygienika SR, resp. RÚVZ KE v súvislosti s COVID -19 si objednávateľ vyhradzuje právo postupovať podľa aktuálnych pokynov. |
18. Zamestnanci dodávateľa, ktorí budú vykonávať obsluhu alebo činnosti na (VTZ) vyhradených technických zariadeniach – elektrických ( el.inštalácie, elektrobusy), ktoré sú ustanovené Vyhláškou č. 508/2009 Z. z. v znení neskorších predpisov, musia predložiť objednávateľovi odbornú spôsobilosť svojich zamestnancov pre Vyhradené technické zariadenia - elektrické, min. § 20 (Poučená osoba) v zmysle Vyhlášky č. 508/2009 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
19. V prípade predloženia osvedčenia § 21 - § 24 v zmysle Vyhlášky č. 508/2009 Z. z. v znení neskorších predpisov, osvedčenie musí byť platné a súčasťou je aj doloženie platnej lekárskej prehliadky vo vzťahu k osvedčeniu. |
20. Zamestnanci dodávateľa, ktorí budú vykonávať obsluhu alebo činnosti na (UTZ) určených technických zariadeniach – elektrických (el. inštalácie, trolejbusy, električky), kt. sú ustanovené Vyhláškou č. 205/2010 Z. z. v znení neskorších predpisov, musia predložiť objednávateľovi odbornú spôsobilosť svojich zamestnancov pre Určené technické zariadenia - elektrické, min. § 23 (Poučená osoba) v zmysle Vyhlášky č. 205/2010 Z. z. v znení neskorších predpisov. V prípade predloženia osvedčenia § 24 - § 29 v zmysle Vyhlášky č. 205/2010 Z. z. v znení neskorších predpisov, osvedčenie musí byť platné. |
21. Objednávateľ môže na základe objednávky pre zamestnancov dodávateľa zabezpečiť nadobudnutie odbornej spôsobilosti pre Určené technické zariadenia – elektrické (UTZ) v zmysle Vyhlášky č. 205/2010 Z. z. v znení neskorších predpisov, podľa platného cenníka objednávateľa. |
22. Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú cenu podľa čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu predmetu zákazky uvedeného v čiastkovej objednávke. |
23. Celková cena zahŕňa všetky vedľajšie náklady na dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach, napríklad dopravu na miesto plnenia, manipulačné služby, a podobne. |
24. Predmet zákazky bude financovaný formou bezhotovostného platobného styku. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
25. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi, inak je objednávateľ oprávnený faktúru v lehote splatnosti vrátiť dodávateľovi na prepracovanie. Lehota splatnosti faktúry začne v takom prípade plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry objednávateľovi. Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť cenu za poskytnutý predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej s náležitosťami daňového dokladu, so splatnosťou nie kratšou ako 30 dní od vystavenia faktúry. |
26. Ak počas platnosti zmluvy bude objednávateľom preukázané, že na trhu sa kvalitatívne rovnaký predmet zákazky poskytuje za nižšiu cenu, dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi zmluvnou cenou a nižšou cenou a to odo dňa preukázania existencie nižšej ceny až do termínu ukončenia zmluvnej lehoty. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
27. Zmluvné strany sa dohodli, že v súlade s § 18 ZoVO je možné túto zmluvu meniť počas jej trvania bez nového verejného obstarávania, pričom zmena zmluvy bude písomná a touto zmenou sa nesmie meniť charakter zmluvy. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy podľa § 19 ZoVO. |
28. Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje aj nedodržanie zmluvného záväzku dodať predmet zmluvy v rozsahu a kvalite uvedenej v tejto zmluve. |
29. Objednávateľ umožní zamestnancom poskytovateľa prezliekanie a uskladnenie dezinfekčných prostriedkov a prístrojov v priestoroch na to určených bezplatne. |
30. Objednávateľ poskytne na účely výkonu prác bezplatne elektrickú energiu na osvetlenie a pre používané stroje a zariadenia, ako aj teplú a studenú vodu. |
31. Dodávateľ je povinný viesť a archivovať evidenciu dezinfikovaných vozidiel s podpisom zástupcu objednávateľa potvrdzujúcim kvalitu vykonaných služieb alebo zistené nedostatky. Uvedený doklad bude prílohou faktúry. Faktúra bude vyhotovená za skutočne poskytnuté služby, potvrdené prevzatie poskytnutej služby s presným rozsahom m3 bude prílohou faktúry. |
32. Dodávateľ sa zaväzuje k hospodárnemu nakladaniu s vodou, elektrickou energiou a ostatnými médiami, ktoré mu boli ponúknuté k dispozícii pre zabezpečenie poskytnutia služby. |
33. Dodávateľ je povinný používať výlučne svoje dezinfekčné prostriedky a prístroje. |
34. Dodávateľ je povinný zabezpečiť ekologickú likvidáciu dezinfekciou vzniknutých odpadov (napríklad použitých nádob dezinfekčných prostriedkov) na vlastné náklady. |
35. Všetky výdavky spojené s prípravou, predložením dokladov a predložením cenovej ponuky znáša výhradne uchádzač bez finančného nároku voči obstarávateľovi. |
36. Zmluvné strany sa v súlade s § 108 ods. 3 ZoVO v platnom znení dohodli, že táto zmluva s opakovaným plnením sa uzatvára na obdobie uvedené ako lehota plnenia zmluvy. Objednávateľ vyhotoví referenciu podľa § 12 ods. 3 písm. a) ZoVO do 30 dní odo dňa skončenia plnenia celej zmluvy. Funkčným celkom sa rozumie ukončenie zmluvy kompletným dodaním predmetu zákazky v lehote plnenia zmluvy na základe všetkých zmluvných objednávok, čiastková objednávka nespĺňa požiadavku funkčného celku za účelom vyhotovenia referencie. |
37. V prípade zistenia objednávateľa, že dodávateľ realizuje predmet zmluvy dezinfekčným prostriedkom nespĺňajúcim požadované kvalitatívne vlastnosti v zmysle platnej legislatívy (bod 7-10 tejto zmluvy) má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 3000,- € za každý zistený prípad porušenia. Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. |
38.Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/poštovým doručovateľom doručiť objednávateľovi doklady, ktorými preukáže kvalitu dezinfekčného prostriedku, ktorý sa zaväzuje používať pri poskytovaní predmetu zmluvy (technický list, certifikát, výrobný list, výrobku, karta bezpečnostných údajov podľa 8. bodu prípadne iný dokument). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
39. Zmluvné strany sa zaväzujú, že ak použitie výrobku spôsobí poškodenie odevu, lepkavosť madiel a iných povrchov, prípadne iné škody, objednávateľ môže poskytovateľovi udeliť sankciu vo výške spôsobenej škody. Právo v zmysle predchádzajúcej vety tým nie je dotknuté. |
40. Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/poštovým doručovateľom doručiť objednávateľovi doklady, ktorými preukáže kvalitu používaných strojov/prístrojov pre aplikáciu dezinfekčného prostriedku používaného pri poskytovaní predmetu zmluvy (technický list certifikát, výrobný list, stroja/prístroja, prípadne iný dokument). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
41. Zmluvné strany sa zaväzujú, že ak nesprávnym použitím strojov/prístrojov dôjde ku poškodeniu odevu, lepivosti madiel a iných povrchov, prípadne iné škody, objednávateľ môže poskytovateľovi udeliť sankciu vo výške spôsobenej škody. Právo v zmysle predchádzajúcej vety tým nie je dotknuté. |
42. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/poštovým doručovateľom preukázať odbornú spôsobilosť na výkon činností uvedených v § 15 ods. 3 písm. b) Zákona 355/2007 o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v zmysle § 16 ods. 2 predložením dokladov podľa § 16 ods. 1 v spojení najmä s s ods. 5, ods. 10, ods. 26, ods. 37 tohto zákona. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie a ukončenia zmluvy. |
43. Dodávateľ je povinný používať pri svojej činnosti len prípravky určené na daný účel, kontrolovať účinnosť a efektívnosť vykonanej činnosti, zabezpečiť vykonávanie dezinfekcie len osobami, ktoré sú zdravotne spôsobilé a odborne spôsobilé v súlade s § 52 najmä ods. 1 písm. c) a ods. 4 Zákona 355/2007 o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie a ukončenia zmluvy. |
44. Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/poštovým doručovateľom doručiť objednávateľovi zoznam profesionálne poskytnutých dezinfekčných služieb-bod 36.1 za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZoVO. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok nesplnením podmienok účasti odbornej spôsobilosti s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie a ukončenia zmluvy. |
44.1 Rozsah služieb uvedených v predchádzajúcom bode: profesionálny výkon komplexnej priestorovej dezinfekcie uzavretých priestorov/objektov proti koronavírusu SARS–CoV-2 so spôsobom aplikácie bezkontaktnou metódou–formou suchej hmloviny vytvorenej s dezinfekčného prostriedku na báze peroxidu vodíka a striebra schváleného nariadením ES účinného aj v medzerách/špárach/neprístupných miestach a dutinách interiéru vozidla s dlhodobým účinkom minimálne 7 dní s použitím strojov/prístrojov vhodných pre aplikáciu uvedeného dezinfekčného prostriedku. |
45. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/poštovým doručovateľom predložiť rozpočet doplnený do prílohy č.1-Cenová ponuka. |
46. Obstarávateľ podľa §56 ods.12 v súlade s §42 ods.12 ZoVO určil osobitné podmienky plnenia zmluvy, ktoré uviedol v bodoch 1, 4, 5, 6, 7, 11, 13, 38, 40, 42, 44, 45. Podľa §56 ods.13 a 14 ZoVO ak úspešný uchádzač neposkytne súčinnosť podľa §56 ods.12, obstarávateľ ho bude bezodkladne informovať o tom, že ruší uzavretú zmluvu spolu s uvedením dôvodov. Obstarávateľ môže uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý sa umiestnili ako druhý v poradí za splnenia podmienky poskytnutia súčinnosti podľa § 56 ods.12 ZoVO. |
46.1 Ak ani uchádzač, ktorý sa umiestnil ako druhý v poradí neposkytne súčinnosť podľa §56 ods.12, obstarávateľ ho bude bezodkladne informovať o tom, že nesplnil podmienky súčinnosti s uvedením dôvodov. Obstarávateľ môže uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý sa umiestnil ako tretí v poradí za splnenia podmienky poskytnutia súčinnosti podľa § 56 ods.12 ZoVO. Ak ani uchádzač, ktorý sa umiestnil ako tretí v poradí neposkytne súčinnosť podľa §56 ods.12, obstarávateľ ho bude bezodkladne informovať o tom, že nesplnil podmienky súčinnosti s uvedením dôvodov a zruší zákazku. |
47. Zmluvné strany sa v súlade s § 108 ods. 3 ZoVO dohodli, že táto zmluva s opakovaným plnením sa uzatvára na obdobie uvedené ako lehota plnenia zmluvy. Objednávateľ vyhotoví referenciu podľa § 12 ods. 3 písm. a) ZoVO do 30 dní odo dňa skončenia plnenia celej zmluvy. Funkčným celkom sa rozumie ukončenie zmluvy kompletným dodaním predmetu zákazky v lehote plnenia zmluvy na základe všetkých zmluvných objednávok, čiastková objednávka nespĺňa požiadavku funkčného celku za účelom vyhotovenia referencie. |
48. V zmysle ustanovení OPETu, týkajúcich sa zmluvy, objednávateľ sa nezaväzuje k plneniu zmluvy v celom rozsahu. Celkové množstvo predmetu zákazky je uvedené len ako predpokladané. Presné množstvo bude uvedené v čiastkových objednávkach počas zmluvnej lehoty na základe potreby dezinfekcie vozidiel MHD. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Bardejovská 6; Hornádska 10, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
01.01.2021 15:06 — 31.12.2021 15:06
1,00 celok
195 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.12.2020 15:07
31.12.2020 09:00
31.12.2020 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.12.2020 10:06 - Vstupná ponuka | 194 500,00 | € | Cena bez DPH |
28.12.2020 15:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 169 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: