• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.12.2020 11:55
  •    Predkladanie ponúk
    31.12.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.12.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.12.2020 14:50

Detail zákazky Z202033810

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.12.2020 11:55
  •    Predkladanie ponúk
    31.12.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.12.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.12.2020 14:50

Základné údaje

Z202033810

OF-229116

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5387914

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31428819

MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o.

Krajinská cesta 3, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mlieko a mliečne výrobky

mliečne výrobky, potraviny, jogurt, syr, bryndza, tvaroh, smotana, nátierka, maslo,

  • 15500000-3 - Mliečne výrobky
  • 15550000-8 - Mliečne výrobky rôznych druhov
  • 15511000-3 - Mlieko
  • 15551300-8 - Jogurt
  • 15512000-0 - Smotana
  • 15871274-5 - Nátierky na chlieb
  • 15431200-0 - Nátierky so zníženým alebo nízkym obsahom tukov
  • 15544000-3 - Tvrdý syr
  • 15543100-7 - Syr s modrou plesňou
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mlieko a mliečne výrobky - potraviny pre stravovacie zariadenie
Funkcia
Potraviny pre stravovacie zariadenie - mlieko a mliečne výrobky.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo.
Potraviny na priamy konzum, na kuchynskú úpravu.
Celkové množstvá a druhy jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané.
Objednávateľ konkrétne množstvá a druhy tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých "čiastkových objednávkach".
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značky, obchodný názov, umožňuje sa dodávateľom predložiť ponuky s ekvivalentným riešením, prípadne lepších kvalitatívnych parametrov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bryndza kg 20
Jogurt biely smotanový rôzne balenia kg 30
Jogurt smotanový ochutený rôzne druhy a rôzne balenia kg 80
Maslo 250 g kg 60
Maslo hyg. balené do 20g kg 3
Mlieko (pasterizov.,trvanlivé) polotučné 1,5% l 600
Zakysanka, Acidofilné mlieko kefír rôzne balenia l 100
Mlieko acidofilné ochutené rôzne balenie l 100
Majonéza v bal. do 400g kg 9
Mozarella rôzne balenia kg 9
Smotana kyslá kg 30
Smotana na šľahanie 31%, 33 % l 70
Syr - oštiepok, pološtiepok kg 3
Syr parenica v balení do 120g kg 4
Syr tvrdý 45% (údený, neúdený) kg 30
Syr salámový údený, neúdený kg 4
Syr s modrou plesňou napr. NIVA alebo ekvivalentný kg 9
Syr tavený rozotierat. min. 40% tuku rôzne balenia kg 8
Syr tavený v črievku syrokrém kg 9
Syr plátkový tvrdý, rôzne balenia kg 4
Syr FETA, alebo ekvivalentný kg 4
Syr s bielou plesňou kg 10
Syr tofu údený kg 4
Syr tofu biely kg 4
Syr typu Parmazan kg 2
Šľahačka v spreji ks 9
Tvaroh mäkký 250g kg 40
Tatarská omáčka v bal. do 30g kg 9
Tuk (Palmarín, Hera, Cera, Helia alebo ekvivalentný) kg 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodacie podmienky:
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Rámcová dohoda (ďalej len "RD") sa uzatvára na dobu určitú a to na obdobie od 1.1. 2021 do 31.12.2021 alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr; alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 dní od uzavretia rámcovej dohody doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zákazky, ktoré budú v súlade s uzatvorenou rámcovou dohodou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu rámcovej dohody bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou rámcovej dohody. Podrobný rozpis je nutné doručiť potvrdený dodávateľom, t. j. bude obsahovať pečiatku a podpis dodávateľa (možnosť poslať aj elektronickou poštou formou scanu).
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí rámcovej dohody oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.  Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď hlásiť Objednávateľovi.
Plnenie rámcovej dohody bude realizované priebežne na základe  samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa zasielaných dodávateľovi telefonicky, elektronickou poštou alebo písomne. Osoba zodpovedná za plnenie predmetu zákazky je povinná prijatie objednávky ihneď telefonicky alebo elektronickou poštou potvrdiť. Periodicita zasielania objednávok a realizácia plnenia je spravidla 3 x týždenne počas platnosti rámcovej dohody.
Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru na základe "Čiastkovej výzvy"/objednávky/ a dodacieho listu.
Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cena za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne.
Súčasťou záväzku predávajúceho podľa tejto RD sú aj služby spojené s dodaním tovaru, t.j. zabezpečenie kompletizácie tovaru, balenie tovaru, jeho doprava a vyloženie v mieste plnenia, poskytnutie písomných dokumentov v súlade s Výnosmi Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR potrebných pre kvalitu potravín v slovenskom jazyku.
Dopravu predmetu zákazky na miesto dodania, určené kupujúcim v objednávke, zabezpečuje predávajúci na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred jeho poškodením alebo znehodnotením.
Dopravu na miesto plnenia zabezpečí predávajúci v súlade s platnými hygienickými predpismi.
Pokiaľ z objektívnych príčin dodávateľ nemôže splniť svoj záväzok dodať tovar podľa čiastkovej objednávky v požadovanom čase, kvalite alebo množstve, je povinný bez zbytočného odkladu pred predpokladanou vlastnou dodávkou, informovať objednávateľa o tejto situácii minimálne 24 hodín pred termínom dodania, do 7:00 hod telefonicky, resp. e-mailom.
Predávajúci sa zaväzuje kupujúcemu znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania RD, a to v prípade zavedenia tzv. akciových cien tovaru na trhu (ďalej len „akciové ceny“), a to aj bez vyzvania kupujúcim, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej kupujúcemu po dodaní tovaru, ktorého sa akciové ceny týkajú.
Objednávateľ si vyhradzuje nevyčerpať celkový finančný limit.
Kupujúci je oprávnený neodobrať celkové predpokladané množstvo tovaru z dôvodu nedostatku finančných prostriedkov, alebo organizačných a prevádzkových zmien. Predávajúci nemá z toho dôvodu právo na ušlý zisk.
Platobné podmienky:
Právo na zaplatenie kúpnej ceny vzniká predávajúcemu riadnym a včasným splnením jeho záväzku voči kupujúcemu.
Dodávka tovaru sa považuje za splnenú odovzdaním tovaru v dohodnutom termíne, množstve, sortimente, kvalite a cene objednávateľovi na miesto dodania.
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
Možnosť odmietnutia tovaru:
Kupujúci si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, akosti, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Podľa potravinového kódexu SR kupujúci nepreberie od Predávajúceho predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý , resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
Práva a povinnosti zmluvných strán:
Predávajúci je povinný dodať predmet kúpy kupujúcemu v požadovanom rozsahu, množstve, druhu, bezchybnom stave a v dohodnutej kvalite uvedený v objednávke do príslušného miesta dodania najneskôr do 24 hodín od doručenia objednávky predávajúcemu alebo na základe dohody zmluvných strán. Zodpovedný zamestnanec objednávateľa príp. ním poverený zamestnanec prevzatie tovaru potvrdí podpísaním preberacieho protokolu alebo dodacieho listu.
Kupujúci je povinný požadované dodávky objednať formou písomnej alebo telefonickej objednávky, ktorú doručí predávajúcemu najneskôr do 24 hodín pred rozvozom, pokiaľ sa nedohodnú inak. V prípade oneskorenia predložených objednávok predávajúci nemôže byť sankcionovaný za neúplné vybavenie.
Zodpovednosť za vady a akosť tovarov:
Predávajúci zodpovedá za to, že dodaný tovar je spôsobilý na uvedenie na trh a spĺňa kvalitatívne požiadavky, ktoré sú stanovené všeobecne záväznými právnymi predpismi, ako i normami a požiadavkami predpisov Európskej únie pre potraviny. Predávajúci sa zaväzuje, že dodávaný tovar bude zodpovedať zákonu číslo 152/1995 Z.z. o potravinách v znení neskorších predpisov, a Potravinovému kódexu SR.
Predávajúci je povinný dodať kupujúcemu tovar v množstve a akosti podľa podmienok tejto RD a konkrétnej objednávky, ktorý je spôsobilý na užívanie na dojednaný účel. V prípade, ak sa tak nestane, má tovar vady. Kupujúci si vyhradzuje právo neprevziať tovar so zjavnými vadami. Prípadné skryté vady alebo zjavné vady dodaného tovaru nezistené pri preberaní tovaru, kupujúci písomne oznámi predávajúcemu bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr do uplynutia záručnej doby - Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch.
Predávajúci zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej výrobcom.
Predávajúci sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako jednu polovicu výrobcom stanovenej expiračnej doby a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami.
Kupujúci je povinný pri prevzatí tovaru vykonať kontrolu množstva a akosti tovaru a vady zjavne zistené, je povinný reklamovať ihneď, najneskôr však do 3 dní odo dňa prevzatia tovaru a to aj písomne.
Ak kupujúci zistí zjavné vady pri dodaní tovaru vrátane vád súvisiacich s kvalitou tovaru, má právo ho odmietnuť t.j. neprevziať, a to v takom množstve a rozsahu, na aké sa táto vada vzťahuje, tým, že si voči predávajúcemu uplatní reklamáciu ihneď i s odôvodnením. Kupujúci má nárok na dodanie chýbajúcej časti alebo chýbajúceho množstva alebo nárok na dodanie náhradného tovaru a to najneskôr do 2 hodín dodať reklamované množstvo, pričom nárok na náhradu škody ostáva kupujúcemu zachovaný.
Predávajúci je povinný vysporiadať reklamáciu vád zjavných a vád akosti ihneď. Reklamáciu skrytých vád tovaru je predávajúci povinný vysporiadať do 7 dní odo dňa doručenia reklamácie
Predávajúci je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 3 dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, znamená to, že súhlasí s opodstatnenosťou reklamácie.
V ostatných prípadoch, neupravených touto RD, sa budú zmluvné strany riadiť ustanoveniami § 422 a nasl. Obchodného zákonníka, ktoré upravujú nároky zo zodpovednosti za vady tovaru.
Obaly a balenie výrobkov
Tovary musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu daného tovaru a chránia ho pred nežiaducimi vonkajšími vplyvmi.
Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: - názov výrobku - obchodné meno výrobcu - hmotnosť výrobku - dátum spotreby - spôsob skladovania - zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinový kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách.
Sankcie
Pri porušení jednotlivej zmluvnej povinnosti predávajúceho dodať predmet plnenia v dohodnutom množstve, termíne, druhu, na dohodnuté miesto, v požadovanej kvalite a za dohodnutú cenu, je kupujúci oprávnený uplatniť voči predávajúcemu nárok preukázateľné náklady, ktoré mu vznikli neplnením zmluvnej povinnosti zo strany predávajúceho. Všetky preukázateľné náklady, ktoré kupujúcemu vzniknú a bude si uplatňovať právo odpočítať ich od fakturovanej čiastky za dodaný tovar, písomne uvedie a predávajúcemu doručí, vrátane odôvodnenia a špecifikácie uplatňovanej finančnej čiastky.
Zaplatenie zmluvnej pokuty nezbavuje predávajúceho povinnosti dodať tovar alebo doklady podľa RD.
Zodpovednosť za škodu sa bude riadiť podľa príslušných ustanovení Obchodného zákonníka. Pre účely tejto RD sa škodou rozumejú aj náklady kupujúceho na zabezpečenie rovnakého alebo porovnateľného tovaru u iného predávajúceho v prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru alebo odstránením vád tovaru, pokiaľ toto omeškanie ohrozuje činnosť kupujúceho
Kupujúci nepripúšťa obmedzenie výšky úhrad zmluvných pokút a trvá na stanovenej výške zmluvných pokút za celé obdobie porušovania povinností predávajúcim, pričom predávajúci s týmto súhlasí.
Ostatné:
Preprava tovaru musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín, t.j. vozidlo je izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín.
Nesplnenie niektorej z osobitných požiadaviek na plnenie resp. technickej špecifikácie predmetu zákazky bude považované za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ musí mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO.
Pri doprave a vykládke tovaru sa predávajúci zaväzuje zachovávať čistotu a poriadok, odstraňovať odpady a nečistoty vyplývajúce z realizovaných dodávok a objekty kupujúceho, v ktorých sa zdržiava a používa k plneniu predmetu RD zabezpečí tak, aby sa zabránilo ich znečisteniu.
Nedodržanie ktorejkoľvek požadovanej technickej vlastnosti a osobitnej požiadavky objednávateľa na plnenie, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ je povinný umožniť kontroly hygieny výroby, skladovania a prepravy tovaru orgánmi Vojenskej veterinárnej služby a rešpektovať ich závery.
Adresa miesta dodania tovaru je iná ako fakturačná adresa objednávateľa. Presnú adresu miesta dodania spresní kontaktná osoba po uzatvorení rámcovej dohody.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

VÚ 4650, Železničná 3, 911 01 Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 obsah objednávky podľa opisného formulára

3 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.12.2020 11:55

31.12.2020 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.12.2020 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 141
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.12.2020 08:02 - Vstupná ponuka 3 000,00 € Cena s DPH
29.12.2020 08:02 - Najvýhodnejšia ponuka 3 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS