• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.12.2020 11:10
  •    Predkladanie ponúk
    23.12.2020 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.12.2020 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.12.2020 12:20

Detail zákazky Z202033804

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.12.2020 11:10
  •    Predkladanie ponúk
    23.12.2020 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.12.2020 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.12.2020 12:20

Základné údaje

Z202033804

OF-229276

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5368932

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mrazené potraviny

Mrazená zelenina, mrazené ryby, mrazené pirohy, mrazené knedlíky

  • 15221000-3 - Mrazené ryby
  • 15229000-9 - Mrazené rybie výrobky
  • 15311100-2 - Hranolčeky
  • 15311200-3 - Mrazené zemiaky nakrájané na kocky, plátky a iné
  • 15331170-9 - Mrazená zelenina
  • 15851000-8 - Múčne výrobky
  • 15896000-5 - Hlboko zmrazené výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mrazené potraviny
Funkcia
Dodávka mrazených potravín
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obalované rybie filé kg 150
Losos filety s kožou bez kosti kg 20
Pstruh mrazený pitvaný kg 250
Pirohy(plnené rôznou náplňou bryndzové, mäsové) kg 100
Knedlíky (plnené rôznou náplňou tvarohové, ovocné, bryndzové, mäsové) kg 100
Mrazené šúlance (plnené rôznou náplňou orieškové, nugátové) kg 75
Špenát mrazený kg 50
Mrazený karfiol - ružičky kg 200
Mrazený kel kg 50
Mrazená brokolica - ružičky kg 200
Mrazená koreňová zelenina kg 50
Mrazená zelenina jarná zmes kg 250
Mrazená zeleninová zmes - hrášok s karotkou kg 50
Mrazená polievková zeleninová zmes kg 100
Mrazená zeleninová zmes pod sviečkovú kg 100
Mrazená zelenina kúpeľná zmes kg 100
Mrazená mochovská zmes kg 250
Mrazená zeleninová zmes kg 150
Šampiňóny mrazené kg 200
Mrazené predsmažené zemiakové hranolky kg 300
Mrazené americké zemiaky kg 300
Mrazené zemiakové krokety kg 150
Mrazené zel. fazuľkové struky kg 30
Mrazený hrášok kg 20
Mrazené knedličky zemiakové plnené údeným mäsom kg 30
Mrazené knedličky zemiakové plnené nugátom ks 30
Mrazená zeleninová zmes Čínska kg 30
Mrazená zel. karotka BABY kg 30
Tilapia 5% kg 80
Mrazená zelenina jesenná kg 250
Rybie filé bez vody a aditív 150g kg 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Množstvá potravín sú určené podľa súčasného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zmeniť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá mrazených potravín upraviť podľa aktuálnych stavov. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné
Kvalita sa požaduje v akostnej triede "A" áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/osobne doručiť objednávateľovi položkovitý rozpočet zmluvy, kde presne uvedie jednotlivé položky vrátane ceny bez DPH, výšku sadzby DPH v % aj v €, ceny s DPH, a to pre každú jednotlivú položku predmetu zmluvy.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky uvedenej špecifikácie v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach na základe čiastkových zmluvných objednávok, v ktorých budú uvedené presné položky predmetu zákazky a ich počet, vrátane dovozu na miesto dodania uvedené v čiastkovej objednávke. Celková cena zahŕňa všetky vedľajšie náklady na dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach, napríklad: dopravu, manipulačné služby, baliace služby, a pod..
Predmet zákazky nebude dodávaný jednorázovo v celom množstve. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej čiastkovej objednávky v lehote najneskôr do 24 hodín od momentu doručenia objednávky dodávateľovi. Objednávateľ požaduje zabezpečiť dodanie predmetu zákazky uvedeného v čiastkových objednávkach v čase od 06:30 hod. do 11:00 hod. na miesto dodania.
Celkové množstvo jednotlivých druhov predmetu zákazky je uvedené ako predpokladané.
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/telefonicky oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu predmetu zákazky uvedeného v čiastkovej objednávke. . Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu. Pri opakovaných chybách a reklamáciách si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpenia od zmluvy s vyhotovením negatívnej referencie.
Zmluvné strany sa dohodli, že v súlade s § 18 ZoVO je možné túto zmluvu meniť počas jej trvania bez nového verejného obstarávania. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy podľa § 19 ZoVO. Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy tak, ako je uvedené v osobitných požiadavkách a OPETe. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje aj nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a kvalite uvedenom v zmluve, ako aj záväzku dodržať zmluvné ceny počas celej zmluvnej lehoty.
Ak sa v priebehu záručnej doby prejaví hygienická alebo zdravotná závadnosť, je predávajúci povinný tovar vymeniť, čo bude vykonané bezodplatne v čo najkratšom čase najneskôr však do 24 hodín od reklamovania závady kupujúcim.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať nekvalitné alebo nekompletné dodávky.
Objednávateľ je povinný pri prevzatí každej dodávky tovaru zistiť jej kompletnosť, kvalitu a skladbu. Za chyby zrejmé už pri odbere sa považujú aj tie chyby, ktoré od začiatku robia tovar neupotrebiteľným.
Pri zrejmých chybách, ktoré robia tovar neupotrebiteľným je kupujúci oprávnený dodávku odmietnuť a reklamovať a dodávateľ je povinný na vlastné náklady v najkratšom možnom termíne, najneskôr do 24 hodín dodať bezchybný tovar.
Nedodržanie ktorejkoľvek požadovanej technickej vlastnosti a osobitnej požiadavky objednávateľa na plnenie, uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to od 1.1.2021 do 31.12.2021, alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho ktorá skutočnosť nastane skôr, alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania.
Prípadnú zmenu ceny je možné vykonať len podľa §18 odst.3 b) zákona č.345/2015
Verejný obstarávateľ požaduje dodávať objednaný tovar na kusy presne podľa objednávky t.j. požadujeme rozbaľovanie kartónov.
Verejný obstarávateľ požaduje nelimitovaný denný rozvoz tovaru z dôvodu malej kapacity skladových zariadení.
Bezpečnosť potravín. Musí byť dodržaný teplotný reťazec pri dodávkach do kuchýň spoločného stravovania.Podmienky:-preukázať sa certifikátom systému manažérstva bezpečnosti potravín v oblasti ,,Skladovania a distribúcie potravinárskych výrobkov“ napr. podľa ISO 22000, IFS,BRC, FSSC 22000
Preukázať, že preprava tovaru zodpovedá európskym normám a Potravinovému kódexu. To sa preukazuje tak, že každé nákladné vozidlo musí mať Certifikát ATP, aby mohlo prepravovať potraviny.Tento preukaz sa dodáva k novému vozidlu (izotermické vozidla s chladením resp. s mraziarenskou úpravou. Iné vozidlá nie sú povolené) a je platný 5 rokov. Následne sa musí každé vozidlo znova testovať v štátnej skúšobni Piešťany a nový certifikát je platný 3 roky.
Záujemca by mal mať k dispozícii systém elektronického objednávania tovaru (E-shop).

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafárikova 9, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

01.01.2021 00:00 — 31.12.2021 00:00

1,00 ks

7 193,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.12.2020 11:10

23.12.2020 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.12.2020 11:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 158
 38
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.12.2020 16:47 - Vstupná ponuka 7 192,99 € Cena s DPH
23.12.2020 07:37 - Najvýhodnejšia ponuka 7 188,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS