• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.12.2020 10:07
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.12.2020 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.12.2020 08:35

Detail zákazky Z202033797

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.12.2020 10:07
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.12.2020 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.12.2020 08:35

Základné údaje

Z202033797

OF-207176

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5368928

Objednávateľ

30845157

Kancelária prezidenta Slovenskej republiky

Štefánikova 2, Bratislava, 81105, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

Papierové stravné poukážky, dodanie papierových stravných poukážok, Zabezpečenie stravovania

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Dodanie stravných poukážok pre zabezpečenie stravovania zamestnancov Objednávateľa vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov Dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Dodávanie stravných poukážok priebežne podľa aktuálnych potrieb Objednávateľa.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ust. § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky EUR 4,00
Predpokladaný počet stravných poukážok počas trvania zmluvy ks 20500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje názov a logo Dodávateľa, kalendárny rok s vyznačením doby platnosti, zreteľne vyznačenú nominálnu hodnotu
Stravná poukážka musí byť dostatočne chránená proti zneužitiu a falšovaniu ochrannými prvkami je opatrená číselným alebo čiarovým kódom a min. štyrmi ochrannými prvkami proti falšovaniu používanými pre tlač dokladov a cenných papierov
Ochranné prvky hologram, sútlačová značka, mikrotext, mikroperforácia, UV vlákna, reflexná farba s UV fluorescenciou, guilloche
Balenie stravných poukážok v bločkoch a hárkoch (konkrétny spôsob balenia a počtu stravovacích poukážok v jednom balení určí objednávateľ pri objednávke)
Forma stravovacej poukážky papierová verzia stravovacej poukážky, vykazujúca ochranné prvky zodpovedajúce cenine. Stálosť papiera použitého na stravovacie poukážky musí zodpovedať technickým požiadavkám platných noriem SR a EÚ
Stravná poukážka je účelovo viazaná cenina v papierovej forme
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo požadovaných stravných poukážok uvedené v technickej špecifikácii opisného formulára je len predpokladané, skutočne odobrané množstvo stravných poukážok bude závisieť od potrieb Objednávateľa.
2. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať Objednávateľovi riadne a včas stravné poukážky vo forme čiastkových plnení a to v počte uvedenom vo výzve na plnenie počas trvania zmluvy (objednávka).
3. Celková cena fakturovaná Dodávateľom za dodanú stravnú poukážku bude tvorená súčtom:a) nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách,b) výšky provízie,c) DPH z ceny provízie za poskytnuté služby, ak je Dodávateľ platcom DPH.
4. Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady Dodávateľa potrebných na kompletné dodanie predmetu zákazky (náklady spojené s vyhotovením a dodaním stravných poukážok do miesta plnenia a manipulačné poplatky). Dodávateľ nebude fakturovať Objednávateľovi žiadne iné provízie, poplatky a náklady ako tie, ktoré sú uvedené v tomto odseku.
5. Objednávateľ je oprávnený v prípade potreby požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvy. Dodávateľ je povinný zmenu nominálnej hodnoty akceptovať, pričom výška dohodnutej provízie sa zmenou nominálnej hodnoty nemení.
6. Dodávateľ sa zaväzuje stravné poukážky dodávať v požadovanom množstve riadne a včas do sídla Objednávateľa, alebo na miesto, ktoré bude určené vo výzve Objednávateľa na plnenie.
7. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať Objednávateľovi stravné poukážky vo forme čiastkových plnení v počte uvedenom vo výzve na plnenie spravidla raz mesačne spôsobom objednávka - faktúra.
8. Platnosť dodávaných stravných poukážok je minimálne do 31.12. toho roku, v ktorom Dodávateľ poskytne Objednávateľovi čiastkové plnenie, na ktorého poskytnutie bol Objednávateľom vyzvaný.
9. Objednávateľ je v mesiacoch december oprávnený vyzvať Dodávateľa na dodanie stravných poukážok s platnosťou do konca nasledujúceho kalendárneho roka.
10. Objednávateľ má právo vrátiť nepoužité stravné poukážky Dodávateľovi najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti. Dodávateľ je povinný v lehote do 15 dní odo dňa prevzatia nepoužitých stravných poukážok vrátiť Objednávateľovi finančnú čiastku rovnajúcej sa nominálnej hodnote vrátených nepoužitých stravných poukážok alebo bezplatne dodať platné stravné poukážky na nové emisné obdobie v rovnakej nominálnej hodnote bez uplatnenia storno alebo podobných poplatkov.
11. Objednávateľ je oprávnený pri vrátaní nepoužitých stravných poukážok určiť Dodávateľovi aj konkrétny spôsob v zmysle predchádzajúcej vety, ako má ďalej postupovať. Objednávku na dodanie stravných poukážok môže Objednávateľ zaslať objednávku poštou, zadať elektronicky e-mailom, alebo telefonicky. Dodanie stravných poukážok zabezpečí Dodávateľ do 24 hodín od doručenia objednávky.
12. Faktúra vystavená Dodávateľom musí obsahovať všetky potrebné náležitosti v zmysle platných právnych predpisov. Súčasťou faktúry je dodací list, na ktorom je vyznačený počet a nominálna hodnota dodaných stravných poukážok. Celková cena za dodané stravné poukážky bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za stravnú poukážku. Takto vypočítaná cena v EUR bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
13. Ak je Dodávateľ platcom DPH, sa zaväzuje v každom dodacom liste uviesť aj rozpis sadzieb DPH uplatňovaných k dodanému plneniu, jednotkové ceny dodaného čiastkového plnenia s DPH a bez DPH. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo jej súčasťou nebude dodací list alebo iný doklad, ktorý potvrdzuje prevzatie stravných poukážok zo strany Objednávateľa s vyznačením ich počtu a nominálnej hodnoty, Objednávateľ má právo vrátiť faktúru.
14. Objednávateľ vráti Dodávateľovi faktúru na prepracovanie alebo doplnenie do 5 pracovných dní odo dňa jej doručenia. V takomto prípade sa preruší doba splatnosti a nová lehota splatnosti pre Objednávateľa začne plynúť doručením opraveného alebo doplneného daňového dokladu. Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať Dodávateľ je vo výške 0 % z hodnoty vrátených poškodených stravných poukážok.
15. Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu Objednávateľa na číslo účtu Dodávateľa. Dodávateľ predloží Objednávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy zoznam zariadení v mieste plnenia Bratislava - Staré mesto, v ktorých je možné dodané stravné poukážky využiť pre účely zabezpečenia stravy pre zamestnancov Objednávateľa, v minimálnom počte 120 stravovacích zariadení.
16. Dodávateľ je zároveň povinný do 3 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne oznámiť celkovú cenu, ktorú bude Objednávateľovi fakturovať za dodanú stravnú poukážku vypočítanú podľa tejto zmluvy. Objednávateľ neposkytne Dodávateľovi žiadne preddavky ani zálohové platby.
17. Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie povinností Dodávateľa sa považuje omeškanie s poskytnutím čiastkového plnenia, na ktoré bol Dodávateľ Objednávateľom riadne vyzvaný. Objednávateľ je oprávnený v takomto prípade udeliť Dodávateľovi zmluvnú pokutu v súlade so S Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (Časť: „Všeobecné obchodné podmienky“).
18. Vrátane dopravy na miesto plnenia. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy
Názov Upresnenie
Dodávateľ je povinný dodávať stravné poukážky na kvalitnej a profesionálnej úrovni v zmysle a za podmienok uvedených v tejto zmluve a vo výzve na plnenie (objednávka)
Dodávateľ je povinný dodávať stravné poukážky riadne a včas, v požadovanej kvalite, a v zmysle a za podmienok dohodnutých v tejto zmluve a vo výzve na plnenie (objednávka)
Dodávateľ je povinný dbať na to, aby jeho činnosť podľa tejto zmluvy bola maximálne účelná a hospodárna
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky pokyny Objednávateľa
Táto zmluva zaniká uplynutím času, na ktorý bola uzatvorená
Táto zmluva zaniká písomnou dohodou zmluvných strán
Táto zmluva zaniká písomnou výpoveďou Objednávateľa aj bez uvedenia dôvodu, pričom výpovedná lehota je 7 - dňová a začína plynúť prvým dňom po dni, v ktorom bola písomná výpoveď doručená druhej zmluvnej strane
Táto zmluva zaniká odstúpením od zmluvy, pričom každá zo zmluvných strán je oprávnená odstúpiť od tejto zmluvy na základe dôvodov uvedených v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štefánikova 2, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2021 08:00 — 31.12.2021 23:59

20 500,00 ks

82 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.12.2020 10:07

22.12.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.12.2020 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 355
 8
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.12.2020 11:29 - Vstupná ponuka 82 000,00 € Cena s DPH
21.12.2020 13:08 - Najvýhodnejšia ponuka 81 999,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS