• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.12.2020 15:55
  •    Predkladanie ponúk
    29.12.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.12.2020 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.12.2020 10:55

Detail zákazky Z202033973

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.12.2020 15:55
  •    Predkladanie ponúk
    29.12.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.12.2020 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.12.2020 10:55

Základné údaje

Z202033973

OF-229320

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5380206

Objednávateľ

42156424

Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby

Kollárova 8, Trnava, 91702, SVK

Dodávateľ

44367465

Soimco a. s.

Galvaniho 12, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Upgrade licencií nástroja CA Service Desk Manager a zabezpečenie služieb produktovej technickej podpory výrobcu

CA Service Desk Manager

  • 72222300-0 - Služby informačných technológií

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Upgrade licencií nástroja CA Service Desk Manager a zabezpečenie služieb produktovej technickej podpory výrobcu
Funkcia
Zabezpečenie upgradu licencií nástroja CA Service Desk Manager (CA SDM) na aktuálnu verziu a zabezpečenie služieb produktovej technickej podpory výrobcu, z dôvodu, že riešenie postavené na platforme nástroja CA Service Desk Manager poskytuje v reálnom čase podrobný prehľad o riadení IT služieb v organizácii.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
CA Service Desk Manager ks / konkurenčný používateľ 30
Obdobie poskytovania SW podpory je požadované na dobu mesiac 36
 2. Upgrade a migrácia ITIL procesov implementovaných v organizácii na platforme nástroja CA Service Desk Manager verzia 12.9 vrátane postimplementačnej podpory.
Funkcia
Zabezpečenie a vykonanie upgradu nástroja CA SDM a migrácie procesov implementovaných na platforme nástroja CA SDM z verzie 12.9 na najnovšiu, lokálne podporovanú verziu (s referenčnou inštaláciou na Slovensku), vrátane postimplementačnej podpory, z dôvodu zabezpečenia optimálnej a efektívnej dodávky IT služieb a podpory fungovania IKT infraštruktúry. V súčasnosti implementované procesy zahŕňajú Incident Management, Problem Management a Service Request Management. V rámci migrácie požadujeme doplniť Change Management, Configuration Management, Self Service Portal, Reporting.
Požaduje sa, aby nová inštalácia CA SDM bola realizovaná v multi-tenant konfigurácii tak, aby bol objednávateľ pripravený poskytovať podporu aj iným OVM.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s jednotkovými cenami a podrobnou špecifikáciou predmetu zmluvy do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, ktorý bude následne schválený/neschválený objednávateľom do 2 pracovných dní. V rámci aktualizovaného rozpočtu objednávateľ požaduje štruktúru návrhu: upgrade vrátane maintenance, migrácia a doplnenie procesov a dát, postimplementačná podpora na 12 mesiacov po ukončení migrácie.
2. Objednávateľ požaduje do 3 pracovných dní od schválenia podrobnej špecifikácie predmetu zmluvy predložiť zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona.
2.1 Zoznamom poskytnutých služieb uchádzač preukáže poskytnutie služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky v kumulatívnej hodnote min. 500 000 EUR bez DPH, pričom uchádzač týmto zoznamom preukáže realizáciu minimálne 1 (jednej) zákazky v hodnote min. 200 000 EUR bez DPH.
3. Objednávateľ požaduje do 3 pracovných dní od schválenia podrobnej špecifikácie predmetu zmluvy predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy (experti): Z uchádzačom predložených dokladov musia byť minimálne zrejmé: - údaje o vzdelaní a odbornej praxi expertov, čo uchádzač u týchto kľúčových expertov preukáže predložením profesijných životopisov, certifikátov alebo ekvivalentnými dokladmi.
3. Uchádzač sa zaväzuje predložených expertov použiť na plnenie zmluvy a v prípade ich výmeny v priebehu plnenia zmluvy, dať nových expertov schváliť kontaktnej osobe Dodávateľa.
3.1 Z každého predloženého profesijného životopisu príslušného experta alebo ekvivalentného dokladu musia vyplývať nasledovné údaje/skutočnosti:
3.1.1 - meno a priezvisko príslušného experta,
3.1.2 - história zamestnania/odbornej praxe príslušného experta vo vzťahu k predmetu zákazky (zamestnávateľ/odberateľ, trvanie pracovného pomeru/trvanie odbornej praxe / rok a mesiac od – do, pozícia, ktorú príslušný kľúčový expert zastával),
3.1.3 - praktické skúsenosti príslušného experta (názov projektu/predmetu plnenia, odberateľ/zamestnávateľ, popis projektu/predmetu plnenia, pozícia na projekte/predmete plnenia, obdobie rok a mesiac od - do, meno a priezvisko aspoň jednej kontaktnej osoby a číslo telefónu a emailový kontakt odberateľa, kde si bude môcť verejný obstarávateľ overiť informácie),
3.1.4 - podpis príslušného experta.
3.2 Uchádzač vyššie uvedeným spôsobom preukáže splnenie nasledovných minimálnych požiadaviek na expertov č. 1 až 2:
3.2.1 Expert č. 1: Garant pre oblasť projektového riadenia
3.2.1.1 - minimálne 5 ročné skúsenosti v oblasti projektového manažmentu. Túto podmienku uchádzač preukáže životopisom alebo ekvivalentným dokladom,
3.2.1.2 - minimálne 2 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti riadenia projektu obdobného charakteru ako je predmet zákazky. Túto podmienku uchádzač preukáže životopisom alebo ekvivalentným dokladom,
3.2.1.3 - platný certifikát projektového riadenia PRINCE 2 Practitioner alebo ekvivalent od inej akreditovanej autority,
3.2.1.4 - platný certifikát ITIL foundation alebo ekvivalent od inej akreditovanej autority.
3.2.2 Expert č. 2: Garant pre CA Service Desk Manager
3.2.2.1 - minimálne dvaja experti,
3.2.2.2 -  minimálne 5 ročné skúsenosti v oblasti implementácie / modifikácie / konfigurácie produktu CA Service Desk Manager. Túto podmienku uchádzač preukáže životopisom alebo ekvivalentným dokladom,
3.2.2.3 - minimálne 2 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti implementácie / modifikácie / podpory produktu CA Service Desk Manager. Túto podmienku uchádzač preukáže životopisom, alebo ekvivalentným dokladom,
3.2.2.4 - platný certifikát pre implementáciu, modifikáciu, konfiguráciu CA produktov v oblasti ServiceDesk alebo ekvivalent od inej akreditovanej autority.
4. Dodávateľ do 3 pracovných dní od schválenia podrobnej špecifikácie predmetu zmluvy preukáže minimálne 2 referencie na dodávku rovnakého alebo podobného predmetu zákazky. Písomné prehlásenie (o referenciách/dodávkach) bude obsahovať minimálne nasledovné údaje: stručný opis predmetu zákazky, identifikačné a kontaktné údaje na odberateľa predmetu plnenia.
5. Dodávateľ je povinný predložiť kontaktnej osobe Objednávateľa do 3 pracovných dní od schválenia podrobnej špecifikácie predmetu zmluvy originál aktuálneho certifikátu resp. potvrdenia výrobcu alebo notársky overenú kópiu o oprávnenosti distribuovať licencie nástroja CA Service Desk Manager na Slovensku koncovým zákazníkom, a zároveň poskytovať služby v oblasti vývoja, implementácie a podpory nástroja CA Service Desk Manager v Slovenskej republike.
6. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od schválenia podrobnej špecifikácie predmetu zmluvy preukázať Objednávateľovi, že je držiteľom certifikátu ISO 9001, ISO 20000 a ISO 27001.
7. Objednávateľ požaduje aby bol Dodávateľ v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora (RPVS).
8. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od schválenia podrobnej špecifikácie predmetu zmluvy kontaktnej osobe Objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy, bankové spojenie a číslo účtu, na ktorý mu bude poukázaná platba za plnenie podľa tejto zmluvy.
9. Daňová povinnosť vzniká dňom dodania predmetu zmluvy.
10. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie (to zodpovedá „alebo ekvivalentný“), za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, ako je uvedené vo funkčnej špecifikácii a v technickej špecifikácii predmetu zákazky, a ktoré bude plne kompatibilné s aktuálnou licenciou objednávateľa z dôvodu predĺženia už existujúcej licencie.
11. Jazyk projektu a všetky výstupy musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku.
12. Lehota plnenie je do 31.12.2021.
13. Nedodržania ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Dodávateľa uvedenej v tomto formulári ako aj porušenie povinnosti Dodávateľa poskytovať plnenie riadne a včas podľa zmluvy môže byť považované za podstatné porušenie zmluvy, ktoré oprávňuje Objednávateľa od zmluvy odstúpiť. Odstúpením od zmluvy nezanikajú nároky zmluvných strán na zmluvnú pokutu a náhradu škody. Vzájomne poskytnuté plnenia do momentu odstúpenia od zmluvy si zmluvné strany ponechajú.
14. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, ktorú je povinný zaplatiť dodávateľ v prospech objednávateľa vo výške 10 % z ceny plnenia v prípade nedodržania ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Dodávateľa uvedenej v tomto formulári do 7 dní odo dňa doručenia výzvy na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, alebo do 7 dní odo dňa odmietnutia prevziať zásielku, alebo do 7 dní odo dňa márneho uplynutia odbernej lehoty na prevzatie zásielky stanovenej doručovateľom.
15. Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi.
16. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním predmetu zmluvy je povinný k zaplateniu úroku z omeškania 0,05 % z celkovej zmluvnej ceny za každý deň omeškania v prospech objednávateľa, týmto nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody a na zmluvnú pokutu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trnavská cesta 100/II 821 01 Bratislava, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12.01.2021 08:00 — 31.12.2021 15:00

1,00 celok

157 947,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.12.2020 15:55

29.12.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.12.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 437
 11
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.12.2020 17:53 - Vstupná ponuka 157 900,00 € Cena bez DPH
28.12.2020 10:37 - Najvýhodnejšia ponuka 157 380,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS