30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
34152199
Bidfood Slovakia s. r. o.
Piešťanská 2321/71, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK
Hydina mrazená
Hydina, hydinové mäso, kurčatá, sliepky, morky, kačky
Tovar, Služba
1. Hydina mrazená
|
|
---|---|
Funkcia |
Potraviny určené na prípravu jedál pre stravovacie zariadenie. |
Na varenie, pečenie, tepelnú úpravu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kurča celé bez drobkov | kg | 140 | ||
Kuracie prsia bez kosti a kože kalibrované | kg | 200 | ||
Kuracie prsia bez kože a kosti | kg | 50 | ||
Kuracia polievková zmes | kg | 20 | ||
Kuracie pečienky | kg | 25 | ||
Kuracie stehná bez kože a kostí | kg | 10 | ||
Kuracie stehná s kožou a kosťou | kg | 100 | ||
Sliepka celá | kg | 40 | ||
Morčacie prsia bez kosti a kože | kg | 150 | ||
Kačacie stehná s kosťou a kožou | kg | 80 | ||
Kačacie prsia bez kosti s kožou kalibrované | kg | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kurča celé | čistené, pitvané, bez drobkov, kalibrované 1 200-1500 g hlboko zmrazené trieda A |
Kuracie stehná s kožou a kosťou | čistené, kaliborované 200-280 g, hlboko zmrazané, trieda A |
Kuracie stehná bez kože a kosti | hlboko zmrazané, trieda A |
Kuracie prsia bez kostí a kože | polovica pŕs alebo celé prsia bez hrudnej kosti, rebier a vidlicovej kosti, bez kože, nie solené, nie masírované, maximálny obsah vody 5%, kalibrované 100 - 200 g, hlboko zmrazené, trieda A |
Kuracie prsia bez kostí a kože | polovica pŕs alebo celé prsia bez hrudnej kosti, rebier a vidlicovej kosti, hlboko zmrazené, trieda A, bez kože, nie solené, maximálny obsah vody 5 % |
Kuracie pečienky | hlboko zmrazené, trieda A |
Kuracia polievková zmes | polievkový balíček, hlboko zmrazená, trieda A |
Kačacie prsia bez kosti s kožou | kalibrované 200 g, hlboko zmrazené, trieda A |
Morčacie prsia bez kosti a kože | hlboko zmrazené, trieda A |
Sliepka celá | hlboko zmrazené, trieda A |
Kačacie stehná s košťou a kožou | čistené, kaliborované 200-280 g, hlboko zmrazané, trieda A |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na obdobie od 1.1. 2021 do 31.12.2021 alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr; alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania. |
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a prepravou tovaru znáša dodávateľ bez akéhokoľvek finančného nároku na verejného obstarávateľa. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. |
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť v písomnej forme objednávateľovi podľa § 9 ods. 5 zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách potvrdenie o krajine pôvodu dodávaného mäsa, ktoré bude následne poskytnuté spotrebiteľom v stravovacom zariadení na viditeľnom mieste. Povinnosť podľa tohto odseku právneho predpisu sa vzťahuje na bravčové mäso, hovädzie mäso, mäso z oviec, kôz a hydiny, pričom povinnosť nevzniká pri polotovaroch. |
Dodávateľ sa na základe zákona 152/1995 Z.z. o potravinách v znení neskorších predpisov zaväzuje dodať doklad - platné potvrdenie o schválení prevádzkarne alebo oznámenie o pridelení schvaľovacieho čísla na prevádzkareň alebo potvrdenie o registrácii prevádzkarne potravinárskeho podniku pre potraviny živočíšneho pôvodu na činnosti týkajúce sa predmetu zákazky, alebo doklady vydané regionálnym úradom verejného zdravotníctva: potvrdením o registrácii skladu, distribútora a prepravcu potravín živočíšneho pôvodu do 1 prac.dňa od uzavretia rámcovej dohody. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 dní od uzavretia rámcovej dohody doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zákazky, ktoré budú v súlade s uzatvorenou rámcovou dohodou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu rámcovej dohody bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou rámcovej dohody. Podrobný rozpis je nutné doručiť potvrdený dodávateľom, t. j. bude obsahovať pečiatku a podpis dodávateľa (možnosť poslať aj elektronickou poštou formou scanu). |
Plnenie rámcovej dohody bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa zasielaných dodávateľovi telefonicky, elektronickou poštou alebo písomne. Osoba zodpovedná za plnenie predmetu zákazky je povinná prijatie objednávky ihneď telefonicky alebo elektronickou poštou potvrdiť. Periodicita zasielania objednávok a realizácia plnenia je spravidla 2 x týždenne počas platnosti rámcovej dohody. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí rámcovej dohody oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď hlásiť Objednávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 24 hod. od telefonického, e-mailového alebo písomného nahlásenia objednávky. Dodávky sa budú realizovať v pracovných dňoch v čase od 6,00 hod. do 11,00 hod. na dohodnuté miesto plnenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že predmet zákazky bude spĺňať ustanovenia a požiadavky na kvalitu podľa zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách a podľa Potravinového kódexu. Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom odstúpenia od zmluvy s vyhotovením negatívnej referencie. |
Doprava na miesto určenia musí byť zabezpečená vozidlom spĺňajúcim požiadavky na prepravu mrazených a hlbokomrazených potravín takým spôsobom, aby sa zachovala ich zdravotná bezchybnosť. |
V prípade pochybností o kvalite dodaného tovaru je objednávateľ oprávnený dať urobiť laboratórny rozbor dodaných potravín, ktorý uhradí dodávateľ. V prípade preukázania nedostatkov bude objednávateľ požadovať náhradu vzniknutej škody a bude sa to považovať za hrubé porušenie zmluvných podmienok. |
V prípade dodania tovaru v kvalitatívnom alebo kvantitatívnom rozpore s objednávkou je dodávateľ povinný do 24 hodín zabezpečiť výmenu tovaru na vlastné náklady. V opačnom prípade sa to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, ktoré bude mať za následok vypovedanie zmluvy zo strany objednávateľa. |
Tovar uvedený v technickej špecifikácii sa bude dodávať priebežne počas trvania rámcovej dohody podľa potrieb a počtu stravníkov objednávateľa . Množstvá skutočne dodaného tovaru sa môžu odlišovať od množstiev uvedených v technickej špecifikácii. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednaný tovar za jednotkové ceny uvedené v položkovitom rozpočte predmetu rámcovej dohody potvrdenom oprávnenou osobou. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované, na základe čiastkových písomných/telefonických/emailových objednávok objednávateľa podľa jeho aktuálnych potrieb. |
„Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie celé trvanie rámcovej dohody tzn. 12 mesiacov." |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania zdravotne nezávadný. |
Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti. |
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne. |
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cena za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. |
Jednotkové ceny tovarov s DPH budú uvedené na 2 desatinné miesta. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako jednu polovicu výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami. |
Tovar musí byť balený len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu tovaru a chránia ho pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách. |
Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar do miesta dodania v dohodnutom termíne plnenia, má objednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty. |
Dodávka tovaru sa považuje za splnenú odovzdaním tovaru v dohodnutom termíne, množstve, sortimente, kvalite a cene objednávateľovi na miesto dodania. |
Dodávateľ je povinný umožniť kontroly hygieny výroby, skladovania a prepravy tovaru orgánmi Vojenskej veterinárnej služby a rešpektovať ich závery. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Adresa miesta dodania tovaru je iná ako fakturačná adresa objednávateľa. Presnú adresu miesta dodania spresní kontaktná osoba po uzatvorení rámcovej dohody. |
VÚ 4650, Železničná 3, 911 01 Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
12
1,00 obsah objednávky podľa opisného formulára
4 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.12.2020 11:57
31.12.2020 14:00
31.12.2020 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.12.2020 08:06 - Vstupná ponuka | 4 000,00 | € | Cena s DPH |
30.12.2020 15:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 999,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: