• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.12.2020 09:27
  •    Predkladanie ponúk
    31.12.2020 08:27
  •    Ukončenie zákazky
    31.12.2020 09:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.12.2020 09:20

Detail zákazky Z202034045

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.12.2020 09:27
  •    Predkladanie ponúk
    31.12.2020 08:27
  •    Ukončenie zákazky
    31.12.2020 09:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.12.2020 09:20

Základné údaje

Z202034045

OF-229099

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5387936

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36472549

LUNYS, s.r.o.

Hlavná 4512/96, Poprad, 05951, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zemiaky

Zemiaky

  • 03212100-1 - Zemiaky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zemiaky
Funkcia
Dodávka konzumných zemiakov na ďalšie spracovanie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
zemiaky konzumné neskoré kg 4000
zemiaky konzumné nové kg 1250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
zemiaky konzumné nové/neskoré: v akostnej triede "A"
zemiaky konzumné nové/neskoré: pevné, stredne veľké, čisté, nepoškodené, zdravé, nezelené, nenamrznuté, nenaklíčené, bez cudzej vône a chuti, bez príznakov hniloby a iných chorôb, bez nadmernej povrchovej vlhkosti
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ sa zaväzuje do 3. pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi Objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď hlásiť Objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 24 hod. od telefonického alebo e-mailového nahlásenia objednávky. Dodávky sa budú realizovať v pracovných dňoch v čase od 6,30 hod. do 12,00 hod.
Objednávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite telefonicky riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu formou okamžitej výmeny, maximálne do 24 hod.
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb Objednávateľa, pričom množstvá odobratého tovaru si určí Objednávateľ. Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia. 1 x mesačne sa bude vystavovať zberná faktúra.
Uvedené množstvá potravín sú orientačné. Objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo bude spresňované počas platnosti zmluvy, podľa aktuálnych potrieb Objednávateľa.
Doba platnosti zmluvy je od 4.1.2021 do 31.12.2021 alebo do vyčerpania celkového finančného limitu zákazky, alebo do uzatvorenia novej rámcovej zmluvy, podľa toho ktorá skutočnosť nastane skôr.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, akosti, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
Názov Upresnenie
Všeobecné požiadavky na zemiaky: zemiaky varného typu A
- so žltou alebo bielou dužinou, červenošupkasté
- zemiaky musia byť celé, bez chýbajúcich častí. Musia byť bez známok poškodenia, ktoré by narušovali ich celistvosť.
- vzhľad zemiakov musí zodpovedať deklarovanej odrode
- zemiaky musia byť zdravé, bez zjavne vykazujúcich chýb na povrchu alebo dužine
- zemiaky musia byť čisté bez viditeľného znečistenia cudzími látkami na povrchu, okrem kúskov prilepenej zeminy
- zemiaky musia byť pevné podľa odrody
- zemiaky pri dodaní objednávateľovi nesmú byť naklíčené
- zemiaky musia byť bez nadmernej povrchovej vlhkosti
- zemiaky nesmú byť cudzieho pachu a chuti

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Skladová 3, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

04.01.2021 09:11 — 31.12.2021 09:12

1,00 podľa technickej špecifikácie

4 757,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.12.2020 09:27

31.12.2020 08:27

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.12.2020 08:42

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 190
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.12.2020 13:11 - Vstupná ponuka 4 757,50 € Cena s DPH
29.12.2020 09:10 - Najvýhodnejšia ponuka 4 754,97 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS