• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.12.2020 09:47
  •    Predkladanie ponúk
    07.01.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.01.2021 09:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.01.2021 10:05

Detail zákazky Z202033931

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.12.2020 09:47
  •    Predkladanie ponúk
    07.01.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.01.2021 09:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.01.2021 10:05

Základné údaje

Z202033931

OF-229349

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5397516

Objednávateľ

00164721

Slovenské národné múzeum

Vajanského nábrežie 2, Bratislava, 81006, SVK

Dodávateľ

31291228

Michal Vaško - VYDAVATEĽSTVO

Košická 44, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač zborníka

tlač zborníka na základe poskytnutého grafického návrhu

  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlač zborníka
Funkcia
Tlač zborníka Acta Musaei Scepusiensis
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tlač zborníka: väzba V7, bez plátna, iba polep papier, bez presahu, orez na formát vnútra, tlač 4+0. Zadná strana zdvojená kartónová doska, hrúbka kartónovej dosky minimálne 4 mm, dosky budú zlepené, na vnútornej strane výsek na USB kľúč. Vnútro: rozmer 165 x 232, tlač 4+4, papier 135 g matný, rozsah: 350 strán, grafický návrh (po konzultácii s editorom) 300 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ predloží Dodávateľovi podklady na realizáciu tlače vo formáte PDF, alebo textové podklady v textovom editore (napr. vo formáte Word, obrázky vo formáte výtlačkov, fotografií, alebo v digitálnej forme vo formáte TIF, JPG, RAW alebo porovnateľných formátoch vhodných pre zalomenie a sadzbu). Dodávateľ dodá objednávateľovi skúšobné výtlačky na jeho finálne odsúhlasenie.
Objednávateľ poskytne logo resp. spracované podklady na potlač v elektronickej podobe e-mailom úspešnému dodávateľovi po uzavretí zmluvy
Cena musí zahŕňať všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky,(tlač, náklady na tlač a odsúhlasenie skúšobného výtlačku, balenie dopravu) a sú v nej zahrnuté náklady dodávateľa spojené s poskytnutím služieb, vrátane prevádzkových a mzdových nákladov, odvodových nákladov na technické prostriedky, nákladov na dopravu ma miesto dodania, vrátane ďalších nákladov dodávateľa súvisiacich s poskytnutím služieb.
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Verejný obstarávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené na predmet zákazky. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú
Objednávateľ oznámi dodávateľovi do jedného pracovného dňa od uzatvorenia zmluvy zodpovednú osobu za dodanie grafických návrhov v dohodnutom formáte, ktorá bude zároveň poverenou zodpovednou osobou za odsúhlasenie skúšobných výtlačkov a následné prevzatie dodaných zborníkov.
Dodanie sa bude realizovať naraz úplnou kompletnou dodávkou.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie Majstra Pavla 40, Levoča, Levoča, Prešovský, Slovenská republika

28.01.2021 09:00 — 28.01.2021 14:00

1,00 celok

6 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.12.2020 09:47

07.01.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.01.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 213
 31
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.12.2020 10:02 - Vstupná ponuka 6 500,00 € Cena bez DPH
21.12.2020 10:04 - Najvýhodnejšia ponuka 5 900,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS