• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.12.2020 15:59
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2020 11:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2020 12:00

Detail zákazky Z202033659

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.12.2020 15:59
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2020 11:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2020 12:00

Základné údaje

Z202033659

OF-229171

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5363746

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Cukrovinky a nápoje

Cukrovinky a nápoje

  • 15842300-5 - Cukrovinky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Cukrovinky a nápoje
Funkcia
Potraviny potrebné pri príprave stravy a na zabezpečenie stravovania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Sirup lesná zmes 1l pet. flaš. Ks 400
Sirup pomaranč 1l pet. flaš. Ks 400
Sirup malina 1l pet. flaš. Ks 400
Šum. s príchuťou 14g Ks 1000
Čaj India sypaný 10g, 50g Kg 60
Kakao 100g Ks 200
Džús ananás 100% 1l Ks 20
Džús brusnica 100% 1l Ks 20
Džús jablko 100% 1l Ks 20
Džús pomaranč 0,2l Ks 20
Pepsi/Cola 1,5l pet flaš. Ks 20
Pepsi 0,33l plech. Ks 20
Mirinda/Fanta pomaranč 1,5l pet flaš. Ks 20
7 UP/Sprite 1,5l pet flaš. Ks 20
Káva inst. Nescafe Gold 200g Ks 20
Káva ml. Extra špeciál 250g Ks 20
Smotana do kávy 10x10g bal 100
Mlieko suš. odtučnené 400g,1,5% Ks 10
Čaj ovoc. lesné plody 40g Ks 100
Čaj ovoc. záhradná zmes 40g Ks 100
Čaj zelený s citrónom a limetkou 20x1,7g Ks 100
Voda minerálna nesýtená 1,5 l (Rajec, Budiš, Mitická) Ks 2000
Voda minerálna prelivá, jemne perlivá 1,5 l (Rajec, Budiš, Mitická) Ks 5000
Voda pitná balená 2 l Ks 3000
Voda minerálna nesýtená, perlivá, jemne perlivá 0,5 l (Rajec, Budiš, Mitická) Ks 1000
Voda minerálna perlivá, jemne perlivá, ochutená 1,5 l Ks 500
Sójové rezy 50g Ks 1200
Venčeky kakaové/vaječné 100g Ks 1500
Čok. Margot 100g Ks 2000
Miňonky 50 g, rôzne druhy Ks 1200
Tyč. Bounty 57 g, rôzne druhy Ks 1200
Tyč. banán v čokoláde XXL 60g Ks 2000
Obl. Horalky arašidové 50g Ks 1200
Obl. Mila rezy 50g Ks 1200
Obl. Kávenky/Kakové rezy 50g, rôzne druhy Ks 3000
Obl. Delissa 33g-34g, rôzne druhy Ks 1200
Obl. tatranky čokokoládové obv. mač. 33g Ks 1200
Obl. Vesna 50g Ks 1200
Obl. Anita 50g Ks 1200
Obl. Fidorka 30g, rôzne druhy Ks 1200
Tyč. Deli 35g, rôzne druhy Ks 2000
Tyč. Deva 27g-30g, rôzne druhy Ks 2000
Obl. Attack celomáčané 30g, rôzne druhy Ks 2000
Brusnice sušené 100g Ks 200
Hrozienka 100g Ks 200
Toping na palacinky, rôzne druhy, 200g Ks 200
Šľahačka v spreji, 250ml Ks 200
Granko Orion 450g Ks 100
Arašidy lúpané, solené/nesolené 100g Ks 100
Chipsy solené 75 g Ks 100
Tyčinky slané 45 g Ks 100
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované, na základe čiastkových telefonických objednávok objednávateľa podľa jeho aktuálnych potrieb. Dodávateľ sa zaväzuje zaručiť frekvenciu dovozu tovaru minimálne 3 krát týždenne.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu. Akceptuje sa aj faktúra pokiaľ je na nej uvedené, že slúži zároveň ako dodací list.
Na dodanie tovaru sa neposkytuje preddavok, platba bude vykonaná po riadnom čiastkovom splnení predmetu zákazky prevzatím tovaru v mieste plnenia v termíne splatnosti faktúry do 30 dní po obdržaní faktúry kupujúcim.
Úhrada faktúr bude vykonávaná na základe jednotlivých dodávok prostredníctvom vojenského úradu finančného zabezpečenia na základe vyúčtovania dodávok tovaru s termínom splatnosti do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vyúčtovania príslušnému útvaru. Platby budú realizované na základe fakturácie. Faktúra musí obsahovať náležitosti v súlade s § 71 zákona 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Pri každej dodávke musia byť dodané príslušné účtovné doklady, t.j. dodací list v troch výtlačkoch, ktorý musí obsahovať : - názov druhu výrobku a jeho gramáž - dodané množstvo každého druhu - cenu za jednotku množstva bez DPH a s DPH za každý druh. Akceptuje sa aj faktúra pokiaľ je na nej uvedené, že slúži zároveň ako dodací list.
Predávajúci zašle za prevzaté dodávky faktúru v troch výtlačkoch, ktorá musí obsahovať predovšetkým: - označenie dokladu /faktúra, dobropis/, jeho číslo - číslo kúpnej zmluvy - názov a sídlo predávajúceho, jeho IČO, IČO DPH, - dátum vystavenia a splatnosti faktúry - označenie banky a čísla účtu, na ktorý má byť vykonaná platba - názov, množstvo a cenu bez DPH a s DPH - príjemcu tovaru
Kupujúci je oprávnený vrátiť bez zaplatenia faktúru, ktorá neobsahuje všetky náležitosti, alebo je nesprávna a to do dátumu splatnosti. Oprávneným vrátením faktúry prestáva plynúť doba splatnosti. Táto začína plynúť znovu odo dňa doručenia opravenej faktúry.
Ak kupujúci zistí vady tovaru počas doby splatnosti faktúry, zaplatí kúpnu cenu do 30 dní po vybavení oprávnenej reklamácie. Kupujúci po dobu od uplatnenia oprávnenej reklamácie až do jej vybavenia nebude v omeškaní s úhradou faktúry. V prípade, ak výsledok vybavenia reklamácie bude mať vplyv na výšku kúpnej ceny, tak predávajúci vystaví novú faktúru.
Dovoz tovaru sa požaduje najneskôr do 48 hodín po obdržaní telefonickej objednávky a to v pracovné dni t. j. v pondelok až piatok od 7:00 h do 14:00 h.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu. Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach
Doba trvania zmluvy je do 1.1.2021 do 31.12.2021 alebo do vyčerpania celkovej ceny predmetu zmluvy. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Po dohode s obstarávateľom môže predávajúci dodať aj tovar v  mierne odlišnej veľkosti balenia ako je uvedené v zmluve. V tom prípade však musí byť cena na faktúre prepočítaná tak aby cena za kilogram/liter zostala rovnaká.
Uvedené množstvá potravín sú orientačné. Objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo bude spresňované počas platnosti zmluvy, podľa aktuálnych potrieb objednávateľa.
Zmluvu je možné zrušiť: a) písomnou výpoveďou ktorejkoľvek zo zmluvných strán s mesačnou výpovednou lehotou. Výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane, b) okamžitým odstúpením od zmluvy pri jej podstatnom porušení.
Za podstatné porušenie zmluvy považujú zmluvné strany v zmysle § 345 ods. 2 Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. v znení neskorších predpisov ak: a) predávajúci opakovane nedodá tovar v požadovanom sortimente, množstve, kvalite alebo včas podľa objednávok kupujúceho, b) predávajúci opakovane poruší hygienické podmienky výroby, skladovania alebo prepravy tovaru. Odstúpenie od zmluvy sa stane účinným dňom doručenia oznámenia druhej zmluvnej strane.
Dodaný tovar musí byť v prvej tretine jeho záručnej doby.
Do troch pracovných od uzavretia zmluvy predloží predávajúci cenovú kalkuláciu k predmetu zmluvy. V cenovej kalkulácii uvedie pri každej položke cenu bez DPH a cenu s DPH za jednotku množstva tak, aby nebola prekročená celková cena predmetu zmluvy. Vo faktúrach za dodaný tovar predávajúci nesmie prekročiť ceny uvedené v cenovej kalkulácii.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Užhorodská 1, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

01.01.2021 07:00 — 31.12.2021 14:00

17 638,82 €

17 638,82

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.12.2020 15:59

22.12.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.12.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 132
 85
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.12.2020 13:18 - Vstupná ponuka 17 638,82 € Cena bez DPH
21.12.2020 13:53 - Najvýhodnejšia ponuka 17 638,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS