• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.12.2020 11:48
  •    Predkladanie ponúk
    31.12.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.12.2020 11:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.12.2020 12:05

Detail zákazky Z202033947

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.12.2020 11:48
  •    Predkladanie ponúk
    31.12.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.12.2020 11:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.12.2020 12:05

Základné údaje

Z202033947

OF-229327

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5387926

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36412741

Fatra TIP, s.r.o.

Košúty II. - Priemyselná zóna, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čerstvá zelenina a ovocie

Zelenina, ovocie

  • 03221000-6 - Zelenina
  • 03222000-3 - Ovocie a orechy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čerstvá zelenina a ovocie
Funkcia
Dodávka čerstvej zeleniny a ovocia do stravovacieho zariadenia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jablká červené kg 1500
Banány kg 1000
Hrušky kg 500
Broskyne kg 200
Citróny kg 400
Pomaranče kg 500
Mandarínky kg 500
Ananás kg 200
Kapusta biela kg 500
Kapusta červená kg 200
Mrkva kg 400
Paradajka kg 500
Paprika /PCR/ kg 500
Cibuľa kg 800
Petržlen kg 100
Kel kg 250
Šampiňóny kg 200
Uhorky šalátové kg 500
Kapusta kvasená kg 500
Pór kg 100
Cesnak kg 50
Zemiaky varný typ A kg 10000
Hlávkový šalát ks 200
Zeler kg 100
Cuketa kg 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Množstvá čerstvého ovocia zeleniny su úrčené podľa súčastného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zmeniť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá čerstvého ovocia zeleniny upraviť podľa aktuálnych stavov. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné
Množstvá jednotlivých druhov čerstvého ovocia zeleniny služia pre potreby súťaže. Dodávka tovaru bude realizovaná počas trvania zmluvného vzťahu na základe objebnávok.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kg bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH
Doba trvania Rámcovej zmluvy je na obdobie jedného kalendárneho roku.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú podľa zákazky odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví dekádne. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie.
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky.
Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni vždy najneskôr do 7.00 hod. ráno, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu zákon č. 152/1995 Z.z.v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 celá zákazka

17 670,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.12.2020 11:48

31.12.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.12.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 190
 75
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.12.2020 12:56 - Vstupná ponuka 17 669,00 € Cena s DPH
30.12.2020 07:38 - Najvýhodnejšia ponuka 17 169,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS