• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.12.2020 16:09
  •    Predkladanie ponúk
    11.01.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.01.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.01.2021 10:50

Detail zákazky Z202033583

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.12.2020 16:09
  •    Predkladanie ponúk
    11.01.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.01.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.01.2021 10:50

Základné údaje

Z202033583

OF-228781

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5404859

Objednávateľ

00151742

Ministerstvo financií Slovenskej republiky

Štefanovičova 5, Bratislava, 81782, SVK

Dodávateľ

31410952

MICROCOMP - Computersystém s r.o.

Kupecká 9, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie notebookov, monitorov a príslušenstva

monitor, klávesnica, myš, taška, dokovacia stanica

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 30231000-7 - Počítačové monitory a konzoly
  • 30237000-9 - Časti a príslušenstvo počítačov a spotrebný materiál k nim

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook
Funkcia
notebooky pre zamestnancov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook ks 68 ks
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Procesor CPU s minimálnym skóre 6532 bodov podľa benchmarku Passmark, 4 jadra, min. 6MB cache
Pamäť min. 16GB DDR4
Pevný disk min. 512GB SSD M.2 2280 PCIe NVMe Opal2
Grafická karta integrovaná v CPU
Displej 13.3" FHD (1920x1080), WVA Anti Glare (matný povrch), LED podsvietenie, 300 nits, 16:9 pomer strán, 800:1 kontrastný pomer, 170° pozorovacie uhly, 72% farebný gamut
Kamera webová kamera min. 720p s HW clonou
Komunikačné rozhrania Ethernet 10/100/1000, WLAN 802.11ax + Bluetooth 5, WiFi 2x2, 1x audio combo (3.5mm)
Klávesnica podsvietená 6-riadková klávesnica (SK/EN/CZ rozloženie) - odolná voči poliatiu tekutinou   UC funkcie klávesnice (dedikované tlačidlá komunikácie)
Polohovacie zariadenie polohovacie zariadenie a multi-dotykový Touchpad
Audio 2x min. 2W reproduktor a Dolby Audio, Duálny mikrofón, 1X combo audio / microfón 3.5mm jack
Porty 2x USB 3.1 / 1x s možnosťou stáleho napájania 1x HDMi 1.4b    1x USB 3.1 Type-C Gen 1   1x USB 3.1 Type-C Gen 2 (podpora Thunderbolt 3 - video, data, napájanie)
Porty 1x nano SIM slot   1x micro SD slot - podpora UHS-II    dokovací konektor (nie káblom)
Batéria Rapid Charge technológia (0-80% za 60 min rýchlo nabíjateľná integrovaná batéria)    Li-Ion integrovaná batéria (min.48Wh)  Výdrž batérie min. 15,9 h (podľa MobileMark® 2014)
Bezpečnosť TPM (Trusted Platforrm Module) 2.0, Security Slot - pre Kensington zámok snímač odtlačkov prstov - dotykové
Ovládače Všetky ovládače k danému modelu stiahnuteľné z domovskej stránky výrobcu a cez predinštalovaný softvér výrobcu slúžiaci aj na hromadný update ovládačov a BIOSu
Prevedenie kovové pánty displeja, notebook spĺňajúci MIL-STD-810G štandard, hrúbka max. 17 mm     Materiál    kryt LCD: : PPS - PolyPhenylenSulfid     telo: Magnesium / Aluminium
Hmotnosť max. 1,3 kg
Zdroj min. 65W USB-C
EPEAT Gold; ENERGY STAR 8.0; TCO Certified; RoHS-compliant áno
Záruka a servis min. 3 roky v mieste dodania s odozvou maximálne nasledujúci pracovný deň
 2. Dokovacia stanica
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dokovacia stanica ks 68
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Porty 2x DisplayPort™ 1.4 (max. rozlíšenie 4096 x 2160 @ 60Hz), 1x HDMi 2.0™ (max. rozlíšenie 4096 x 2160 @ 60Hz), 1x VGA (max. rozlíšenie 2048 x 1536 @ 85Hz),4x USB 3.1 Gen 2 (10Gbps) /
Porty z toho 1x s možnosťou stáleho napájania, 2x Type-C podpora (10Gbps, 5V/3A napájanie), 1x 10/1000Gigabit Ethernet, 1x 3.5 mm audio jack (mic-in / audio-out), 1x napájací konektor Slim-
Porty Tip, 1x Kensington lock (fyzické zabezpečenie na zadnej strane), 2x klúč
Funkcie možnosť pripojenia až troch displejov s UHD rozlíšením , PXE boot a Wake-On LAN, priepustnosť MAC adries a voliteľný master key lock
Kompatibilita Dokovacia stanica musí byť kompatibilná s dodávanými zariadeniami.
Zdroj min. 135W
Prepojiteľnosť pripojenie s NB nesmie byt prostredníctvom kábla
Záruka a servis min. 3 roky v mieste dodania s odozvou maximálne nasledujúci pracovný deň
 3. Monitor
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Monitor ks 68
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Viditeľná veľkosť obrazu (uhlopriečka) Min. 24", 609.6mm
Veľkosť zobraziteľnej plochy Min. 518.4x324 mm
Typ panelu IPS LED / WLED podsvietenie   Anti Glare
Pomer strán 19:10
Rozlíšenie Min. 1920x1200 (WUXGA)
Rozstup px Max. 0.27x0.27 mm
Počet pixelov na palec (Dot / Pixel Per Inch) Min. 94 dpi
Pozorovacie uhly (H / V) Min. 178 stupňov horizontálne / min. 178 stupňov vertikálne
Doba odozvy Max. 7 ms
Obnovovacia frekvencia Min. 60 Hz
Jas Min. 300 nits (cd/m2)
Kontrast Min. 1000:1
Farebný rozsah Min. 99% sRGB
Farebná škála Min. 16.7 M
Vstupy Min. HDMi 1.4, DisplayPort 1.2, VGA
USB Port Min. 5x USB 3.0
Spotreba (typická / maximálna) Max. 22W / 64W
Napájací zdroj je integrovaný do monitora Áno
Náklon Min. - 5 až + 30 stupňov
Otáčanie Min. +/- 45 stupňov
Výškový nastaviteľný stojan áno, 110mm
Otáčanie o 90 stupňov (Landscape/Portrait)
VESA Standard 100 x 100
Farba Čierna
Hrúbka rámu Max. 2 mm
rozmery vrátane stojana (HxWxD) Max. 497.4x533.2x260.4 mm
Váha vrátene stojana Max. 5.63kg
Káble dodávané s monitorom DP, VGA
ENERGY STAR, Arsenic –Free Glass; PVC – Free; Mercury – Free; PCC% of Plastic Resin > 85 %; EPEAT Silver, ULE – Gold Áno
Bezpečnosť Slot pre Kensington zámok
Podporovaný operačný systém Windows 7, Windows 10
iné monitor od rovnakého výrobcu ako predmetný notebook
Záruka min. 3 roky výmenou kus za kus
 4. Set: Klávesnica a myš
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Klávesnica a myš ks 68
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis USB káblová SK klávesnica + USB káblová optická myš od rovnakého výrobcu ako predmetný notebook
Záruka min. 3 roky
 5. Taška na notebook
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Taška na notebook ks 68
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis Taška pre 13.3“ s popruhom na plece od rovnakého výrobcu ako predmetný notebook
Záruka min. 3 roky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodanie tovaru vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla Objednávateľa, priamo kontaktnej osobe Objednávateľa, ktorá je v mene Objednávateľa oprávnená riadne dodaný tovar prevziať.
2. Požaduje sa dodanie tovaru do 90 kalendárnych dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy. Dodanie tovaru sa uskutoční v pracovný deň od 09:00 hod. do14:00 hod. Dodávateľ je povinný oznámiť kontaktnej osobe objednávateľa deň a čas dodania tovaru 5 dní vopred.
3. Súčasťou dodania objednaného tovaru bude všetka, s dodaním tovaru súvisiaca technická dokumentácia a tiež ďalšia dokumentácia umožňujúca jeho riadne užívanie. Dokumentácia musí byť dodaná aj v slovenskom jazyku.
4. Objednávateľ požaduje dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar v originálnom balení.
5. Objednávateľ požaduje dodať tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
6. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy ako aj číslo účtu dodávateľa, na ktorý bude poukázaná suma za plnenie tejto zmluvy. Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH v znení neskorších predpisov a zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v platnom znení, ako aj číslo tejto zmluvy. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa.
7. Objednávateľ požaduje poskytovanie služieb spojených s priebežným zabezpečovaním bezplatného autorizovaného záručného servisu po dobu minimálne 3 rokov (ďalej aj ako „záručná doba“) odo dňa protokolárneho prevzatia tovaru, a to v sídle Objednávateľa. V prípade dohody s Objednávateľom môže Dodávateľ zabezpečiť servis aj mimo sídla Objednávateľa.
8. Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami:
- vykonávanie servisu odborne kvalifikovanými osobami,
- nástup servisného technika na opravu v mieste sídla Objednávateľa najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy Dodávateľovi,
- odstránenie vád najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika, alebo podľa dohody,
9. Dodávateľ znáša všetky náklady spojené s riadnym odstránením reklamovanej vady počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely, atď.).
10. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z
11. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími/vyššími parametrami.
12. Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy, ako aj počas trvania tejto zmluvy (vrátane vykonávania záručného servisu) bol Dodávateľ, ako aj jeho prípadní subdodávatelia (ktorým vyplýva zo zákona povinnosť registrácie v RPVS), zapísaní v registri partnerov verejného sektora v súlade so zákonom č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej ako „zákon č. 315/2016 Z.z.), inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra.
Objednávateľ je v zmysle OPET oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia zmluvy nemá Dodávateľ a jeho subdodávatelia v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy.
Dodávateľ zodpovedá za správnosť a úplnosť údajov zapísaných v registri partnerov verejného sektora, identifikáciu konečného užívateľa výhod a overovanie identifikácie konečného užívateľa výhod (predmetné sa vzťahuje aj na jeho subdodávateľov), v zmysle § 11 zákona č. 315/2016 Z.z. Objednávateľ má právo odstúpiť od tejto zmluvy z dôvodov, uvedených v § 15 ods. 1 zákona č. 315/2016 Z.z. Objednávateľ nie v omeškaní a nie je povinný plniť čo mu ukladá zmluva, ak nastanú dôvody podľa § 15 ods. 2 zákona č. 315/2016 Z.z
13. Dodávateľ je povinný predložiť potvrdenie výrobcu, že Dodávateľ je certifikovaný predajca predmetu zmluvy do 4 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa a oprávňuje Objednávateľa na odstúpenie od zmluvy.
14. Dodávateľ je povinný predložiť potvrdenie výrobcu, že Dodávateľ je certifikovaným servisným strediskom do 4 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa a oprávňuje Objednávateľa na odstúpenie od zmluvy.
15. Dodávateľ predloží Objednávateľovi doklad preukazujúci, že je držiteľom certifikátu ISO 27001 alebo iného rovnocenného certifikátu systému riadenia informačnej bezpečnosti v oblasti predmetu zmluvy, vydaného príslušným orgánom členského štátu alebo iných dôkazov o rovnocenných opatreniach v oblasti systému riadenia informačnej bezpečnosti, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému riadenia bezpečnosti.
16. Dodávateľ predloží Objednávateľovi doklad preukazujúci, že je držiteľom certifikátu ISO 9001 alebo iného rovnocenného certifikátu systému manažérstva kvality v oblasti predmetu zmluvy, vydaného príslušným orgánom členského štátu alebo iných dôkazov o rovnocenných opatreniach v oblasti systému manažérstva kvality, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality.
17. Dodávateľ predloží Objednávateľovi doklad preukazujúci, že je držiteľom certifikátu ISO 14 001 alebo iného rovnocenného certifikátu systému environmentálneho manažmentu v oblasti predmetu zmluvy, vydaného príslušným orgánom členského štátu alebo iných dôkazov o rovnocenných opatreniach v oblasti environmentálneho manažmentu, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva.
18. Za nedodržanie ktorejkoľvek z vyššie uvedených požiadaviek Objednávateľa, t.j. za porušenie zmluvných povinností Dodávateľa, môže objednávateľ požadovať od Dodávateľa zmluvnú pokutu až do výšky 1 000 EUR (slovom tisíc EUR), a to za každé porušenie zmluvnej povinnosti jednotlivo a v závislosti od výšky škody, ktorá porušením povinností Dodávateľa Objednávateľovi vznikne. Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy Objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty Dodávateľovi, a to na bankový účet Objednávateľa uvedený vo výzve.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štefanovičova 5, 817 82, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

14.01.2021 15:00 — 14.04.2021 15:00

1,00 celok

161 085,74

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.12.2020 16:09

11.01.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.01.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 408
 4
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.01.2021 12:08 - Vstupná ponuka 161 084,40 € Cena s DPH
10.01.2021 22:51 - Najvýhodnejšia ponuka 159 756,48 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS