30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
31428819
MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o.
Krajinská cesta 3, Piešťany, 92101, SVK
Konzervované a sterilizované ovocie a zelenina, džemy a marmeláda
Konzervované ovocie a zelenina, džemy a marmeláda, kompót, šalát
Tovar, Služba
1. Konzervované ovocie a zelenina, džemy a marmeláda
|
|
---|---|
Funkcia |
Konzervované a sterilizované ovocie a zelenina, džemy a marmeláda pre stravovacie zariadenie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Repa červená, balenie cca 3400g | kg | 30 | ||
Repa červená, balenie cca 660g | kg | 30 | ||
Fazuľové struky v slanom náleve 3500g | kg | 40 | ||
Fazuľové struky v slanom náleve 700g | kg | 40 | ||
Fazuľa konz. lúpaná biela, červ. cca 2600g | kg | 10 | ||
Feferóny guľaté 330g | kg | 5 | ||
Feferóny guľaté 670g | kg | 5 | ||
Hrášok sterilizovaný slaný 180g | kg | 13 | ||
Hrášok sterilizovaný slaný 700g | kg | 40 | ||
Kukurica sterilizovaná lahôdková | kg | 10 | ||
Chren v sladkokyslom náleve cca 650g | kg | 10 | ||
Paprika červená Kapia rezy 340g | kg | 5 | ||
Paprika červená Kapia rezy 650g | kg | 5 | ||
Paprika baranie rohy 340g, 660g | kg | 5 | ||
Olivy zelené bez kôstky cca700g | kg | 5 | ||
Olivy čierne bez kôstky cca 700g | kg | 5 | ||
Kapusta kvasená sterilizovaná 3500g | kg | 40 | ||
Čalamáda 3400g, 660g | kg | 20 | ||
Kôpor v soli cca150g | kg | 2 | ||
Lečo 720g | kg | 80 | ||
Paradajkový pretlak 3500g | kg | 40 | ||
Paradajkový pretlak 700g | kg | 50 | ||
Paradajky lúpané 2600g | kg | 30 | ||
Šalát sterilizovaný mix - moravský, rímsky, školský a pod. 3500 g | kg | 40 | ||
Šalát sterilizovaný mix 660g | kg | 10 | ||
Šalát Mexický sterilizovaný 660g | kg | 5 | ||
Šampiony sterilizované 800g, 300g | kg | 10 | ||
Uhorky sterilizované 3500g | kg | 30 | ||
Uhorky sterilizované 680g | kg | 30 | ||
Zelenina sterilizovaná 3500g, 700g | kg | 5 | ||
Džem brusnicový cca 350g | kg | 5 | ||
Lekvár slivkový 7kg | kg | 20 | ||
Kompót hruškový 3500g | kg | 20 | ||
Kompót slivkový 3500g | kg | 20 | ||
Kompót jablkový 3500g | kg | 10 | ||
Kompót jablkový strúhaný 3200g | kg | 11 | ||
Kompót višňový bez kôstky 3500g | kg | 10 | ||
Kompót brusnicový 280g | kg | 5 | ||
Zelenina konzervovaná - SOUS-VIDE - kukurica, cvikla, cícer | kg | 10 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na obdobie od 1.1. 2021 do 31.12.2021 alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr; alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 dní od uzavretia rámcovej dohody doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zákazky, ktoré budú v súlade s uzatvorenou rámcovou dohodou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu rámcovej dohody bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou rámcovej dohody. Podrobný rozpis je nutné doručiť potvrdený dodávateľom, t. j. bude obsahovať pečiatku a podpis dodávateľa (možnosť poslať aj elektronickou poštou formou scanu). |
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí rámcovej dohody oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď hlásiť Objednávateľovi. |
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a prepravou tovaru znáša dodávateľ bez akéhokoľvek finančného nároku na verejného obstarávateľa. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. |
Plnenie rámcovej dohody bude realizované priebežne na základe objednávok zasielaných dodávateľovi telefonicky, elektronickou poštou alebo písomne. Osoba zodpovedná za plnenie predmetu zákazky je povinná prijatie objednávky ihneď telefonicky alebo elektronickou poštou potvrdiť. Periodicita zasielania objednávok a realizácia plnenia je spravidla 3 x týždenne počas platnosti rámcovej dohody. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 24 hod. od telefonického, e-mailového alebo písomného nahlásenia objednávky. Dodávky sa budú realizovať v pracovných dňoch v čase od 6,00 hod. do 11,00 hod. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že predmet zákazky bude spĺňať ustanovenia a požiadavky na kvalitu podľa zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách a podľa Potravinového kódexu. Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom odstúpenia od zmluvy s vyhotovením negatívnej referencie. |
V prípade pochybností o kvalite dodaného tovaru je objednávateľ oprávnený dať urobiť laboratórny rozbor dodaných potravín, ktorý uhradí dodávateľ. V prípade preukázania nedostatkov bude objednávateľ požadovať náhradu vzniknutej škody a bude sa to považovať za hrubé porušenie zmluvných podmienok. |
V prípade dodania tovaru v kvalitatívnom alebo kvantitatívnom rozpore s objednávkou je dodávateľ povinný do 24 hodín zabezpečiť výmenu tovaru na vlastné náklady. V opačnom prípade sa to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy. |
Preprava tovaru musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín produktov. |
Tovar musí byť balený len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu tovaru a chránia ho pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách. |
Tovar uvedený v technickej špecifikácii sa bude dodávať priebežne počas trvania rámcovej dohody podľa potrieb a počtu stravníkov objednávateľa . Množstvá skutočne dodaného tovaru sa môžu odlišovať od množstiev uvedených v technickej špecifikácii. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednaný tovar za jednotkové ceny uvedené v položkovitom rozpočte predmetu rámcovej dohody potvrdenom oprávnenou osobou. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania zdravotne nezávadný. |
Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti. |
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne. |
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cena za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, akosti, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie, napr. dodanie tovaru za 12 mesiacov. |
Tovar musí byť označený podľa § 11 až § 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie. |
Dodávka tovaru sa považuje za splnenú odovzdaním tovaru v dohodnutom termíne, množstve, sortimente, kvalite a cene objednávateľovi na miesto dodania. |
Dodávateľ je povinný umožniť kontroly hygieny výroby, skladovania a prepravy tovaru orgánmi Vojenskej veterinárnej služby a rešpektovať ich závery. |
Jednotkové ceny tovarov s DPH budú uvedené na 2 desatinné miesta. |
Adresa miesta dodania tovaru je iná ako fakturačná adresa objednávateľa. Presnú adresu miesta dodania spresní kontaktná osoba po uzatvorení rámcovej dohody. |
VÚ 4650, Železničná 3, 911 01 Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
12
1,00 obsah objednávky podľa opisného formulára
1 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.12.2020 12:57
31.12.2020 13:00
31.12.2020 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.12.2020 08:20 - Vstupná ponuka | 1 200,00 | € | Cena s DPH |
31.12.2020 11:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 134,73 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: