• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.12.2020 12:06
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2020 13:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2020 14:05

Detail zákazky Z202033714

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.12.2020 12:06
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2020 13:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2020 14:05

Základné údaje

Z202033714

OF-229247

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5363781

Objednávateľ

00157805

Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave

Hviezdoslavovo námestie 18, Bratislava, 81437, SVK

Dodávateľ

51966255

BCF ENERGY, s. r. o.

Zvolenská cesta 14, Banská Bystrica, 97405, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektrická energia 2021

elektrina, dodávka elektrickej energie, elektrická energia

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektrická energia 2021
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie po dobu 12 mesiacov do 4 odberných miest (OM) špecifikovaných odberateľom vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa v štyroch OM a zabezpečenie distribúcie a distribučných služieb. Dodávka elektrickej energie musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR ( Zákon 251/2012 Z.z., Vyhláška ÚRSO č. 423/2013 s ktorou sa mení vyhláška 24/2013 Z.z, Nariadenie vlády 211/2010 a 317/2007 Z.z)
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie, zabezpečenie distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlky v čase od 00:00 hod SEČ dňa 01.01.2021 do 24:00 hod SEČ dňa 31.12.2021.
Dodávateľ garantuje kontinuitu dodávky elektriny od dohodnutého dňa začatia dodávky po celú dobu trvania zmluvy. Dodávateľ je povinný plniť zmluvné podmienky a predmet plnenia aj po uplynutí platnosti zmluvy, kým objednávateľ nezabezpečí zmenu dodávateľa predmetu plnenia.
Predmetná ponuka musí obsahovať cenu silovej zložky vrátane ceny za odchýlku .
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná celková ročná spotreba za všetky odberné miesta (PCRS) MWh 411,440
Predpokladaná ročná spotreba za odberné miesto č.1 (PRSOM1) spolu MWh 67,891
Predpokladaná ročná spotreba za odberné miesto č.1 (PRSOM1) - VT MWh 61,898
Predpokladaná ročná spotreba za odberné miesto č.1 (PRSOM1) - NT MWh 5,993
Predpokladaná ročná spotreba za odberné miesto č.2 (PRSOM2) MWh 5,533
Predpokladaná ročná spotreba za odberné miesto č.3 (PRSOM3) MWh 111,495
Predpokladaná ročná spotreba za odberné miesto č.4 (PRSOM4) MWh 226,521
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Odberné miesto č. 1 Štefánikova 18, 96701 Kremnica
EIC kód 24ZSS6223864000W
Rezervovaná kapacita, typ rezervovanej kapacity jednotka A, Ročný istič
počet fáz 3
Hodnota hlavného ističa 160 A
Napäťová úroveň NN
Distribučný tarif C7
Vyúčtovacie obdobie kalendárny mesiac
Odberné miesto č. 2 Koceľova 23, 82108 Bratislava
EIC kód 24ZZS5000762000V
Rezervovaná kapacita, typ rezervovanej kapacity jednotka A, Ročný istič
počet fáz 3
Hodnota hlavného ističa 54 A
Napäťová úroveň NN
Distribučný tarif C2-X3
Vyúčtovacie obdobie kalendárny mesiac
Odberné miesto č. 3 Hviezdoslavovo nám 18, 81102 Bratislava
EIC kód 24ZZS5174714000K
Rezervovaná kapacita, typ rezervovanej kapacity jednotka A, Ročný istič
Max. rezervovaná kapacita 100 x 3 (300A)
Napäťová úroveň NN
Distribučný tarif C2-X3
Vyúčtovacie obdobie kalendárny mesiac
Odberné miesto č. 4 Drotárska cesta 44, 81102 Bratislava
EIC kód 24ZZS8028170001Y
Rezervovaná kapacita, typ rezervovanej kapacity 140 kW, ročná
rezervovaná kapacita 140 kW
Napäťová úroveň VN
Distribučný tarif X2
Vyúčtovacie obdobie kalendárny mesiac
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predpokladaná celková ročná spotreba za všetky odberné miesta(PCRS) bola vypočítaná zo skutočne odobratého množstva v roku 2020. PCRS=PRSOM1+ PRSOM2 + PRSOM3 + PRSOM4
Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa. Zmluva sa riadi tu uvedenými podmienkami, platnými OPET a platnými Osobitnými ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (OUEP).
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky úkony, vrátane plynulej dodávky a distribúcie elektrickej energie, súvisiace so zmenou dodávateľa, ak ku nej dôjde.
Dodávateľ, pri zmene pôvodného dodávateľa, zabezpečí zmenu dodávateľa na odberné miesta tak, aby prechod bol plynulý, neprerušený ku dňu 1.1.2021.
Dodávateľ bude dodávať elektrickú energiu nepretržite do všetkých OM objednávateľa za podmienok dohodnutých v zmluve, Obchodných podmienok ET (OPET) a v súlade OUEP, pričom sa zaväzuje zabezpečiť pre objednávateľa distribúciu elektrickej energie a služby spojené s dodávkou elektriny, v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete.
Dodávateľ sa zaväzuje dodržiavať právne predpisy v oblasti energetiky a s tým súvisiace právne normy.
Akékoľvek prerušenie dodávky elektrickej energie v rozpore s touto zmluvou a platnou právnou legislatívou SR a EÚ v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie zmluvy.
Dodávateľ garantuje prevzatie zodpovednosti za odchýlku v súlade s technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej siete pri dodávke elektrickej energie do OM objednávateľa.
Nedodržanie tohto záväzku/garancie je dôvodom na zrušenie zmluvy.
Dodaná elektrická energia je taká, ktorá bola odmeraná meradlami v OM v množstve, ktoré dodávateľovi poskytol PDS.
Dodávateľ preberá zodpovednosť za odchýlku odberateľa v plnom rozsahu.
Dodávateľ musí mať uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlok so zúčtovateľom odchýlok.
Cena za distribúciu a systémové služby je regulovaná a schvaľovaná ÚRSO.
Dodávateľ sa zaväzuje že: a) predložená cena je konečná a zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodávkou elektriny,
b) vrátane ceny za silovú energiu, ceny za prenos, distribúciu, systémové služby, prevádzkovanie systému, straty, spotrebnej dane, DPH, poplatkov za výkon, odvod do NJF, služby súvisiace s revíziou rozvodov a siete a zabezpečenie ich prevádzkyschopnosti a všetky ostatné položky, vrátane regulovaných, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a v tom čase platných príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO,
c) a nebude v sebe zahŕňať skryté poplatky.
Zmluvná cena je výsledkom elektronickej aukcie a počas lehoty plnenia sa nesmie zvyšovať. Dodávateľ nesmie účtovať žiadne fixné poplatky za OM, ani žiadne iné poplatky.
Celková cena za celý predmet zákazky  s DPH (CC) a jednotková cena s DPH za 1 MWh pre konkrétne odberné miesta (JC1,JC2,JC3,JC4) - Jednotková cena za 1 Mwh za odberné miesta 1-4 ,  je stanovená podľa predpokladanej celkovej ročnej spotreby za všetky odberné miesta (PCRS), pričom musí byť stanovená týmto vzťahom:
CC= (PRSOM1 x JC1)+(PRSOM2 x JC2) + (PRSOM3 x JC3) + (PRSOM4 x JC4)
Tolerančné pásmo je dohodnuté v intervale 70% - 130%. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia ako i prekročenia zmluvného množstva objednanej elektrickej energie.
Zúčtovacím a fakturačným obdobím je pre všetky OM je kalendárny mesiac.
Platba za opakované plnenie bude mesačne vo výške skutočnej spotreby elektrickej energie za OM č.1,2,3 a 4 .
Faktúry za opakované dodávky, vyúčtovacia faktúra a dobropis (preplatok aj nedoplatok) sú splatné v lehote 30 dní od vystavenia faktúry.
Celková vyúčtovacia faktúra spotreby elektrickej energie bude vystavená podľa jeho skutočného odberu k dátumu 31.12.2021.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú s predpokladom dodávky od 01.01.2021 00:00 hod. do 31.12.2021 24:00 hod. a zaniká uplynutím doby, na ktorú bola uzavretá.
Každá zo zmluvných strán je oprávnená od zmluvy odstúpiť, ak:
a) druhá zmluvná strana podala na seba návrh na vyhlásenie konkurzu,
b) alebo bol podaný návrh na vyhlásenie konkurzu voči zmluvnej strane treťou osobou, pričom dotknutá zmluvná strana je platobne neschopná alebo v úpadku,
c) alebo bol na majetok druhej strany vyhlásený konkurz, alebo bol návrh na vyhlásenie konkurzu zamietnutý pre nedostatok majetku,
c) alebo bol na majetok druhej strany vyhlásený konkurz, alebo bol návrh na vyhlásenie konkurzu zamietnutý pre nedostatok majetku,
d) alebo druhá zmluvná strana vstúpila do likvidácie.
Objednávateľ oznámi dodávateľovi adresy a zoskupenie OM pre fakturáciu 10 dni po uzatvorení zmluvy.
Dodávateľ vystaví faktúru za každé fakturačné miesto podľa pokynov objednávateľa, ktoré oznámi objednávateľ dodávateľovi 10 dni po uzatvorení zmluvy.
Nový dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodným dodávateľom elektrickej energie pri odpojení a zapojení všetkých OM v distribučnej sieti.
Dodávateľ sa zaväzuje:
- zabezpečiť rezervované kapacity (RK) pre všetky odberné miesta odberateľa,
- úpravu dohodnutej rezervovanej kapacity pre odberné miesta objednávateľa na žiadosť objednávateľa.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie aj v prípade, ak dôjde k ukončeniu zmluvného vzťahu, a to do doby kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho dodávateľa.
Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje.
Dodávateľ zabezpečí montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na OM odberateľa na náklady odberateľa.
Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobrania alebo prekročenia zmluvného množstva objednanej elektrickej energie.
Dodávateľ zabezpečí na žiadosť odberateľa a na náklady odberateľa preskúšanie meradiel.
Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými objednávateľom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky.
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží originál alebo úradne osvedčenú kópiu:
dokladu o povolení ÚRSO na podnikanie v energetike podľa zákona č.251/2012 Z. z. v rozsahu predmetu zákazky, prípadne
dokladu, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku elektrickej energie.
Nesplnenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží: originál alebo úradne osvedčenú kópiu platnej rámcovej distribučnej zmluvy na rok 2021 uzatvorenej s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy a poskytovaní podporných služieb v energetike vo vymedzenom území Západoslovenského a Stredoslovenského kraja,
prípadne čestné vyhlásenie, že má takúto zmluvu uzatvorenú.
Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží:
originál alebo úradne osvedčenú kópiu platnej zmluvy o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s elektrickou energiou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom uzatvorenia, prípadne čestné vyhlásenie.
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží:
vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy za každé OM zvlášť, v ktorom uchádzač uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek.
Cena bude stanovená v zmysle čl. V. 5.1 a 5.2 b), c), d) Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (OUEP) je cena za plnenie zákazky stanovená ako celková cena nákladov za dodávku elektriny .
Nesplnenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, ak nedôjde k zmene súčasného dodávateľa elektrickej energie, potom existujúce zmluvy objednávateľa ukončia platnosť dňom 31.12.2020 o 24:00 hod.
Nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného DOKLADU sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie, kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných podmienok dodávateľa, pričom obstarávateľ:
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej obstarávateľ Úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom,
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s ustanoveniami OPETu z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti.
Obstarávateľ požaduje uviesť meno, priezvisko a tel. číslo kontaktnej osoby dodávateľa, ktorá bude zabezpečovať súčinnosť s obstarávateľom počas trvania zmluvy.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota Max. rezervovaná kapacita 100 x 3 (300A)
Navrhnutá hodnota Hodnota ističa 100A ? 300 A?

Uviesť presnú hodnotu ističa, s ktorou má uchádzač počítať a počet fáz ističa

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Dodávateľ, pri zmene pôvodného dodávateľa, zabezpečí zmenu dodávateľa na odberné miesta tak, aby prechod bol plynulý, neprerušený ku dňu 1.1.2021.
Navrhnutá hodnota Dodávateľ, pri zmene pôvodného dodávateľa, zabezpečí zmenu dodávateľa na odberné miesta tak, aby prechod bol plynulý, neprerušený ku dňu 1.2.2021.

V zmysle bodu2) §26 Vyhl. č. 24/2013 Z.z. URSO, Pravidlá vnútorného trhu s elektrinou a plynom, Proces zmeny dodávateľa elektriny trvá najviac 21 dní. Žiadosť na zmenu dodávateľa elektriny je možné novým dodávateľom elektriny doručiť najneskôr 21 dní pred uplynutím výpovednej lehoty podľa osobitného predpisu25) alebo pred skončením platnosti zmluvy o dodávke elektriny. Žiadosť na zmenu dodávateľa elektriny doručenú neskôr ako 21 dní pred požadovaným dňom zmeny prevádzkovateľ sústavy zamietne. Od 1.1.2021 má možnosť uzatvoriť zmluvu o dodávke EE iba súčasný dodávateľ elektriny.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hviezdoslavovo námestie 18, Drotárska cesta 44, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2021 00:00 — 31.12.2021 23:59

411,44 MWh

75 000,00

vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy za každé OM zvlášť, v ktorom uchádzač uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.12.2020 12:06

22.12.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.12.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 188
 24
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.12.2020 13:57 - Vstupná ponuka 74 998,57 € Cena s DPH
21.12.2020 15:57 - Najvýhodnejšia ponuka 74 167,77 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS