• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.12.2020 09:52
  •    Predkladanie ponúk
    21.12.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.12.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.12.2020 09:50

Detail zákazky Z202033599

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.12.2020 09:52
  •    Predkladanie ponúk
    21.12.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.12.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.12.2020 09:50

Základné údaje

Z202033599

OF-228756

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5354942

Objednávateľ

00183075

Záhradnícke a rekreačné služby

Švermova 45, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

44685327

RR Krematórium N.Z., s.r.o.

Nitrianska cesta 139, Nové Zámky, 94001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kremácia ľudských pozostatkov a ľudských ostatkov

kremačné služby

  • 98371120-1 - Kremačné služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kremácia nebožtíkov
Funkcia
Poskytovateľ služby - Krematórium prevezme od objednávateľa ľudské pozostatky, ľudské ostatky a potratené ľudské plody alebo predčasne odňaté ľudské plody (ďalej len "ľudské pozostatky a ľudské ostatky") a uskutoční ich kremáciu za dohodnutých podmienok.
Ľudské pozostatky a ľudské ostatky sa budú prepravovať vo vozidle poskytovateľa služby na tento účel vyrobenom alebo upravenom v zmysle Zákona č. 131/2010 Z. z. o pohrebníctve.
Poskytovateľ služby zabezpečí prepravu priemerne 8 ľudských pozostatkov a ľudských ostatkov denne a prípadne podľa potreby objednávateľa.
Preprava sa bude uskutočňovať denne od pondelka do soboty v čase od 07:00 hod do 19:00 hod.
Priemerný počet spopolnení za kalendárny mesiac je 220.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Predpokladaný počet spopolnení nie je možné určiť presne. Budú sa preto vykonávať podľa aktuálnej potreby a v potrebnom rozsahu, od čoho sa bude následne odvíjať aj hodnota zákazky, ktorá sa môže zvýšiť, resp. znížiť. Zvýšenie alebo zníženie hodnoty zákazky počas platnosti zmluvy je prípustné.
Maximálna cena za spopolnenie jedného ľudského pozostatku a ľudského ostatku (aj ľudského pozostatku a ľudského ostatku nad 150 kg, potrateného ľudského plodu alebo predčasne odňatého ľudského plodu) vrátane prepravy od objednávateľa na miesto poskytovateľa služby. Maximálne 75,00 Eur bez DPH
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa dohodli na postupnom plnení zmluvy podľa potrieb objednávateľa, s následnou fakturáciou 1 x mesačne. Fakturovaná cena bude v závislosti od počtu spopolnení vrátane prevozu ľudských pozostatkov a ľudských ostatkov. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit, ak mu bude predchádzať uplynutie lehoty účinnosti zmluvy.
Objednávateľovi bude raz mesačne vystavená faktúra za služby poskytnuté poskytovateľom na základe počtu dovezených a spopolnených ľudských pozostatkov a ľudských ostatkov, ktorá bude uhrádzaná na číslo účtu poskytovateľa s dobou splatnosti 14 dní.
Poskytovateľ služby sa zaväzuje, že bude vystavovať doklady o spopolnení, ktoré zašle objednávateľovi, prípadne ich osobne prevezme zamestnanec objednávateľa.
Poskytovateľ služby doručí urny pri prebraní ľudských pozostatkov alebo ľudských ostatkov od objednávateľa. Poskytovateľ služby bude k urnám dokladať potvrdenie o spopolnení v jednom origináli.
Zmluvu možno ukončiť: a) písomnou dohodou zmluvných strán pred uplynutím platnosti zmluvy z dôvodu ukončenia rekonštrukcie krematória - objednávateľa služby. b) výpoveďou ktorejkoľvek strany v dvojmesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po obdržaní písomnej výpovede. c) okamžite pri porušení Zákona č. 131/2010 Z.z. o pohrebníctve.
Z celkovej ponúknutej ceny od úspešného uchádzača bude možné vypočítať cenu za spopolnenie jedného ľudského pozostatku alebo ľudského ostatku vrátane prepravy.  Pri výpočte sa bude vychádzať z celkovej ponúknutej sumy za spopolnenie vrátane dopravy, ktorá sa vydelí predpokladaným počtom spopolnení, t.j. 220 a vydelí počtom mesiacov trvania zmluvy, t.j. 6 mesiacov. Táto jednotková cena bude záväzná počas celého trvania zmluvy. Na základe toho poskytovateľ služby predloží do 7 dní od podpisu zmluvy objednávateľovi cenník - rozpis cien služieb, ktoré bude pre objednávateľa vykonávať.
Poskytovateľ služby predloží kópiu živnostenského oprávnenia/ výpisu z obchodného registra s predmetom činnosti na prevádzkovanie krematória.
Poskytovateľ služby predloží potvrdenie o schválení prevádzky rozhodnutím príslušného orgánu Regionálneho úradu verejného zdravotníctva.
Poskytovateľ služby predloží kópiu Technického preukazu motorových vozidiel použitých na prevoz ľudských pozostatkov a ľudských ostatkov.
Verejný obstarávateľ v súlade s § 11 ZVO nesmie uzavrieť Zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Zákon č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú od 01.01.2021 do 30.06.2021 alebo do vyčerpania finančného limitu 99 000 EUR bez DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kremnička 60A, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

01.01.2021 07:00 — 30.06.2021 19:00

1,00 vyššie opísaná zákazka

99 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.12.2020 09:52

21.12.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.12.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 192
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.12.2020 10:29 - Vstupná ponuka 99 000,00 € Cena bez DPH
16.12.2020 10:29 - Najvýhodnejšia ponuka 99 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS