• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.12.2020 11:55
  •    Predkladanie ponúk
    15.01.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.01.2021 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.01.2021 11:05

Detail zákazky Z202033809

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.12.2020 11:55
  •    Predkladanie ponúk
    15.01.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.01.2021 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.01.2021 11:05

Základné údaje

Z202033809

OF-228489

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5420439

Objednávateľ

30853915

Národná transfúzna služba SR

Ďumbierska 3/L, Bratislava, 83101, SVK

Dodávateľ

36769304

Espresso SK s. r. o.

Geologická 1F, Bratislava, 82106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prísady do nápojových automatov

káva, čaj, čokoláda, teplé nápoje, nápojové automaty

  • 15860000-4 - Káva, čaj a príbuzné produkty
  • 39711310-5 - Elektrické kávovary
  • 15894500-6 - Prísady do predajných automatov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prísady do nápojových automatov
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávanie tovaru (nápojov - prísad, papierových pohárov a miešadiel uvedených v technickej špecifikácii) do nápojových automatov vo vlastníctve Objednávateľa nachádzajúcich sa na jednotlivých pracoviskách Objednávateľa po celom území SR, ako aj zabezpečenie servisu týchto zariadení do 24 hodín od nahlásenia poruchy alebo potreby doplnenia automatu.
Servisom sa na účely tejto rámcovej dohody rozumie doplnenie nápojových automatov tovarom objednaným Objednávateľom a s tým spojená údržba a prípadné opravy.
Servis nápojových automatov sa Dodávateľ zaväzuje zabezpečiť prostredníctvom svojho zamestnanca.
Nápojové automaty sú vo vlastníctve Objednávateľa, pričom sú rozmiestnené na jednotlivých pracoviskách Objednávateľa . Zoznam automatov s uvedením typu a výrobného čísla ako aj jeho umiestnenie sú uvedené v technickej špecifikácií predmetu zákazky. Nápojové automaty boli pravidelne servisované, pričom všetky sú prevádzkyschopné bez akýchkoľvek technických problémov.
Dodávanie teplých nápojov (náplní), papierových pohárov a miešadiel bude prebiehať na základe objednávok Objednávateľa, pričom periodicita bude závisieť od aktuálnych potrieb Objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Prísady na prípravu teplých nápojov (Káva, Kapučíno, Kapučíno s čokoládou, Čokoládová káva, Mliečna káva, Čokoláda, Čokoláda so smotanou, Citrónový čaj, Guarana, Studená voda) o objeme 120 ml/1 porcia kus 170000
2. Papierové recyklovateľné poháre do automatu LUCE, s certifikátom PEFC kus 170000
3. Ekologické miešadlo na kávu kus 170000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Prísada na prípravu teplých nápojov balenie prísady na prípravu nápoja, ktoré sa bude dodávať, musí byť kompatibilné s nápojovými automatmi typu LUCE, ktoré sú vo vlastníctve Objednávateľa a ich špecifikácia je uvedená v texte nižšie
2. Zoznam nápojových automatov s uvedením lokalít a príslušných výrobných čísel:
2.1. Nápojový automat LUCE umiestnenie: Poprad, výrobné číslo: 8100138
2.2. Nápojový automat LUCE umiestnenie: Bratislava - Ružinov, výrobné číslo: 8150059
2.3. Nápojový automat LUCE umiestnenie: Nové Zámky, výrobné číslo: 8150062
2.4. Nápojový automat LUCE umiestnenie: Nitra, výrobné číslo: 8150065
2.5. Nápojový automat LUCE umiestnenie: Bratislava - Kramáre, výrobné číslo: 8150076
2.6. Nápojový automat LUCE umiestnenie: Trnava, výrobné číslo: 8150077
2.7. Nápojový automat LUCE umiestnenie: Trenčín, výrobné číslo: 8150073
2.8. Nápojový automat LUCE umiestnenie: Žilina, výrobné číslo: 20104107218
2.9. Nápojový automat LUCE umiestnenie: Martin, výrobné číslo: 20091700023
2.10. Nápojový automat LUCE umiestnenie: Banská Bystrica, výrobné číslo: 8150060
2.11. Nápojový automat LUCE umiestnenie: Prešov, výrobné číslo: 20091700027
2.12. Nápojový automat LUCE umiestnenie: Košice, výrobné číslo: 20102505203
2.13. Nápojový automat LUCE umiestnenie: Košice, výrobné číslo: 8150075
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesta plnenia.
2. Miestom plnenia Rámcovej dohody sú pracoviská Objednávateľa. Objednávateľ upresní Dodávateľovi do 2 dní od uzatvorenia zmluvy ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky miesta, adresy plnenia predmetu zákazky (Zoznam Pracovísk Objednávateľa - miesta plnenia).
3. V technickej špecifikácii predmetu zákazky sú uvedené ročné predpokladané množstvá. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. Objednávateľ požaduje od Dodávateľa dodávať tovar a poskytovať služby podľa skutočných množstiev na základe vystavených objednávok. V prípade, že počas zmluvného obdobia budú dodané menšie množstvá tovaru, ako sú predpokladané množstvá, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
4. Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky do 24 hodín od doručenia objednávky od Objednávateľa.
5. Fakturácia za skutočne dodaný predmet zákazky sa bude realizovať 1-krát mesačne. Dodávateľ tovaru/poskytovateľ služby (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru/poskytnutie služby najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby. Súčasťou faktúry musia byť doklady o skutočnom množstve dodaného predmetu zákazky potvrdený Objednávateľom. Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúr je 30 dní.
6. V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej sadzbe ( %), pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej sadzbe ( %) do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
7. Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za porušenie zmluvných záväzkov zo strany Dodávateľa. Zmluvné strany sa dohodli, že ak na strane Dodávateľa nedôjde k odstráneniu dôvodov porušenia zmluvného záväzku v dodatočnej najmenej 5-dňovej lehote určenej v písomnej výzve Objednávateľa, Objednávateľ je oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť z dôvodu podstatného porušenia zmluvných podmienok.
8. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
pokračovanie 8. : zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
9. Objednávateľ požaduje od Dodávateľa dodanie predmetu zákazky minimálne v uvádzanej špecifikácii v technických a osobitných požiadavkách v opisnom formulári.
10. Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá Dodávateľ v Registri partnerov verejného sektora vedenom Ministerstvom spravodlivosti SR zapísaných svojich konečných užívateľov výhod, pričom v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona o registri partnerov verejného sektora má povinnosť sa do registra zapísať, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra.
10. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
11. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvná strana v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka. Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa. V prípade, že dôjde zo strany veriteľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné.
12. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku „Predmet zmluvy“ alebo v článku „Zmluvné podmienky“ sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy.
13. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Miestami plnenia sú pracoviská objednávateľa podľa Zoznamu Pracovísk Objednávateľa - miesta plnenia, Slovenská republika

12

1,00 súbor

77 860,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.12.2020 11:55

15.01.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.01.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 368
 28
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.01.2021 23:26 - Vstupná ponuka 77 860,00 € Cena bez DPH
15.01.2021 09:01 - Najvýhodnejšia ponuka 77 820,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS