00397865
Univerzita Komenského v Bratislave
Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK
31441831
MEDKONSULT SLOVAKIA, spol. s r.o.
Armádna 1659/12, Trenčín, 91101, SVK
Ultrasonografický prístroj
ultrazvukové prístroje, USG
Tovar, Služba
1. Ultrasonografický prístroj – 1 kus, Min. požiadavky:
|
|
---|---|
Funkcia |
1. stacionárny farebný diagnostický ultrazvukový prístroj |
2. LCD monitor s vysokým rozlíšením, veľkosť min. 18,5 ´´, max. 21,5 ´´ |
3. min frekvenčný rozsah : 1-18 MHz |
4. min. dynamický rozsah : 20-256 dB |
5. farebný, energetický PW a CW doppler |
6. všeobecné aj aplikačné meranie |
7. fokuzačné hladiny: min 8, max.16 |
8. tkanivový doppler |
9. 2D speckle redukcia |
10. panoramatické zobrazenie |
11. trapezoidné zobrazenie |
12. harmonické zobrazenie |
13. CrossxBeam - kompaundné zobrazenie (ekviv.) |
14. archív |
15. min. 2 konektory pre sondy |
16. lineárna sonda |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Ultrasonografický prístroj | kus | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Objednávateľ požaduje do 7 dní od uzavretia zmluvy prospektový materiál ponúkaného tovaru, ktorý bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného prístroja. |
Dodávané zariadenie musí spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Navrhovaná cena musí zahŕňať všetky náklady spojené s dodaním tovaru, vrátane dovozu a vyloženia nepoškodeného tovaru na miesto dodania, so zaškolením a inštaláciou. |
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného prístroja. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
Oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Objednávateľ potvrdí dodávateľovi do 10 dní pracovných dní splnenie technických požiadaviek predmetu zákazky odo dňa prevzatia požadovaných dokumentov od dodávateľa. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho/objednávateľa/dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho a podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar originálne zabalený. |
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku v navrhovanej lehote splatnosti faktúr 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia, bez poskytnutia preddavku. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu. |
Ukončenie zmluvného vzťahu:Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za:a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluveb) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluvec) ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (blacklist) trhoviska. |
Univerzita Komenského v Bratislave, Jesseniova lekárska fakulta v Martine, Malá Hora 4A, 036 01 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
04.01.2021 08:00 — 22.01.2021 14:00
1,00 kompletný predmet zákazky
15 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
16.12.2020 10:40
21.12.2020 11:00
21.12.2020 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.12.2020 10:46 - Vstupná ponuka | 15 000,00 | € | Cena bez DPH |
18.12.2020 17:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 899,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: