• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.12.2020 12:11
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2020 12:05
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2020 13:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2020 13:35

Detail zákazky Z202033542

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.12.2020 12:11
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2020 12:05
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2020 13:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2020 13:35

Základné údaje

Z202033542

OF-228322

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5363710

Objednávateľ

42119383

"JESEŇ ŽIVOTA", Zariadenie sociálnych služieb Levice

Družstevnícka 22, Levice, 93480, SVK

Dodávateľ

36283576

PENAM SLOVAKIA, a.s.

Štúrova 74/138, Nitra, 94935, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pekárenský tovar, čerstvé pečivo a cukrárenské výrobky

Dodávka pekárenského tovaru, čerstvého pečiva a cukrárenských výrobkov

  • 15810000-9 - Pekársky tovar, čerstvé pečivo a cukrárske výrobky
  • 15811100-7 - Chlieb
  • 15811200-8 - Rožky
  • 15813000-0 - Raňajkové pečivo
  • 15898000-9 - Droždie
  • 15811000-6 - Pekársky tovar
  • 15812120-0 - Koláče
  • 15812100-4 - Pečivo
  • 15812122-4 - Sladké koláče
  • 15812121-7 - Slané/pikantné koláče
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pekárenský tovar, čerstvé pečivo a cukrárenské výrobky
Funkcia
Zabezpečenie dodávky pekárenského tovaru, čerstvého pečiva a cukrárenských výrobkov v kvalite podľa platných noriem, podľa potrieb objednávateľa, vrátane dopravy a vyloženia na miesto dodania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chlieb biely, krájaný, 1 000 g ks 8258
Chlieb čierny, krájaný, 1 000 g ks 2583
Rohlík hladký, 45 g ks 23333
Rohlík veľký, slaný, 90 g ks 1000
Rohlík grahamový, 90 g ks 7983
Bábovka mramorová, 400 g ks 438
Bábovka dia, 200 g ks 200
Bábovka ovocná, 400 g ks 200
Droždie 1 000 g ks 45
Strúhanka 400 g ks 600
Makovka dia, 90 g ks 400
Makovka 120 g ks 1435
Žemľa 90 g ks 100
Vianočka 360 g ks 940
Vianočka dia, 200 g ks 310
Pletenka 135 g ks 233
Pletenka cesnaková, 135 g ks 800
Pagáč zemiakový, 55 g ks 525
Pagáč oškvarkový, 84 g ks 525
Pagáč syrový, 84 g ks 200
Lúpačka pudingovo - čok. lek., 75 g ks 300
Lúpačka lekvárová, tvarohová, 75 g ks 300
Viaczrnná taška sliv., lek., 80 g ks 300
Cesnakový uzol, 75 g ks 521
Chlieb veka, krájaný, 420 g ks 31
Lúpačka lek. a tvar., 90 g ks 100
Žemľa grahamová, 90 g ks 30
Žemľa 115 g kaiserka ks 200
Rožok sézamový, 90 g ks 230
Ovocná podkova, 90 g ks 275
Pečivo ruža, 70 g ks 100
Nugátová tyčinka, 65 g ks 100
Marmeládová taška, 65 g ks 200
Tvarohová taška, 65 g ks 312
Škoricový slimák, 84 g ks 200
Croassant slnečnicový, 84 g ks 420
Croassant s kúskami čok., 80 g ks 1000
Švajčiarka škor., orech., 75 g ks 735
Pizza slimák, 90 g ks 478
Anglický rožok, 70 g ks 100
Koláč tvaroh., čuč., 90 g ks 200
Rohlík grahamový, 45 g ks 590
Rohlík mak., orech., 75 g ks 1341
Cesnakový uzol bez cesnaku, 75 g ks 200
Kaiserka klasik, 55 g ks 1000
Šiška marhuľová, 35 g ks 2640
Štrúdľa 420 g ks 20
Štrúdľa 90 g ks 110
Syrový slimák, 85 g ks 300
Bielkovinové krekry, 175 g ks 140
Závin - kakaový, makový, orechový, tvarohový, 280 g ks 20
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Tovar musí byť dodávaný v akosti a kvalite zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky 152/1995 Z. z., v platnom znení a byť v súlade s platnými právnymi predpismi podľa výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR zo 14. augusta 2006 č. 2143/2006-100. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Cena za obstarávaný tovar alebo službu súvisiacu s predmetom zákazky musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách.
Vrátane dopravy a vyloženia na miesto dodania na základe potrieb objednávateľa. Realizovanie dodávky tovaru sa bude uskutočňovať na dvoch odberných miestach.
Dodávky tovaru musia byť dodané v dopravných prostriedkoch určených na prepravu chleba a pekárenských výrobkov, schválených veterinárnou a potravinárskou správou. Pri dodaní tovaru je potrebné dodržiavať hygienické zásady a predpisy na prepravu, skladovanie a manipuláciu s predmetom zákazky v zmysle platnej legislatívy tak, aby sa zachovala jej zdravotná nezávadnosť a kvalita.
Tovar musí byť čerstvý, upečený najneskôr deň pred jeho dodaním.
Dodávky predmetu zákazky musia spĺňať označenie jednotlivých druhov tovaru na tovare, dodacom liste, resp. faktúre, ak nie je s dodávkou dodaný a faktúra slúži ako dodací list, názov potraviny, dátum minimálnej trvanlivosti/dátum spotreby.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia Kúpnej zmluvy podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy (ceny bez DPH, % DPH, ceny s DPH). Jednotkovú cenu s DPH požadujeme zaokrúhliť maximálne na dve desatinné miesta. Predmetný rozpis bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej rámcovej zmluvy.
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb kupujúceho, pričom množstvá odobraného tovaru si určí kupujúci. Splatnosť faktúr min. 30 dní.
Dodanie predmetu zákazky sa bude realizovať počas pracovných dní v dňoch pondelok - nedeľa v čase od 6,00 do 6,30 hod. V prípade potreby zmien v objednávke sa predávajúci zaväzuje akceptovať zmeny, ak tieto kupujúci oznámi predávajúcemu najneskôr do 24 hodín pred termínom plnenia, a to telefonicky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru u jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien a celkovej ceny zákazky. Uvedené množstvá sú orientačné.
V prípade, že tovar nebude doručený do miesta dodania v termíne uvedenom v objednávke, bude to považované za hrubé porušenie zmluvných podmienok. V tomto prípade má kupujúci právo odstúpiť od rámcovej zmluvy. Výpovedná doba je mesačná a začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede druhej zmluvnej strane.
Objednávateľ je povinný si skontrolovať tovar hneď pri preberaní. V prípade zistenia vady akosti tovaru je objednávateľ oprávnený reklamovať u dodávateľa hneď, resp. najneskôr do 3 pracovných dní po dodaní tovaru. Vadný tovar dodávateľ vymení v dodatočnej lehote dohodnutej s objednávateľom. Reklamačné konanie musí byť ukončené do 30 dní od uplatnenia nárokov z vád tovaru. Náklady na dopravu súvisiacu s reklamovaním tovaru znáša dodávateľ v plnom rozsahu.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, a to je dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne 3x mesačne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb kupujúceho.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov, so začiatkom od 1. 1. 2021 do 31. 12. 2021.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena /ďalej tiež, ako "nižšia cena"/ za rovnaké alebo porovnateľné plnenie, ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou -
- podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzatvorenia zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Družstevnícka 22, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

01.01.2021 12:09 — 31.12.2021 12:09

62 936,00 ks

29 169,71

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.12.2020 12:11

22.12.2020 12:05

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.12.2020 12:20

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 146
 35
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.12.2020 14:41 - Vstupná ponuka 28 935,29 € Cena s DPH
17.12.2020 14:45 - Najvýhodnejšia ponuka 27 716,84 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS