30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36019208
INMEDIA, spol. s r.o.
Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK
Mrazené potraviny
Mrazená zelenina, mrazené ryby, mrazené pirohy, mrazené knedlíky
Tovar, Služba
1. Mrazené potraviny
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka mrazených potravín |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Obalované rybie filé | kg | 150 | ||
Losos filety s kožou bez kosti | kg | 20 | ||
Pstruh mrazený pitvaný | kg | 250 | ||
Pirohy(plnené rôznou náplňou bryndzové, mäsové) | kg | 100 | ||
Knedlíky (plnené rôznou náplňou tvarohové, ovocné, bryndzové, mäsové) | kg | 100 | ||
Mrazené šúlance (plnené rôznou náplňou orieškové, nugátové) | kg | 75 | ||
Špenát mrazený | kg | 50 | ||
Mrazený karfiol - ružičky | kg | 200 | ||
Mrazený kel | kg | 50 | ||
Mrazená brokolica - ružičky | kg | 200 | ||
Mrazená koreňová zelenina | kg | 50 | ||
Mrazená zelenina jarná zmes | kg | 250 | ||
Mrazená zeleninová zmes - hrášok s karotkou | kg | 50 | ||
Mrazená polievková zeleninová zmes | kg | 100 | ||
Mrazená zeleninová zmes pod sviečkovú | kg | 100 | ||
Mrazená zelenina kúpeľná zmes | kg | 100 | ||
Mrazená mochovská zmes | kg | 250 | ||
Mrazená zeleninová zmes | kg | 150 | ||
Šampiňóny mrazené | kg | 200 | ||
Mrazené predsmažené zemiakové hranolky | kg | 300 | ||
Mrazené americké zemiaky | kg | 300 | ||
Mrazené zemiakové krokety | kg | 150 | ||
Mrazené zel. fazuľkové struky | kg | 30 | ||
Mrazený hrášok | kg | 20 | ||
Mrazené knedličky zemiakové plnené údeným mäsom | kg | 30 | ||
Mrazené knedličky zemiakové plnené nugátom | ks | 30 | ||
Mrazená zeleninová zmes Čínska | kg | 30 | ||
Mrazená zel. karotka BABY | kg | 30 | ||
Tilapia 5% | kg | 80 | ||
Mrazená zelenina jesenná | kg | 250 | ||
Rybie filé bez vody a aditív 150g | kg | 150 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Množstvá potravín sú určené podľa súčasného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zmeniť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá mrazených potravín upraviť podľa aktuálnych stavov. | Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné |
Kvalita sa požaduje v akostnej triede "A" | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/osobne doručiť objednávateľovi položkovitý rozpočet zmluvy, kde presne uvedie jednotlivé položky vrátane ceny bez DPH, výšku sadzby DPH v % aj v €, ceny s DPH, a to pre každú jednotlivú položku predmetu zmluvy. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky uvedenej špecifikácie v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach na základe čiastkových zmluvných objednávok, v ktorých budú uvedené presné položky predmetu zákazky a ich počet, vrátane dovozu na miesto dodania uvedené v čiastkovej objednávke. Celková cena zahŕňa všetky vedľajšie náklady na dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach, napríklad: dopravu, manipulačné služby, baliace služby, a pod.. |
Predmet zákazky nebude dodávaný jednorázovo v celom množstve. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej čiastkovej objednávky v lehote najneskôr do 24 hodín od momentu doručenia objednávky dodávateľovi. Objednávateľ požaduje zabezpečiť dodanie predmetu zákazky uvedeného v čiastkových objednávkach v čase od 06:30 hod. do 11:00 hod. na miesto dodania. |
Celkové množstvo jednotlivých druhov predmetu zákazky je uvedené ako predpokladané. |
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/telefonicky oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu predmetu zákazky uvedeného v čiastkovej objednávke. . Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. |
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu. Pri opakovaných chybách a reklamáciách si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpenia od zmluvy s vyhotovením negatívnej referencie. |
Zmluvné strany sa dohodli, že v súlade s § 18 ZoVO je možné túto zmluvu meniť počas jej trvania bez nového verejného obstarávania. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy podľa § 19 ZoVO. Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy tak, ako je uvedené v osobitných požiadavkách a OPETe. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje aj nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a kvalite uvedenom v zmluve, ako aj záväzku dodržať zmluvné ceny počas celej zmluvnej lehoty. |
Ak sa v priebehu záručnej doby prejaví hygienická alebo zdravotná závadnosť, je predávajúci povinný tovar vymeniť, čo bude vykonané bezodplatne v čo najkratšom čase najneskôr však do 24 hodín od reklamovania závady kupujúcim. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať nekvalitné alebo nekompletné dodávky. |
Objednávateľ je povinný pri prevzatí každej dodávky tovaru zistiť jej kompletnosť, kvalitu a skladbu. Za chyby zrejmé už pri odbere sa považujú aj tie chyby, ktoré od začiatku robia tovar neupotrebiteľným. |
Pri zrejmých chybách, ktoré robia tovar neupotrebiteľným je kupujúci oprávnený dodávku odmietnuť a reklamovať a dodávateľ je povinný na vlastné náklady v najkratšom možnom termíne, najneskôr do 24 hodín dodať bezchybný tovar. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požadovanej technickej vlastnosti a osobitnej požiadavky objednávateľa na plnenie, uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to od 1.1.2021 do 31.12.2021, alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho ktorá skutočnosť nastane skôr, alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania. |
Prípadnú zmenu ceny je možné vykonať len podľa §18 odst.3 b) zákona č.345/2015 |
Verejný obstarávateľ požaduje dodávať objednaný tovar na kusy presne podľa objednávky t.j. požadujeme rozbaľovanie kartónov. |
Verejný obstarávateľ požaduje nelimitovaný denný rozvoz tovaru z dôvodu malej kapacity skladových zariadení. |
Bezpečnosť potravín. Musí byť dodržaný teplotný reťazec pri dodávkach do kuchýň spoločného stravovania.Podmienky:-preukázať sa certifikátom systému manažérstva bezpečnosti potravín v oblasti ,,Skladovania a distribúcie potravinárskych výrobkov“ napr. podľa ISO 22000, IFS,BRC, FSSC 22000 |
Preukázať, že preprava tovaru zodpovedá európskym normám a Potravinovému kódexu. To sa preukazuje tak, že každé nákladné vozidlo musí mať Certifikát ATP, aby mohlo prepravovať potraviny.Tento preukaz sa dodáva k novému vozidlu (izotermické vozidla s chladením resp. s mraziarenskou úpravou. Iné vozidlá nie sú povolené) a je platný 5 rokov. Následne sa musí každé vozidlo znova testovať v štátnej skúšobni Piešťany a nový certifikát je platný 3 roky. |
Záujemca by mal mať k dispozícii systém elektronického objednávania tovaru (E-shop). |
Šafárikova 9, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika
01.01.2021 00:00 — 31.12.2021 00:00
1,00 ks
7 193,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.12.2020 11:10
23.12.2020 11:30
23.12.2020 11:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.12.2020 16:47 - Vstupná ponuka | 7 192,99 | € | Cena s DPH |
23.12.2020 07:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 188,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: