• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.12.2020 10:45
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2020 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2020 10:20

Detail zákazky Z202033706

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.12.2020 10:45
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2020 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2020 10:20

Základné údaje

Z202033706

OF-228760

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5363767

Objednávateľ

36126624

Trenčiansky samosprávny kraj

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

36807478

ELRON s.r.o.

Popradskej brigády 747/23, Poprad, 05801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

1. Pulzný oxymeter 2. Bezkontaktný teplomer

pulzný oxymeter, bezkontaktný teplomer

  • 33195000-3 - Systém monitorovania pacientov
  • 38412000-6 - Teplomery
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pulzný oxymeter
Funkcia
Na meranie saturácie a zobrazenie funkčnej saturácie kyslíkom arteriálneho hemoglobínu a pulzovej frekvencie pre dospelých aj deti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pulzný oxymeter ks 24
Rozmery mm 60 x 35 x 35
Hmotnosť ( vrátane batérií) g 50 65
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
prenosný, neinvazívny prístroj s OLED displejom vyžaduje sa
ovládanie jedným tlačidlom vyžaduje sa
zobrazenie plethysmografickej krivky, SpO2, pulz, stĺpcový graf
jas nastaviteľný
displej s voliteľnými režimami zobrazenia
funkcia modulácie zvukovej detekcie pulzu (možnosť stlmenie tónu pulzovej frekvencie)
indikátor perfúzie a sily pulzného signálu
indikátor nízkeho napätia
nízka spotreba energie
automatické vypínanie
SpO2 rozsah: 35 -99 %
SpO2 rozlíšenie: 1 %
SpO2 presnosť: 80-99 % : ± 2 %, 70-80 % : ± 3 %
Pulz rozsah: 30 - 240 ú/min.
Pulz rozlíšenie: 1 ú/min.
Pulz presnosť:  ± 2 ú / min. alebo ± 3 tepy/min.
Pulz informácie: sila signálu, stĺpcový graf
Displej parametre: OLED min. 128 x 64 bodov,  min. 0,90", dvojfarebný
Displej režim: min. 4 režimy
Displej min. 7 nastaviteľných úrovní
Alarm vypadnutý prst, indikácia vybitej batérie
Napájanie 2 x AAA alkalické batérie alebo nabíjateľné batérie
Prevádzková doba cca 25 hodín bežnej prevádzky
 2. Bezkontaktný teplomer
Funkcia
Na jednoduché a presné meranie teploty bez nutnosti dotyku s meraným objektom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bezkontaktný teplomer ks 48
Hmotnosť g 80 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
LCD podsvietený displej
Zvuková signalizácia nameranej teploty
Minimálny merací rozsah na tele 34 - 42,9 °C
Minimálny merací rozsah iného objektu 1 - 75 °C
Presnosť merania telesnej teploty v rozsahu 35,0 - 42,0 °C ± 0,2 °C , mimo rozsahu 35,0 - 42,0  °C ± 0,3 °C
Meracia vzdialenosť 1 - 3 cm
Doba merania telesnej teploty do 1 s
Automatické vypnutie do 30 sekúnd
Pamäť minimálne 25 nameraných hodnôt
Napájanie prístroja batéria alkalická alebo nabíjateľná
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje, aby Dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zákazky/zmluvy.
Dodávateľ do 2  pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy.
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, vrátane dopravy na miesto plnenia,  poplatky a úhrady Dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy na miesto plnenia a je nemenná.
Objednávateľ požaduje predložiť "podrobný aktualizovaný rozpočet" do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka) aj s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta (rozpis sadzby DPH, ceny s DPH a bez DPH) jednotlivých položiek tovarov uvedených v Technickej špecifikácii predmetu tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve.
Ak sa v Technickej špecifikácii predmetu zmluvy uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Dodávateľ do 2 pracovných dní predloží Certifikát CE zhody ponúkaných tovarov a sprievodnú dokumentáciu/ technickú špecifikáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku..
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky Objednávateľa v zmysle zmluvy. Tovar bude dodaný až na základe písomnej výzvy Objednávateľa.
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky na miesto plnenia naraz jednou dodávkou v požadovanom množstve na základe uzatvorenej zmluvy.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami. Predmet zákazky musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. V opačnom prípade si Objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať dodací list/preberací protokol a nezaplatiť zmluvnú cenu.
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii uvedenej v zmluve je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať.
Preberací protokol/dodací list vypracuje Dodávateľ.
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii uvedenej v zmluve, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí, je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie.
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v preberacom protokole/dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba Objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie e-mailu na adresu Dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru.
Záručná doba je 24 mesiacov. Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 5 pracovných dní od nahlásenia chyby listom alebo e-mailom Dodávateľovi.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie jednotlivých položiek a Osobitných požiadaviek predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Ak Dodávateľ nepredloží alebo predloži Objednávateľovi predmet plnenia,  v ktorom hodnoty nebudú v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodat', Objednávateľ je oprávnený uplatnit' si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 5 % z hodnoty plnenia, najmenej však vo výške 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. Cieľom zmluvnej pokuty je pokryt' náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov. Z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného
ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú nie je možne dodat', alebo nedokázaním splnit' osobitné požiadavky.
Dodávateľ  nie  je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl.  zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len  „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu  Objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené  pohľadávky Dodávateľa v rozpore s dohodou  Objednávateľa  podľa  predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas Objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas  štatutárneho orgánu Objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na  základe preberacieho protokolu/dodacieho listu. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH.  Prílohou faktúry je preberací protokol/dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so Zmluvou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. Nová lehota začne plynúť doručením opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi.
V prípade, ak sa Dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

29.12.2020 16:00

72,00 ks

5 491,30

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.12.2020 10:45

22.12.2020 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.12.2020 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 477
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.12.2020 11:35 - Vstupná ponuka 5 484,00 € Cena s DPH
17.12.2020 11:35 - Najvýhodnejšia ponuka 5 484,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS