• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.12.2020 13:24
  •    Predkladanie ponúk
    31.12.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.12.2020 15:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.12.2020 15:25

Detail zákazky Z202033963

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.12.2020 13:24
  •    Predkladanie ponúk
    31.12.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.12.2020 15:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.12.2020 15:25

Základné údaje

Z202033963

OF-229294

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5387934

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

51304112

DUNA Fruit, s.r.o.

Východná 6968/26A, Trenčín, 91108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čerstvá zelenina a ovocie

Ovocie, Zelenina, Jablká, Banány, Pomaranče, Mandarínky, Hrušky, Hrozno biele a tmavé, Citróny, Orechy vlašské lúpané, Kivi, Grapefruit, Hliva, Mrkva

  • 03222321-9 - Jablká
  • 03222111-4 - Banány
  • 03222322-6 - Hrušky
  • 03222210-8 - Citróny
  • 03222340-8 - Hrozno
  • 03222341-5 - Stolové hrozno
  • 03222220-1 - Pomaranče
  • 03222240-7 - Mandarínky
  • 03222000-3 - Ovocie a orechy
  • 03222118-3 - Kivi
  • 03222230-4 - Grepy
  • 15331100-8 - Čerstvá alebo mrazená zelenina
  • 03220000-9 - Zelenina, ovocie a orechy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ovocie a orechy
Funkcia
Čerstvé nepoškodené ovocie, zelenina, bylinky a huby 1. triedy určené pre stravovacie zariadenie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ananás kg 6
Baklažán kg 10
Banány kg 300
Brokolica kg 20
Broskyne kg 40
Cesnak kg 70
Cibuľa červená kg 30
Cibuľa šalotka kg 30
Cibuľa žltá kg 800
Cibulka jarná (mladá s vňaťou) kg 10
Citróny kg 25
Cuketa kg 40
Cvikla kg 5
Čerstvá petržlenová vňať kg 3
Čerstvé bylinky (bazalka, koriander, mäta ap.) kg 3
Grepy (biele, ružové, červené) kg 60
Hrozno stolové (rôzne druhy, biele, tmavé) kg 30
Hrušky kg 30
Huby čerstvé - hliva ustricová kg 40
Huby čerstvé - šampiony kg 30
Jablká (rôzne druhy) kg 350
Jahody kg 10
Kaleráb kg 40
Kapusta biela kg 500
Kapusta červená kg 100
Kapusta čínska ks 100
Karfiol ks 30
Kel hlávkový kg 30
Kel rúžičkový ks 20
Kivi kg 20
Kvasená (sudová) kapusta kg 200
Mandarinky kg 300
Marhule kg 30
Melóny čerstvé kg 20
Mrkva kg 350
Nektarinky kg 60
Paprika hrubostenná (žltá, červená, zelená) kg 80
Paprika PCR kg 150
Paradajky ďatlové kg 70
Paradajky cherry (žlté,červené) kg 70
Paradajky- rôzne druhy a farby kg 450
Petržlen kg 80
Pomaranče kg 500
Pór kg 30
Reďkovka biela kg 15
Reďkovka červená kg 10
Ringloty kg 15
Rukola čerstvá kg 4
Slivky kg 20
Šalát hlávkový kg 30
Šalát ľadový kg 30
Špenát čerstvý kg 20
Tekvica Hokaido kg 30
Tekvica maslová kg 30
Uhorky šalátové kg 450
Zázvor čerstvý kg 3
Zeler kg 90
Zeler stopkový kg 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kvalita zeleniny, ovocia a húb - akosť I. trieda 
kvalita zeleniny, ovocia a húb - vlastnosti čerstvé, nepoškodené, celé, zdravé, bez známok hniloby alebo vysychania, bez škodcov a bez poškodenia spôsobeného škodcami, bez akýchkoľvek viditeľných cudzích látok, cudzieho pachu alebo chuti.
geneticky modifikované nie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na obdobie od 1.1. 2021 do 31.12.2021 alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr; alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 dní od uzavretia rámcovej dohody doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zákazky, ktoré budú v súlade s uzatvorenou rámcovou dohodou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu rámcovej dohody bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou rámcovej dohody. Podrobný rozpis je nutné doručiť potvrdený dodávateľom, t. j. bude obsahovať pečiatku a podpis dodávateľa (možnosť poslať aj elektronickou poštou formou scanu).
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí rámcovej dohody oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď hlásiť Objednávateľovi.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky uvedenej špecifikácie v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite. Celková cena zahŕňa všetky vedľajšie náklady na dodanie predmetu zákazky, napríklad: dopravu, manipulačné služby, baliace služby, a pod..
Plnenie rámcovej dohody bude realizované priebežne na základe  samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa zasielaných dodávateľovi telefonicky, elektronickou poštou alebo písomne. Osoba zodpovedná za plnenie predmetu zákazky je povinná prijatie objednávky ihneď telefonicky alebo elektronickou poštou potvrdiť. Periodicita zasielania objednávok a realizácia plnenia je spravidla 5 x týždenne počas platnosti rámcovej dohody.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 24 hod. od telefonického, e-mailového alebo písomného nahlásenia objednávky. Dodávky sa budú realizovať v pracovných dňoch v čase od 6,00 hod. do 09,00 hod. na dohodnuté miesto plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje, že predmet zákazky bude spĺňať ustanovenia a požiadavky na kvalitu podľa zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách. Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom odstúpenia od zmluvy s vyhotovením negatívnej referencie.
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované, na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa podľa jeho aktuálnych potrieb.
Objednávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách, po uplynutí minimálnej trvanlivosti tovar neprevziať a okamžite telefonicky riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, akosti, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín.
Kvalita sa požaduje v akostnej triede "A". Tovar sa bude dodávať vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cena za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a prepravou tovaru znáša dodávateľ bez akéhokoľvek finančného nároku na verejného obstarávateľa. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako jednu polovicu výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami.
Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania  rámcovej dohody, a to v prípade zavedenia tzv. akciových alebo sezónnych cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania objednávateľom, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa sezónne ceny týkajú.
Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar do miesta dodania v dohodnutom termíne plnenia, má objednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty.
Dodávka tovaru sa považuje za splnenú odovzdaním tovaru v dohodnutom termíne, množstve, sortimente, kvalite a cene objednávateľovi na miesto dodania.
Dodávateľ je povinný umožniť kontroly hygieny výroby, skladovania a prepravy tovaru orgánmi Vojenskej veterinárnej služby a rešpektovať ich závery.
Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom sa bude považovať aj:
- ponúkaný tovar nebude v požadovaných, respektíve odsúhlasených náhradných veľkostných baleniach ako objednávateľ požadoval,
- pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže počas platnosti rámcovej dohody plniť svoje záväzky,
- úspešný uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi predmet rámcovej dohody takým spôsobom, ktorý je v rozpore s rámcovou dohodou (napr. opätovné dodanie nekvalitného tovaru, tovaru so zjavnými vadami v prípade, že verejný obstarávateľ na nedostatky úspešného uchádzača aspoň raz písomne upozornil).
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Adresa miesta dodania tovaru je iná ako fakturačná adresa objednávateľa. Presnú adresu miesta dodania spresní kontaktná osoba po uzatvorení rámcovej dohody.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

VÚ 4650 Trenčín, Železničná 3, 911 01 Trenčín , Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 obsah objednávky podľa opisného formulára

10 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.12.2020 13:24

31.12.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.12.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 268
 142
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.12.2020 08:51 - Vstupná ponuka 10 100,00 € Cena s DPH
31.12.2020 11:12 - Najvýhodnejšia ponuka 9 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS