• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.12.2020 10:21
  •    Predkladanie ponúk
    30.12.2020 10:17
  •    Ukončenie zákazky
    30.12.2020 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.12.2020 11:10

Detail zákazky Z202033934

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.12.2020 10:21
  •    Predkladanie ponúk
    30.12.2020 10:17
  •    Ukončenie zákazky
    30.12.2020 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.12.2020 11:10

Základné údaje

Z202033934

OF-229348

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5385198

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

43555811

Ľubica Jelačičová - Veľkoobchod OZ

Coburgova 84, Trnava, 91702, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čerstvé ovocie a zelenina

ovocie, zelenina

  • 03220000-9 - Zelenina, ovocie a orechy
  • 03221100-7 - Koreňová a hľuzová zelenina
  • 03221230-7 - Papriky
  • 03221240-0 - Paradajka
  • 03221270-9 - Uhorka
  • 03221410-3 - Kapusta
  • 03221420-6 - Karfiol
  • 03221430-9 - Brokolica
  • 03222111-4 - Banány
  • 03222220-1 - Pomaranče
  • 03222240-7 - Mandarínky
  • 03222321-9 - Jablká
  • 03222322-6 - Hrušky
  • 03222331-2 - Marhule
  • 03222332-9 - Broskyne
  • 03222341-5 - Stolové hrozno
  • 03222210-8 - Citróny
  • 03221112-4 - Mrkva
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chlieb a pekárenský tovar
Funkcia
Dodávka čerstvého ovocia a zeleniny
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Banány kg 300
Broskyne kg 100
Brokolica 500g kus 80
Hliva ustricová kg 50
Hrozno stolové (biele, červené) kg 100
Jablká (Golden, Gala, červené, Idared, Jonagold) kg 500
Kapusta hlávková biela kg 400
Kapusta hlávková červená kg 150
Kapusta kyslá - kvasená kg 100
Kiwi kg 50
Mandarínky kg 50
Melón červený kg 50
Mrkva kg 150
Paprika (zelená, červená, žltá, PCR) kg 200
Paradajky kg 200
Cherry paradajky kg 20
Petržlen kg 150
Petržlenová vňať kg 30
Pomaranče kg 200
Pór kg 30
Šalát hlávkový ks 300
Šampiňóny čerstvé kg 150
Špenát čerstvý kg 30
Uhorky šalátové kg 300
Zeler kg 150
Cibuľa kg 400
Cibuľa jarná zväzok ks 100
Reďkovka zväzok ks 100
Šalát ľadový kg 150
Tekvica maslová, Hokkaido kg 50
Cesnak kg 100
Citrón kg 300
Limetka kg 20
Kel čerstvý kg 100
Čínska kapusta kg 50
Karfiol kg 50
Nektarinky kg 80
Cuketa kg 50
Zemiaky konzumné kg 5300
Baklažán kg 50
Zázvor čerstvý kg 10
Hrušky kg 100
Grep kg 200
Špargľa kg 20
Cibuľa červená kg 100
Kôpor čerstvý kg 10
Kaleráb kg 50
Rukola nepraná čerstvá kg 20
Šalát mix rezaný balený kg 50
Stonkový zeler kg 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Množstvá čerstvého ovocia zeleniny su úrčené podľa súčastného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zmeniť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá čerstvého ovocia zeleniny upraviť podľa aktuálnych stavov. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné
Množstvá jednotlivých druhov čerstvého ovocia zeleniny služia pre potreby súťaže. Dodávka tovaru bude realizovaná počas trvania zmluvného vzťahu na základe objebnávok.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr; alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví dekádne. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok v zariadeniach obstarávateľa.
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky.
Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni /podľa potreby aj v sobotu/ vždy najneskôr do 8.00 hod. ráno, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dopravné krídlo Kuchyňa, Kuchyňa, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika

04.01.2021 10:13 — 31.12.2021 10:13

1,00 zákazka

15 958,90

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.12.2020 10:21

30.12.2020 10:17

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.12.2020 10:32

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 191
 15
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.12.2020 11:02 - Vstupná ponuka 15 958,00 € Cena s DPH
29.12.2020 10:38 - Najvýhodnejšia ponuka 15 900,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS