• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.12.2020 15:10
  •    Predkladanie ponúk
    29.12.2020 15:04
  •    Ukončenie zákazky
    29.12.2020 15:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.12.2020 16:05

Detail zákazky Z202033969

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.12.2020 15:10
  •    Predkladanie ponúk
    29.12.2020 15:04
  •    Ukončenie zákazky
    29.12.2020 15:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.12.2020 16:05

Základné údaje

Z202033969

OF-229368

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5380197

Objednávateľ

31991653

GYMNÁZIUM SV. MONIKY

Tarasa Ševčenka 3922/1, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky na rok 2021

stravné lístky, stravné poukážky, gastrolístky, dodanie stravných lístkov, zabezpečenie stravovania

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
Požadovaný predmet zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jedného stravného lístka € 3,90
Predpokladané množstvo odobraných stravných lístkov za 1 rok ks 500 8 700
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje Názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka obsahuje Ochranné prvky proti falšovaniu
Stravná poukážka obsahuje Kalendárny rok s vyznačením doby platnosti
Stravná poukážka obsahuje Nominálnu hodnotu stravnej poukážky v EUR
Forma stravných poukážok Papierové stravné poukážky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných poukážok do sídla objednávateľa formou kuriéra.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 2 pracovných dní od podania objednávky.
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať prostredníctvom internetu, e-mailom alebo telefonicky.
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka.
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať:
1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných lístkov
2. z ceny poplatku za poskytnuté služby
3. z ceny dopravy na miesto plnenia
4. z DPH z ceny poplatku (provízia) za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH.
Cena je stanovená ako maximálna a sú v nej zahrnuté všetky náklady spojené s plnením predmetu zákazky.
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez udania dôvodu v trojmesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede.
Daňový doklad - faktúra - za všetky objednané stravné lístky v danom mesiaci bude dodaný objednávateľovi do troch pracovných dní po dodaní stravných lístkov podľa objednávky.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravného lístka a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu.
Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním predmetu zákazky a všetky ostatné prípadné náklady spojené s plnením.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp.zásielku.
Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli na zákaze postúpenia pohľadávok veriteľa podľa § 524 a nasl. ustanovení   Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov ( ďalej len „ Obč. zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka.  Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúceho bodu 1 bude podľa § 39 Obč. zákonníka neplatný.
Verejný obstarávateľ nesmie podľa § 11 zákona o verejnom obstarávaní uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
Zmluvné strany sa dohodli, že min. a max. množstvá odobratých stravných poukážok sú len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa a to najmä s dôrazom na zmenu legislatívy SR. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral predpokladané minimálne alebo maximálne množstvo. V prípade ak v dôsledku zmeny legislatívy SR zanikne potreba odoberania stravných lístkov, je to dôvod na jednostranné odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa.
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných poukážok minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli poukážky vydané
Predpokladaný interval objednávania stravných poukážok mesačne
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti
Doba trvania rámcovej dohody 1.1.2021 - 31.12.20021

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tarasa Ševčenka 3922/1, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

12

8 700,00 ks

33 930,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.12.2020 15:10

29.12.2020 15:04

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.12.2020 15:19

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 345
 52
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.12.2020 16:18 - Vstupná ponuka 33 930,00 € Cena s DPH
23.12.2020 09:06 - Najvýhodnejšia ponuka 33 929,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS