• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.12.2020 08:51
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.12.2020 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.12.2020 10:05

Detail zákazky Z202033757

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.12.2020 08:51
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.12.2020 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.12.2020 10:05

Základné údaje

Z202033757

OF-229112

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5368922

Objednávateľ

00648698

Zariadenie pre seniorov Prievidza

J. Okáľa 6, Prievidza, 97101, SVK

Dodávateľ

51966255

BCF ENERGY, s. r. o.

Zvolenská cesta 14, Banská Bystrica, 97405, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie s prevzatím zodpovednosti za odchýlku

Elektrická energia, elektrika

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie s prevzatím zodpovednosti za odchýlku
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie na 24 mesiacov do odmerného miesta (OM) špecifikovaného objednávateľom, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku objednávateľa.
Predmetom zákazky je zabezpečenie distribúcie elektrickej energie a ostatných služieb spojených s distribúciou elektriny do odberného miesta u prevádzkovateľa sústavy.
Predmet zákazky - dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR.
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie, zabezpečenie distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlku v čase celej doby platnosti zmluvy od 01.01.2021 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod.
V elektronickej aukcii bude uchádzač cenu znižovať na položke celková cena za celý zmluvný objem dodávky elektrickej energie s DPH (s celkovými aktuálnymi nákladmi - obchod, distribúcia a ostatné služby).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná spotreba za 24 mesiacov - VT a NT za obdobie od 1.1.2021 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod celkom za OM č.1 - 9600280 MWh 16,7
Predpokladaná spotreba za 24 mesiacov - VT a NT za obdobie od 1.1.2021 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod celkom za OM č.2 - 6202270 MWh 0,8
Predpokladaná spotreba za 24 mesiacov - VT a NT za obdobie od 1.1.2021 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod celkom za OM č.3 - 6202279 MWh 1,8
Predpokladaná spotreba za 24 mesiacov - VT a NT za obdobie od 1.1.2021 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod celkom za OM č.4 - 6202271 MWh 4,5
Predpokladaná spotreba za 24 mesiacov - VT a NT za obdobie od 1.1.2021 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod celkom za OM č.5 - 6202272 MWh 14
Predpokladaná spotreba za 24 mesiacov - VT a NT za obdobie od 1.1.2021 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod celkom za OM č.6 - 6202273 MWh 16,9
Predpokladaná spotreba za 24 mesiacov - VT a NT za obdobie od 1.1.2021 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod celkom za OM č.7 - 6202274 MWh 61,0
Predpokladaná spotreba za 24 mesiacov - VT a NT za obdobie od 1.1.2021 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod celkom za OM č.8 - 6202275 MWh 254,3
Predpokladaná spotreba za 24 mesiacov - VT a NT za obdobie od 1.1.2021 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod celkom za OM č.9 - 6202276 MWh 5,7
Predpokladaná spotreba za 24 mesiacov - VT a NT za obdobie od 1.1.2021 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod celkom za OM č.10 - 6202277 MWh 14,0
Predpokladaná spotreba za 24 mesiacov - VT a NT za obdobie od 1.1.2021 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod celkom za OM č.11 - 6202278 MWh 2,0
Predpokladaná spotreba za 24 mesiacov - VT a NT za obdobie od 1.1.2021 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod celkom za OM č.12 - 6008801 MWh 0,9
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Odberné miesto č.1 9600280
EIC kód 24ZSS9600280000E
Distribučná sadzba D-VN, tarifa pre napäťovú hladinu VN
Hlavný istič 3 x 145A / B, rezervovaná kapacita 12 mesačná 25,0 kW, max. rezervovaná kapacita 80,0 kW
Odberné miesto č.2 6202270
EIC kód 24ZSS62022700003
Distribučná sadzba C2, jednopásmová sadzba
Hlavný istič 3 x 25A / B
Odberné miesto č.3 6202279
EIC kód 24ZSS6202279000W
Distribučná sadzba C2, jednopásmová sadzba
Hlavný istič 3 x 25A / B
Odberné miesto č.4 6202271
EIC kód 24ZSS6202271000Z
Distribučná sadzba C2, jednopásmová sadzba
Hlavný istič 1 x 32A / B
Odberné miesto č.5 6202272
EIC kód 24ZSS6202272000U
Distribučná sadzba C2, jednopásmová sadzba
Hlavný istič 3 x 50A / B
Odberné miesto č.6 6202273
EIC kód 24ZSS6202273000P
Distribučná sadzba C2, jednopásmová sadzba
Hlavný istič 3 x 50A / C
Odberné miesto č.7 6202274
EIC kód 24ZSS6202274000K
Distribučná sadzba C2, jednopásmová sadzba
Hlavný istič 3 x 60A / B
Odberné miesto č.8 6202275
EIC kód 24ZSS6202275000F
Distribučná sadzba C2, jednopásmová sadzba
Hlavný istič 3 x 315A / B
Odberné miesto č.9 6202276
EIC kód 24ZSS6202276000A
Distribučná sadzba C2, jednopásmová sadzba
Hlavný istič 3 x 50A / B
Odberné miesto č.10 6202277
EIC kód 24ZSS62022770005
Distribučná sadzba C2, jednopásmová sadzba
Hlavný istič 3 x 50A / B
Odberné miesto č.11 6202278
EIC kód 24ZSS62022780000
Distribučná sadzba C2, jednopásmová sadzba
Hlavný istič 1 x 25A / B
Odberné miesto č.12 6008801
EIC kód 24ZSS60088010007
Distribučná sadzba C1, jednopásmová sadzba
Hlavný istič 3 x 25A / B
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa garancia zabezpečenia plynulej dodávky elektrickej energie do uvedeného OM počas celej doby platnosti zmluvy.
Predmetom zmluvy bude záväzok dodávateľa dodávať elektrinu do OM podľa špecifikácie objednávateľa za podmienok dohodnutých v zmluve a Všeobecných obchodných podmienok dodávateľa, ktorých platné znenie bude prílohou zmluvy a dodávateľ ich predloží objednávateľovi do 7 dní od uzatvorenia zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje prevziať za odberateľa zodpovednosť za odchýlku za odberné miesto voči zúčtovateľovi odchýlok. Dodávateľ preberá zodpovednosť za odchýlku odberateľa v plnom rozsahu. Dodávateľ musí mať uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlok so zúčtovateľom odchýlok ako aj zmluvu o prenose elektriny s prevádzkovateľom prenosovej sústavy alebo uzatvorenú zmluvu o distribúcií elektriny.
Dodávateľ v zmluve uvedie EIC kód OM.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre objednávateľa distribúciu elektriny a služby spojené s dodávkou elektriny. Dodávateľ bude vyhodnocovať skutočný odber elektriny za odberné miesto Odberateľa ročne, OM s mesačným odpočtovým cyklom bude vyhodnocovať mesačne.
Objednávateľ požaduje od Dodávateľa, aby neboli uplatňované žiadne dodatočné poplatky ani sankcie v súvislosti s možným prečerpaním a nedočerpaním zmluvného množstva objednanej elektriny za všetky odberné miesta. Dodávateľ bude účtovať vždy len dohodnutú cenu v zmluve.
Objednávateľ môže požiadať Dodávateľa o zmenu ročného zmluvného množstva elektriny uvedeného v Prílohe č. 2 zmluvy, najneskôr 15 dní pred začiatkom kalendárneho mesiaca od ktorého zmenu požaduje. Zmenu je možné realizovať výlučne uzatvorením dodatku k zmluve, ktorého obsahom bude úprava zmluvného množstva elektriny.
Objednávateľ má právo jednostranne zmeniť ročné zmluvné množstvo s účinnosťou od nasledujúceho kalendárneho roka, a to zaslaním oznámenia o zmene ročného zmluvného množstva, doručeným Dodávateľovi najneskôr do 15. novembra v roku, ktorý predchádza účinnosti požadovanej zmeny.
Objednávateľ má právo požiadať Dodávateľa o dodávky elektriny do nového odberného miesta, ktoré nie je uvedené v Prílohe č. 2 Zmluvy. Na podmienkach dodávky elektriny do nového OM sa zmluvné strany dohodnú formou písomného dodatku k Zmluve.
Objednávateľ sa zaväzuje dodanú elektrinu odoberať a zaplatiť za dodávku elektriny a za distribučné služby cenu podľa zmluvy. Dodaná elektrina je taká, ktorá prešla meradlami v OM v množstve, ktoré dodávateľovi poskytol PDS.
Spôsob stanovenia ceny : cena bude uvedená s DPH, s celkovými aktuálnymi nákladmi uchádzača ku dňu predkladania ponuky - Príloha č.1. Dodávateľ predloží objednávateľovi vyplnenú tabuľku - príloha č. 1 do 7 dní od uzatvorenia zmluvy (text prílohy uvedený v posledných riadkoch).
V zmysle čl. V. 5.1 a 5.2 b), c), d) osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (OUEP) je cena za plnenie zákazky stanovená ako celková cena nákladov za dodávku elektriny, vrátane všetkých s tým súvisiacich distribučných služieb v cenách príslušného PDS, cena za systémové služby a platby za prevádzkovanie systému schválené pre obdobie dodávky ÚRSO, cena za náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku, odvod do Národného jadrového fondu určený osobitným predpisom, platnou spotrebnou daňou ku dňu predkladania ponúk, a to s prihliadnutím na zmluvnú špecifikáciu plnenia,
t.j. najmä na vyčíslené predpokladané množstvo objemu elektrickej energie pre OM, dĺžku trvania zmluvného obdobia 24 mesiacov, stanovenú distribučnú sadzbu a veľkosť hlavného ističa pre konkrétny druh plnenia.
Rozčlenenie celkovej ceny s DPH bude spracované v Prílohe č.1, ktorá bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť zmluvy uzatvorenej prostredníctvom EKS a trhoviska (iné požiadavky).
Dodávateľ je oprávnený požadovať od Objednávateľa platbu preddavkových platieb: /preddavok, platba za opakované dodávky/ Mesačne vo výške 100% z predpokladanej mesačnej výšky platby za odber elektriny, zohľadňujúce aj distribučné služby pre OM s ročným vyúčtovaním, alebo pre OM s vyúčtovaním dlhším ako jeden kalendárny mesiac, na základe platieb za opakované plnenie (vychádzajúcich zo spotreby OM uvedených v Prílohe č. 2), ktorý bude zaslaný Objednávateľovi zo strany Dodávateľa najneskôr ku dňu začiatku dodávky elektriny.
Dodávateľ nebude požadovať úhradu preddavkových platieb pre odberné miesta s mesačným odpočtovým cyklom s výnimkou prvých dvoch mesiacov.
Objednávateľ uhradí Dodávateľovi preddavok vo výške 60% z predpokladanej ceny dodávky elektriny do odberných miest s mesačným odpočtovým cyklom, pričom predpokladaná cena mesačnej dodávky elektriny je určená ako cena 1/12 tiny ročného zmluvného množstva. Údaje o preddavku na prvé dva mesiace dodávky oznámi Dodávateľ Objednávateľovi osobitne.
Zmena typu merania na OM (a tým aj obdobia zúčtovania z ročného na mesačné) sa nebudú premietať do zmluvy individuálne, nakoľko tieto zmeny sú vykonávané v súlade s Vyhláškou MH SR č. 358/2013 Z. z., ktorou sa ustanovuje postup a podmienky v oblasti zavádzania a prevádzky inteligentných meracích systémov v elektroenergetike.
Uvedené zmeny (nakoľko k zmenám merania na odbernom mieste dochádza priebežne počas trvania zmluvného vzťahu) budú odsúhlasené elektronicky bez vyhotovenia a podpísania nových dodatkov k platnej zmluve, pričom zo strany Dodávateľa budú zaslané aktualizované platobné predpisy preddavkových platieb.
Splatnosť preddavkových platieb za opakované plnenie bude stanovená k 15.dňu v mesiaci, za ktorý sa platba za opakované plnenie uhrádza.
Dodávateľ bude zasielať Objednávateľovi po uplynutí zúčtovacieho obdobia vyúčtovaciu faktúru – daňový doklad s cenami a podmienkami v súlade so zmluvou v zmysle platnej legislatívy ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia, najneskôr do 15. dňa po uplynutí zúčtovacieho obdobia, v ktorej budú zohľadnené Objednávateľom dovtedy uhradené preddavkové platby (pre mesačne zúčtované odberné miesta) resp. za opakované plnenie (pre ročne zúčtované odberné miesta), ktoré boli do konca zúčtovacieho obdobia pripísané na účet Dodávateľa.
Splatnosť faktúry je 35 dní od vystavenia resp. 30 dní odo dňa doručenia dokladu na adresu sídla odberateľa. Vyúčtovaciu faktúru za združenú dodávku elektriny je Dodávateľ oprávnený vyhotoviť aj v prípade mimoriadneho odpočtu, pri výmene určeného meradla, ukončení odberu.
Pri nedodržaní lehoty splatnosti záväzkov, vyplývajúcich zo zmluvy, je dodávateľ oprávnený vyfakturovať odberateľovi úrok z omeškania vo výške 0,02 % z dlžnej čiastky za každý deň omeškania za obdobie odo dňa nasledujúceho po dni splatnosti faktúry do dňa pripísania platby na účet dodávateľa. Úrok z omeškania za nezaplatený preddavok za príslušný mesiac je dodávateľ oprávnený vyfakturovať odberateľovi za obdobie odo dňa jeho splatnosti do dňa vystavenia vyúčtovacej faktúry.
Pri nedodržaní dohodnutej lehoty splatnosti v prípade záväzkov Dodávateľa vyplývajúcich z tejto zmluvy je Objednávateľ oprávnený vyfakturovať Dodávateľovi úroky z omeškania vo výške 0,02 % za každý deň omeškania za obdobie odo dňa splatnosti faktúry do dňa pripísania platby na účet odberateľa.
Ak termín splatnosti akejkoľvek pohľadávky pripadne na deň pracovného pokoja alebo deň pracovného voľna, táto pohľadávky je splatná v najbližší nasledujúci pracovný deň.
Faktúry budú zasielané formou elektronických prostriedkov na e-mailové adresy uvedené v Prílohe č. 3, ako aj v písomnej forme poštovou zásielkou na korešpondenčnú adresu Objednávateľa.
Objednávateľ uhradí Dodávateľovi fakturované sumy prevodným príkazom v prospech bankového účtu Dodávateľa s variabilným symbolom – číslom zmluvného účtu odberného miesta uvedeným na faktúre (alebo harmonograme platieb).
Dodávateľ predloží doklad o povolení Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO) na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. v rozsahu predmetu zákazky, prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku elektrickej energie. Doklad predloží objednávateľovi do 7 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy.
Každá zo zmluvných strán je oprávnená od zmluvy odstúpiť ihneď ak: a) druhá zmluvná strana podala na seba návrh na vyhlásenie konkurzu alebo b) bol podaný návrh na vyhlásenie konkurzu voči zmluvnej strane treťou osobou, pričom dotknutá zmluvná strana je platobne neschopná alebo v úpadku, alebo c) bol na majetok druhej strany vyhlásený konkurz, alebo bol návrh na vyhlásenie konkurzu zamietnutý pre nedostatok majetku, alebo d) druhá zmluvná strana vstúpila do likvidácie, alebo
e) v zmysle § 345 Obchodného zákonníka v prípade, že dôjde zo strany účastníkov zmluvy k podstatnému porušeniu zmluvy – nedodržanie ceny v priebehu plnenia záväzku, nedodanie výšky zmluvného odberu energie zo strany dodávateľa alebo nedodržanie platby zo strany objednávateľa.
V prípade neschopnosti plnenia záväzkov niektorej strany bude výpovedná lehota 2 mesiace a začne plynúť 1. dňom nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť za Objednávateľa všetky úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa k termínu začiatku dodávky podľa tejto zmluvy. Splnomocnenie pre právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektriny spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom objednávateľ dáva dodávateľovi plnú moc na tieto úkony.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť rezervované kapacity pre odberné miesta objednávateľa. Dodávateľ zabezpečí na žiadosť objednávateľa preskúšanie meradiel.
Dodávateľ predloží do 7 dní od uzatvorenia zmluvy: a) úradne overené Rozhodnutie o pridelení EIC kódu,
b) Čestné vyhlásenie dodávateľa, že má uzatvorenú zmluvu o distribúcii elektrickej energie a prístupe do distribučnej sústavy s prevádzkovateľom distribučnej siete sústavy na vymedzenom území regiónu, kde má sídlo verejný obstarávateľ pre celé zmluvné obdobie,
c) Čestné prehlásenie dodávateľa, že má uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom jej uzatvorenia – podpísané dodávateľom, jeho štatutárnym orgánom. Ak je zmluva uzatvorená iba pre rok 2021, v prehlásení uvedie, že ju uzatvorí aj pre ďalšie roky platnosti zmluvy.
Pre odberné miesta uvedené v technickej špecifikácii bude uzavretá jedna zmluva o združenej dodávke elektrickej energie medzi dodávateľom a odberateľom
Dodávateľ je oprávnený predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy. Dodávateľ má povinnosť do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v súlade s požiadavkami uvedenými v opisnom formulári zákazky, uzatvoriť zmluvu, ktorej obsahom bude podrobná štruktúra ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek a nižšie uvedené prílohy.
Na základe zmluvy o dodávke elektrickej energie č....... uzatvorenej dňa ..... prostredníctvom Elektronického kontraktačného systému a trhoviska budú súčasťou zmluvy nasledovné prílohy (iné požiadavky):Príloha č. 1: Rozčlenenie konečnej ceny elektrickej energie, Príloha č. 2: Špecifikácia odberných miest - Dodávka a distribúcia el. energie od 01.01.2021 do 31.12.2022,Príloha č. 3: Autorizované (kontaktné) osoby,
Príloha č. 4: Platobný predpis pre preddavkové platby pri OM s ročným odpočtom - mesačne vo výške 1/12 predpokladaných nákladov, pri OM s mesačným odpočtom - na základe skutočnej nameranej spotreby, Príloha č. 5: Všeobecné obchodné podmienky, Príloha č. 6: Čestné prehlásenia.
Príloha č. 1: Rozčlenenie konečnej ceny elektrickej energie (tabuľka v názvom Štruktúra koncovej (integrovanej) ceny elektriny pre OM v zmysle URSO 2021-2022) v stĺpcoch uvedené štruktúra ceny, Spotreba MWh , Cena €/MWh a v riadkoch uvedené položky štruktúry ceny nasledovne:
1. riadok : Spotreba VT ; 2. riadok : Spotreba NT; 3. riadok : Spolu cena za dodávku elektriny ; 4. riadok : Cena za distribúciu elektriny ; 5 riadok : Odvod do Národného jadrového fondu ; 6. riadok : Tarifa za straty pri distribúcii elektriny ; 7. riadok : VZ tarify za distribúciu elektriny vrátane prenosu elektriny - pre časové pásmo VT ; 8. riadok : VZ tarify za distribúciu elektriny v rátane prenosu elektriny - pre časové pásmo NT
9. riadok : Spolu platba za služby distribúcie elektriny ; 10. riadok : Tarifa za prevádzkovanie systému ; 11. riadok : Tarifa za systémové služby ; 12. riadok : Spolu platba za ostatné systémové služby ; 13. riadok : spotrebná daň ; 14. riadok : DPH ; 15. riadok : Celková cena za služby dodávky elektriny v Eur s DPH (obchod, distribúcia a ostatné služby)

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Dodávateľ predloží doklad o povolení Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO) na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. v rozsahu predmetu zákazky, prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku elektrickej energie. Doklad predloží objednávateľovi do 7 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy.
Navrhnutá hodnota Vzpustiť

Uvedená požiadavka je v rozpore so Zákonom č.343/2015 Z.z. - viď výkladové stanovisko úradu pre VO č. 3/2017

Názov
Pôvodná hodnota Dodávateľ predloží do 7 dní od uzatvorenia zmluvy: a) úradne overené Rozhodnutie o pridelení EIC kódu,
Navrhnutá hodnota Vypustiť

Uvedená požiadavka je v rozpore so Zákonom č.343/2015 Z.z. - viď výkladové stanovisko úradu pre VO č. 3/2017

Názov
Pôvodná hodnota b) Čestné vyhlásenie dodávateľa, že má uzatvorenú zmluvu o distribúcii elektrickej energie a prístupe do distribučnej sústavy s prevádzkovateľom distribučnej siete sústavy na vymedzenom území regiónu, kde má sídlo verejný obstarávateľ pre celé zmluvné obdobie,
Navrhnutá hodnota Vypustiť

Uvedená požiadavka je v rozpore so Zákonom č.343/2015 Z.z. - viď výkladové stanovisko úradu pre VO č. 3/2017

Názov
Pôvodná hodnota c) Čestné prehlásenie dodávateľa, že má uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom jej uzatvorenia – podpísané dodávateľom, jeho štatutárnym orgánom. Ak je zmluva uzatvorená iba pre rok 2021, v prehlásení uvedie, že ju uzatvorí aj pre ďalšie roky platnosti zmluvy.
Navrhnutá hodnota Vypustiť

Uvedená požiadavka je v rozpore so Zákonom č.343/2015 Z.z. - viď výkladové stanovisko úradu pre VO č. 3/2017

Názov
Pôvodná hodnota Dodávateľ je oprávnený predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy. Dodávateľ má povinnosť do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v súlade s požiadavkami uvedenými v opisnom formulári zákazky, uzatvoriť zmluvu, ktorej obsahom bude podrobná štruktúra ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek a nižšie uvedené prílohy.
Navrhnutá hodnota Dodávateľ je oprávnený predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy. Dodávateľ má povinnosť do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v súlade s požiadavkami uvedenými v opisnom formulári zákazky, uzatvoriť dodatok k zmluve, ktorého obsahom bude podrobná štruktúra ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek a nižšie uvedené prílohy.

Zmluva je uzatvorená automaticky prostredníctvom EKS

Názov
Pôvodná hodnota Príloha č. 4: Platobný predpis pre preddavkové platby pri OM s ročným odpočtom - mesačne vo výške 1/12 predpokladaných nákladov, pri OM s mesačným odpočtom - na základe skutočnej nameranej spotreby, Príloha č. 5: Všeobecné obchodné podmienky, Príloha č. 6: Čestné prehlásenia.
Navrhnutá hodnota Vypustiť

Uvedená požiadavka je v rozpore so Zákonom č.343/2015 Z.z. - viď výkladové stanovisko úradu pre VO č. 3/2017

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

J. Okáľa 6, Prievidza, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

01.01.2021 00:00 — 31.12.2022 23:59

392,60 MWh

90 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.12.2020 08:51

22.12.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.12.2020 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 187
 132
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.12.2020 07:30 - Vstupná ponuka 89 998,80 € Cena s DPH
22.12.2020 12:54 - Najvýhodnejšia ponuka 87 256,41 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS