• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.12.2020 10:08
  •    Predkladanie ponúk
    30.12.2020 12:03
  •    Ukončenie zákazky
    30.12.2020 12:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.12.2020 12:55

Detail zákazky Z202034050

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.12.2020 10:08
  •    Predkladanie ponúk
    30.12.2020 12:03
  •    Ukončenie zákazky
    30.12.2020 12:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.12.2020 12:55

Základné údaje

Z202034050

OF-229113

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5385245

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31707122

OVOZEL SLOVAKIA, s r.o.

Teplická 4, Poprad, 05801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čerstvé ovocie a zelenina

ovocie a zelenina, banány, broskyne, brokolica, kapusta, kiwi, marhule, petržlen, pomaranče, špenát, cibuľa, mrkva, cesnak, kapustová zelenina, paradajky, papriky

  • 03220000-9 - Zelenina, ovocie a orechy
  • 03222111-4 - Banány
  • 03222332-9 - Broskyne
  • 03222340-8 - Hrozno
  • 03222321-9 - Jablká
  • 03221410-3 - Kapusta
  • 03221440-2 - Ružičkový kel
  • 03222240-7 - Mandarínky
  • 15332180-9 - Melóny
  • 03221112-4 - Mrkva
  • 15872100-2 - Paprika
  • 03222220-1 - Pomaranče
  • 03221310-2 - Hlávkový šalát
  • 03221260-6 - Huby
  • 03221340-1 - Špenát
  • 03222210-8 - Citróny
  • 03221100-7 - Koreňová a hľuzová zelenina
  • 03221240-0 - Paradajka
  • 03221230-7 - Papriky
  • 03221320-5 - Šalátové listy
  • 03222112-1 - Ananás
  • 03221430-9 - Brokolica
  • 03221113-1 - Cibuľa
  • 03221250-3 - Cuketa
  • 03222320-2 - Jablká, hrušky a dule
  • 03221400-0 - Kapustovitá zelenina
  • 03221420-6 - Karfiol
  • 03221300-9 - Listová zelenina
  • 03221000-6 - Zelenina

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čerstvé ovocie a zelenina
Funkcia
Dodávka čerstvého ovocia a zeleniny
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Banány kg 150
Ananás kg 10
Broskyne kg 150
Brokolica kg 30
Baklažán kg 20
Cesnak kg 60
Cibuľa kg 400
Cibuľka jarná zväzok ks 5
Citróny kg 20
Cuketa kg 10
Červená repa - cvikla kg 30
Grepy kg 70
Hliva ustricová kg 50
Hrozno stolové (biele, červené) kg 10
Hrušky kg 70
Chren čerstvý kg 5
Jablká (Golden, Gala, červené, Idared, Jonagold) kg 500
Kapusta hlávková biela kg 400
Kapusta hlávková červená kg 100
Kapusta kyslá - kvasená kg 300
Kapusta čínska kg 80
Kaleráb kg 30
Karfiol kg 50
Kel hlávkový kg 100
Kel ružičkový kg 80
Kiwi kg 80
Kôpor čerstvý kg 1
Mandarínky kg 150
Marhule kg 20
Melón červený kg 50
Melón žltý kg 30
Mrkva kg 80
Nektárinky kg 100
Paprika (zelená, červená, žltá, PCR) kg 100
Paradajky kg 200
Cherry paradajky kg 20
Petržlen kg 50
Petržlenová vňať čerstvá kg 5
Pomaranče kg 150
Pór kg 60
Reďkovka červená zväzok ks 20
Reďkovka biela kg 10
Rukola kg 3
Zeler kg 50
Šalát hlávkový ks 50
Šalát ľadový ks 30
Šampiňóny čerstvé kg 50
Uhorky šalátové kg 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Množstvá čerstvého ovocia zeleniny sú určené podľa súčasného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zmeniť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá čerstvého ovocia zeleniny upraviť podľa aktuálnych stavov. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné
Množstvá jednotlivých druhov čerstvého ovocia zeleniny slúžia pre potreby súťaže. Dodávka tovaru bude realizovaná počas trvania zmluvného vzťahu na základe objednávok.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH
Doba trvania Kúpnej zmluvy je na dobu určitú a to do 31. 12. 2021 alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, alebo do uzatvorenia novej rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok v zariadeniach obstarávateľa.
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní písomnej objednávky.
Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni od 6,00h do 12,00h.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Skladová 3, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

04.01.2021 10:05 — 31.12.2021 11:00

1,00 podľa technickej špecifikácie

5 123,94

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.12.2020 10:08

30.12.2020 12:03

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.12.2020 12:18

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 275
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.12.2020 13:05 - Vstupná ponuka 5 123,94 € Cena s DPH
29.12.2020 09:05 - Najvýhodnejšia ponuka 5 121,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS