30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
51304112
DUNA Fruit, s.r.o.
Východná 6968/26A, Trenčín, 91108, SVK
Čerstvá zelenina a ovocie
Ovocie, Zelenina, Jablká, Banány, Pomaranče, Mandarínky, Hrušky, Hrozno biele a tmavé, Citróny, Orechy vlašské lúpané, Kivi, Grapefruit, Hliva, Mrkva
Tovar, Služba
1. Ovocie a orechy
|
|
---|---|
Funkcia |
Čerstvé nepoškodené ovocie, zelenina, bylinky a huby 1. triedy určené pre stravovacie zariadenie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Ananás | kg | 6 | ||
Baklažán | kg | 10 | ||
Banány | kg | 300 | ||
Brokolica | kg | 20 | ||
Broskyne | kg | 40 | ||
Cesnak | kg | 70 | ||
Cibuľa červená | kg | 30 | ||
Cibuľa šalotka | kg | 30 | ||
Cibuľa žltá | kg | 800 | ||
Cibulka jarná (mladá s vňaťou) | kg | 10 | ||
Citróny | kg | 25 | ||
Cuketa | kg | 40 | ||
Cvikla | kg | 5 | ||
Čerstvá petržlenová vňať | kg | 3 | ||
Čerstvé bylinky (bazalka, koriander, mäta ap.) | kg | 3 | ||
Grepy (biele, ružové, červené) | kg | 60 | ||
Hrozno stolové (rôzne druhy, biele, tmavé) | kg | 30 | ||
Hrušky | kg | 30 | ||
Huby čerstvé - hliva ustricová | kg | 40 | ||
Huby čerstvé - šampiony | kg | 30 | ||
Jablká (rôzne druhy) | kg | 350 | ||
Jahody | kg | 10 | ||
Kaleráb | kg | 40 | ||
Kapusta biela | kg | 500 | ||
Kapusta červená | kg | 100 | ||
Kapusta čínska | ks | 100 | ||
Karfiol | ks | 30 | ||
Kel hlávkový | kg | 30 | ||
Kel rúžičkový | ks | 20 | ||
Kivi | kg | 20 | ||
Kvasená (sudová) kapusta | kg | 200 | ||
Mandarinky | kg | 300 | ||
Marhule | kg | 30 | ||
Melóny čerstvé | kg | 20 | ||
Mrkva | kg | 350 | ||
Nektarinky | kg | 60 | ||
Paprika hrubostenná (žltá, červená, zelená) | kg | 80 | ||
Paprika PCR | kg | 150 | ||
Paradajky ďatlové | kg | 70 | ||
Paradajky cherry (žlté,červené) | kg | 70 | ||
Paradajky- rôzne druhy a farby | kg | 450 | ||
Petržlen | kg | 80 | ||
Pomaranče | kg | 500 | ||
Pór | kg | 30 | ||
Reďkovka biela | kg | 15 | ||
Reďkovka červená | kg | 10 | ||
Ringloty | kg | 15 | ||
Rukola čerstvá | kg | 4 | ||
Slivky | kg | 20 | ||
Šalát hlávkový | kg | 30 | ||
Šalát ľadový | kg | 30 | ||
Špenát čerstvý | kg | 20 | ||
Tekvica Hokaido | kg | 30 | ||
Tekvica maslová | kg | 30 | ||
Uhorky šalátové | kg | 450 | ||
Zázvor čerstvý | kg | 3 | ||
Zeler | kg | 90 | ||
Zeler stopkový | kg | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
kvalita zeleniny, ovocia a húb - akosť | I. trieda |
kvalita zeleniny, ovocia a húb - vlastnosti | čerstvé, nepoškodené, celé, zdravé, bez známok hniloby alebo vysychania, bez škodcov a bez poškodenia spôsobeného škodcami, bez akýchkoľvek viditeľných cudzích látok, cudzieho pachu alebo chuti. |
geneticky modifikované | nie |
Názov |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na obdobie od 1.1. 2021 do 31.12.2021 alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr; alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 dní od uzavretia rámcovej dohody doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zákazky, ktoré budú v súlade s uzatvorenou rámcovou dohodou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu rámcovej dohody bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou rámcovej dohody. Podrobný rozpis je nutné doručiť potvrdený dodávateľom, t. j. bude obsahovať pečiatku a podpis dodávateľa (možnosť poslať aj elektronickou poštou formou scanu). |
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí rámcovej dohody oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď hlásiť Objednávateľovi. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky uvedenej špecifikácie v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite. Celková cena zahŕňa všetky vedľajšie náklady na dodanie predmetu zákazky, napríklad: dopravu, manipulačné služby, baliace služby, a pod.. |
Plnenie rámcovej dohody bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa zasielaných dodávateľovi telefonicky, elektronickou poštou alebo písomne. Osoba zodpovedná za plnenie predmetu zákazky je povinná prijatie objednávky ihneď telefonicky alebo elektronickou poštou potvrdiť. Periodicita zasielania objednávok a realizácia plnenia je spravidla 5 x týždenne počas platnosti rámcovej dohody. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 24 hod. od telefonického, e-mailového alebo písomného nahlásenia objednávky. Dodávky sa budú realizovať v pracovných dňoch v čase od 6,00 hod. do 09,00 hod. na dohodnuté miesto plnenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že predmet zákazky bude spĺňať ustanovenia a požiadavky na kvalitu podľa zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách. Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom odstúpenia od zmluvy s vyhotovením negatívnej referencie. |
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované, na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa podľa jeho aktuálnych potrieb. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách, po uplynutí minimálnej trvanlivosti tovar neprevziať a okamžite telefonicky riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, akosti, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný. |
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. |
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín. |
Kvalita sa požaduje v akostnej triede "A". Tovar sa bude dodávať vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť. |
Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti. |
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne. |
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cena za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a prepravou tovaru znáša dodávateľ bez akéhokoľvek finančného nároku na verejného obstarávateľa. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako jednu polovicu výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami. |
Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách. |
Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania rámcovej dohody, a to v prípade zavedenia tzv. akciových alebo sezónnych cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania objednávateľom, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa sezónne ceny týkajú. |
Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar do miesta dodania v dohodnutom termíne plnenia, má objednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty. |
Dodávka tovaru sa považuje za splnenú odovzdaním tovaru v dohodnutom termíne, množstve, sortimente, kvalite a cene objednávateľovi na miesto dodania. |
Dodávateľ je povinný umožniť kontroly hygieny výroby, skladovania a prepravy tovaru orgánmi Vojenskej veterinárnej služby a rešpektovať ich závery. |
Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom sa bude považovať aj: |
- ponúkaný tovar nebude v požadovaných, respektíve odsúhlasených náhradných veľkostných baleniach ako objednávateľ požadoval, |
- pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže počas platnosti rámcovej dohody plniť svoje záväzky, |
- úspešný uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi predmet rámcovej dohody takým spôsobom, ktorý je v rozpore s rámcovou dohodou (napr. opätovné dodanie nekvalitného tovaru, tovaru so zjavnými vadami v prípade, že verejný obstarávateľ na nedostatky úspešného uchádzača aspoň raz písomne upozornil). |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Adresa miesta dodania tovaru je iná ako fakturačná adresa objednávateľa. Presnú adresu miesta dodania spresní kontaktná osoba po uzatvorení rámcovej dohody. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
VÚ 4650 Trenčín, Železničná 3, 911 01 Trenčín , Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
12
1,00 obsah objednávky podľa opisného formulára
10 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.12.2020 13:24
31.12.2020 13:00
31.12.2020 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.12.2020 08:51 - Vstupná ponuka | 10 100,00 | € | Cena s DPH |
31.12.2020 11:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: