• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.12.2020 10:32
  •    Predkladanie ponúk
    30.12.2020 10:40
  •    Ukončenie zákazky
    30.12.2020 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.12.2020 11:30

Detail zákazky Z202034057

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.12.2020 10:32
  •    Predkladanie ponúk
    30.12.2020 10:40
  •    Ukončenie zákazky
    30.12.2020 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.12.2020 11:30

Základné údaje

Z202034057

OF-229149

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5385254

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Trvanlivé potraviny

Trvanlivé potraviny, oleje, múky, strukoviny, minerálne vody

  • 15850000-1 - Cestoviny
  • 15851100-9 - Surové cestoviny
  • 15831000-2 - Cukor
  • 15830000-5 - Cukor a jemu príbuzné výrobky
  • 15411100-3 - Rastlinné oleje
  • 15612130-1 - Hladká múka
  • 15612110-5 - Hrubá múka
  • 15981100-9 - Nesýtené minerálne vody
  • 15981200-0 - Sýtené minerálne vody
  • 15421000-5 - Rafinované oleje
  • 15621000-7 - Kukuričný olej
  • 15623000-1 - Škroby
  • 15625000-5 - Krupica
  • 15626000-2 - Pudingový prášok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Trvanlivé potraviny
Funkcia
Dodaj trvanlivých potravín.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cestoviny abeceda, zvieratká, hviezdičky, vaječné kg 10
Cestoviny farebné vretená kg 20
Cestoviny gágoríky kg 10
Cestoviny kolienka, vaječné semolinové (malé, veľké) kg 50
Cestoviny mušličky vaječné, semolinové kg 10
Cestoviny mašle vaječné, semolinové kg 40
Cestoviny niťovky vaječné kg 40
Cestoviny široké rezance vaječné kg 30
Rajbanička ERCE 250g alebo ekvivalent kg 30
Cestoviny tagliatelle kg 30
Vretená vaječné, semolinové kg 50
Špagety vaječné, semolinové kg 30
Makaróny, rúrky vaječné, semolinové kg 30
Tarhoňa vaječná, semolinová kg 60
Slovenská ryža vaječná, semolinová kg 60
Fliačky vaječné, semolínové kg 10
Penne kg 30
Lasagne kg 15
Cestoviny Tortelliny plnené kg 15
Zmes rastlinného oleja a tuku na fritovanie 10L, značka : RISSO LONGLIFE 10L Vandemoortele alebo ekvivalent l 200
Rastlinný olej fritovací 2L, značka: FRITOL 2L Palma Tumys Bratislava alebo ekvivalent l 200
Olej palmový rafinovaný l 5
Olej slnečnicový, repkový 1L l 50
Olej olivový extra panenský 1L l 5
Olej z tekvicových semien 250 ml l 3
Olej Rama 0,9 L, Rama  Culinesse Profi 0,9 L Unilever Slovensko alebo ekvivalent l 5
Cukor biely kryštálový kg 80
Cukor biely práškový kg 30
Cukor biely hygienický á 5g kg 2
Cukor hnedý trstinový kg 5
Soľ kuchynská kg 200
Hrubá múka T 450 zlatý klas kg 50
Polohrubá múka výberová kg 300
Hladká múka T 650 EXTRA kg 400
Krúpy jačmenné kg 20
Krupica pšeničná, kukuričná hrubá kg 5
Krupica detská kg 5
Kukuričný škrob kg 3
Škrob zemiakový kg 5
Krémový prášok Zlatý klas (Gustin) 200g kg 3
Pudingový prášok (rôzne druhy a príchute) 40g kg 2
Ryža guľatozrnná kg 100
Ryža dlhozrnná kg 100
Šošovica veľkozrnná kg 30
Fazuľa biela (veľká, malá) kg 30
Fazuľa farebná (veľká, malá) kg 30
Hrach žltý- lúpaný, polený kg 30
Cícer kg 10
Hŕstka - zmes strukovín kg 10
Ocot l 60
Zemiakové  cesto kg 20
Voda minerálna nesýtená 0,5 l (Rajec, Budiš, Mitická) l 50
Voda minerálna sýtená 0,5 l (Rajec, Budiš, Mitická) l 25
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobnú cenovú ponuku na jednotlivé položky. Ceny uveďte za MJ bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH.
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Výrobky musia spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR na predmetné výrobky.
Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované, na základe čiastkových písomných alebo telefonických objednávok objednávateľa podľa jeho aktuálnych potrieb.
Množstvá tovarov sú orientačné a môžu sa meniť v závislosti od potrieb objednávateľa.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva čitateľné, napr. číslo faktúry, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo, akosť tovaru a pod.
Dovoz tovaru sa požaduje najneskôr do 24 hodín po akceptovaní objednávky a to v pracovných dňoch od 6:00 do 11:00hod.
Doba trvania zmluvy je na obdobie odo dňa uzatvorenia zmluvy  do 31.12.2021, do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky alebo do uzatvorenia novej rámcovej zmluvy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia v opakovaných dodávkach.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č.2143/2006-100 PK SR. Tovar musí byť označený na obale v súlade s §9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a §3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
V prípade, že dodávateľ nedodá verejnému obstarávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má verejný obstarávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru.
Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Skladová 3, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

04.01.2021 10:31 — 31.12.2021 10:41

1,00 podľa technickej špecifikácie

2 451,88

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.12.2020 10:32

30.12.2020 10:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.12.2020 10:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 156
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.12.2020 14:00 - Vstupná ponuka 2 451,88 € Cena s DPH
29.12.2020 14:00 - Najvýhodnejšia ponuka 2 451,88 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS