30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36455938
TATRAPEKO, a.s.
1. mája 1919, Liptovský Mikuláš, 031 01, SVK
Chlieb a iné pekárenské výrobky
Chlieb, rožok, droždie, strúhanka
Tovar, Služba
1. Chlieb a iné pekárenské výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodaj čerstvého a prvotriedneho pečiva a pekárenských výrobkov určených pre stravníkov na priamu konzumáciu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Chlieb konzumný podlhovastý, svetlý, celý | kg | 500 | ||
Chlieb konzumný podlhovastý, svetlý, krájaný, balený | kg | 200 | ||
Chlieb konzumný podlhovastý pšenično-ražný zemiakový, celý | kg | 100 | ||
Chlieb konzumný podlhovastý pšenično-ražný zemiakový, krájaný, balený | kg | 100 | ||
Rožok hladký obyčajný 40g | kg | 50 | ||
Rožok grahamový 50g, 60g | kg | 50 | ||
Knedľa (parená, varená) | kg | 600 | ||
Strúhanka 500g | kg | 100 | ||
Droždie 500g | kg | 20 | ||
Pagáč oškvarkový 50g | kg | 30 | ||
Sendvič krájaný | kg | 20 | ||
Croissant plnený sladký 70g | kg | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kvalita tovaru | akostná trieda ,,A" |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy (ceny bez DPH, % DPH, ceny s DPH). Jednotkové ceny požadujeme zaokrúhliť maximálne na dve desatinné miesta. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, kvalite a v opakovaných dodaniach. |
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom spĺňajúcim požiadavky Potravinového kódexu SR na prepravu výrobkov týkajúcich sa predmetu zákazky. |
Celkové množstvá sú uvedené ako predpokladané. |
Dodávateľ za zaväzuje dodávať všetky položky uvedené v tejto zmluve. Opakujúce sa nedodanie niektorej položky uvedenej v zmluve sa považuje za porušenie dohody a odberateľ je oprávnený od dohody odstúpiť. |
Dodávateľ je pri dodaní tovaru zaviazaný dodržiavať hygienické zásady a predpisy na prepravu, skladovanie a manipuláciu s predmetom zákazky v zmysle platnej legislatívy tak, aby sa zachovala jeho zdravotná nezávadnosť a kvalita. Tovar musí byť dodávaný v požadovanej akosti a kvalite I. triedy v zmysle zákona o potravinách, Potravinovom kódexe a platných právnych predpisov. |
Dodanie tovaru bude prebiehať na základe čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa počas celej doby platnosti zmluvy. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet čiastkovej objednávky naraz (jedným dodaním,) a to v pracovných dňoch v čase od 06:00 hod - 08:00 hod. |
Objednávateľ bude tovar podľa tejto zmluvy objednávať u dodávateľa na základe telefonickej alebo e-mailovej objednávky, v ktorej bude uvedený špecifikovaný druh a množstvo tovaru. Objednávateľ žiada o telefonické alebo mailové potvrdenie prijatia tejto objednávky v závislosi od spôsobu objednania tovaru objednávateľom. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. poškodený obal tovaru a pod.) |
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Objednávateľ je oprávnený reklamovať vady akosti tovaru u dodávateľa najneskôr do 12 hodín po dodaní tovaru. Uznané reklamované kvalitatívne a kvantitatívne vady tovaru dodávateľ odstráni bezplatnou výmenou vadného tovaru do 1 hodiny od uznania reklamácie. |
Ak sa v priebehu záručnej doby prejaví hygienická alebo zdravotná závadnosť, je dodávateľ povinný tento tovar vymeniť v čo najkratšom čase, najneskôr však do 24 hodín od reklamovania závady objednávateľom. |
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný. |
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch. |
Zmluva sa uzatvára na dobu od 4.1.2021 do 31.12.2021, alebo do vyčerpania celkového finančného objemu tejto zmluvy v závislosti od toho, ktorý skutok nastane skôr. |
Skladová 3, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika
04.01.2021 10:50 — 31.12.2021 10:50
1,00 podľa technickej špecifikácie
2 806,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.12.2020 10:53
30.12.2020 12:00
30.12.2020 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.12.2020 09:51 - Vstupná ponuka | 2 805,58 | € | Cena s DPH |
30.12.2020 11:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 799,10 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: