00165271
Národný ústav reumatických chorôb
Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, 92112, SVK
47358203
PharmaComp s.r.o.
Bystrická 901, Žarnovica, 96681, SVK
respirátory OOPP, overal ochranný jednorazový, ochranný návlek na obuv
respirátory OOPP, overal ochranný jednorazový, ochranný návlek na obuv
Tovar
1. Respirátory FFP 3, skladacie, , bez výdychového ventilu
|
|
---|---|
Funkcia |
Respirátor typ FFP3 bez výdychového ventilu slúžiaci ako bezpečná ochrana úst a nosa pre lekára aj pacienta v zdravotníckom zariadení |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 3000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
veľkosť | univerzálna |
filtračná trieda | FFP 3 |
konštrukcia | skladaná (nie tvarovaná) |
materiál | tvarovateľný, aby maska dobre priliehala k tvári a pokrývala nos, bradu a ústa |
materiál | pri styku s pokožkou nesmie vyvolávať podráždenie |
pri pohybe hlavy | poskytuje primerané utesnenie tváre používateľa od okolitého prostredia |
zorné pole | musí byť zachované dostatočné zorné pole obsluhy |
uchytenie | upínacie elastické pásy okolo hlavy |
použitie | jednorazové |
balenie | tak, aby bolo eliminované mechanické poškodenie alebo znečistenie výrobku |
najmenšie obchodné balenie | musí obsahovať návod na obsluhu masky |
norma | vyhovujúce technickej norme EN 149+A1: 2001+A1 2009 |
certifikát | EU certifikát skúšky typu notifikovanou osobou podľa nariadenia (EÚ) 2016/425 |
označenie | označené normou EN 149+A1: 2001 (ak je to možné priamo na výrobku, ak nie tak na obale) |
označenie | označené značkou CE + číslom notifikovanej osoby priamo na výrobku |
2. Respirátory FFP 2 bez výdychového ventilu, skladacie
|
|
---|---|
Funkcia |
Respirátor typ FFP2 bez výdychového ventilu slúžiaci ako bezpečná ochrana úst a nosa pre lekára aj pacienta v zdravotníckom zariadení |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 3000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
veľkosť | univerzálna |
filtračná trieda | FFP 2 |
konštrukcia | skladaná (nie tvarovaná) |
materiál | tvarovateľný, aby maska dobre priliehala k tvári a pokrývala nos, bradu a ústa |
materiál | pri styku s pokožkou nesmie vyvolávať podráždenie |
pri pohybe hlavy | poskytuje primerané utesnenie tváre používateľa od okolitého prostredia |
zorné pole | musí byť zachované dostatočné zorné pole obsluhy |
uchytenie | upínacie elastické pásy okolo hlavy |
použitie | jednorazové |
balenie | tak, aby bolo eliminované mechanické poškodenie alebo znečistenie výrobku |
najmenšie obchodné balenie | musí obsahovať návod na obsluhu masky |
norma | vyhovujúce technickej norme EN 149+A1: 2001+A1 2009 |
certifikát | Originál, resp. úradne overenú kópiu EU certifikátu skúšky typu notifikovanou osobou podľa nariadenia (EÚ) 2016/425 spolu so záverečným protokolom. Vyhlásenie o zhode. Úradný preklad z cudzieho jazyka |
označenie | označené normou EN 149+A1: 2001 (ak je to možné priamo na výrobku, ak nie tak na obale) |
označenie | označené značkou CE + číslom notifikovanej osoby priamo na výrobku |
3. Ochranný návlek na obuv vysoký, vodoodolný
|
|
---|---|
Funkcia |
Ochranný odev zdravotníka jednorazový |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | pár | 2000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
materiál | Tyvek a PVC |
veľkosť | univerzálna veľkosť |
uchytenie | s úväzkami alebo elastickým lemom |
4. Overal ochranný jednorazový vodoodolný, ochrana typu 3
|
|
---|---|
Funkcia |
Ochranný odev zdravotníka jednorazový |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 2000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
materiál | vyrobený z priedušnej a vode odolnej látky SMS s gramážou 50-60 g/m2 |
uchytenie | kapucňa, rukávy aj nohavice ukončené elastickým lemom |
zapínanie | zapínanie na zips, prekrytie celej dĺžky zipsu látkou s lepiacou páskou |
velkosť | rôzne veľkosti podľa potreby L, XL, 2XL, 3XL - na základe objednávky |
norma | TYP 3, TYP 4 - ochrana proti postreku kvapalnými chemikáliami EN14605, |
norma | ochranu proti biologickému nebezpečenstvu EN14126 |
Názov |
Dodávateľ je povinný: |
1. a) Na adresu objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody predložiť bezplatné VZORKY tovaru, ktorý bude dodávať počas plnenia zmluvy, na preukázanie splnenia technických a osobitných požiadaviek v počte 1ks z každej položky. |
1. b) Na adresu objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody predložiť nasledovné DOKLADY a DOKUMENTY: |
- ES Vyhlásenie o zhode podľa § 23 a 25 zákona č. 56/2018 Z. z. |
- Doklad, na základe ktorého bolo pridelené označenie CE |
- ŠÚKL kód - položky č 1 a 2 (ak je to relevantné) |
- Podrobný technický opis predmetu zákazky v slovenskom resp. českom jazyku tak, aby na základe neho mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností uvedených v technickej špecifikácii predmetu RD |
- List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne priezvisko, pracovnú pozíciu, telefónne číslo a e-mailovú adresu, cez ktorú je objednávateľ oprávnený komunikovať |
- Podrobný aktuálny cenník jednotlivých položiek, ktoré sú predmetom tejto RD, v členení: názov tovaru, katalógové číslo tovaru, ŠÚKL kód tovaru (ak je to relevantné), kód MZ SR platný pre aktuálnu kategorizáciu (ak je to relevantné), mernú jednotku tovaru, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH a jednotkovú cenu s DPH so zaokrúhlením na dve desatinné miesta. |
. Dodávateľom predložené VZORKY, DOKLADY a DOKUMENTY objednávateľ skontroluje a posúdi a v prípade, ak: |
a) budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky, |
b) nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nepožadovať od dodávateľa vzorky v prípade, ak dodávateľ už predmet zákazky v minulosti objednávateľovi dodával. V takomto prípade doručí dodávateľ na adresu objednávateľa čestné vyhlásenie, v ktorom deklaruje, že predmet zákazky, ktorý v minulosti dodával, je totožný s predmetom zákazky z tejto RD. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do priestorov skladu v pracovných dňoch od 08:00 do 14:00 hod (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú spresnené v Oznámení o splnení stanovených podmienok a požiadaviek). |
Ak dodávateľ doručí tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, alebo ak sa omešká s dodaním tovaru o viac ako 5 pracovných dní, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa nápravu podľa článku XII bodu 12.5 v 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ OPET. |
V prípade, ak dodávateľ nevykoná nápravu podľa požiadaviek objednávateľa na základe predchádzajúceho bodu č. 7 najneskôr do 7 pracovných dní, prípadne ak má doručený tovar iné vlastnosti, ktoré nezodpovedajú požiadavkám zadaným objednávateľom, ide o podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ je povinný dodať originálny, nový – nepoužitý, nie repasovaný alebo inak renovovaný alebo testovaný tovar v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou bez akýchkoľvek známok poškodenia a funkčných vád a musí byť určený na humánne použitie. |
Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky a katalógové číslo tovaru. Platba bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na základe elektronickej faktúry doručenej dodávateľom. Dodávateľ vystaví a doručí faktúru elektronicky na emailovú adresu, ktorú mu oznámi kupujúci. Elektronická faktúra sa bude považovať za doručenú v okamihu zaslania emailovej správy. |
Dodávateľ je povinný k faktúre vždy priložiť kópiu dodacieho listu, ktorého povinnou súčasťou je súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, katalógové číslo, šarža, ŠÚKL kód (ak je to relevantné), kód MZ SR platný pre aktuálnu kategorizáciu (ak je to relevantné) a číslo objednávky. |
Splatnosť faktúry je v zmysle § 340b ods.5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších zmien a doplnení 30 dní odo dňa doručenia faktúry. |
Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi všetky zmeny, prekážky a skutočnosti podľa článku VI bodu 6.1.6 a 6.1.7 v 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ OPET najneskôr do 5 pracovných dní. |
Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné. |
Dodávateľ berie na vedomie, že započítanie pohľadávok štátu je možné len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu, a to v zmysle § 8 zákona č. 374/2014 Z. z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších zmien a doplnení. |
Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 12 mesiacov od dňa uzatvorenia dohody, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného limitu zákazky, podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v tejto dohode sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia. Presné množstvo na miesto plnenia bude upresnené v čiastkových výzvach (elektronických objednávkach). |
Objednávateľ a dodávateľ sa dohodli na čiastkovom plnení zmluvy. |
Periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody 2 x čiastková výzva(elektronická objednávka) za mesiac. Miesto plnenia v Piešťanoch. Dodanie do 3 pracovných dní od vystavenia čiastkovej výzvy. |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | norma | ochranu proti biologickému nebezpečenstvu EN14126 |
Navrhnutá hodnota | norma a označenie | ochranu proti biologickému nebezpečenstvu EN14126. Označenie každého overalu značkou CE a číslom notifikovanej osoby |
Dôvod rozporovania je na základe potreby označovania produktov značkou CE a číslom notifikovanej osoby, aby nedochádzalo k falšovaniu produktov a používaniu falšovaných a necertifikovaných produktov na predaj. Na základe tohto Vás žiadame o pridanie tejto požiadavky do zadávacej dokumentácie EKS.
Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika
12
1,00 skupina produktov
42 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.12.2020 12:17
30.12.2020 12:15
30.12.2020 12:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.12.2020 12:29 - Vstupná ponuka | 42 500,00 | € | Cena bez DPH |
22.12.2020 22:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 32 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: