• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.12.2020 14:14
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2020 15:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2020 16:05

Detail zákazky Z202033733

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.12.2020 14:14
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2020 15:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2020 16:05

Základné údaje

Z202033733

OF-228044

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5363797

Objednávateľ

17336007

Fakultná nemocnica Nitra

Špitálska 6, Nitra, 95001, SVK

Dodávateľ

35755989

LASER servis, spol. s.r.o.

Lipová 3, Šenkvice, 90081, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Toner originálny a renovovaný

toner, fotokopírovanie, kopírovanie, tlač

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Toner originálny a renovovaný
Funkcia
Dodávka originálnych a renovovaných tonerov do tlačiarní.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HP CF226A, originál ks 49
Lexmark 56F2000 (6000 str.), originál ks 120
Lexmark 50F2H00, originál ks 2
Lexmark 70C2HC0, originál ks 1
Lexmark 70C2HKO, originál ks 4
Lexmark 70C2HY0, originál ks 4
Lexmark 70C2HM0, originál ks 1
Lexmark E260A21E, originál ks 6
HP CE505A, renovácia ks 198
HP CE 410A, originál ks 3
HP CE411A cyan, originál ks 3
HP CE278A, renovácia ks 40
HP CF 283A, renovácia ks 118
HP C9731A cyan, originál ks 2
HP C9732A yellow, originál ks 2
HP C9733A magenta, originál ks 2
HP CF 280A, renovácia ks 38
HP CB435A, renovácia ks 24
TK120, renovácia ks 4
Canon CRG 719, renovácia ks 15
Canon CRG 725, renovácia ks 8
Canon CRG 703, renovácia ks 7
Canon CRG 712, renovácia ks 1
Canon CRG 726, renovácia ks 2
Samsung MLT D111L, originál ks 30
CE 285A, originál ks 149
HP LJP1606DN 278A, renovácia ks 30
HP CF 400A, renovácia ks 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
označenie: * renovácia v prípade originálu nahradeného renováciou požadujeme prevzatie záruky na tlačiarne
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyskladnenia.
Dodávky predmetu zákazky budú realizované postupne počas zmluvného obdobia v množstvách na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa v závislosti od jeho prevádzkových potrieb po obdržaní čiastkovej objednávky - /len v pracovných dňoch od 07,00 hod. do 14,00 hod/ do 24 hodín od objednávky.
Originálne tonery budú zabalené v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Tonerové náplne sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v orig. baleniach, nepoškodené, neporušené.
Renovované tonery budú dodávané v takom balení, aby boli chránené pred poškodením alebo zničením.
Tonery musia mať ochranné známky /pri origináloch/ výrobcu garantujúce nepoškodenie stroja.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi tovar na základe prijatých čiastkových objednávok objednávateľovi (odoslané faxom alebo mailom) v plnom rozsahu, kde bude uvedená presná špecifikácia druhu tovaru, jeho množstvo ako aj konkrétna kúpna cena.
V prípade ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí (napr. slabo naplnený toner a pod.) je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi bezzávadný tovar v lehote do 2 pracovných dní po uplatnení reklamácie.
Objednávateľ nie je viazaný množstvom a druhom tovaru uvedeného v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Skutočne odobraté množstvo a druh tovaru môže byť nižšie, rovnaké alebo vyššie ako množstvo tovaru uvedeného v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Množstvo bude spresňované počas plnenia zmluvy podľa aktuálnych potrieb objednávateľa.
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok, musí obsahovať rozpis položiek, množstvo, jednotkové ceny bez DPH, sadzbu DPH ku každej položke a celkovú cenu za položku.
Súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list.
Požaduje sa zaslať mailom položkovitý rozpis ceny s uvedením bez DPH, výšku DPH a cenu s DPH a to do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Objednávateľ požaduje, aby kvalita dodávaného tovaru zodpovedala slovenským technickým normám.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie nevyhovujúceho tovaru.
Za prípadné škody na tlačiarňach spôsobené používaním renovovaných kaziet dodaných dodávateľom zodpovedá dodávateľ.
Dodávateľ zabezpečí odber a ekologickú likvidáciu prázdnych tonerových kaziet v súlade s platnými právnymi predpismi (najmä predpismi o nakladaní s odpadmi) a to na základe výzvy objednávateľa. Za týmto účelom sa požaduje označenie tonerových kaziet dodávateľom (nepostačuje označenie balenie-krabice).
Požaduje sa predloženie dokladov potvrdzujúcich ekologickú likvidáciu po odovzdaní prázdnych obalov.
Dodávateľ zabezpečí bezplatný záručný servis (odvoz a dovoz z/na všetky pracoviská objednávateľa) tlačiarní objednávateľa v príslušnom servise. V prípade požiadavky dodávateľ zabezpečí bezplatné zapožičanie náhradnej tlačiarne po dobu opravy.
Požaduje sa oznámenie o subdodávateľovi, a to v prípade dodania tovaru cestou subdodávateľa, do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy.
Požaduje sa v zmysle § 340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
V prípade nedodržania termínu lehoty plnenia zmluvy je objednávateľ oprávnený uplatniť u dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej kúpnej ceny predmetu plnenia denne.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou“.
Zmluvné strany sa dohodli, že podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, a zároveň ustanovenie, ktorým bude v zmluvných podmienkach dohodnuté, že právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné. Súhlas dlžníka je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Dodávateľ tovaru , poskytovateľ služby, resp.zhotoviteľ diela (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela.

Podané rozpory na opisný formulár

Názov

Toner originálny a renovovaný

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a neprodukuje sa tak stále viac a viac odpadov. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnych tonerových kazetách. Renovované tonery sú výrobky od slovenského producenta a podporíte tak rast slovenskej ekonomiky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Špitálska 6, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

28.12.2020 07:00 — 28.06.2021 15:00

881,00 ks

32 758,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

17.12.2020 14:14

22.12.2020 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.12.2020 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 347
 263
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.12.2020 15:38 - Vstupná ponuka 32 758,00 € Cena bez DPH
22.12.2020 10:31 - Najvýhodnejšia ponuka 32 757,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS