• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.12.2020 10:51
  •    Predkladanie ponúk
    21.12.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.12.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.12.2020 10:50

Detail zákazky Z202033607

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.12.2020 10:51
  •    Predkladanie ponúk
    21.12.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.12.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.12.2020 10:50

Základné údaje

Z202033607

OF-227053

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5354960

Objednávateľ

17335949

Psychiatrická liečebňa Samuela Bluma v Plešivci

Gemerská 233, Plešivec, 04911, SVK

Dodávateľ

35815256

Slovenský plynárenský priemysel, a.s.

Mlynské nivy 44/a, Bratislava, 82511, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Združená dodávka zemného plynu vrátane zodpovednosti za odchýlku

Dodávka ZP, preprava, distribúcia, služby obchodníka

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Združená dodávka zemného plynu vrátane zodpovednosti za odchýlku
Funkcia
Dodávka zemného plynu, zabezpečenie prepravy a distribúcie plynu, poskytovanie systémových služieb v kvalite garantovanej technickými podmienkami PDS, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa v trvaní 12 mesiacov na základe podmienok stanovených v týchto podkladoch
Pokračovanie: a v nižšie uvedených predpokladaných množstvách (vykurovanie, ohrev TÚV).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná spotreba ZP na 12 mesiacov - ZM kWh 1 567 758
Podiel zo ZM na mesiac - január % 17
Podiel zo ZM na mesiac - február % 13
Podiel zo ZM na mesiac - marec % 12
Podiel zo ZM na mesiac - apríl % 8
Podiel zo ZM na mesiac - máj % 5
Podiel zo ZM na mesiac – jún % 3
Podiel zo ZM na mesiac - júl % 2
Podiel zo ZM na mesiac - august % 2
Podiel zo ZM na mesiac - september % 3
Podiel zo ZM na mesiac - október % 9
Podiel zo ZM na mesiac - november % 11
Podiel zo ZM na mesiac - december % 15
Denné maximálne množstvo kWh 1 300
Skutočná spotreba ZP za rok 2019 kWh 1 553 114
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Odberné miesto (OM) 4101458324
Číslo miesta dodávky (POD) SKSPPDIS001030020027
Charakter odberu v OM K
Druh tarify S
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky ZP do OM odberateľa vrátane distribúcie a prepravy aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku v kvalite ZP zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS, za dodržania platných právnych predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo ZP v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v OM uvedenom odberateľom.
Cena bude stanovená ako celková cena s DPH za dodávku  zemného plynu počas zmluvného obdobia, t. j. na 12 mesiacov. Zmena ceny je možná výlučne za podmienok uvedených v platných OPET, platných OUEP a v zmysle platnej legislatívy v oblasti plynárenstva. Cena musí obsahovať všetky náklady, pozostávajúce zo súčtu ceny za služby obchodníka, ceny za služby skladovania, ceny za služby súvisiace s distribúciou, ceny za služby súvisiace s prepravou, spotrebnej dane a poplatkov za odberné miesta.
Pokračovanie: a príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO platných v čase predloženia ponuky, daň z pridanej hodnoty, spotrebnú daň v zmysle Zákona o spotrebných daniach a náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby (zmluva o zúčtovaní odchýlok).
Pokračovanie: Ak dôjde k odberu plynu menej ako 80% a viac ako 120% z predpokladanej spotreby, dohodnutá cena môže byť zmenená. Dohodnutá cena môže byť zmenená v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutí ÚRSO.
Pokračovanie: DPH, spotrebná daň prípadne iné aplikovateľné dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. Cena bude uhradená v mene euro.
Dodávateľ nie je oprávnený sankcionovať objednávateľa za odber menšieho, alebo väčšieho množstva zemného plynu.
Nebudú riešené žiadne zálohové platby. Splatnosť faktúr je 30 dní. Faktúra má náležitosti daňového dokladu.
Dodávateľ je povinný počas plnenia zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa energetického manažéra (konzultanta), s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok zemného plynu. Táto služba bude súčasťou celkovej ceny za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 10 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nesmie postúpiť pohľadávky podľa § 524 a násl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník") bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Právny úkon, ktorým budú pohľadávky predávajúceho postúpené v rozpore s vyššie uvedeným ustanovením bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas kupujúceho je platný len vtedy, keď bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ, v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela.
Názov Upresnenie
Deň začiatku dodávky ZP 01.01.2021 00:00 hod.
Deň skončenia dodávky ZP 31.12.2021 24:00 hod.
Miesto plnenia Sídlo odberateľa
Fakturačné obdobie Kalendárny mesiac
Platobné podmienky Platby za zmluvné plnenie sa budú realizovať bezhotovostným platobným stykom.
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, ešte pred samotným plnením zmluvy dodávateľ predloží:
Pokračovanie: doklad o povolení ÚRSO na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z.z. v rozsahu predmetu zákazky , prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku ZP (originál alebo overenú fotokópiu) Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Pokračovanie: platnú zmluvu na rok 2021 uzatvorenú s príslušným PDS, prípadne čestné vyhlásenie, ktorým potvrdí, že začal rokovanie o uzatvorení zmluvy na rok 2021 s PDS, o prístupe do distribučnej siete, o distribúcii plynu a poskytovaní podporných služieb v plynárstve, Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Pokračovanie: zoznam dodávok tovaru – ZP, uskutočnených za roky 2017,2018,2019 doplneným potvrdeniami (referenciami) o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania, objemu dodávky vyhotovenými odberateľom a podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Pokračovanie: do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží: vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, v ktorom uchádzač uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek.
Pokračovanie: Minimálna požadovaná úroveň technickej spôsobilosti-uchádzač musí predloženými referenciami úspešne realizovaných zmlúv na dodávky ZP preukázať, že v rokoch 2017,2018,2019 dodával ZP min. 3 odberateľom, každému z nich v objeme minimálne 1 800 000 kWh/rok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Gemerská 233, Plešivec, Rožňava, Košický, Slovenská republika

01.01.2021 00:00 — 01.01.2022 00:00

1,00 zákazka

54 802,56

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.12.2020 10:51

21.12.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.12.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 91
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.12.2020 09:09 - Vstupná ponuka 54 739,97 € Cena s DPH
21.12.2020 09:09 - Najvýhodnejšia ponuka 54 739,97 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS