47232480
Rozhlas a televízia Slovenska
Mlynská dolina, Bratislava, 84545, SVK
46729445
IGGY-TRADE s.r.o.
Vodná 1126/19, Nitra, 94901, SVK
Nábytkové dovybavenie pracovného stola
kancelársky nábytok, stoja na pracovný stôl
Tovar
|
1. Sklenený stojan pod monitor
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Nábytkové dovybavenie pracovného stola |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Položka č.1: Sklenený stojan pod monitor | ks | 34 | ||
| Dĺžka | cm | 90 | ||
| Šírka | cm | 30 | ||
| Výška | cm | 13 | ||
| Hrúbka skla | mm | 12 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Farba: | čierna |
| Materiál : | Tvrdené sklo |
| Vizualizácia položky č. 1., sa nachádza v prílohe č.1 podľa dizajn manuálu. |
| Názov |
| 1. Vrátane dopravy na miesto plnenia objednávateľa. |
| 2. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá nový doposiaľ nepoužitý tovar bez vád, riadne, včas, v požadovanej kvalite v súlade s požiadavkami v tejto zmluve. |
| 3. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...). |
| 4. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
| 5. Objednávateľ požaduje predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov a detailných fotografií preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
| 6. Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zmluvy poskytnúť záruku v trvaní min. 24 mesiacov odo dňa podpísania preberacieho protokolu. |
| 7. Termín dodania predmetu zmluvy je najneskôr do 30 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
| 8. Dodávateľ dodá predmet zákazky v pracovnej dobe objednávateľa, t.j počas pracovných dní od 8:30 hod. do 15:30 hod. Dodávateľ je povinný oznámiť dodanie predmetu zákazky kontaktnej osobe objednávateľa minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním. |
| 9. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou a v súlade s priloženými vizualizáciami jednotlivých položiek. |
| 10. Zmluvná cena sa považuje za cenu konečnú a platnú počas doby trvania zmluvy. V cene tovaru sú zahrnuté všetky náklady ako je napr.: výroba, dodanie - doprava, balenie, montáž. |
| 11. Objednávateľ uhradí cenu za predmet zmluvy na základe dodávateľom vystavenej faktúry objednávateľovi. Faktúra bude vystavená po dodaní predmetu zmluvy, dodacieho listu a preberacieho protokolu. |
| 12. Splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
| 13. Dodací list a preberací protokol je neoddeliteľnou súčasťou faktúry a musia byť potvrdené oboma zmluvnými stranami (objednávateľ/dodávateľ). Dodací list musí obsahovať rozpis vrátane jednotkových cien, množstva a celkových cien tovaru, samostatne DPH. |
| 14. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontrakčnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
| 15. V prípade ponuky ekvivalentu tovaru je dodávateľ povinný v ponuke predložiť technický popis ekvivalentu tovaru. Pojmom „ekvivalent“ sa rozumie rovnocenná náhrada požadovaného predmetu zákazky, t.j. tovar, ktorý dokáže plnohodnotne nahradiť požadovaný tovar bez obmedzení a má všetky technické vlastnosti rovnaké alebo lepšie ako požadovaný tovar v opise predmetu zákazky. |
| 16. Objednávateľ sa zaväzuje, že prípadnú reklamáciu vád predmetu plnenia zmluvy uplatní bezodkladne po ich zistení písomne u dodávateľa. |
| 17. Dodávateľ je povinný bezodkladne e-mailom oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie predmetu tejto zmluvy a ktorých následkom bude v omeškaní s plnením predmetu tejto zmluvy. |
| 18. Pri nedodržaní termínu uvedeného v bode č.7 týchto osobitých zmluvných podmienok na plnenie zo strany dodávateľa, je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z ceny predmetu zmluvy uvedenej v tejto zmluve za každý aj začatý deň omeškania. |
| 19. Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v tomto formulári sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy, ktoré bude mať za následok odstúpenie od Zmluvy a vystavenie negatívnej referencie. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Mlynská dolina 845 45, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
13.02.2021 00:00
34,00 ks
2 800,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.01.2021 08:51
14.01.2021 10:00
14.01.2021 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 11.01.2021 12:38 - Vstupná ponuka | 2 799,00 | € | Cena bez DPH |
| 11.01.2021 21:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 798,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: