42156424
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby
Kollárova 8, Trnava, 91702, SVK
44367465
Soimco a. s.
Galvaniho 12, Bratislava, 82104, SVK
Upgrade licencií nástroja CA Service Desk Manager a zabezpečenie služieb produktovej technickej podpory výrobcu
CA Service Desk Manager
Služba
|
1. Upgrade licencií nástroja CA Service Desk Manager a zabezpečenie služieb produktovej technickej podpory výrobcu
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie upgradu licencií nástroja CA Service Desk Manager (CA SDM) na aktuálnu verziu a zabezpečenie služieb produktovej technickej podpory výrobcu, z dôvodu, že riešenie postavené na platforme nástroja CA Service Desk Manager poskytuje v reálnom čase podrobný prehľad o riadení IT služieb v organizácii. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| CA Service Desk Manager | ks / konkurenčný používateľ | 30 | ||
| Obdobie poskytovania SW podpory je požadované na dobu | mesiac | 36 |
|
2. Upgrade a migrácia ITIL procesov implementovaných v organizácii na platforme nástroja CA Service Desk Manager verzia 12.9 vrátane postimplementačnej podpory.
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie a vykonanie upgradu nástroja CA SDM a migrácie procesov implementovaných na platforme nástroja CA SDM z verzie 12.9 na najnovšiu, lokálne podporovanú verziu (s referenčnou inštaláciou na Slovensku), vrátane postimplementačnej podpory, z dôvodu zabezpečenia optimálnej a efektívnej dodávky IT služieb a podpory fungovania IKT infraštruktúry. V súčasnosti implementované procesy zahŕňajú Incident Management, Problem Management a Service Request Management. V rámci migrácie požadujeme doplniť Change Management, Configuration Management, Self Service Portal, Reporting. |
| Požaduje sa, aby nová inštalácia CA SDM bola realizovaná v multi-tenant konfigurácii tak, aby bol objednávateľ pripravený poskytovať podporu aj iným OVM. |
| Názov |
| 1. Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s jednotkovými cenami a podrobnou špecifikáciou predmetu zmluvy do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, ktorý bude následne schválený/neschválený objednávateľom do 2 pracovných dní. V rámci aktualizovaného rozpočtu objednávateľ požaduje štruktúru návrhu: upgrade vrátane maintenance, migrácia a doplnenie procesov a dát, postimplementačná podpora na 12 mesiacov po ukončení migrácie. |
| 2. Objednávateľ požaduje do 3 pracovných dní od schválenia podrobnej špecifikácie predmetu zmluvy predložiť zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. |
| 2.1 Zoznamom poskytnutých služieb uchádzač preukáže poskytnutie služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky v kumulatívnej hodnote min. 500 000 EUR bez DPH, pričom uchádzač týmto zoznamom preukáže realizáciu minimálne 1 (jednej) zákazky v hodnote min. 200 000 EUR bez DPH. |
| 3. Objednávateľ požaduje do 3 pracovných dní od schválenia podrobnej špecifikácie predmetu zmluvy predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy (experti): Z uchádzačom predložených dokladov musia byť minimálne zrejmé: - údaje o vzdelaní a odbornej praxi expertov, čo uchádzač u týchto kľúčových expertov preukáže predložením profesijných životopisov, certifikátov alebo ekvivalentnými dokladmi. |
| 3. Uchádzač sa zaväzuje predložených expertov použiť na plnenie zmluvy a v prípade ich výmeny v priebehu plnenia zmluvy, dať nových expertov schváliť kontaktnej osobe Dodávateľa. |
| 3.1 Z každého predloženého profesijného životopisu príslušného experta alebo ekvivalentného dokladu musia vyplývať nasledovné údaje/skutočnosti: |
| 3.1.1 - meno a priezvisko príslušného experta, |
| 3.1.2 - história zamestnania/odbornej praxe príslušného experta vo vzťahu k predmetu zákazky (zamestnávateľ/odberateľ, trvanie pracovného pomeru/trvanie odbornej praxe / rok a mesiac od – do, pozícia, ktorú príslušný kľúčový expert zastával), |
| 3.1.3 - praktické skúsenosti príslušného experta (názov projektu/predmetu plnenia, odberateľ/zamestnávateľ, popis projektu/predmetu plnenia, pozícia na projekte/predmete plnenia, obdobie rok a mesiac od - do, meno a priezvisko aspoň jednej kontaktnej osoby a číslo telefónu a emailový kontakt odberateľa, kde si bude môcť verejný obstarávateľ overiť informácie), |
| 3.1.4 - podpis príslušného experta. |
| 3.2 Uchádzač vyššie uvedeným spôsobom preukáže splnenie nasledovných minimálnych požiadaviek na expertov č. 1 až 2: |
| 3.2.1 Expert č. 1: Garant pre oblasť projektového riadenia |
| 3.2.1.1 - minimálne 5 ročné skúsenosti v oblasti projektového manažmentu. Túto podmienku uchádzač preukáže životopisom alebo ekvivalentným dokladom, |
| 3.2.1.2 - minimálne 2 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti riadenia projektu obdobného charakteru ako je predmet zákazky. Túto podmienku uchádzač preukáže životopisom alebo ekvivalentným dokladom, |
| 3.2.1.3 - platný certifikát projektového riadenia PRINCE 2 Practitioner alebo ekvivalent od inej akreditovanej autority, |
| 3.2.1.4 - platný certifikát ITIL foundation alebo ekvivalent od inej akreditovanej autority. |
| 3.2.2 Expert č. 2: Garant pre CA Service Desk Manager |
| 3.2.2.1 - minimálne dvaja experti, |
| 3.2.2.2 - minimálne 5 ročné skúsenosti v oblasti implementácie / modifikácie / konfigurácie produktu CA Service Desk Manager. Túto podmienku uchádzač preukáže životopisom alebo ekvivalentným dokladom, |
| 3.2.2.3 - minimálne 2 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti implementácie / modifikácie / podpory produktu CA Service Desk Manager. Túto podmienku uchádzač preukáže životopisom, alebo ekvivalentným dokladom, |
| 3.2.2.4 - platný certifikát pre implementáciu, modifikáciu, konfiguráciu CA produktov v oblasti ServiceDesk alebo ekvivalent od inej akreditovanej autority. |
| 4. Dodávateľ do 3 pracovných dní od schválenia podrobnej špecifikácie predmetu zmluvy preukáže minimálne 2 referencie na dodávku rovnakého alebo podobného predmetu zákazky. Písomné prehlásenie (o referenciách/dodávkach) bude obsahovať minimálne nasledovné údaje: stručný opis predmetu zákazky, identifikačné a kontaktné údaje na odberateľa predmetu plnenia. |
| 5. Dodávateľ je povinný predložiť kontaktnej osobe Objednávateľa do 3 pracovných dní od schválenia podrobnej špecifikácie predmetu zmluvy originál aktuálneho certifikátu resp. potvrdenia výrobcu alebo notársky overenú kópiu o oprávnenosti distribuovať licencie nástroja CA Service Desk Manager na Slovensku koncovým zákazníkom, a zároveň poskytovať služby v oblasti vývoja, implementácie a podpory nástroja CA Service Desk Manager v Slovenskej republike. |
| 6. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od schválenia podrobnej špecifikácie predmetu zmluvy preukázať Objednávateľovi, že je držiteľom certifikátu ISO 9001, ISO 20000 a ISO 27001. |
| 7. Objednávateľ požaduje aby bol Dodávateľ v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora (RPVS). |
| 8. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od schválenia podrobnej špecifikácie predmetu zmluvy kontaktnej osobe Objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy, bankové spojenie a číslo účtu, na ktorý mu bude poukázaná platba za plnenie podľa tejto zmluvy. |
| 9. Daňová povinnosť vzniká dňom dodania predmetu zmluvy. |
| 10. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie (to zodpovedá „alebo ekvivalentný“), za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, ako je uvedené vo funkčnej špecifikácii a v technickej špecifikácii predmetu zákazky, a ktoré bude plne kompatibilné s aktuálnou licenciou objednávateľa z dôvodu predĺženia už existujúcej licencie. |
| 11. Jazyk projektu a všetky výstupy musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku. |
| 12. Lehota plnenie je do 31.12.2021. |
| 13. Nedodržania ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Dodávateľa uvedenej v tomto formulári ako aj porušenie povinnosti Dodávateľa poskytovať plnenie riadne a včas podľa zmluvy môže byť považované za podstatné porušenie zmluvy, ktoré oprávňuje Objednávateľa od zmluvy odstúpiť. Odstúpením od zmluvy nezanikajú nároky zmluvných strán na zmluvnú pokutu a náhradu škody. Vzájomne poskytnuté plnenia do momentu odstúpenia od zmluvy si zmluvné strany ponechajú. |
| 14. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, ktorú je povinný zaplatiť dodávateľ v prospech objednávateľa vo výške 10 % z ceny plnenia v prípade nedodržania ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Dodávateľa uvedenej v tomto formulári do 7 dní odo dňa doručenia výzvy na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, alebo do 7 dní odo dňa odmietnutia prevziať zásielku, alebo do 7 dní odo dňa márneho uplynutia odbernej lehoty na prevzatie zásielky stanovenej doručovateľom. |
| 15. Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi. |
| 16. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním predmetu zmluvy je povinný k zaplateniu úroku z omeškania 0,05 % z celkovej zmluvnej ceny za každý deň omeškania v prospech objednávateľa, týmto nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody a na zmluvnú pokutu. |
Trnavská cesta 100/II 821 01 Bratislava, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12.01.2021 08:00 — 31.12.2021 15:00
1,00 celok
157 947,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.12.2020 15:55
29.12.2020 10:00
29.12.2020 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 27.12.2020 17:53 - Vstupná ponuka | 157 900,00 | € | Cena bez DPH |
| 28.12.2020 10:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 157 380,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: