• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.12.2020 12:27
  •    Predkladanie ponúk
    12.01.2021 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    12.01.2021 16:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.01.2021 17:05

Detail zákazky Z202033948

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.12.2020 12:27
  •    Predkladanie ponúk
    12.01.2021 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    12.01.2021 16:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.01.2021 17:05

Základné údaje

Z202033948

OF-229180

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5409289

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

31399088

Ultra Print, s.r.o.

Pluhová 49, Bratislava, 83103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlačiarenské práce

tlač, tlačiarenské služby, publikácia

  • 79820000-8 - Služby súvisiace s tlačou
  • 22000000-0 - Tlačené výrobky a príbuzné produkty
  • 22120000-7 - Publikácie

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlačiarenské práce
Funkcia
1. Tlač tlačených výrobkov - publikácia, plagát, vizitky, záložka do knihy, časopis (ďalej len "tlačené výrobky") a ich konečné spracovanie.
2. Dodanie tlačených výrobkov vrátane tlače, balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke (t.j. do kancelárie) a vrátane ďalších nákladov spojených s realizáciou zákazky.
3. Dodávateľ vykoná tlač na základe originálu poskytnutého objednávateľom v elektronickej podobe, pričom dodávateľ zabezpečí vo vlastnej réžii všetok potrebný materiál.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Brožúra o objednávateľovi v anglickom jazyku - Formát: A5; Počet strán: 52 (vrátane obálky); Obálka: 4+4 (plnofarebná), matné lamino; Papier obálky: 250 g NPL; Papier - vnútro: 115 g NPL; Väzba: V1, (1 x tlač po 1000 ks) náklad v ks 1000
2. Brožúra o objednávateľovi v anglickom jazyku - Formát: A5; Počet strán: 52 (vrátane obálky); Obálka: 4+4 (plnofarebná), matné lamino; Papier obálky: 250 g NPL; Papier - vnútro: 115 g NPL; Väzba: V1, (1 x tlač po 2000 ks) náklad v ks 2000
3. Brožúra o objednávateľovi v slovenskom jazyku - Formát: A5; Počet strán: 52 (vrátane obálky); Obálka: 4+4 (plnofarebná), matné lamino; Papier obálky: 250 g NPL; Papier - vnútro: 115 g NPL; Väzba: V1, (1 x tlač po 1000 ks) náklad v ks 1000
4. Brožúra o objednávateľovi v slovenskom jazyku - Formát: A5; Počet strán: 52 (vrátane obálky); Obálka: 4+4 (plnofarebná), matné lamino; Papier obálky: 250 g NPL; Papier - vnútro: 115 g NPL; Väzba: V1, (1 x tlač po 2000 ks) náklad v ks 2000
5. Plagát: formát A3 420x297mm; počet strán 1; farebnosť 4+0; papier 150g ONM, povrchová úprava 1+0 matný lak, (1 x tlač po 100 ks) náklad v ks 100
6. Plagát: formát A3 420x297mm; počet strán 1; farebnosť 4+0; papier 150g ONM, povrchová úprava 1+0 matný lak, (1 x tlač po 300 ks) náklad v ks 300
7. Plagát: formát A2 420x594mm; počet strán 1; farebnosť 4+0; papier 200g ONM; povrchová úprava 1+0 matný lak, (1 x tlač po 200 ks) náklad v ks 200
8. Plagát: formát A2 420x594mm; počet strán 1; farebnosť 4+0; papier 200g ONM; povrchová úprava 1+0 matný lak, (1 x tlač po 300 ks) náklad v ks 300
9. Plagát (kalendár): formát A1 841x594mm; počet strán 1; farebnosť 4+0; papier 200g ONM; povrchová úprava 1+0 matný lak, (1 x tlač po 50 ks) náklad v ks 50
10. Vizitky: formát 50x90 mm; farebnosť 4+4 (obojstranné); papier 300g OLIN Smooth (tlač bude 10 x 100 ks počas trvania zmluvy) náklad v ks 10 x 100
11. Vizitky: formát 50x90 mm; farebnosť 4+0; papier 300g OLIN Smooth (tlač bude 10 x 100 ks počas trvania zmluvy) náklad v ks 10 x 100
12. Záložka do knihy: formát 50x200 mm; farebnosť 4+4; papier 300g OLIN Smooth (tlač bude 5 x 1000 ks počas trvania zmluvy) náklad v ks 5 x 1000
13. Pozvánky: formát 200x210 mm; farebnosť 4+4; papier Conqueror 300g s vodoznakom 1 x lom na formát 100x210mm, (1 x tlač po 50 ks) náklad v ks 50
14. Pozvánky: formát 200x210 mm; farebnosť 4+4; papier Conqueror 300g s vodoznakom 1 x lom na formát 100x210mm, (1 x tlač po 300 ks) náklad v ks 300
15. Pozvánky: formát 200x210 mm; farebnosť 4+4; papier Conqueror 300g s vodoznakom 1 x lom na formát 100x210mm, (1x tlač po 200 ks) náklad v ks 200
16. Pozvánky: formát 100x200 mm, farebnosť 4+0, papier 300 g Conqueror s vodoznakom, (1 x tlač po 50 ks) náklad v ks 50
17. Pozvánky: formát 100x200 mm, farebnosť 4+0, papier 300 g Conqueror s vodoznakom, (1 x tlač po 200 ks) náklad v ks 200
18. Pozvánky: formát 100x200 mm, farebnosť 4+0, papier 300 g Conqueror s vodoznakom, (1 x tlač po 300 ks) náklad v ks 300
19. Pozvánky: formát 200x210 mm; farebnosť 4+4; papier 300g OLIN Smooth 1 x lom na formát 100x210mm, (1 x tlač po 50 ks) náklad v ks 50
20. Pozvánky: formát 200x210 mm; farebnosť 4+4; papier 300g OLIN Smooth 1 x lom na formát 100x210mm, (1 x tlač po 200 ks) náklad v ks 200
21. Pozvánky: formát 200x210 mm; farebnosť 4+4; papier 300g OLIN Smooth 1 x lom na formát 100x210mm, (1 x tlač po 300 ks) náklad v ks 300
22. Pozvánky: formát 100x200 mm, farebnosť 4+0, papier 300 g OLIN SMOOTH, (1 x tlač po 50 ks) náklad v ks 50
23. Pozvánky: formát 100x200 mm, farebnosť 4+0, papier 300 g OLIN SMOOTH, (1 x tlač po 200 ks) náklad v ks 200
24. Pozvánky: formát 100x200 mm, farebnosť 4+0, papier 300 g OLIN SMOOTH, (1 x tlač po 300 ks) náklad v ks 300
25. Brožúra č.1 - rozmer A5, počet strán: 4 – 12 vrátane obálky, obálka: 4+4, lamino-áno, vnútro 4+4, 180 g NPL, väzba: V1, (1 x tlač po 1000 ks) náklad v ks 1000
26. Brožúra č.2 - rozmer A5, počet strán: 4 – 12 vrátane obálky, obálka: 4+4, lamino-áno, vnútro 4+4, 180 g NPL, väzba: V1, (1 x tlač po 2000 ks) náklad v ks 2000
27. Brožúra č.3 - rozmer A5, počet strán: 12 – 20 vrátane obálky, obálka: 4+4, lamino-áno, vnútro 4+4, 180 g NPL, väzba: V1, (1 x tlač po 1000 ks) náklad v ks 1000
28. Brožúra č.4 - rozmer A5, počet strán: 12 – 20 vrátane obálky, obálka: 4+4, lamino-áno, vnútro 4+4, 180 g NPL, väzba: V1, (1 x tlač po 2000 ks) náklad v ks 2000
29. Brožúra č.5 - rozmer A5, počet strán: 20 – 40 vrátane obálky, obálka: 4+4, lamino-áno, vnútro 4+4, 180 g NPL, väzba: V1, (1 x tlač po 1000 ks) náklad v ks 1000
30. Brožúra č.6 - rozmer A5, počet strán: 20 – 40 vrátane obálky, obálka: 4+4, lamino-áno, vnútro 4+4, 180 g NPL, väzba: V1, (1 x tlač po 2000 ks) náklad v ks 2000
31. Brožúra č.7 - rozmer A5, počet strán: 20 – 40 vrátane obálky, obálka: 4+4, lamino-áno, vnútro 4+4, 180 g NPL, väzba: V1, (1 x tlač po 500 ks) náklad v ks 500
32. Brožúra č.8 - rozmer A5, počet strán: 20 – 40 vrátane obálky, obálka: 4+4, lamino-áno, vnútro 4+4, 180 g NPL, väzba: V1 (tlač bude 10 x 1000 ks počas trvania zmluvy) náklad v ks 10 x 1000
33. Brožúra č.9 - rozmer 180x180mm, počet strán: 24 – 32 vrátane obálky, obálka: 4+4, lamino-áno, vnútro 4+4, 180 g NPL, väzba: V1 (tlač bude 5 x 500 ks počas trvania zmluvy) náklad v ks 5 x 500
34. Trhací blok (mapka + riadkovanie na poznámky); 50 listový x 200; formát A4; papier 80g AMB; farebnosť 4+0, (1 x tlač po 200 ks) náklad v ks 200
35. Folder (košieľka) - výsledný formát 240x305mm, 4+0, 300g natieraný papier matný, výsek na vizitku, lepenie (tlač bude 3 x 1000 ks počas trvania zmluvy), (3 x tlač po 1000 ks) náklad v ks 3 x 1000
36. Zborník: formát (vnútro+obálka) A4; väzba V4 (mäkká šitá lepená väzba); farebnosť obálky 4+0; povrchová úprava obálky lesklé lamino; papier obálky 250 g ONM papier vnútra 80 g BO; počet strán 60-80; farebnosť vnútra 1+1, (1 x tlač po 100 ks) náklad v ks 100
37. Zborník, formát (vnútro+obálka) A4; väzba V4 (mäkká šitá lepená väzba); farebnosť obálky 4+0; povrchová úprava obálky lesklé lamino; papier obálky 250 g ONM papier vnútra 80 g BO; počet strán 60-80; farebnosť vnútra 4+4, (1 x tlač po 100 ks) náklad v ks 100
38. Zborník, formát: A5, väzba: V1, vnútro: papier 80 g BO, farebnosť: obálka: 4+0 ONL, vnútro: 4+4, lesklé lamino, počet strán: 40-52, (1 x tlač po 400 ks) náklad v ks 400
39. Zborník, formát: A5, väzba: V1, vnútro: papier 80 g BO, farebnosť: obálka: 4+0 ONL, vnútro: 4+4, lesklé lamino, počet strán: 70-80, (1 x tlač po 400 ks) náklad v ks 400
40. Zborník, formát (obálka, vnútro) A5 - 148x210mm; počet strán obálka 4; počet strán vnútro: od 120 do 160; farebnosť obálky 4+0; farebnosť vnútro 1+1; papier obálka 250g OLIN Smooth ; papier vnútro 80g BO ; povrchová úprava obálky 1+0 matné lamino; väzba V4 (mäkká šitá lepená väzba), (1 x tlač po 200 ks) náklad v ks 200
41. Zborník, formát (obálka, vnútro) A5 - 148x210mm; počet strán obálka 4; počet strán vnútro od 160 do 200; farebnosť obálky 4+0; farebnosť vnútro 1+1; papier obálka 250g OLIN Smooth; papier vnútro 80g BO ; povrchová úprava obálky 1+0 matné lamino; väzba V4 (mäkká šitá lepená väzba), (1 x tlač po 300 ks) náklad v ks 300
42. Kalendárik č.1 - rozmer 105x50mm, 4+4 (obojstranný), papier 300g OLIN Smooth, (1 x tlač po 500 ks) náklad v ks 500
43. Kalendárik č.2 - rozmer 105x50mm, 4+4 (obojstranný), papier 300g OLIN Smooth, (1 x tlač po 1000 ks) náklad v ks 1000
44. Záložky č.1 - formát 50x200 mm; farebnosť 4+4; papier 300g OLIN Smooth (tlač bude 6 x 1000 ks počas trvania zmluvy) náklad v ks 6 x 1000
45. Časopis č. 1, rozmer A4, väzba V1, papier: VANTAGE SILK matny natieraný bezdrevný papier 130g , hrúbka papiera 105 mikronov. počet strán: 32-40, farebnosť: 4+4 (obálka+vnútro), (tlač bude 11 x 750 ks počas trvania zmluvy) náklad v ks 11 x 750
46. Časopis č. 2, rozmer A4, väzba V1, papier: VANTAGE SILK matny natieraný bezdrevný papier 130g , hrúbka papiera 105 mikronov. počet strán: 32, farebnosť: 4+4 (obálka+vnútro), (tlač bude 5 x 500 ks počas trvania zmluvy) náklad v ks 5 x 500
47. Časopis č. 3, rozmer A4, väzba V1, papier: VANTAGE SILK matny natieraný bezdrevný papier 130g , hrúbka papiera 105 mikronov. počet strán: 40-52, farebnosť: 4+4 (obálka+vnútro), (1 x tlač po 3000 ks) náklad v ks 3000
48. Časopis č. 4, rozmer C5, väzba V1, papier: 150g NPL, počet strán: 40-60, farebnosť: 4+4 - obálka, 1+1 - vnútro, (tlač bude 3 x 600 ks počas trvania zmluvy) náklad v ks 3 x 600
49. Časopis č. 5, rozmer C5, väzba V1, papier: 150g NPL, počet strán: 40-60, farebnosť: 4+4 - obálka, 4+4 - vnútro, (tlač bude 3 x 600 ks počas trvania zmluvy) náklad v ks 3 x 600
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
1.1. rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne),
1.2. rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH,
1.3. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien.
2. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty:
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo,
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu/ a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
4. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
5. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (tlač, balenie, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, ďalšie náklady spojené s realizáciou zákazky).
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov.
7. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
8. Objednávateľ, resp. kontaktná osoba objednávateľa sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi podklady v elektronickej podobe.
9. Dodávateľ je povinný pre tlačou predmetu zákazky predložiť objednávateľovi na odsúhlasenie grafické spracovanie predmetu zákazky.
10. Plnenie sa uskutoční na základe samostatných objednávok, v ktorých bude uvedený požadovaný termín, presné množstvo, miesto plnenia a kontaktná osoba. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný odkonzultovať s kontaktnou osobou objednávateľa. Fakturácia sa bude realizovať ku každej objednávke samostatne.
11. Predmet zákazky bude dodaný najneskôr do 7 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi.
12. Dodávateľ sa zaväzuje:
12.1. zabaliť tlačené výrobky do takých obalov, aby boli chránené pred poškodením pri expedovaní a preprave na miesto plnenia,
12.2. v prípade preukázateľne vadného predmetu zákazky dodať opravenú verziu najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie.
13. V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celom rozsahu. Rozsah odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny.
14. Táto rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 12 mesiacov, resp. do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa tejto rámcovej dohody, pričom táto rámcová dohoda zaniká z tej právnej skutočnosti, ktorá nastane ako prvá.
15. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní od dňa jej doručenia objednávateľovi.
16. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
17. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tr. A. Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 súbor

53 009,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.12.2020 12:27

12.01.2021 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.01.2021 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 305
 139
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.12.2020 12:37 - Vstupná ponuka 53 008,80 € Cena s DPH
08.01.2021 14:18 - Najvýhodnejšia ponuka 52 727,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS