00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
31589561
VIDRA a spol. s.r.o.
Štrková 8, Žilina, 01196, SVK
Nákup sterilných injekčných ihiel a striekačiek
ihla, striekačka, lekárske ihly, injekčné striekačky
Tovar, Služba
1. Jednorázová sterilná injekčná ihla
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet: | ks | 15000 | ||
Rozmer: | G | 22 | 23 | |
Dĺžka ihly: | mm | 25 | 40 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál: | chrómniklová nerez oceľ |
Luer kónus: | áno |
Balenie: | 1 ks v blistri |
2. Striekačka
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet: | ks | 15000 | ||
Objem: | ml | 1 | 2 |
Názov |
1. Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy. |
2. Tovarom pre účely tejto zmluvy sú injekčné ihly a injekčné striekačky, ktorých špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto zmluvy (ďalej len "tovar“). |
3. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou tovaru doručiť štruktúrovaný položkový rozpočet cien tovarov s uvedením jednotkových cien za tovar a cien za počet merných jednotiek tovarov, vyjadrených v EUR bez DPH/DPH v % a v EUR/v EUR s DPH, vrátane celkovej zmluvnej ceny vyjadrenej v EUR bez DPH/DPH v % a v EUR/v EUR s DPH. Dodávateľ uvedie k jednotlivým položkám aj označenie - platný ŠÚKL kód. |
3.1 Dodávateľ doručí štrukturovaný položkový rozpočet na pracovisko objednávateľa - Oddelenie verejného obstarávania. |
4. Zmluvná cena zahŕňa všetky ekonomicky oprávnené náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru (najmä náklady za tovar, na obstaranie tovaru, náklady na dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie, vykládku, manipuláciu a pod.). Dodávateľ nie je oprávnený zvýšiť zmluvne dohodnutú cenu z dôvodu akýchkoľvek ďalších či dodatočných nákladov na plnenie predmetu zmluvy. |
5. Lehota plnenia zmluvy (dodania tovaru) je 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
5.1. Objednávateľ umožní dodávateľovi dodať tovar po častiach, avšak kompletné dodanie požadovaného množstva tovaru je do 30 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Minimálne množstvo dodaného tovaru v rámci čiastočného zmluvného plnenia je 2000 ks ihiel a 2000 ks striekačiek podľa uvedenej technickej špecifikácie. |
6. Dodávateľ je povinný dopraviť tovar na miesto plnenia. Miestom dodania je pracovisko objednávateľa - Sklad zdravotníckeho materiálu. |
7. Dodávateľ je povinný dodať tovar nový, nepoužívaný. |
8. Dodávateľ je povinný pri dodaní tovaru predložiť dodávateľovi dodací list a objednávateľ potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste, pri každom čiastočnom plnení. |
9. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar (nepodpísať dodací list ) v prípade, že dodaný tovar má vady, je poškodený a nezodpovedá špecifikácií predmetu zmluvy. |
10. Záruka na tovar je 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia tovaru objednávateľom. |
11. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po riadnom dodaní tovaru, za každé čiastočné plnenie, resp. po dodaní tovaru za celé zmluvné plnenie (bod 8.). |
11.1 Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru za každé čiastočné plnenie, resp. po dodaní tovaru za celé zmluvné plnenie (bod 8.). |
12. Splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
13. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiadne preddavky a ani zálohu na predmet plnenia. |
14. Dodávateľ je povinný v prípade objednávateľom reklamovaných vád tovaru počas záručnej doby dodať objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa prijatia reklamácie tovaru nový tovar bez vád, v špecifikácií pôvodne dodaného tovaru. Všetky náklady objednávateľa spojené s reklamáciou tovaru a jej vybavením znáša dodávateľ. |
15. Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR (slovom: päťsto eur) za každé jedno porušenie pri nedodržaní podmienok v bodoch 5.0 a 14.0 Osobitých požiadaviek na plnenie tejto zmluvy. |
16. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné s odkazom na §525 ods.2 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojím veriteľom. |
17. V prípade porušenia bodu 16. je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 10% (slovom: desať percent) z výšky istiny pohľadávky , ktorá zmenila veriteľa na základe právnych úkonov podľa bodu 16. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. |
18. Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy, ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa. |
UNLP Košice, so sídlom Rastislavova 43, 041 90 košice - miesto plnenia: pracovisko Sklad zdravotníckeho materiálu na Tr. SNP 1, 040 11 Košice, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
31.12.2020 13:00 — 07.01.2021 13:00
30 000,00 ks
41 472,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.12.2020 08:52
29.12.2020 12:00
29.12.2020 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.12.2020 07:49 - Vstupná ponuka | 40 000,00 | € | Cena bez DPH |
23.12.2020 18:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 39 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: