• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.12.2020 12:21
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2020 12:17
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2020 13:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2020 13:50

Detail zákazky Z202033543

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.12.2020 12:21
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2020 12:17
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2020 13:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2020 13:50

Základné údaje

Z202033543

OF-228306

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5363712

Objednávateľ

42119383

"JESEŇ ŽIVOTA", Zariadenie sociálnych služieb Levice

Družstevnícka 22, Levice, 93480, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mrazená zelenina, hydina a ryby

Dodávka mrazenej zeleniny, hydiny a rýb

  • 15112140-9 - Kačice
  • 15112000-6 - Hydina
  • 15331170-9 - Mrazená zelenina
  • 15112300-9 - Pečene hydiny
  • 03221000-6 - Zelenina
  • 15211000-0 - Rybie filé
  • 15241000-9 - Nakladané ryby alebo ryby v konzerve
  • 15112130-6 - Kurčatá
  • 15112120-3 - Morky
  • 15555100-4 - Zmrzlina
  • 15895000-8 - Výrobky rýchleho občerstvenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mrazená zelenina, hydina a ryby
Funkcia
Zabezpečenie dodávky mrazenej zeleniny, hydiny a rýb v kvalite podľa platných noriem, podľa potrieb objednávateľa, vrátane dopravy a vyloženia na miesto dodania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kačacie stehná kg 130
Sliepka celá kg 221
Slepačie trupy kg 20
Sliepka polená - ťažká kg 72
Podsviečková - Katka kg 180
Mrazená zeleninová zmes - Južná kg 50
Čínska zeleninová zmes kg 60
Mrazená zeleninová zmes s brokolicou kg 20
Mrazená zeleninová zmes - Bretánska kg 30
Mrazená zeleninová zmes - polievková kg 70
Mrazená zeleninová zmes - koreňová kg 70
Mrazená zeleninová zmes - Mochovská kg 70
Kuracie pečienky kg 266
Mrazená tekvica kg 193
Tilapia filety hlbokomrazené, glazurované najviac 10 % kg 140
Rybie filety Pangasius 5x1kg 5% hlbokomrazené filety z Pangasiusa bieleho, glazúrované najviac do 5 %, jednotné kalibrované balenie v dodávke cca. 1 - 5 kg kg 170
Hoki kg 50
Rybie filé 100 g bez vody a aditív, hlbokomrazené, rezané rybacie filé formované v tvare (obdĺžnik/štvorec), neobaľované, glazurované najviac do 5 %, bez polyfosfátov kg 80
Rybie filé 120 g bez vody a aditív, hlbokomrazené, rezané rybacie filé formované v tvare (obdĺžnik/štvorec), neobaľované, s hmotnosťou 150 g, vyrobené z HOKI, glazúrované najviac do 5 %, bez polyfosfátov kg 145
Zavináče 230 g ks 300
Kuracie stehná kal. 240 g kg 1090
Kurča - Slovenské 1 kg kg 80
Kurací stehenný rezeň kg 280
Kuracie prsia bez kože - Slovenské kg 480
Kuracie prsia bez kože kg 150
Kuracie nugety - obaľované kg 45
Kuracie droby (srdce, pečeň, žalúdok) kg 23
Kuracie prsia - obaľované kg 45
Morčací stehenný plátok kg 44
Morčacie prsia kg 138
Morčacie krídla kg 10
Obaľovaný syr - Eidam kg 50
Mrazená zelená fazuľka kg 300
Karfiol polievkový kg 30
Karfiol kg 471
Kel - ružičkový kg 50
Kel kg 100
Baby mrkvičky kg 10
Mrazená zel. petržlenová vňať kg 9
Brokolica kg 350
Špenát kg 240
Zmrzlina - kornútky 100 ml ks 100
Ruská zmrzlina ks 100
Treska kg 20
Treska 140 g/ks ks 804
Parížsky, vlašský šalát kg 20
Parížsky, vlašský šalát 140 g/ks ks 886
Mrazený hrášok kg 312
Mrazená kukurica šulok kg 280
Mrazené pirohy s tvarohovou náplňou kg 850
Mrazené lokše - zemiakové ks 318
Zmrzlina - dia l 100
Mrazené slivkové knedlíky kg 966
Kačacie prsia kg 75
Šúľance kg 50
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Tovar musí byť dodávaný v akosti a kvalite zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky 152/1995 Z. z., v platnom znení a byť v súlade s platnými právnymi predpismi podľa výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR zo 14. augusta 2006 č. 2143/2006-100. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Cena za obstarávaný tovar alebo službu súvisiacu s predmetom zákazky musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách.
Vrátane dopravy a vyloženia na miesto dodania na základe potrieb objednávateľa. Realizovanie dodávky tovaru sa bude uskutočňovať na dvoch odberných miestach.
Dodávky tovaru musia byť dodávané v dopravných prostriedkoch určených na prepravu mrazenej zeleniny, hydiny a rýb, schválených veterinárnou a potravinárskou správou. Pri dodávaní tovaru je potrebné dodržiavať hygienické zásady a predpisy na prepravu, skladovanie a manipuláciu s predmetom zákazky v zmysle platnej legislatívy tak, aby sa zachovala jej zdravotná nezávadnosť a kvalita.
Dátum minimálnej trvanlivosti/dátum spotreby v čase dodávky jednotlivých tovarov nesmie byť kratší ako 4 dni.
Dodávky predmetu zákazky musia spĺňať označenie jednotlivých druhov tovaru na tovare, dodacom liste, resp. faktúre, ak nie je s dodávkou dodaný a faktúra slúži ako dodací list, názov potraviny, dátum min. trvanlivosti/dátum spotreby.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia Kúpnej zmluvy podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy (ceny bez DPH, % DPH, ceny s DPH). Jednotkovú cenu s DPH požadujeme zaokrúhliť maximálne na dve desatinné miesta. Predmetný rozpis bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej rámcovej zmluvy.
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb kupujúceho, pričom množstvá odobraného tovaru si určí kupujúci. Splatnosť faktúr min. 30 dní.
Dodanie predmetu zákazky sa bude realizovať počas pracovných dní v dňoch utorok a štvrtok v čase od 7,00 do 12,00 hod.. V prípade výskytu mimoriadnej udalosti aj v iný pracovný deň podľa potrieb objednávateľa. V prípade potreby zmien v objednávke sa predávajúci zaväzuje akceptovať zmeny, ak tieto zmeny kupujúci oznámi predávajúcemu najneskôr 24 hodín pred termínom plnenia, a to telefonicky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru u jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien a celkovej ceny zákazky. Uvedené množstvá sú orientačné.
V prípade, že tovar nebude doručený do miesta dodania v termíne uvedenom v objednávke, bude to považované za hrubé porušenie zmluvných podmienok. V tomto prípade má kupujúci právo odstúpiť od rámcovej zmluvy. Výpovedná doba je mesačná a začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede druhej zmluvnej strane.
Objednávateľ je povinný si skontrolovať tovar hneď pri preberaní. V prípade zistenia vady akosti tovaru je objednávateľ oprávnený reklamovať u dodávateľa hneď, resp. najneskôr do 3 pracovných dní po dodaní tovaru. Vadný tovar dodávateľ vymení v dodatočnej lehote dohodnutej s objednávateľom. Reklamačné konanie musí byť ukončené do 30 dní od uplatnenia nárokov z vád tovaru. Náklady na dopravu súvisiacu s reklamovaním tovaru znáša dodávateľ v plnom rozsahu.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, a to je dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb kupujúceho.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov, so začiatkom od 1. 1. 2021 do 31. 12. 2021.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena /ďalej tiež, ako "nižšia cena"/ za rovnaké alebo porovnateľné plnenie, ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou -
- podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzatvorenia zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Družstevnícka 22, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

01.01.2021 12:18 — 31.12.2021 12:19

11 213,00 kg

27 711,92

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.12.2020 12:21

22.12.2020 12:17

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.12.2020 12:32

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 302
 126
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.12.2020 10:19 - Vstupná ponuka 27 711,84 € Cena s DPH
22.12.2020 09:32 - Najvýhodnejšia ponuka 27 711,83 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS