42181810
Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky
Nám. Ľ. Štúra 1, Bratislava, 81235, SVK
41751477
Martin Gall - MG COMP
Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK
Nákup kancelárskej techniky
počítačové monitory a konzoly, prenosné počítače, pracovná stanica
Tovar, Služba
1. Nákup kancelárskej techniky
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup kancelárskej techniky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Notebook | kus | 11 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kancelárska technika | Procesor: viac ako 5600 bodov v teste PassMark CPU Benchmark, Obrazovka: bezdotyková s uhlopriečkou 15,6", rozlíšenie min. Full HD (1920x1080), matná alebo antireflexná |
Kancelárska technika | Operačná pamäť: nainštalovaných min. 8 GB, možnosť rozšírenia na min. 16 GB, Pevný disk: min. 256 GB SSD, v slote M2 s predinštalovaným OS, |
Kancelárska technika | Klávesnica: slovenská s numerickou časťou, so zvýšenou odolnosťou voči poliatiu, Rozhrania: min. 2xUSB 3.1 min. 1xUSB 2.0, HDMI 1.4b, Pripojenie: Bluetooth min. v 5.0, WIFI min. 802.11b/g/n/ac, |
Kancelárska technika | ethernet s podporou 1000BASE-T, Hmotnosť: max. 2 kg, Operačný systém: nainštalovaný na pevnom disku, lokalizovaný SK, s platnou licenciou, Windows 10 Pro SK 64bit alebo ekvivalent |
Kancelárska technika | Záruka: min. 3 roky v mieste inštalácie, odozva v nasledujúci pracovný deň, požadujeme iba nový tovar, nerepasovaný, nerozbaľovaný, Batéria: batéria s kapacitou min. 45 Wh |
Kancelárska technika | Iné: zabudovaná videokamera, rozlíšenie min. 720p, AC adaptér. |
Kancelárska technika | Monitor: Špecifikácia : 24" FullHD, matná alebo antireflexná obrazovka s LED podsvietením s min. 23,8" časťou na obraz, IPS, min. 5ms odozva, pripojenie DP a VGA, vrátane DP kábla od výrobcu |
Kancelárska technika | Záruka: min. 3 roky v mieste inštalácie, odozva v nasledujúci pracovný deň, požadujeme iba nový tovar, nerepasovaný, nerozbaľovaný |
Kancelárska technika | Myš k notebooku: Špecifikácia: drôtové pripojenie, USB, laserová, s naklápacím kolieskom, Záruka: min. 3 roky, požadujeme iba nový tovar, nerepasovaný, nerozbaľovaný |
Kancelárska technika | Portreplikátor k notebooku: Špecifikácia: Dokovacia stanica s min. 130W AC Adaptérom s nasledujúcimi rozhraniami: min. 1xUSB C, min. 4xUSB 3.0, min. 1xHDMI, min. 1xDP, min. 1RJ-45 Gigabyt Ethernet, |
Kancelárska technika | min. 1xUAJ, min. 1xvýstup na headset. Kensington security slot., Záruka: min. 3 roky, požadujeme iba nový tovar, nerepasovaný, nerozbaľovaný |
Kancelárska technika | Externá klávesnica k notebooku: Špecifikácia : externá s pripojením USB, SK verzia, s numerickým blokom, Záruka: min. 3 roky, požadujeme iba nový tovar, nerepasovaný, nerozbaľovaný |
Kancelárska technika | Taška k notebooku: Špecifikácia: taška s popruhom na rameno, rovnakej veľkosti ako notebook, minimálne jeden vnútorný polstrovaný priestor na notebook a jedno vrecko na príslušenstvo |
Kancelárska technika | Záruka: min. 3 roky, požadujeme iba nový tovar, nerepasovaný, nerozbaľovaný. |
Názov |
Predmetom plnenia je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi zariadenia v súlade s ich technickou špecifikáciou bližšie špecifikovanou v Technických vlastnostiach predmetu danej zákazky, v množstve, kvalite a za kúpnu cenu podľa zmluvy a previesť na objednávateľa k zariadeniam vlastnícke právo a záväzok objednávateľa prevziať zariadenia a zaplatiť za zariadenia kúpnu cenu podľa zmluvy (ďalej len "Zmluva"). |
Súčasťou predmetu plnenia je aj doprava zariadení na miesto plnenia, špecifikovaného objednávateľom zazmluvnenému dodávateľovi. |
Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy úspešný uchádzač doručí objednávateľovi podrobný položkovitý rozpočet, v ktorom uvedie pre jednotlivé položky: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, výšku DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH spolu s funkčnou a technickou špecifikáciou, vrátene technických listov (resp. ekvivalentov) preukazujúcich splnenie požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) naceneného tovaru. Rovnaké údaje musí obsahovať aj faktúra za dodaný tovar. |
Predložené jednotkové ceny sú počas platnosti a účinnosti zmluvy maximálne. Dodávateľ je oprávnený plniť predmet zmluvy až po písomnom (formou e-mailu) odsúhlasení predmetu plnenia, ako aj všetkých objednávateľom požadovaných dokladov zo strany kontaktnej osoby objednávateľa. Dodacia lehota je 30 kalendárnych dní po odsúhlasení predmetu plnenia |
Dodávateľ je povinný predložiť kontaktnej osobe objednávateľa do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy kontaktné údaje dodávateľa v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa (zaslať e-mailom). |
Dodávateľ musí vytvoriť pri dodávke zariadení dostatočný časový priestor na skontrolovanie kvality, technických parametrov a množstva dodávaných zariadení kontaktnou osobou objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ vyrozumel o presnom termíne dodania zariadení (telefonicky alebo e-mailom) kontaktnú osobu objednávateľa aspoň 1 deň vopred pred ich dodaním. |
Objednávateľ požaduje dodanie nových, nepoužitých, nevybalených zariadení. Zariadenia musia byť originálne, nesmú byť repasované, renovované, vyrobené z použitých alebo náhradných dielov. Zariadenia musia byť dodané v neotvorených baleniach, ktoré sú prelepené originálnou páskou výrobcu zariadenia, s nepoškodenými, neporušenými ochrannými prvkami, schválené výrobcami príslušných zariadení. |
Zariadenia musia mať slovenskú lokalizáciu priamo z výroby od výrobcu zariadenia (zariadenia musia obsahovať slovenskú klávesnicu priamo v originálnom a nepoškodenom balení zariadenia). Dodanie akýchkoľvek nálepiek alebo iných prelepov za účelom použitia klávesnice ako slovenskej sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a bude hodnotené negatívnou referenciou |
Dodávateľ dodá zariadenia, ktoré sú certifikované a schválené na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a budú vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom |
Záručná doba na dodané zariadenia musí byť minimálne 3 roky, záruka na notebook musí byť garantovaná výrobcom zariadenia a overiteľná podľa sériového čísla zariadenia |
Výška konečnej ceny za predmet plnenia musí zahŕňať všetky náklady, ktoré s nimi bezprostredne súvisia - balenie, naloženie, dovoz a donáška na miesto plnenia. |
Úhrada za predmet plnenia Zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. Cena bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. Dodávateľ je oprávnený fakturovať len tovar, ktorý bol objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný oprávneným zástupcom objednávateľa bude prílohou faktúry. |
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou na adresu sídla objednávateľa a súčasne aj elektronicky, na e-mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe. |
Faktúra dodávateľa musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov |
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, následne dodávateľa ohodnotiť negatívnou referenciou a vylúčiť tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky. |
Predmet zákazky bude financovaný zo štátneho rozpočtu a z finančných prostriedkov Európskej únie. |
Z dôvodu, že predmet plnenia bude financovaný z NFP, zaväzuje sa Dodávateľ strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s predmetom plnenia a súvisiacich služieb a/alebo v súvislosti s ním kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku súčinnosť. |
Dodávateľ musí mať vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra zapísanú činnosť rovnakú alebo obdobnú ako je predmet plnenia. V prípade ak túto skutočnosť nemá zapísanú v predmete činnosti vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra, je to dôvod na odstúpenie od zmluvy. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky/zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
V prípade, že v popise je uvedený konkrétny typ tovaru, pripúšťa sa ekvivalentné plnenie, pričom ekvivalentnými tovarmi sa považujú také tovary, ktoré síce nespĺňajú všetky požiadavky na predmet zákazky, avšak napriek tomu ich možno z určitého dôvodu považovať za rovnocenné. Teda také, ktoré spĺňajú úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky. |
Nám. Ľ. Štúra 1, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
11.01.2021 07:00 — 30.04.2021 15:00
1,00 v zmysle opisného formulára
14 594,10
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.12.2020 12:20
28.12.2020 14:00
28.12.2020 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.12.2020 17:23 - Vstupná ponuka | 14 594,10 | € | Cena s DPH |
23.12.2020 07:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 580,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: