• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.12.2020 10:34
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2020 13:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2020 14:05

Detail zákazky Z202033705

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.12.2020 10:34
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2020 13:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2020 14:05

Základné údaje

Z202033705

OF-229094

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5363765

Objednávateľ

00606987

Psychiatrická nemocnica prof. Matulaya Kremnica

Čsl. armády 234/139, Kremnica, 96701, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup a dodanie kancelárskych potrieb
Funkcia
Kancelárske potreby pre administratívne činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Baliaci papier, 90 g, biely 85 cm x 120 cm kg 18
Blok A4, linajkový, šitý, 80 listový ks 14
Blok A5, linajkový, lepený, recyklovaný, 50 listový ks 136
Blok A6, čistý, lepený, 50 listový ks 12
Blok A6 linajkový, lepený, recyklovaný, 50 listový ks 84
Blok kocka, biela, 85 mm x 85 mm x 50 mm, lepená ks 18
Blok samolepiaci, žltý, 75mm x 75mm ks 10
Ceruzka obyčajná, HB KOH-NOOR, mäkká ks 170
Dierkovač, kovový, 12L ks 2
Doska A4, PVC (napr. ako na triednu knihu, doska so zvislými priesvitnými záložkami) ks 30
Dosky na spisy so šnúrkou, na prednej strane etiketa, poťahované ks 311
Dvojhárok A3, linajkový/250 ks bal. 13
Dvojhárok A3, čistý/250 ks bal. 10
Etikety biele, obdĺžnik 25 mm x 16 mm ks 67
Etikety samolepiace, 70 mm x 36 mm, 100 ks v balení bal. 2
Etikety samolepiace, 70 mm x 29,7 mm, 100 ks v balení bal. 1
Farba pečiatková, čierna ks 13
Farbičky, 12 ks v sade bal. 60
Farebný papier A4, celá sada - zložky 20 listov bal. 10
Fixka - popisovač na textil, centropen 2739/1, čierny ks 90
Fixky, 6 ks v sade bal. 3
Fixky, 12 ks v sade bal. 30
Guma, pentel Hi-Polymer Soft ks 4
Indigo, papier uhľový A4 čierny, 100 ks v balení bal. 3
Izolepa, lepiaca páska 48 mm x 66 mm priesvitná ks 13
Izolepa, lepiaca páska 25 mm x 33 mm priesvitná ks 69
Kancelárska spona, listová, 452/28 mm krab. 20
Kancelárska spona, listová, 453/32 mm krab. 15
Kancelárska spona, listová, 50 mm krab. 25
Kramličky, spony zošívacie, 24/6/1000 ks v krabičke krab. 26
Kramličky, spony zošívacie 24/8/1000 ks v krabičke krab. 2
Lep, tyčinka, 36g ks 20
Lep, tekutý, 50ml s hubkou ks 24
Náhradná náplň - páska do opravného strojčeka - refill roller Pritt ks 15
Náplň do pera, modrá, X 20/ADH 0495 ks 260
Náplň do pera, červená 4401 ks 7
Náplň do pera, kovová 4442 - modrá ks 12
Nožnice, 21cm ks 2
Obal EURO A4, číry 100 ks v bal. bal. 26
Obal L A4, 120 myc. zrnitý ks 30
Obal na zošit A5, priesvitný ks 10
Obal na zošit A4, priesvitný ks 11
Obálka B4, hnedá, s X dnom ks 15
Obálka B4, strip, biela, samolepiaca ks 220
Obálka C5, samolepiaca ks 1280
Obálka C6, samolepiaca ks 2860
Obálka B6 s doručenkou "DOPORUČENE" ks 5
Odkladacia mapa, OM 3 prešpán - vosková s ušami (farba zelená, modrá) ks 45
Odkladacia mapa, OM 0 prešpán - vosková bez uší (farba zelená, modrá) ks 55
Odkladacia mapa, OM O - obyčajná bez uší (farba zelená, modrá) ks 25
Odkladacia mapa, OM 3 - obyčajná s ušami (farba zelená, modrá) ks 115
Odkladacia mapa, OM 3 - prešpán s gumou ks 5
Opravný strojček, Pritt Refill Roller 4,2 ks 7
Pero, červené, jednorázové ks 5
Pero, guličkové economy AE modré ks 235
Popisovač, Centropen 0,3 liner 2811 - červená, čierna, modrá, zelená ks 94
Pravítko rovné, 30cm ks 2
Pripínačky krab. 5
Rozošívač, kancelársky ks 1
Rýchloviazač, obyčajný A4 (farba zelená, žltá) ks 437
Rýchloviazač, PP A4 (priehľadný) ks 25
Sáčky do odpadového koša, 50 cm x 60 cm, 50 ks v rolke rol. 85
Sáčky, mikroténové, 30 cm x 40cm, 0,012 myc. balené v bloku, 50 ks/bal bal. 332
Sáčky, mikroténové, 20cm x 30 cm, 0,012 myc. balené v bloku, 100 ks/bal bal. 246
Sáčky na lieky, 8 cm x 11cm, 100 ks v balení, papierové bal. 44
Servítky biele, 33 cm x 33 cm, 100 ks/bal bal. 483
Strúhatko, PVC so zásobníkom ks 6
Šanón pákový, 5 cm šírka ks 14
Šanón pákový, 8 cm šírka ks 12
Špagát, polypropylénový 100 g ks 2
Špendlíky, 25 g ponikl. krab. 3
Tabelačný papier, 25 cm x 12 cm, 1 + 0, 2000 hárkov v krabici krab. 3
Utierky papierové, skladané do zásobníka, typ Z, 25 cm x 23 cm bal. 1576
Utierky kuchynské, biele, bez potlače, 2 rolky v balení, 2 vrstvové bal. 110
Vrecia, 60 x 120 cm, 200 myc., transparentné ks 94
Vrecia, 130 x 110 / 0,11 čierne, 60 myc. ks 80
Vrecia na zmiešaný odpad, 70 x110/40 myc, hrubšie, 25ks v rolke rol. 221
Výkres A3, biely, 180g ks 30
Výkres A4, biely, 180g ks 70
Xerografický papier, A4/80 g, vhodný do tlačiarne, kopírky, faxu bal. 547
Xerografický papier, A3/80g, vhodný do tlačiarne, kopírky, faxu bal. 3
Záznamová kniha ABC, A4, 150 listová, linajková, šitá, ABC register ks 4
Záznamová kniha, A5, 150 listová, linajková, šitá ks 18
Záznamová kniha A4, 200 listová, linajková, šitá ks 35
Zošit A4, 444 linajkový, 40 listový ks 40
Zošit A5, 544 linajkový, 40 listový ks 192
Zošívačka, plastová, 24/6, 20 list. ks 2
Zvýrazňovač 5,5 - 6mm, farba zelená, ružová, žltá, oranžová ks 44
Kalendár, stolový, pracovný - plánovací ks 105
Kalendár, okienkový, trojmesačný ks 10
Taška mikroténová na 10kg, 100 ks v bloku blok 3
Toaletný papier biely, 2 - vrstvový, 18,25 - 30m ks 5271
Taška papierová, (natur), 26x12x35cm, rozšírené dno ks 910
Hygienické vreckovky, 3 vrstvové, (10 ks vreckoviek v 1 malom balíčku) / 10 balíčkov v 1 bal. ks/bal. 2280/228
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do skladu objednávateľa.
Pri určení predpokladaného množstva tovaru objednávateľ vychádzal z predchádzajúceho obdobia. Objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako uvedené predpokladané množstvo tovaru.
Objednávateľ si počas platnosti zmluvy vyhradzuje právo rozšíriť, resp. upraviť sortiment predmetu zákazky podľa konkrétnych požiadaviek a nevyhnutných potrieb oddelení a prevádzok. Objednávateľ si ďalej vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Požadujeme predložiť do 7 dní od uzavretia zmluvy:
- podrobný aktualizovaný rozpis a nacenený štruktúrovaný rozpočet ceny,
- kontaktné údaje oprávnenej osoby dodávateľa: meno, priezvisko, pracovná pozícia, telefónne číslo, e-mail, na ktorý je objednávateľ oprávnený zasielať elektronické objednávky, prípadne reklamácie,
Dodávateľ sa zaväzuje, že poskytne 5% zľavu na ostatný nezaradený sortiment v prípade špecifických potrieb objednávateľa.
Predmet zákazky bude uskutočňovaný čiastkovými kúpnymi zmluvami (objednávkami), na základe ktorých dôjde k plneniu.
Objednávateľ požaduje, aby jednotlivé položky predmetu zákazky boli dodané vždy v spotrebiteľskom balení, boli vždy nové a nepoužité.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť, prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, kvality, akosti, hygieny, prepravy, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Objednávateľ požaduje, aby kvalita dodávaného tovaru zodpovedala slovenským technickým normám.
Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi dodať objednané množstvo tovaru do 3 dní od prijatia objednávky.
Dodávateľ sa zaväzuje kontaktnej osobe objednávateľa, uvedenej v objednávke, oznámiť dodanie predmetu zákazky minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním. V prípade, že dodávateľ neoznámi termín dodávky, objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ.
Objednávateľ požaduje dodávať predmet zmluvy v požadovanom rozsahu a množstve (nie navyšované), v bezchybnom stave a v dohodnutej kvalite do skladu objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 8.00 - 14.00 hod.
Objednávateľ je zodpovedný za riadne prebratie a fyzickú kontrolu tovaru. Fyzická kontrola sa týka najmä: overenia nepoškodenia obalu tovaru, označenia tovaru v súlade s platnou legislatívou, súladu sortimentu dodaného tovaru s objednávkou tovaru, množstva tovaru. Po fyzickej kontrole dodaného tovaru kupujúci potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste, resp. faktúre, ktorá zároveň bude slúžiť ako dodací list.
Dodávateľ alebo rozvozná služba musí vytvoriť pri dodávke tovaru (rozvoze) dostatočný časový priestor na skontrolovanie kvality, technických parametrov a množstva dodávaného tovaru zamestnancami Objednávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť, prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, kvality, akosti, hygieny, prepravy, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Ak sa pri prevzatí objednávaného tovaru zistí kvalitatívny alebo kvantitatívny rozdiel, reklamácia sa uplatní u dodávateľa do 24 hodín od prevzatia tovaru.
Vady skryté a vady akosti má objednávateľ právo reklamovať počas celej doby spotreby tovaru. Objednávateľ je povinný tieto vady reklamovať čo najskôr, najneskôr však do 5 dní od ich zistenia, a to písomne.
Nedodanie tovaru zo strany dodávateľa sa považuje za hrubé porušenie podmienok zmluvy a pri opakovanom bezdôvodnom nedodaní tovaru je dôvod na zrušenie zmluvy.
Ak predávajúci bude mať vedomosť o skutočnosti, že nebude v budúcnosti schopný plniť si povinnosti vyplývajúce mu z tejto rámcovej dohody, je povinný oznámiť túto skutočnosť kupujúcemu najneskôr 10 dní pred predpokladanou stratou schopnosti plniť povinnosti vyplývajúce z tejto rámcovej dohody.
Pre všetky prípadné požiadavky zadávateľa, ktoré sa vzťahujú na predmet zákazky a ktoré sa viažu na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu platí, že boli uvedené za účelom dostatočne presného a zrozumiteľného opisu predmetu zákazky a v ponuke môžu byť predložené tieto alebo ekvivalentné . Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade dodania ekvivalentného výrobku bude tento ekvivalent zodpovedať technickým vlastnostiam (ako zloženie, kvalita, objem príp. iné parametre), ktoré požaduje objednávateľ.
Dodávateľ súhlasí s vykonaním kontroly zo strany odberateľa. Odberateľ vykoná kontrolu v súlade so Slovenskou technickou normou (STN EN ISO 9001) za účelom preverenia, či externe poskytované procesy, produkty a služby sú v zhode so špecifikovanými požiadavkami vzťahujúcimi sa na dodané produkty (tovar) a služby.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať tieto náležitosti, kupujúci má právo vrátiť faktúru na jej prepracovanie predávajúcemu. Predávajúci túto faktúru buď opraví, alebo vystaví novú faktúru, v ktorej vyznačí novú lehotu splatnosti a doručí ju kupujúcemu.
Dodávateľ  sa zaväzuje, že vystavené faktúry bude doručovať kupujúcemu spolu s tovarom, prípadne vystaví faktúru za dodaný tovar do piatich pracovných dní odo dňa dodania tovaru, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný. Vystavené faktúry môžu byť doručené poštou prípadne elektronicky.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa vystavenia faktúry kupujúcemu. Za uhradenú sa faktúra považuje v momente odpísania platby z bankového účtu kupujúceho.
Objednávateľ, resp. kupujúci upozorňuje, že neposkytuje preddavky alebo zálohové platby.
Dodávateľ (predávajúci) nemôže postúpiť pohľadávky voči kupujúcemu tretej osobe, podľa § 524 a násl. zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Právny úkon, ktorým predávajúci postúpi pohľadávky voči kupujúcemu tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Predávajúci berie na vedomie, že súhlas kupujúceho je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako ,,nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto rámcovej dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol,
resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto rámcovej dohody je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto rámcovej dohody a nižšou cenou.
Pokiaľ budú pohľadávky z tejto zmluvy dodávateľom postúpené na iný subjekt so zmluvným dojednaním, takýto právny úkon je podľa ustanovenia § 369 Občianskeho zákonníka absolútne neplatný.
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie od 1.1.2021 do 31.12.2021, resp. do vyčerpania zazmluvneného finančného limitu a to podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kremnica, Žiar nad Hronom, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 ks, bal., rol., krab., viď OF

9 795,54

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.12.2020 10:34

22.12.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.12.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 347
 50
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.12.2020 09:55 - Vstupná ponuka 9 795,00 € Cena s DPH
22.12.2020 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka 9 793,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS