• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.12.2020 12:38
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2020 12:29
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2020 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2020 13:20

Detail zákazky Z202033637

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.12.2020 12:38
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2020 12:29
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2020 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2020 13:20

Základné údaje

Z202033637

OF-229177

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5363734

Objednávateľ

37781391

Vihorlatské múzeum v Humennom

Námestie slobody 1, Humenné, 06618, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

zabezpečenie poskytovania stravovacích služieb formou stravných poukážok

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa formou stravných poukážok.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 4,00
Odhadovaný počet stravných poukážok ročne ks 4800 7300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
Stravná poukážka obsahuje Rok platnosti stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje Nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje Názov a logo dodávateľa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávka stravných poukážok (ďalej len "SP") sa bude vykonávať po častiach - mesačne na základe jednotlivých objednávok vystavených objednávateľom.
Dodávka SP bude prebiehať spôsobom objednávka - faktúra. Objednávku na dodanie SP bude objednávateľ zasielať dodávateľovi elektronickou formou.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednané SP riadne a včas do sídla objednávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodanie SP zabezpečí dodávateľ najneskôr do dvoch pracovných dní odo dňa odoslania objednávky.
Zmena nominálnej hodnoty SP počas trvania zmluvy je právom objednávateľa a vykoná sa na základe objednávky vystavenej objednávateľom, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota SP.
Dodávateľ je povinný zmenu nominálnej hodnoty akceptovať. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty SP sú započítané do provízie dodávateľa. Výška dohodnutej provízie určená v % sa zmenou nominálnej hodnoty nemení.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nahradí objednávateľovi vrátené nepoužité SP, a to dodaním SP na nové obdobie v rovnakej nominálnej hodnote - do 15 dní odo dňa ich vrátenia.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve.
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za stravnú poukážku. Takto vypočítaná suma v € bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
Objednávateľ uhradí oprávnenému vyúčtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť akceptáciu stravných poukážok v reštauračných zariadeniach v okruhu 500 m od sídla organizácie do 3 dní od účinnosti zmluvy.
Od 1.11.2015 je účinný zákon č.252/2015 Z.z., ktorým sa zavádza zákaz uzatvorenia zmluvy s úspešným uchádzačom, ktorý nemá v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateteľov výhod.
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných poukážok. Pre obdobie uvedené na stravnej poukážke.
Doba platnosti stravných poukážok. Minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom bola stravná poukažka vydaná.
Interval objednávania stravných poukážok. Mesačne, v mesiaci november a december stravné poukážky s novým emisným obdobím.
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok. Najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti.
Doba platnosti zmluvy. 1.1.2021 - 31.12.2021

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie sloody 1, 066 01 Humenné, Humenné, Humenné, Prešovský, Slovenská republika

12

7 300,00 4

29 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.12.2020 12:38

22.12.2020 12:29

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.12.2020 12:44

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 349
 8
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.12.2020 13:32 - Vstupná ponuka 29 200,00 € Cena s DPH
16.12.2020 15:39 - Najvýhodnejšia ponuka 29 199,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS