• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.12.2020 11:40
  •    Predkladanie ponúk
    30.12.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.12.2020 15:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.12.2020 16:05

Detail zákazky Z202034065

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.12.2020 11:40
  •    Predkladanie ponúk
    30.12.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.12.2020 15:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.12.2020 16:05

Základné údaje

Z202034065

OF-229399

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5385266

Objednávateľ

42181810

Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky

Nám. Ľ. Štúra 1, Bratislava, 81235, SVK

Dodávateľ

41751477

Martin Gall - MG COMP

Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup výpočtovej techniky (10 ks)

počítač, prenosný počítač, notebook

  • 30231000-7 - Počítačové monitory a konzoly
  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 30214000-2 - Pracovné stanice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup výpočtovej techniky
Funkcia
Nákup výpočtovej techniky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook (detailnú špecifikáciu viď nižšie) ks 10
Príslušenstvo - myš (detailnú špecifikáciu viď nižšie) ks 10
Príslušenstvo - externá DVD-RW mechanika (detailnú špecifikáciu viď nižšie) ks 10
Príslušenstvo - Portreplikátor k notebooku (detailnú špecifikáciu viď nižšie) ks 10
Príslušenstvo - Externá klávesnica k notebooku (detailnú špecifikáciu viď nižšie) ks 10
Príslušenstvo - Taška k notebooku (detailnú špecifikáciu viď nižšie) ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Notebook
Procesor: viac ako 6300 bodov v teste PassMark CPU Benchmark
Obrazovka: bezdotyková s uhlopriečkou 13" - 13,5", matná alebo antireflexná
Rozlíšenie obrazovky: min. Full HD (1920x1080)
Operačná pamäť: nainštalovaných min. 8 GB, možnosť rozšírenia na min. 16 GB
Pevný disk: min. 256 GB SSD, s predinštalovaným OS
Klávesnica: slovenská s podsvietením, so zvýšenou odolnosťou voči poliatiu
Rozhrania: min. 2x USB 3.0 alebo vyšší plus aspoň 1x USB Type-C (2x v prípade, ak nabíjanie riešené cez USB-C), HDMI min. 1.4, RJ45 (pri RJ45 je prípustné riešenie pripojenia prostredníctvom redukcie)
Pripojenia: Bluetooth min. v 4.1, WIFI min. 802.11b/g/n/ac, ethernet s podporou 1000BASE-T
Hmotnosť: max. 1,5 kg
Operačný systém: nainštalovaný na pevnom disku, lokalizovaný SK, s platnou licenciou, Windows 10 Pro SK 64bit alebo ekvivalent
Záruka: min. 3 roky v mieste inštalácie, odozva v nasledujúci pracovný deň, požadujeme iba nový tovar, nerepasovaný, nerozbaľovaný
Batéria: batéria s kapacitou min. 45Wh
Iné požiadavky na notebook: zabudovaná videokamera, rozlíšenie min. 720p, AC adaptér
2. Myš drôtové pripojenie, USB, laserová, s naklápacím kolieskom
Záruka: min. 1 rok
Iné požiadavky na myš: požadujeme iba nový tovar, nerepasovaný, nerozbaľovaný
3. Externá DVD-RW mechanika k notebooku externá DVD-RW s napájaním cez USB
Záruka: min. 3 roky
Iné požiadavky na Externú DVD-RW mechaniku: požadujeme iba nový tovar, nerepasovaný, nerozbaľovaný
4. Portreplikátor k notebooku s funkciou nabíjania NB, min. 2x USB 3.0 alebo vyšší, RJ-45, HDMI min. 1.4, DisplayPort, nabíjací adaptér musí byť súčasťou dodávky.
Záruka: min. 3 roky
Iné požiadavky na Portreplikátor k notebooku: požadujeme iba nový tovar, nerepasovaný, nerozbaľovaný
5. Externá klávesnica k notebooku: externá s pripojením USB, SK verzia, s numerickým blokom
Záruka: min. 1 rok
Iné požiadavky na externú klávesnicu k notebooku: požadujeme iba nový tovar, nerepasovaný, nerozbaľovaný
6. Taška k notebooku: taška s popruhom na rameno, rovnakej veľkosti ako notebook, minimálne jeden vnútorný polstrovaný priestor na notebook a jedno vrecko na príslušenstvo
Záruka: min. 1 rok
Iné požiadavky na tašku: požadujeme iba nový tovar, nerepasovaný, nerozbaľovaný
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom plnenia je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi zariadenia v súlade s ich technickou špecifikáciou bližšie špecifikovanou v Technických vlastnostiach predmetu danej zákazky, v množstve, kvalite a za kúpnu cenu podľa zmluvy a previesť na objednávateľa k zariadeniam vlastnícke právo a záväzok objednávateľa prevziať zariadenia a zaplatiť za zariadenia kúpnu cenu podľa zmluvy (ďalej len "Zmluva").
Súčasťou predmetu plnenia je aj doprava zariadení na miesto plnenia, špecifikovaného objednávateľom zazmluvnenému dodávateľovi.
Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy úspešný uchádzač doručí objednávateľovi podrobný položkovitý rozpočet, v ktorom uvedie pre jednotlivé položky: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, výšku DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH spolu s funkčnou a technickou špecifikáciou, vrátene technických listov (resp. ekvivalentom) preukazujúcich splnenie požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) naceneného tovaru. Rovnaké údaje musí obsahovať aj faktúra za dodaný tovar.
Predložené jednotkové ceny sú počas platnosti a účinnosti zmluvy maximálne. Dodávateľ je oprávnený plniť predmet zmluvy až po písomnom (formou e-mailu) odsúhlasení predmetu plnenia, ako aj všetkých objednávateľom požadovaných dokladov zo strany kontaktnej osoby objednávateľa. Dodacia lehota je 30 kalendárnych dní po odsúhlasení predmetu plnenia a vystavení objednávky.
Dodávateľ je povinný predložiť kontaktnej osobe objednávateľa do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy kontaktné údaje dodávateľa v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa (zaslať e-mailom).
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ vyrozumel o presnom termíne dodania zariadení (telefonicky alebo e-mailom) kontaktnú osobu objednávateľa aspoň 1 deň vopred pred ich dodaním.
Dodávateľ musí vytvoriť pri dodávke zariadení dostatočný časový priestor na skontrolovanie kvality, technických parametrov a množstva dodávaných zariadení kontaktnou osobou objednávateľa.
Objednávateľ požaduje dodanie nových, nepoužitých, nevybalených zariadení. Zariadenia musia byť originálne, nesmú byť repasované, renovované, vyrobené z použitých alebo náhradných dielov. Zariadenia musia byť dodané v neotvorených baleniach, ktoré sú prelepené originálnou páskou výrobcu zariadenia, s nepoškodenými, neporušenými ochrannými prvkami, schválené výrobcami príslušných zariadení.
Zariadenia musia mať slovenskú lokalizáciu priamo z výroby od výrobcu zariadenia (zariadenia musia obsahovať slovenskú klávesnicu priamo v originálnom a nepoškodenom balení zariadenia). Dodanie akýchkoľvek nálepiek alebo iných prelepov za účelom použitia klávesnice ako slovenskej sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a bude hodnotené negatívnou referenciou.
Dodávateľ dodá zariadenia, ktoré sú certifikované a schválené na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a budú vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Záručná doba na dodané zariadenia (notebook, portreplikátor k notebooku, externá DVD-RW mechanika k notebooku) musí byť minimálne 3 roky, pričom záruka na notebook musí byť garantovaná výrobcom zariadenia a overiteľná podľa sériového čísla zariadenia. Záručná doba pre zariadenia myš k notebooku, externá klávesnica k notebooku a taška k notebooku musí byť min. 1 rok.
Výška konečnej ceny za predmet plnenia musí zahŕňať všetky náklady, ktoré s nimi bezprostredne súvisia - balenie, naloženie, dovoz a donáška na miesto plnenia.
Úhrada za predmet plnenia Zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. Cena bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. Dodávateľ je oprávnený fakturovať len tovar, ktorý bol objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný oprávneným zástupcom objednávateľa bude prílohou faktúry.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou na adresu sídla objednávateľa a súčasne aj elektronicky, na e-mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe.
Faktúra dodávateľa musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, následne dodávateľa ohodnotiť negatívnou referenciou a vylúčiť tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky.
Dodávateľ musí mať vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra zapísanú činnosť rovnakú alebo obdobnú ako je predmet plnenia. V prípade ak túto skutočnosť nemá zapísanú v predmete činnosti vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra, je to dôvod na odstúpenie od zmluvy. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky/zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
V prípade, že v popise je uvedený konkrétny typ tovaru, pripúšťa sa ekvivalentné plnenie, pričom ekvivalentnými tovarmi sa považujú také tovary, ktoré síce nespĺňajú všetky požiadavky na predmet zákazky, avšak napriek tomu ich možno z určitého dôvodu považovať za rovnocenné. Teda také, ktoré spĺňajú úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. Ľ. Štúra 1, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

12.01.2021 07:00 — 30.04.2021 15:00

1,00 v zmysle opisného formulára

13 994,32

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.12.2020 11:40

30.12.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.12.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 407
 164
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.12.2020 14:32 - Vstupná ponuka 13 994,32 € Cena s DPH
23.12.2020 18:48 - Najvýhodnejšia ponuka 13 989,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS