• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.12.2020 08:37
  •    Predkladanie ponúk
    28.12.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.12.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.12.2020 09:50

Detail zákazky Z202033918

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.12.2020 08:37
  •    Predkladanie ponúk
    28.12.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.12.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.12.2020 09:50

Základné údaje

Z202033918

OF-228540

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5374005

Objednávateľ

34059199

Trenčianske múzeum v Trenčíne

Mierové námestie 46, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

36650641

Anatex, s.r.o.

Hviezdoslavova 30, Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Propagačný materiál

magnetky, tašky, tričká, hrnčeky, mince, záložky

  • 22462000-6 - Propagačný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1. Propagačný materiál s potlačou
Funkcia
reklamné a propagačné účely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Papierová taška na prezenty - malá - hnedý sulfátový papier, rozmer: (v x š x h) 32 x 23 x 10 cm. Potlač 1 farba čierna do A5 ks 200
Papierová taška na prezenty - veľká - hnedý sulfátový papier, rozmer: (v x š x h) 42 x 32 x 13 cm. Potlač 1 farba čierna do A4 ks 200
Papierová taška - materiál - biely natieraný 200 g papier povrchovo upravený lesklým laminom. Taška má vystužené dno a vrchnú časť 350 g kartónom. Textilné ušká bielej farby. Rozmer: (v x š x h) 275 x 220 x 100 mm. Potlač sieťotlače do A3 ks 100
Nákupná taška textilná, 105 g/m² bavlna s potlačou.  Potlač čierna do A5 ks 150
Kovový hrnček s motívom hradu, objem 330 ml, rozmer 9,7 x priemer 8 cm. Potlač sépia farba ks 100
Keramický hrnček biely, 330 ml, rozmer 9,7 x priemer 8 cm. Potlač farba sépia ks 100
Papierové záložky do kníh, veľkosť 5 x 20 cm, vyhotovené z bieleho natieraného kartónu, 275 g/m². Plnofarebná tlač, obojstranná ks 500
Magnetky (kovové jadro),  rozmer 80  x 55 mm, hrúbka 4 mm,  počet vzorov 2.  Plnofarebná tlač ks 600
Tričko modré (NAVY) s krátkym rukávom s potlačou pre dospelého. Unisex tričko, 100 % Bavlna, 185g/m². Veľkosť S. Potlač 1 farba čierna. Grafika bude dodaná zo strany verejného obstarávateľa. ks 20
Tričko modré (NAVY) s krátkym rukávom s potlačou pre dospelého. Unisex tričko, 100 % Bavlna, 185g/m². Veľkosť M. Potlač 1 farba čierna. Grafika bude dodaná zo strany verejného obstarávateľa. ks 20
Tričko modré (NAVY) s krátkym rukávom s potlačou pre dospelého. Unisex tričko, 100 % Bavlna, 185g/m². Veľkosť L. Potlač 1 farba čierna. Grafika bude dodaná zo strany verejného obstarávateľa. ks 20
Tričko modré (NAVY) s krátkym rukávom s potlačou pre dospelého. Unisex tričko, 100 % Bavlna, 185g/m². Veľkosť XL. Potlač 1 farba čierna. Grafika bude dodaná zo strany verejného obstarávateľa. ks 20
Tričko modré (NAVY) s krátkym rukávom s potlačou pre dospelého. Unisex tričko, 100 % Bavlna, 185g/m². Veľkosť XXL. Potlač 1 farba čierna. Grafika bude dodaná zo strany verejného obstarávateľa. ks 20
Tričko modré (FRENCH NAVY) s krátkym rukávom s potlačou pre deti. Detské tričko, 100 % Bavlna, 150g/m². Veľkosť 110. Potlač 1 farba čierna. Grafika bude dodaná zo strany verejného obstarávateľa ks 25
Tričko modré (FRENCH NAVY) s krátkym rukávom s potlačou pre deti. Detské tričko, 100 % Bavlna, 150g/m². Veľkosť 122. Potlač 1 farba čierna. Grafika bude dodaná zo strany verejného obstarávateľa ks 25
Tričko modré (FRENCH NAVY) s krátkym rukávom s potlačou pre deti. Detské tričko, 100 % Bavlna, 150g/m². Veľkosť 134. Potlač 1 farba čierna. Grafika bude dodaná zo strany verejného obstarávateľa ks 25
Tričko modré (FRENCH NAVY) s krátkym rukávom s potlačou pre deti. Detské tričko, 100 % Bavlna, 150g/m². Veľkosť 146. Potlač 1 farba čierna. Grafika bude dodaná zo strany verejného obstarávateľa ks 25
Poznámkový blok - pobočky, 70 stránkový čistý blok vo veľkosti A5 z recyklovaného papiera, gramáž 70 g/m², 18 x 13 x 07 cm, jeden vizuál. Potlač 1 farba čierna. Grafika bude dodaná zo strany verejného obstarávateľa ks 70
Plastová kľúčenka na retiazke s priemerom 44 mm,vrchná časť je kovová. Potlač je chránená laminom. Plnofarebná potlač. ks 100
Pamätné mince (Leštená mosadz "zlatá minca", priemer mince 260 mm a hrúbka 1,5 mm, plastový obal priemer 350 mm a hrúbka 4 mm. Razba ks 300
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia (dodávka vzoriek a dodávka celého predmetu zákazky)
Tovar musí byť nový, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení. Nedodržanie tejto podmienky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V cene dodávky tovaru musí byť zahrnutá aj cena za dopravu a všetky ostatné náklady súvisiace s realizáciou predmetu zákazky vrátane potrebných úprav grafických návrhov pred potlačou.
Logá, text na potlač, vzory budú Dodávateľovi dodané, konkretizované a odsúhlasené kontaktnou osobou po uzatvorení zmluvy (e-mailová komunikácia).
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy technický popis a rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta.
Prvá dodávka ( dodávka vzoriek) bude obsahovať po jednom kuse z každého výrobku, ktorých kvalita a splnenie požiadaviek objednávateľa budú posúdené a potvrdené dodávateľovi do 3 dní od dodania vzoriek. (ako vzorka tričiek postačí 1 ks trička). V prípade neposkytnutia vzoriek alebo nesúladu tovarov s technickou špecifikáciou predmetu je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ dodá grafický návrh predmetu zákazky s potlačou do 5 pracovných dní odo dňa obdržania loga, textu potlače a vzorov od objednávateľa - na odsúhlasenie-mailovou komunikáciou. Objednávateľ do 5 pracovných dní odo dňa obdržania ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v tejto zmluve.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky.
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov a vzoriek, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické a funkčné parametre a požiadavky Objednávateľa v zmysle uzatvorenej zmluvy. V prípade nedodržania technických a funkčných parametrov na predmet zákazky, uvedených v technickej špecifikácii a osobitných požiadavkách Objednávateľa, bude toto považované za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov zo strany Dodávateľa.
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi predmet kúpy v množstve a akosti podľa podmienok tejto Zmluvy a spôsobilý na užívanie na dojednaný účel. V prípade, ak sa tak nestane, má predmet kúpy vady.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. Objednávateľ neposkytuje Dodávateľovi pred dodaním predmetu kúpy žiadne preddavky ani zálohové platby.
Do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky požadujeme predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH.
V každom prípade, kde sú uvedené špecifikácie navrhovaných výrobkov,materiálov alebo zariadení pomocou odkazu na konkrétnu značku, alebo výrobcu platí, že môže byť ponúknutý a bude akceptovaný aj iný – ekvivalentný výrobok alebo materiál, ak spĺňa požadované charakteristiky ako sú uvedené v zmluve/technickej špecifikácii a ak má porovnateľné kvalitatívne alebo výkonnostné charakteristiky ako tie, ktoré uviedol Objednávateľ a nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady.
Objednávateľ povoľuje predložené ekvivalentné riešenie tričiek, tašiek, hrnčekov, magnetiek a dáždnikov za podmienky, že: - predložené ekvivalentné riešenie bude spĺňať požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky,  alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky, alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zákazky ako sú požiadavky verejného obstarávateľa na funkčnosť predmetu zákazky/zmluvy,
alebo - predložené ekvivalentné riešenie nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť verejný obstarávateľ v rámci súčinnosti viažúcej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatie ekvivalentného riešenia.
Prílohou faktúry bude dodávateľom vystavený preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán. Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Dodávateľ je oprávnený fakturovať vždy len skutočne dodaný predmet zmluvy a to po každej jednotlivej objednávke. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. Objednávateľ neposkytne žiadne preddavky na plnenie predmetu zmluvy.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry.
Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná.
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec odberateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade so zmluvou a konkrétnou objednávkou.
V prípade, ak tovar nebude zodpovedať objednávke alebo nebude v súlade s Technickou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať, alebo tovar vrátiť po jeho skontrolovaní na náklady dodávateľa.
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí.
Dodávateľ sa zaväzuje chybné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou chybného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade.
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je v tomto prípade oprávnený odstúpiť od zmluvy. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
V prípade omeškania dodávateľa s dodávkou tovaru v dohodnutej lehote, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie úroku z omeškania vo výške 0,5 % z ceny nedodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania.
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na úhradu škody.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierové námestie 46, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

30.12.2020 14:00 — 01.03.2021 14:00

1,00 celok

4 883,88

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.12.2020 08:37

28.12.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.12.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 172
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.12.2020 15:22 - Vstupná ponuka 4 882,80 € Cena s DPH
28.12.2020 08:56 - Najvýhodnejšia ponuka 4 882,56 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS