• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.12.2020 10:53
  •    Predkladanie ponúk
    30.12.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.12.2020 13:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.12.2020 14:10

Detail zákazky Z202034062

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.12.2020 10:53
  •    Predkladanie ponúk
    30.12.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.12.2020 13:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.12.2020 14:10

Základné údaje

Z202034062

OF-229201

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5385264

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36455938

TATRAPEKO, a.s.

1. mája 1919, Liptovský Mikuláš, 031 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chlieb a iné pekárenské výrobky

Chlieb, rožok, droždie, strúhanka

  • 15612500-6 - Pekárske výrobky
  • 15811100-7 - Chlieb
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chlieb a iné pekárenské výrobky
Funkcia
Dodaj čerstvého a prvotriedneho pečiva a pekárenských výrobkov určených pre stravníkov na priamu konzumáciu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chlieb konzumný podlhovastý, svetlý, celý kg 500
Chlieb konzumný podlhovastý, svetlý, krájaný, balený kg 200
Chlieb konzumný podlhovastý pšenično-ražný zemiakový, celý kg 100
Chlieb konzumný podlhovastý pšenično-ražný zemiakový, krájaný, balený kg 100
Rožok hladký obyčajný 40g kg 50
Rožok grahamový 50g, 60g kg 50
Knedľa (parená, varená) kg 600
Strúhanka 500g kg 100
Droždie 500g kg 20
Pagáč oškvarkový 50g kg 30
Sendvič krájaný kg 20
Croissant plnený sladký 70g kg 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kvalita tovaru akostná trieda ,,A"
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ doručí objednávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy (ceny bez DPH, % DPH, ceny s DPH). Jednotkové ceny požadujeme zaokrúhliť maximálne na dve desatinné miesta.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, kvalite a v opakovaných dodaniach.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom spĺňajúcim požiadavky Potravinového kódexu SR na prepravu výrobkov týkajúcich sa predmetu zákazky.
Celkové množstvá sú uvedené ako predpokladané.
Dodávateľ za zaväzuje dodávať všetky položky uvedené v tejto zmluve. Opakujúce sa nedodanie niektorej položky uvedenej v zmluve sa považuje za porušenie dohody a odberateľ je oprávnený od dohody odstúpiť.
Dodávateľ je pri dodaní tovaru zaviazaný dodržiavať hygienické zásady a predpisy na prepravu, skladovanie a manipuláciu s predmetom zákazky v zmysle platnej legislatívy tak, aby sa zachovala jeho zdravotná nezávadnosť a kvalita. Tovar musí byť dodávaný v požadovanej akosti a kvalite I. triedy v zmysle zákona o potravinách, Potravinovom kódexe a platných právnych predpisov.
Dodanie tovaru bude prebiehať na základe čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa počas celej doby platnosti zmluvy. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet čiastkovej objednávky naraz (jedným dodaním,) a to v  pracovných dňoch v čase od 06:00 hod - 08:00 hod.
Objednávateľ bude tovar podľa tejto zmluvy objednávať u dodávateľa na základe telefonickej alebo e-mailovej objednávky, v ktorej bude uvedený špecifikovaný druh a množstvo tovaru. Objednávateľ žiada o telefonické alebo mailové potvrdenie prijatia tejto objednávky v závislosi od spôsobu objednania tovaru objednávateľom.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. poškodený obal tovaru a pod.)
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ je oprávnený reklamovať vady akosti tovaru u dodávateľa najneskôr do 12 hodín po dodaní tovaru. Uznané reklamované kvalitatívne a kvantitatívne vady tovaru dodávateľ odstráni bezplatnou výmenou vadného tovaru do 1 hodiny od uznania reklamácie.
Ak sa v priebehu záručnej doby prejaví hygienická alebo zdravotná závadnosť, je dodávateľ povinný tento tovar vymeniť v čo najkratšom čase, najneskôr však do 24 hodín od reklamovania závady objednávateľom.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.
Zmluva sa uzatvára na dobu od 4.1.2021 do 31.12.2021, alebo do vyčerpania celkového finančného objemu tejto zmluvy v závislosti od toho, ktorý skutok nastane skôr.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Skladová 3, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

04.01.2021 10:50 — 31.12.2021 10:50

1,00 podľa technickej špecifikácie

2 806,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.12.2020 10:53

30.12.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.12.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 147
 48
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.12.2020 09:51 - Vstupná ponuka 2 805,58 € Cena s DPH
30.12.2020 11:48 - Najvýhodnejšia ponuka 2 799,10 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS