00738271
Ústav na výkon trestu odňatia slobody a Ústav na výkon väzby Leopoldov
Gucmanova 670/19, Leopoldov, 92041, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných lístkov
Stravné lístky, dodanie stravných lístkov, zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných lístkov
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných kupónov vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jedného stravného lístka | € | 4,50 | ||
Predpokladané množstvo stravných lístkov | ks | 7600 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
Hodnota stravného lístka zahŕňa | nominálnu hodnotu stravného lístka, náklady spojené s doručením a dopravou a províziu |
Stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Dodávané v knižnej väzbe (1 väzba obsahuje určený počet kusov) | 20 |
Počty a miesta poskytovania služieb: | 8 |
1. miesto poskytovania služieb: Trnava, Hlavná, priľahlé ulice: Dolné Bašty, Parková ulica. | áno |
2. miesto poskytovania služieb: Galanta, Mierové námestie. Priľahlé ulice: Námestie detí, Hodská ulica, Šafárikova ulica. | áno |
3. miesto poskytovania služieb:Dunajská Streda, Alžbetínske námestie, priľahlé ulice: Jesenského, Štúrova | áno |
4. miesto poskytovania služieb: Trnava, Vajanského,priľahlé ulice: Hlavná ulice, Dolné bašty | áno |
5. miesto poskytovania služieb: Skalica, Nám. Slobody, priľahlé ulice: Gorkého, Kráľovská | áno |
6. miesto poskytovania služieb: Senica, Nam. Oslobodenia, priľahlé ulice: Moyzesova, Bottova. | áno |
7. miesto poskytovania služieb: Piešťany Vážska. | áno |
8. miesto poskytovania služieb: Piešťany, Nálepkova, priľahlé ulice: Nitrianska | áno |
Názov |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných lístkov dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných lístkov alebo dodaním stravných lístkov na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote |
Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných lístkov na jednotlivé miesta plnenia podľa objednávky. Súčasťou dodávky pre jednotlivé miesta plnenia je požadovaný počet stravných lístkov podľa objednávky. |
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy/objednávky na plnenie od Objednávateľa - do 3 pracovných dní . |
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev/objednávok na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - najviac 1x mesačne |
Celková cena za jeden stravný lístok je tvorená súčtom nominálnej hodnoty jedného stravného lístka v eurách a výškou provízie v eurách a nákladov na dopravu v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na päť desatinných miest |
Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva tiež všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním stravných lístkov objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené napr. s objednaním alebo využívaním predmetu zákazky. |
Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravného lístka a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
CCPZ - Celková cena predmetu zákazky v € vrátane DPH - je výsledná celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania |
Nominálna hodnota jedného stravného lístka je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravného lístka počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka. |
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných lístkov sú započítané do provízie dodávateľa. |
Celková cena na úhradu za dodané stravné lístky bude vo faktúre vypočítaná ako súčin počtu dodaných stravných lístkov a celkovej ceny za stravný lístok, vypočítanej podľa predchádzajúcich bodov. Takto vypočítaná suma v eurách bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy |
Daňový doklad (faktúra) za všetky objednané stravné lístky v danom mesiaci pre všetky miesta plnenia spolu, bude dodaný objednávateľovi do troch pracovných dní po dodaní stravných lístkov na všetky miesta plnenia podľa objednávky. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Vzhľadom na to, že potreba pravidelných dodávok tovarov ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky tejto zmluvy je predpokladaná (množstvo MJ), vyhradzuje si objednávateľ právo považovať ju za nezáväznú. Skutočná potreba pravidelných dodávok tovarov (MJ) bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb objednávateľa, maximálne však do výšky vyčerpania zmluvnej ceny. |
V prípade, že bude potreba, pokračovanie pravidelných dodávok tovarov (MJ) objednávateľa nižšia ako sú predpokladané množstvá MJ, nevzniká poskytovateľovi automaticky nárok na poskytnutie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v Technickej špecifikácie predmetu zákazky tejto zmluvy a ani nárok na náhradu škody a odstúpenie od zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo v prípade zmeny legislatívy súvisiacej so zabezpečením stravovania pre zamestnancov znížiť predpokladané množstvá stravných poukážok, prípadne odstúpiť od zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných lístkov | Január 2021 až december 2021 |
Doba platnosti stravných lístkov | pre obdobie uvedené na každom stravnom lístku |
Vrátenie nepoužitých stravných lístkov | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
Počet miest plnenia resp. počet miest, na ktoré objednávateľ požaduje dodanie stravných lístkov | jedno |
Gucmanova 670/19, Leopoldov, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika
12
1,00 celok
34 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.12.2020 11:23
28.12.2020 13:00
28.12.2020 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.12.2020 11:27 - Vstupná ponuka | 34 200,00 | € | Cena s DPH |
16.12.2020 15:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 34 199,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: